Tää on ihan pyllystä. Mä oon huomannut myös ton turvavälien katoamisen. Altaalla on enemmän kuin oikeasti mahtuisi ja muutenkin on toivoton olo. Sehän kyllä on varma merkki menkoista kun olotila heittää ahdistusta tulevasta ja yleisesti ja muutenkin.
Ehkä olis voinu tärpätä nyt kun oot saanut apua ja oot ollu rennosti.. kyllähän tää vauvanteko ei oo helppoo. Oon ihan varma että biologian oppitunnit pitäisi olla erilaisia, ei tässä nyt kyllä raskaudu yk1 noin vaan ja ehkäisyn läpi. Se on ikävä kun halu on kova mutta ei kuitenkaan pysty..
Kyllä varmasti teidänkin aika tulee sieltä, niin kun kaikkien meidän :angelic:
Vois olla mahdollista, mut en kyllä tikutellut tai tehnyt elettäkään tän kierron suhteen, ennemminkin olin jo heittänyt laukun naulaan, koska viime kierrot on olleet niin epäsäännöllisiä, suurin osa ovuloimattomia ja mulla ollut niitä tiputteluongelmiakin.
Mut uskon, ettei siitä oo mitään haittaa ainakaan, että ottaa rennommin välillä. :)
Jännittää tietysti et joko kohta tiputtelee ja kun nää mun turvotukset on olleet semi pahoja toistaiseksi taas, et mitä tapahtuu, mut yritän olla murehtimatta.
Tosin turvotus selkeesti pahenee tääl meidän asunnolla, et kohtahan sen taas nään kun pariks päiväks siirryn mökille et asettuuko olo. Mut se varmistus saatiin, että maalle muutetaan syyskuun alussa vitsit, ootan jo sitä niin paljon, siksikin kun pääsen remppahommiin ja yksi ylimääräinen huone herätti mussa niin vaikeen vauvakuumeen, että kohta tipun korkealta ja kovaa