Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä sulle ja toivottavasti nyt olis tärppi käynytTervetuloa uusille ja halit kp1 ja muihin ikäviin uutisiin Uutukaiselle onnittelut
Itse tajusin että testipäivä on HUOMENNA apua. Tässä ollut koko luteealin ajan toiveet katossa, tänään kuitenkin sellanen olo että menkat tulee alkuviikosta
Tervetuloa uudet ja onnea Uutukainen
Mä en sitte malttanu olla testaamatta, vaikka hieman liian aikaista. Negaa näytti
Dadapls, en tiiä, ku en oo testaillu, mut kp22/~30 ja menkkojen pitäis alkaa tästä päivästä viikon päästä. Ollut vaan aika outo olo, joten testasin, vaikka mulla niitä testejä, jotka näyttää 6 pv ennen menkkoja. Mun kierto aika säännöllinen aina ollut :)
Kyl se vielä voi muuttua, onko mitä oireita ollu?Dadapls, luulen, että olet oikeassa, kun koitin vähän itsekin arvioida
Ihanasti tullut plussia monelle Onnittelut
Koko yön kärsin kovista kivuista, nukkuminen ei oikein onnistunut.. Ei mulla koskaan ole ollut tälläisiä kuukautiskipuja. Välillä tuntui etten kestä. Pitää seurata jos jatkossakin on näin kovat kivut että menisin lääkäriin. Vuoto on tosi niukkaa, lähes olematonta. Mutta kyllä tämä taitaa kp1 olla...
Yrityskierto 6 alkakoon..