*nips* ja luulen, että mun omilla soluilla ei ehkä onnistuisi edes. Tulen kyllä raskaaksi, mutta ne ei kestä, mun omat solut on paskoja. Vuoden ajalta meillä on yksi kkm, yksi selkeä kemiallinen (plussa dpo 11 ja menkat dpo 18, mihin asti r-testin viiva vahvistui hyvin) ja nyt sitten tuo keskeytetty raskaus, jossa vauvalla oli kromosomipoikkeama. *naps*
Meillä oli exän kanssa yks kkm hoidoilla, usea istutettu ei tarttunut. Jäi 6+? viikolle, suht samoille jäi senjälkeen luomuna onnistunut, ja jäi vaan epäilyttämään että onko muitakin ollut. Mulla kun ei oo raskauspahoinvointia tm. Aina joskus vuotanut kuin pistetty härkä, just niinku ku tuo spontaani km. Mut siis, käytiin lahjamunasoluhoito (ihanan kallista, 2/7 istutettiin eikä mitään). Lääkärit kysyi et onko meillä tehty siittiöiden dna-tsekkausta, no ei ollut kukaan ees sanonut tuommoisesta. Jäi tekemättä kun erottiin ja nyt itsellisenä onnistui, menossa 27+6 ku poistettiin mies kuviosta. Et ei se 'vika' oo välttämättä oo sussa, vaikka tietty ikä tuo omat vaikutuksensa.