Raskaaksi 2019

Outoa, voisko olla km tulossa tai kiinnittymiskipuja? Alkoiko kunnon vuoto jo? Kai uskalsit edes panadolia ottaa?
Tsemppiä :Heartred

Kivut on tosi voimakkaat ja kramppimaiset, eli en usko että voi liittyä kiinnittymiseen.. Ennemminkin km tai jostain syystä tavallista paljon kovemmat kuukautiskivut. Vuoto oli eilen tosi niukkaa, puhtaat siteet. Nyt yön jäljiltä ehkä vuoto runsastuu, jään seuraamaan tilannetta.
Joka tapauksessa kyllä tämä kp1 taitaa olla, en usko että näin voimakkaat kivut voisi mitenkään kieliä raskaudesta vaan ehkä ainoastaan km...
 
Nyt on testattu ja negaa sieltä tuli. Ei auta tihrustelu tai mikään muukaan yks viiva on ja selkeenä. Toinen herkkä 10mlu eli sekään ei auta. Ihan hyvin meni siihen asti ku mies soitti ja kysy mitä tuli kun piti ääneen sanoa :smiley-angry017 Eihän ne menkat oo vielä alkanu mutta dpo10 luulis että olis _jotain_ ..
 

Liitteet

  • E32752A4-78D6-498E-91E9-6289168E5BCA.jpeg
    E32752A4-78D6-498E-91E9-6289168E5BCA.jpeg
    21.2 KB · Katsottu: 286
Nyt on testattu ja negaa sieltä tuli. Ei auta tihrustelu tai mikään muukaan yks viiva on ja selkeenä. Toinen herkkä 10mlu eli sekään ei auta. Ihan hyvin meni siihen asti ku mies soitti ja kysy mitä tuli kun piti ääneen sanoa :smiley-angry017 Eihän ne menkat oo vielä alkanu mutta dpo10 luulis että olis _jotain_ ..

Ai noin aikasin voi näkyä :o kandee testaa vielä dpo13-14.. Mul tais dpo10 olla blanco ja 14 aikaan haaleeta. Toki testissäkin näköjään eroja..muilla testeillä joissa asetin oon saanu vahvempaa mut oneplussan liuska tooosi haalee
 
Ite testasin haamun dpo9 tässä kuluvassa raskaudessa, riippuu ihan hormonien noususta. Jokaisella nousee niin eritahtia. :)

Tsemppiä kaikille!
 
Mä pohdin tässä aamun tätä kaikkea ja tulin siihen tulokseen, ettei pidä masentua. Nyt alkaa yk6 ja aion taas tikuttaa oviksen ja saadaan toivottavasti hyödynnettyä se paremmin tällä kertaa. Aurinko paistaa, olen vielä suht nuori (-93) eli toivoa on.

Älkää tekään luopuko toivosta <3
 
Onnittelut plussanneille:Heartred
Ja tervetuloa uusille!

Eilen ja tänään aamulla tehnyt pc testin ja kumpikin negoja :sad001 Tänään olis kp38/38 eikä menkoista tietoakaan, en kyllä jaksa jos tää kierto tästä vielä pitenee:sad010 viimiset kaksi kertoa ollut toi 38 päivää.

Nyt olis puol vuotta yritystä takana ilman yhtäkään plussa.
Yritän nyt keskittyä tähän mun uuteen työhön hetken ja unohtaa kokonaan yrittämisen ja pidän nyt täältäkin vähän pidemmän tauon. :bag:
 
Mä en uskalla testata :sad001 En halua sitä vilkkuvaa naamaa enää. Nimim. Kp18.
Mulla on aina ollut menkat tosi epäsäännölliset kyllä, mut silti.
 
Pakko viel kertoa, että plussakierrossa söin ekaa kertaa gelee royalea. Ja kierto lyheni ja tunsin oviksen. Muutamana päivänä join greippimehua, mutta uskon että gelee royalella oli merkitystä. Vinkkinä jos joku haluaa kokeilla :) saattoihan se olla sattumaakin... Uskon että joitakin auttaa.

Mä laitoin nämä just tilaukseen. Mä pyrin välttelemään eläinperäisiä tuotteita, esimerkiksi hunajaa en käytä.. näiden eettisyydestäkin saa olla montaa mieltä, mutta ehkä tein nyt poikkeuksen ja laitan nämä testiin. Tarkoitus pyhittää keinot :bookworm:
 
Koko yön kärsin kovista kivuista, nukkuminen ei oikein onnistunut.. Ei mulla koskaan ole ollut tälläisiä kuukautiskipuja. Välillä tuntui etten kestä. Pitää seurata jos jatkossakin on näin kovat kivut että menisin lääkäriin. Vuoto on tosi niukkaa, lähes olematonta. Mutta kyllä tämä taitaa kp1 olla...
Yrityskierto 6 alkakoon..

Olisko kiinnittyminen? Se voi joillakin olla tosi kivulias
 
Kivut on tosi voimakkaat ja kramppimaiset, eli en usko että voi liittyä kiinnittymiseen.. Ennemminkin km tai jostain syystä tavallista paljon kovemmat kuukautiskivut. Vuoto oli eilen tosi niukkaa, puhtaat siteet. Nyt yön jäljiltä ehkä vuoto runsastuu, jään seuraamaan tilannetta.
Joka tapauksessa kyllä tämä kp1 taitaa olla, en usko että näin voimakkaat kivut voisi mitenkään kieliä raskaudesta vaan ehkä ainoastaan km...

Mulla oli kovat kivut ihan veti kaksinkerroin ja kipulääke hitusen autto ja mitä ilmeisimmin paksuna olen... Et lääkäriin jos se pahenee tai vuoto ei ala....
 
Ai noin aikasin voi näkyä :eek: kandee testaa vielä dpo13-14.. Mul tais dpo10 olla blanco ja 14 aikaan haaleeta. Toki testissäkin näköjään eroja..muilla testeillä joissa asetin oon saanu vahvempaa mut oneplussan liuska tooosi haalee

Tää on just se mitä en ymmärrä kun mulla pitäs alkaa menkat huomenna, ja testin ohjeen mukaan näyttäis 4pv ennen... Mutta kun on lyhyt luteaali niin ei se meekkään niin. Jos ei menkat tuu niin testailen uudelleen alkuviikosta.
 
Olen minä ainakin monesta paikkaa lukenut, että dpo 10 ja 11 vielä negaa ja sit esim. Vasta dpo 12/13 näkyy jotain. Toki on niitäkin jotka saa dpo 8-9 jotain näkyviin, mutta sehän täysin riippuu kaikesta mahdollisesta! Joten älä vielä luovu toivosta!

Toivotaan että olis näin:sad010Oon niin vihanen itelleni kun jos jää negaks niin mistä ihmeestä oon nää oireet vetässy kun nytkin oksettaa niin että jäi ruoka kesken.
 
En siis oo testaillu ovulaatioo kun harrastetaan likimain päivittäin ja kivut yleensä kertoo että jotain tapahtuu ja koittanut silläkin olla vaan ressaamatta.. Tää on kyllä mysteeri mut jos ens viikolla ei ala kuulua mitään ja testi on negaa ni soitettava varmaan vaan neuvolaan että saisko jonkun tutkimuksen että kaikki on okei ja sit taas jotkut pillerit mikäli ei löydy mitään syytä :shifty:
 
Tervehdys uusille :happy:
Myötätuntoa niille jotka lähtivät uuteen kiertoon tai muuten sitä tarvitseville :Heartpink
Onnea plussanneille :happy:

CB:n yhden hormonin testi näytti tänä, kp14, siis dpo1, kun eilen reagoi testi ensimmäisen kerran hymyllä, (?vai miten tämä menee?) aamuna vielä toisen hedelmällisemmän päivän, sieltä kai se ovuloinnin ajankohta lähenee. Lugesteronin käytön aloitus, keskiviikko, lähenee. Onkos muilla lisää kokemuksia lugesta?
 
Mihin ton gelee royalin pitäis vaikuttaa?

Itse lähden tänään vartavasten isosta kaupasta hakee greippimehua, aloitan tankkaamaan sitä taas ja toivotaan yhtä ajoissa olevaa ovista kun viime kierrossa (kp10)
 
Takaisin
Top