Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Outoa, voisko olla km tulossa tai kiinnittymiskipuja? Alkoiko kunnon vuoto jo? Kai uskalsit edes panadolia ottaa?
Tsemppiä
Nyt on testattu ja negaa sieltä tuli. Ei auta tihrustelu tai mikään muukaan yks viiva on ja selkeenä. Toinen herkkä 10mlu eli sekään ei auta. Ihan hyvin meni siihen asti ku mies soitti ja kysy mitä tuli kun piti ääneen sanoa Eihän ne menkat oo vielä alkanu mutta dpo10 luulis että olis _jotain_ ..
Pakko viel kertoa, että plussakierrossa söin ekaa kertaa gelee royalea. Ja kierto lyheni ja tunsin oviksen. Muutamana päivänä join greippimehua, mutta uskon että gelee royalella oli merkitystä. Vinkkinä jos joku haluaa kokeilla :) saattoihan se olla sattumaakin... Uskon että joitakin auttaa.
Jesbe, paineen tunnetta sekä menkkamaisia kipuja sekä palelua vähän väliä. Eipä oikeestaan muuta
Koko yön kärsin kovista kivuista, nukkuminen ei oikein onnistunut.. Ei mulla koskaan ole ollut tälläisiä kuukautiskipuja. Välillä tuntui etten kestä. Pitää seurata jos jatkossakin on näin kovat kivut että menisin lääkäriin. Vuoto on tosi niukkaa, lähes olematonta. Mutta kyllä tämä taitaa kp1 olla...
Yrityskierto 6 alkakoon..
Kivut on tosi voimakkaat ja kramppimaiset, eli en usko että voi liittyä kiinnittymiseen.. Ennemminkin km tai jostain syystä tavallista paljon kovemmat kuukautiskivut. Vuoto oli eilen tosi niukkaa, puhtaat siteet. Nyt yön jäljiltä ehkä vuoto runsastuu, jään seuraamaan tilannetta.
Joka tapauksessa kyllä tämä kp1 taitaa olla, en usko että näin voimakkaat kivut voisi mitenkään kieliä raskaudesta vaan ehkä ainoastaan km...
Ai noin aikasin voi näkyä kandee testaa vielä dpo13-14.. Mul tais dpo10 olla blanco ja 14 aikaan haaleeta. Toki testissäkin näköjään eroja..muilla testeillä joissa asetin oon saanu vahvempaa mut oneplussan liuska tooosi haalee
Olen minä ainakin monesta paikkaa lukenut, että dpo 10 ja 11 vielä negaa ja sit esim. Vasta dpo 12/13 näkyy jotain. Toki on niitäkin jotka saa dpo 8-9 jotain näkyviin, mutta sehän täysin riippuu kaikesta mahdollisesta! Joten älä vielä luovu toivosta!