Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan jännät mut aika pettymys koko eläintila muutama elukka ja maksoi 4e. Noo äsken sit syötiin strutsimakkarat
Yhteensä kuukausi lomaa, kohta puolet taputeltu..
Sehän on ollu myynnissä se strutsi tila
Yritän
Kyllä se viiva siellä pilkistää, todella hienoa!Yritän
Ensi viikolla ja tekisi mieli kailottaa koko maailmalle et mä oon RASKAANA ja ilman hoitoja mikä ihme kävi. Mä en ymmärrä.. oon kai vähän oudossa tilassaOnnea hyvältä näyttää! Milloin pääset sinne gynelle?
Joo ei siis kuin tjot ilman mitään lääkkeitä kuin thyroxinNo näkyy selvä viiva! Oliko teillä siis yritys nyt tauolla
Paljon onnea ja tarrasukkia!Yritän
Kiitos. Terkuin pesukarhu täällä itki maskarat poskille. Mä en voi uskoa. Se tuli HETI ja jäi siihen että ei kadonnut mihinkään. Mä en vielä ihan käsitä mut noniin. Nyt . Oon hiton hyvällä mielellä jostain syystä :)Paljon onnea ja tarrasukkia!
Joskus se oli lähellä tasakymmentä mutta en tiiä siitä viimisimmästä...Ja anteeksi kun tylysti lätkäisin tämän tänne mut nyt istun täällä jalat ristissä koska sehän voi tippua ulos...
En mä löydä sanoja ja ekaa kertaa uskon plussaan. Missä lista luuraa tietääkö kukaan?
Kiitos ja anteeksi vielä mutta siis LUOMURASKAUS! miten on näin hyvä karma ollut . Itkeä itken vaan täällä.Jesbe vautsi onnea!!
Joo tässä etsin sitä mut koko ajan heittää pois. Vissiin on optimistinen olo ku meinasi jo lisätä itseni mut ehkä maltan mielen vielä kunnes on gynellä käytyJoskus se oli lähellä tasakymmentä mutta en tiiä siitä viimisimmästä...
Kiitos tiedosta! Saako kysyä tuliko sulla tuulimunan tyhjennyksen jälkeen menkat kuitenkin suunnilleen normaalissa aikataulussa? Huolestuttaa, että tämä maidon nouseminen voisi vaikeuttaa normaaliin kiertoon palaamista.
Mulla mitattiin prolaktiinitasot viime syksynä kkm:n jälkeen, kun harkittiin hoitoja. Ne oli silloin ihan normaalit. Ja silloin ei tosiaan ollut mitään maidon herumista, ihan rutiinina katsottiin vaan prolaktiini + jotain muita, kuten AMH.