Raskaaksi 2019

CB:n yhden hormonin testi näytti tänä, kp14, siis dpo1, kun eilen reagoi testi ensimmäisen kerran hymyllä, (?vai miten tämä menee?) aamuna vielä toisen hedelmällisemmän päivän, sieltä kai se ovuloinnin ajankohta lähenee.
Nyrkkisääntö on että kun testi ekan kerran näyttää hymynaamaa on dpo-1, seuraava päivä siitä on ovispäivä dpo 0 ja sitä seuraavia päivä dpo 1 jne
 
En siis oo testaillu ovulaatioo kun harrastetaan likimain päivittäin ja kivut yleensä kertoo että jotain tapahtuu ja koittanut silläkin olla vaan ressaamatta.. Tää on kyllä mysteeri mut jos ens viikolla ei ala kuulua mitään ja testi on negaa ni soitettava varmaan vaan neuvolaan että saisko jonkun tutkimuksen että kaikki on okei ja sit taas jotkut pillerit mikäli ei löydy mitään syytä :shifty:
Tsemppiä! onhan ovis voinu olla pari päivää myöhemmin tai jotain
 
Mä laitoin nämä just tilaukseen. Mä pyrin välttelemään eläinperäisiä tuotteita, esimerkiksi hunajaa en käytä.. näiden eettisyydestäkin saa olla montaa mieltä, mutta ehkä tein nyt poikkeuksen ja laitan nämä testiin. Tarkoitus pyhittää keinot :bookworm:
Monet on käyttäny macaa ja just myo-inositolia käsittääkseni kasviperäisiä ne!
 
Hei kaikki :greet025
Liityn myös joukkoon. En ole paljon viime vuosina foorumeilla pyörinyt, mutta nyt tuntuu, että tarvitsee vähän vertaistukea. Ikää on päälle kolmekymmentä ja ensimmäistä yritetään. Joskus joulun aikoihin jätettiin ehkäisy pois. Miehellä on erinäisiä haasteita laukeamisen kanssa, joten pientä epätoivoa ilmassa aina ajoittain. Olen koittanut kuitenkin mennä rennosti etten ainakaan lisää toisen paineita, mutta kai tässä jo iänkin puolesta alkaisi kohta kiire olla :confused: Olen taustalla seuraillut teidän keskusteluja jo jonkun aikaa ja myönnettäköön, että aika pihalla suurimmasta osasta kirjainlyhenteitä ja teroluteista sun muista. Ehkä pääsen kiinni kun tässä seurailen vielä vähän aikaa. Kiva kun on näin aktiivista ja toisia tsemppaavaa porukkaa. :happy:
Tervetuloa juttelemaan!
 
Screenshot_20190310-130216_Gallery.jpg
Kp 18 ja neljä päivää vilkkui hymynaama, tänään aamulla pysyvä hymynaama. Liuskatesti samasta aamunäytteest.
Silti vähän epäilen tuleeko ovis, kun liuskatestis yleensä kirkuvan punaiset viivat ja silloinkaa oo varmaa onko ovis vai pelkkä yritys, niitä on ollu nyt niin monessa kierrossa:/
 
Mihin ton gelee royalin pitäis vaikuttaa?

Itse lähden tänään vartavasten isosta kaupasta hakee greippimehua, aloitan tankkaamaan sitä taas ja toivotaan yhtä ajoissa olevaa ovista kun viime kierrossa (kp10)

En oo varma mitä kaikkee mut mulla lyhensi kiertoa ja tunsin oviksen. +tärppäs
 
Gelee royalia ei kai voi käyttää jos on ampiaisille allerginen...?

Kuulostaa kyl hyvältä toi kun luin, en vaan tiedä uskallanko kokeilla koska saatan olla allerginen. Lifen sivuilla luki siis että allerginen ei voi käyttää.
 
Beibie: Jos noin kovat kivut jatkuu niin kannattaa kyllä olla yhteydessä lääkäriin. Kyseessä voisi periaatteessa olla myös kohdun ulkoinen raskaus.

Tervetuloa uusille! Kysyä saa, jos jotain ei ymmärrä. Minäkin muistan esikoista yrittäessä etten alkuun ymmärtänyt yhtään mitään joistain sanoista ja lyhenteistä. Äkkiä ne kuitenkin oppii.

Omaa: Menin sekaisin kiertopäivien laskuissa ja päätin olla tarkistamatta asiaa kalenterista. Olo on ihanan normaali ja oireeton. Yritän nauttia siitä ja ottaa rennosti tämän kierron. Varsinkin kun yleensä olen oviksen tuntenut muutenkin ja tämä on todennäköisesti taas se tylsä kierto jossa ovis tapahtuu tuossa oikealla missä minulla ei ole sitä munanjohdinta. Eli eipä silloin oikein voi tärpätä. Mutta varmuuden vuoksi talletellaan kuitenkin parin päivän välein kun eihän sitä varmaksi voi tietää etukäteen. Eikä kyllä muutenkaan. Mulle gyne sanoi nuorena, että taitaa olla kaksostaipumusta kun näytti munasarjat siltä että saattavat ovuloida samanaikaisesti. Nyt kelpaisi sellainen kierto.
 
Beibie: Jos noin kovat kivut jatkuu niin kannattaa kyllä olla yhteydessä lääkäriin. Kyseessä voisi periaatteessa olla myös kohdun ulkoinen raskaus.

Tervetuloa uusille! Kysyä saa, jos jotain ei ymmärrä. Minäkin muistan esikoista yrittäessä etten alkuun ymmärtänyt yhtään mitään joistain sanoista ja lyhenteistä. Äkkiä ne kuitenkin oppii.

Omaa: Menin sekaisin kiertopäivien laskuissa ja päätin olla tarkistamatta asiaa kalenterista. Olo on ihanan normaali ja oireeton. Yritän nauttia siitä ja ottaa rennosti tämän kierron. Varsinkin kun yleensä olen oviksen tuntenut muutenkin ja tämä on todennäköisesti taas se tylsä kierto jossa ovis tapahtuu tuossa oikealla missä minulla ei ole sitä munanjohdinta. Eli eipä silloin oikein voi tärpätä. Mutta varmuuden vuoksi talletellaan kuitenkin parin päivän välein kun eihän sitä varmaksi voi tietää etukäteen. Eikä kyllä muutenkaan. Mulle gyne sanoi nuorena, että taitaa olla kaksostaipumusta kun näytti munasarjat siltä että saattavat ovuloida samanaikaisesti. Nyt kelpaisi sellainen kierto.

Mitä toi siis käytännössä tarkottaa kun toinen munanjohdin on poistettu jos saa kysyä? Oletin että sillon ei oviskaan onnistuisi, mitä siinä sitten käy jos on oikealla puolella irtoaminen?
 
Beibie: Jos noin kovat kivut jatkuu niin kannattaa kyllä olla yhteydessä lääkäriin. Kyseessä voisi periaatteessa olla myös kohdun ulkoinen raskaus.

Tervetuloa uusille! Kysyä saa, jos jotain ei ymmärrä. Minäkin muistan esikoista yrittäessä etten alkuun ymmärtänyt yhtään mitään joistain sanoista ja lyhenteistä. Äkkiä ne kuitenkin oppii.

Omaa: Menin sekaisin kiertopäivien laskuissa ja päätin olla tarkistamatta asiaa kalenterista. Olo on ihanan normaali ja oireeton. Yritän nauttia siitä ja ottaa rennosti tämän kierron. Varsinkin kun yleensä olen oviksen tuntenut muutenkin ja tämä on todennäköisesti taas se tylsä kierto jossa ovis tapahtuu tuossa oikealla missä minulla ei ole sitä munanjohdinta. Eli eipä silloin oikein voi tärpätä. Mutta varmuuden vuoksi talletellaan kuitenkin parin päivän välein kun eihän sitä varmaksi voi tietää etukäteen. Eikä kyllä muutenkaan. Mulle gyne sanoi nuorena, että taitaa olla kaksostaipumusta kun näytti munasarjat siltä että saattavat ovuloida samanaikaisesti. Nyt kelpaisi sellainen kierto.

Ai sen kaksostaipumuksen voi nähdä munasarjoista :wideyed: Mielenkiintosta (oon aina halunnut kaksoset). Toivotaan että sellanen kierto tulee!
 
Juttelin tuttava lääkärin kanssa ja hän oli sitä mieltä että minun olisi hyvä käydä gynekologin pakeilla mikäli voimakas kipu toistuu ensi kierrossa. Mikäli tämä pahin olo ei nyt vuorokauden sisällä helpota, sain ohjeen lähteä päivystykseen että suljetaan kohdunulkoisen raskauden riski pois.

Zemppiä kaikille <3
 
Takaisin
Top