Raskaaksi 2019

Onnea taas plussanneille!

Siis ainoa asia mikä itseäni harmittaisi joulukuun vauvassa, olisi se pelko siitä että joutuisin itse viettämään joulun synnärillä :wtf: joulu on mulle niin pyhä asia :hilarious: ja sairaaloita inhoan yli kaiken muutenkin..
 
Beibie tsempit, jos täti kuvaa kylään

Onnea Uutukainen ! <3

Ihana plussa aalto käynyt täällä Ja nyt kiroan rfsun testit helvettiin! Syy miksi gynellä näkyi haalea viiva oli se että raskaus oli niiiiin alussa ettei rfsu ole mitenkään sitä voinut havaita.. Huhhuh, nyt kovien kramppien ja järkyttävän hiivan myötä (pahin ikinä ja lääke ei auttanut tuntui menevän pahemmaksi ja niin) mentiin yleiselle. Siellä tsekkasi kohdun jossa on pieni pieni alkio ja en siis ole pitkällä. Rfsu ei siis detektoinut raskautta vaan viallinen erä. Taas. Heti ku löydän tämän muuton keskeltä sen sarjanumeron niin laitan sen kaikille.

No ainakin raskaana ollaan ei siinä mutta ei voi ymmärtää miksi he tekee noita testejä jos eivät osaa. Lopettas vaan valmistamisen kokonaan.

Lääkärissä sanoivat että tulehdus on paha, oikein ärtyneet limakalvot ja siksi tuleekin verta pyyhittäes mut jotkut reagoi alkuraskaudessa näin kertoivat he ja käski välttää seksiä No onneksi nyt pääsee lepäämään ja muutto muutenki vieny mehut
 
Tervetuloa uusille ja halit kp1 ja muihin ikäviin uutisiin :Heartred Uutukaiselle onnittelut:dummy:

Itse tajusin että testipäivä on HUOMENNA apua. Tässä ollut koko luteealin ajan toiveet katossa, tänään kuitenkin sellanen olo että menkat tulee alkuviikosta :sad001
 
Tervetuloa uusille ja halit kp1 ja muihin ikäviin uutisiin :Heartred Uutukaiselle onnittelut:dummy:

Itse tajusin että testipäivä on HUOMENNA apua. Tässä ollut koko luteealin ajan toiveet katossa, tänään kuitenkin sellanen olo että menkat tulee alkuviikosta :sad001
Tsemppiä sulle ja toivottavasti nyt olis tärppi käynyt
 
Dadapls, en tiiä, ku en oo testaillu, mut kp22/~30 ja menkkojen pitäis alkaa tästä päivästä viikon päästä. Ollut vaan aika outo olo, joten testasin, vaikka mulla niitä testejä, jotka näyttää 6 pv ennen menkkoja. Mun kierto aika säännöllinen aina ollut :)
 
Dadapls, en tiiä, ku en oo testaillu, mut kp22/~30 ja menkkojen pitäis alkaa tästä päivästä viikon päästä. Ollut vaan aika outo olo, joten testasin, vaikka mulla niitä testejä, jotka näyttää 6 pv ennen menkkoja. Mun kierto aika säännöllinen aina ollut :)

Eikös se yleinen luteaali vaihe ole 12-16pv eli sulla olis sen mukaan laskettuna nyt dpo4-8 ? :think005 Eli hyvin ehtii plussa vielä tulla jos on tullakseen :love017
 
Mitä te ootte käyttänyt hiivaan/bakteervaginoosiin raskauden aikana tai tiedättekö?

Mulla joku voide mikä ruutataan tonne ja sit varmaan vastaava ku se gynesten vai mikä onkaan bakteervaginoosin hoitoon..

Ikinä ei oo tarvinnu näin kärsiä toivon että teist ei kukaan saa alkuraskaudessa tällaista riesaa... Nyt itkenyt ko muuttoa tehty ettei mitkään housut oo hyvät ja ah kauhea polte koko ajan. Onneksi mentiin lääkäriin ku voi tulla kaikenmaailman kohtu tulehduksia
 
Hei kaikki :greet025
Liityn myös joukkoon. En ole paljon viime vuosina foorumeilla pyörinyt, mutta nyt tuntuu, että tarvitsee vähän vertaistukea. Ikää on päälle kolmekymmentä ja ensimmäistä yritetään. Joskus joulun aikoihin jätettiin ehkäisy pois. Miehellä on erinäisiä haasteita laukeamisen kanssa, joten pientä epätoivoa ilmassa aina ajoittain. Olen koittanut kuitenkin mennä rennosti etten ainakaan lisää toisen paineita, mutta kai tässä jo iänkin puolesta alkaisi kohta kiire olla :confused: Olen taustalla seuraillut teidän keskusteluja jo jonkun aikaa ja myönnettäköön, että aika pihalla suurimmasta osasta kirjainlyhenteitä ja teroluteista sun muista. Ehkä pääsen kiinni kun tässä seurailen vielä vähän aikaa. Kiva kun on näin aktiivista ja toisia tsemppaavaa porukkaa. :happy:
 
Tervetuloa, venla :greet025 Mun esikoinen on Venla nimeltään :smug:

Mä olen myös aika pihalla lyhenteistä vieläkin. Sentään jo
tiedän, mitä kp ja dpo tarkoittaa :woot:
 
Koko yön kärsin kovista kivuista, nukkuminen ei oikein onnistunut.. Ei mulla koskaan ole ollut tälläisiä kuukautiskipuja. Välillä tuntui etten kestä. Pitää seurata jos jatkossakin on näin kovat kivut että menisin lääkäriin. Vuoto on tosi niukkaa, lähes olematonta. Mutta kyllä tämä taitaa kp1 olla...
Yrityskierto 6 alkakoon..
 
Koko yön kärsin kovista kivuista, nukkuminen ei oikein onnistunut.. Ei mulla koskaan ole ollut tälläisiä kuukautiskipuja. Välillä tuntui etten kestä. Pitää seurata jos jatkossakin on näin kovat kivut että menisin lääkäriin. Vuoto on tosi niukkaa, lähes olematonta. Mutta kyllä tämä taitaa kp1 olla...
Yrityskierto 6 alkakoon..

Outoa, voisko olla km tulossa tai kiinnittymiskipuja? Alkoiko kunnon vuoto jo? Kai uskalsit edes panadolia ottaa?
Tsemppiä :Heartred
 
Kp 13 ja mitä ilmeisemmin jotain tapahtumassa :smiley-bounce013 ensimmäinen oikea kierto kkm jälkeen.
Aijoin kyllä jättää ovulaatiotestit tekemättä mutta kappas, en pystynyt :smiley-angelic006
 

Liitteet

  • 0DB7DD27-D9BF-45F6-889D-9066B710D212.jpeg
    0DB7DD27-D9BF-45F6-889D-9066B710D212.jpeg
    32.8 KB · Katsottu: 218
Täällä menkkoja ei kuulu ei näy nyt 4 päivää myöhässä, mutta testi tänään negatiivinen.. mikähän häiriö nyt alkaa kun ollut aina sillon kun kuulunut alkaa. :angry4 argh raivostuttaa kun ei tiedä:smiley-angry019
 
Pakko viel kertoa, että plussakierrossa söin ekaa kertaa gelee royalea. Ja kierto lyheni ja tunsin oviksen. Muutamana päivänä join greippimehua, mutta uskon että gelee royalella oli merkitystä. Vinkkinä jos joku haluaa kokeilla :) saattoihan se olla sattumaakin... Uskon että joitakin auttaa.
 
Takaisin
Top