Raskaaksi 2019

Joko uskaltaa varovaisesti onnitella jesbee :thumright
.
.
Mä oon pari iltaa yrittäny lämmitellä miestä petipuuhiin mutta ei se jaksa :disgust mä oon vetänny sitä greippimehuu kohta ihan turhaan!! Ja punaviini oottaa ovulaatioo, hitto että ärsyttäääää

Yritän

Liitteet

• IMG_20200708_201227.jpg
    IMG_20200708_201227.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20200708_201142.jpg
    IMG_20200708_201142.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 198
Ja anteeksi kun tylysti lätkäisin tämän tänne mut nyt istun täällä jalat ristissä koska sehän voi tippua ulos...

En mä löydä sanoja ja ekaa kertaa uskon plussaan. Missä lista luuraa tietääkö kukaan?

Ja anteeksi kun tylysti lätkäisin tämän tänne mut nyt istun täällä jalat ristissä koska sehän voi tippua ulos...

En mä löydä sanoja ja ekaa kertaa uskon plussaan. Missä lista luuraa tietääkö kukaan?
Joskus se oli lähellä tasakymmentä :gen014 mutta en tiiä siitä viimisimmästä...

Joskus se oli lähellä tasakymmentä :gen014 mutta en tiiä siitä viimisimmästä...
Joo tässä etsin sitä mut koko ajan heittää pois. Vissiin on optimistinen olo ku meinasi jo lisätä itseni mut ehkä maltan mielen vielä kunnes on gynellä käyty

Olen tässä viime päivinä lukenut runoja ja monia muitakin tekstejä, kun olen valmistellut tyttömme hautajaisia. Löysin Tommy Tabermannin runon, joka tuntui suoraan kertovan raskauden yrittämiseen ja raskauteen liittyvistä tunnelmista. :grin Olkaapa hyvät:

"Kuin kaksi koditonta lasta
ne kulkevat käsi kädessä,
Toivo ja Pelko
Yhdessä tulevat,
yhdessä lähtevät
Siinä välissä
puristavat lujaa
toistensa kättä
Joka avaa ovensa Toivolle,
päästää myös Pelon sisälle,
joka ottaa syliinsä Pelon
saa omakseen myös Toivon
Kuin kaksi koditonta lasta
ne kulkevat käsi kädessä
emmekä muuta voi tehdä
kuin seurata samaa polkua

~Tommy Tabermann"

Kiitos tiedosta! Saako kysyä tuliko sulla tuulimunan tyhjennyksen jälkeen menkat kuitenkin suunnilleen normaalissa aikataulussa? Huolestuttaa, että tämä maidon nouseminen voisi vaikeuttaa normaaliin kiertoon palaamista.

Mulla mitattiin prolaktiinitasot viime syksynä kkm:n jälkeen, kun harkittiin hoitoja. Ne oli silloin ihan normaalit. Ja silloin ei tosiaan ollut mitään maidon herumista, ihan rutiinina katsottiin vaan prolaktiini + jotain muita, kuten AMH.

En oo huomannut, että olis mitään vaikutusta kiertoon tolla herumisella, oviksiakin oon tikuttanut muutamat (en tikuta joka kiertoa). Olihan sen tyhjennyksen jälkeinen kiero aika pitkä, mut varmaan aika normaalia tossa tilanteessa.

Takaisin