Raskaaksi 2019

*nips* ja luulen, että mun omilla soluilla ei ehkä onnistuisi edes. Tulen kyllä raskaaksi, mutta ne ei kestä, mun omat solut on paskoja. Vuoden ajalta meillä on yksi kkm, yksi selkeä kemiallinen (plussa dpo 11 ja menkat dpo 18, mihin asti r-testin viiva vahvistui hyvin) ja nyt sitten tuo keskeytetty raskaus, jossa vauvalla oli kromosomipoikkeama. *naps*

Meillä oli exän kanssa yks kkm hoidoilla, usea istutettu ei tarttunut. Jäi 6+? viikolle, suht samoille jäi senjälkeen luomuna onnistunut, ja jäi vaan epäilyttämään että onko muitakin ollut. Mulla kun ei oo raskauspahoinvointia tm. Aina joskus vuotanut kuin pistetty härkä, just niinku ku tuo spontaani km. Mut siis, käytiin lahjamunasoluhoito (ihanan kallista, 2/7 istutettiin eikä mitään). Lääkärit kysyi et onko meillä tehty siittiöiden dna-tsekkausta, no ei ollut kukaan ees sanonut tuommoisesta. Jäi tekemättä kun erottiin ja nyt itsellisenä onnistui, menossa 27+6 ku poistettiin mies kuviosta. Et ei se 'vika' oo välttämättä oo sussa, vaikka tietty ikä tuo omat vaikutuksensa.

Kurjaa jos mies ei ole halukas :sad001 toki ajan myötä ja ajatukseen kypsymisen myötä sekin voi muuttua. Tai toivottavasti ette kuitenkaan hoitoja lopulta tarvitsisi vaan seuraava tulisi syliin asti:Heartred vaikka ymmärrän että seuraava mahdollinen raskaus varmaan pelottaa jo nyt :sorry:
Kyllä vaan pelottaisi olla taas raskaana ja todennäköisesti epäonnistua siinä. Siksi olen alkanut ajatella, voisiko sitä löytää elämäänsä jotain muuta sisältöä ja unelmia. :sorry:
Meillä oli exän kanssa yks kkm hoidoilla, usea istutettu ei tarttunut. Jäi 6+? viikolle, suht samoille jäi senjälkeen luomuna onnistunut, ja jäi vaan epäilyttämään että onko muitakin ollut. Mulla kun ei oo raskauspahoinvointia tm. Aina joskus vuotanut kuin pistetty härkä, just niinku ku tuo spontaani km. Mut siis, käytiin lahjamunasoluhoito (ihanan kallista, 2/7 istutettiin eikä mitään). Lääkärit kysyi et onko meillä tehty siittiöiden dna-tsekkausta, no ei ollut kukaan ees sanonut tuommoisesta. Jäi tekemättä kun erottiin ja nyt itsellisenä onnistui, menossa 27+6 ku poistettiin mies kuviosta. Et ei se 'vika' oo välttämättä oo sussa, vaikka tietty ikä tuo omat vaikutuksensa.
Totta, ei voi varmasti tietää, kun ei ole selvitetty missä vika on. Ihanaa ja onnea, että olet jo noin pitkällä raskaudessa! Ei ole ollut helppo matka sinullakaan. :Heartred

Nopea päivitys. Ollaan niin huhkittu mökillä että on joka paikka kipee :hilarious: saatiin tehtyä hiekkaranta, aijettä kyllä nyt kelpaa lapsienkin pulikoida.

Pakko nyt sanoa, yleensä tässä vaiheessa kiertoa (menkkoihin joku 7pv) on maha niin ummellla et sattuu käydä kakkosella. Niin siis tässä Kierrosa ei mitään sellasia ongelmia! Vitsi kuinka ihanaa! :hilarious:

Syy on se, kun ei tunnu luonnolliselta. o_O Eikä mies varmasti muuta mieltään, kun on jotain päättänyt. :mad: Ajan myötä saattaisi kyllä hänkin joustaa, mutta sitä aikaa ei ole, täytän pian 44. Meillä myös meni vähän pieleen tuo lapsettomuusklinikalla käynti. Lääkäri oli painostava hoitojen aloittamiseen mun iän vuoksi, mikä ei ole ollenkaan oikea taktiikka miestäni ajatellen.

Onpa kurjaa, että mies ei ole myötäinen. Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän ratkaisun, ettei jää jälkeenpäin sitten harmittamaan:Heartred vaikeaahan se varmasti on uskoa, mutta mahdollisuus terveeseen luomuvauvaankin on silti olemassa:Heartred on tämä kurjaa kun joutuu näiden asioiden kanssa elämään:sorry:

Vimpat letrot on taas popsittu ja ovulaatiota odotellaan. Suunnitelmana popsia kunnon kuuri lugeja, että saa vuodon pidettyä poissa siihen 10.8 saakka. Saas nähä kuinka käy. Eilen oli jo kovia nippailuja muniksissa:nailbiting:

Vimpat letrot on taas popsittu ja ovulaatiota odotellaan. Suunnitelmana popsia kunnon kuuri lugeja, että saa vuodon pidettyä poissa siihen 10.8 saakka. Saas nähä kuinka käy. Eilen oli jo kovia nippailuja muniksissa:nailbiting:

Ai sul on suun kautta luget? Mulla huomenna vika letro. Apuaaa ei vielä oviksia meille :bag::nailbiting:

Ai sul on suun kautta luget? Mulla huomenna vika letro. Apuaaa ei vielä oviksia meille :bag::nailbiting:

Ei oo, alapäähän tungetaan, popsiminen tuli jotenkin automaationa:hilarious: oon kyllä kuullut, että jotkut käyttää niitä myös oraalisesti

En oo viel testannu tarvii huomen aamulla testaa jos ei siihen mennes oo menkat alkanu. Eilisen jälkeen ei oo enää tiputellu tai ollu muutenkaan mitään menkkakipuja

Oi wau, nyt peukut pystyyn:smiley-angelic003

Thih, pistin maistraattiin vielä viestiä, (kun kuulin että heidän vihkipuhe on aika lisääntymiskeskeinen) että jos voisivat korvata sen lisääntymispalopuheen mieluummin muutamalla kauniilla sanalla rakkaudesta, me kun ollaan lapsettomuushoidoissa:hilarious:

Palaan tänne kun viikonlopun starttaillut lomaa ja toivonut kuolemaa näin kp1-3 Burana 800 purkki hikisellä kämmenellä :hungover:

Nauratti vaan kun muistan meidän vihkimisestä vaan sen pätkän, jossa pappi puhui jotain Intian nälkää näkevistä katulapsista :hilarious: Siis ei mitään muuta jäänyt mieleen ja jälkeenpäin ajateltuna, mihin hittoon toi nyt edes voi liittyä vihkipuheessa?! :hilarious:

Palaan tänne kun viikonlopun starttaillut lomaa ja toivonut kuolemaa näin kp1-3 Burana 800 purkki hikisellä kämmenellä :hungover:

Nauratti vaan kun muistan meidän vihkimisestä vaan sen pätkän, jossa pappi puhui jotain Intian nälkää näkevistä katulapsista :hilarious: Siis ei mitään muuta jäänyt mieleen ja jälkeenpäin ajateltuna, mihin hittoon toi nyt edes voi liittyä vihkipuheessa?! :hilarious:

Apua, siis mitä?!?! :hilarious: miksi näistä vihkimisistä kuulee just näitä tarinoita:hilarious:

Kp32 ja puhdas nega rtestissä. Ehkä ne menkat alkaa tänään. Nyt on taas aamulla ollu pikkasen menkkakipuja

Liitteet

• IMG_20200720_073624.jpg
    IMG_20200720_073624.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 181
Täällä vissiin nyt dpo8. Naamassa leuka kukkii kivasti :banghead: tuskinpa on nytkään tärpänny :sorry: ens kuussa ois sit jo puolivuotta kkmsta :shifty:

Takaisin