Raskaaksi 2019

Flota tarkastelemalla meillä olis teoreettiset mahdollisuudet siittää vauva alulle meidän hääyönä:hilarious: romanttinen ajatus:hilarious: tuskin tässä kuitenkaan niin tulee tapahtumaan:bag:

Ja meillä edesmenneen mummin synttäreinä, eli juhannuksena, jolloin la ois lähes sama kuin mun äidillä ja isällä on synttärit :rolleyes: mut joopa joo, joka kuukausi keksii jonkun kivan täkyn, joka ei kuitenkaan toteudu.
 
Ja meillä edesmenneen mummin synttäreinä, eli juhannuksena, jolloin la ois lähes sama kuin mun äidillä ja isällä on synttärit :rolleyes: mut joopa joo, joka kuukausi keksii jonkun kivan täkyn, joka ei kuitenkaan toteudu.

Tämä. On taas jotenkin vähän turta vaihe kaiken kaikkiaan menossa liittyen tähän lisääntymisprojektiin. Vaikea innostua mistään. On alkanut jotenkin tietoisesti siirtämään paukkuja jonnekin muualle....
 
Tämä. On taas jotenkin vähän turta vaihe kaiken kaikkiaan menossa liittyen tähän lisääntymisprojektiin. Vaikea innostua mistään. On alkanut jotenkin tietoisesti siirtämään paukkuja jonnekin muualle....

Niin täälläkin, meitä on siis monta :banghead:
Omalla kohdalla kaikki mahdollinen ja mahdoton meni pieleen :finger:

Ite pohdin, että mikä todennäköisyys oikeesti km jälkeen, että saat kaikki mahdolliset terveysongelmat aastaööhön ja yrittäminen siirtyy sen takia :facepalm::bag:
Mut sen verta itellä on nyt toivoa, että jos sen verran hyvin menis et syksyllä tai loppukesästä vois jo yrittää, oltais voiton puolella :grin
Toisaalta ei meillä nytkään mitään estettä raskaudelle oo, joten periaatteessahan lupaa ei tarvii mistään kysellä, mut jotenkin tän ihoni kanssa vois olla viel parantamisen varaa, joten ehkäpä siksi syksy saattais olla turvallisempi. :bookworm:

Nyt mä mässään vaa karkkia tähän fiilikseeni :grin
 
Heipä hei taas. En tiedä minkä hetkellisen mielenhäiriön sain, mutta päätin vielä näin menkkojen lopuksi tehdä rfsu:n normitestin ja se näyttää edelleen tältä :smiley-angry016

20200617_173639.jpg

Onko toi nyt se rfsu:n kuuluisa ikuinen viivanpaikka? Kun sen perjantain heikon plussan jälkeen alkoi se vuoto, sunnuntaina tein vielä rfsu:n herkän ja se oli blanco! Onko sielä nyt joku sitten ihan täysin väärässä paikassa kiinni ja pitäisi varata terkkariin verikoe vai hätäilenkö jonkun hiton viivanpaikan takia :smiley-ashamed008 Menkat oli ihan menkat, sen sanon varmaksi kun niitä on nyt 20 vuotta jo ollut!
 
Heipä hei taas. En tiedä minkä hetkellisen mielenhäiriön sain, mutta päätin vielä näin menkkojen lopuksi tehdä rfsu:n normitestin ja se näyttää edelleen tältä :smiley-angry016

View attachment 90601

Onko toi nyt se rfsu:n kuuluisa ikuinen viivanpaikka? Kun sen perjantain heikon plussan jälkeen alkoi se vuoto, sunnuntaina tein vielä rfsu:n herkän ja se oli blanco! Onko sielä nyt joku sitten ihan täysin väärässä paikassa kiinni ja pitäisi varata terkkariin verikoe vai hätäilenkö jonkun hiton viivanpaikan takia :smiley-ashamed008 Menkat oli ihan menkat, sen sanon varmaksi kun niitä on nyt 20 vuotta jo ollut!

Onko tuo 25mlu vai herkempi? En osaa kyllä vastata tähän et miksi o_O ehkä kantsii käydä verikokeessa? Ja oon lukenut et joskus myös kysta tms voi aiheuttaa vääriä haamuja. Tee huomenna aamulla vielä testi? Jos toi on päiväpissasta.
 
Onko tuo 25mlu vai herkempi? En osaa kyllä vastata tähän et miksi o_O ehkä kantsii käydä verikokeessa? Ja oon lukenut et joskus myös kysta tms voi aiheuttaa vääriä haamuja. Tee huomenna aamulla vielä testi? Jos toi on päiväpissasta.

Tää oli 25! Eli oon ihan pihalla kun sunnuntaina se 10 oli aivan tyhjä. No soitin tk:n neuvontaan ja sain hyvät ohjeet. Eli neljän viikon päästä jos vielä näyttää plussaa niin sit otetaan verikokeet. Voi kuulemma mennä kauankin, että arvot laskee tai sit jos ei ollutkaan kemiallinen vaan väärässä paikassa, niin siinäkin kuulemma kestää että häviää sieltä :dead: Toivottavasti se ei sit syö seuraavaa yrityskertaa :banghead:

Tietty aiemmin pitää ottaa yhteyttä jos tulee tuskia tai tulehdusoireita/vuotoa. Seurantalinja siis, nytpähän tiedän tämänkin. Mitähän se hoitaja ajatteli musta :shifty: Pelkään vaan mun johtimien puolesta jos ei ollutkaan kemiallinen :arghh: Mutta kohdunulkoisessa taas vissiin pitäis testienkin tummentua :bookworm:
 
Tonni, tee testi aamulla uudestaan ja käytä jotain toista testiä. Ja sit jos vielä haamuilee niin soita neuvolaan tai tk, et saat verestä ton mitattua.
Joskus alkuraskaudessa voi tosiaan olla vuotoja, eikä kyllä aina vähäisiäkään (ainakin mulla oli) ja aina se ei oo tosiaan vaarallista. :) tai sit sulla oli siellä kyydissä enemmän kun yks :rolleyes: tai jotain muuta häikkää, mut hyvä se on tarkistaa, jos testi vielä näyttää näkyvää viivaa. Joskushan pidemmälle menneissä raskauksissa tuo viiva haamuaa km jälkeen jonkun aikaa ja häviää kun hormonitasotkin on laskeneet ja jos ei häviä, kohtuun on jäänyt sitten vielä raskausmateriaalia. Mut mä en tiedä miten se kemiallisissa, kun yleensähän se viiva kyllä häipyy aika nopeasti kun vuotokin alkaa..:wideyed:
 
Tää oli 25! Eli oon ihan pihalla kun sunnuntaina se 10 oli aivan tyhjä. No soitin tk:n neuvontaan ja sain hyvät ohjeet. Eli neljän viikon päästä jos vielä näyttää plussaa niin sit otetaan verikokeet. Voi kuulemma mennä kauankin, että arvot laskee tai sit jos ei ollutkaan kemiallinen vaan väärässä paikassa, niin siinäkin kuulemma kestää että häviää sieltä :dead: Toivottavasti se ei sit syö seuraavaa yrityskertaa :banghead:

Tietty aiemmin pitää ottaa yhteyttä jos tulee tuskia tai tulehdusoireita/vuotoa. Seurantalinja siis, nytpähän tiedän tämänkin. Mitähän se hoitaja ajatteli musta :shifty: Pelkään vaan mun johtimien puolesta jos ei ollutkaan kemiallinen :arghh: Mutta kohdunulkoisessa taas vissiin pitäis testienkin tummentua :bookworm:

No niin olitkin soitellut sinne, hyvä juttu :)
Mulla oli se ku epäily ja sillon mun testiviivat oli just tommosii, ja hormoni nous epätavallisen hitaasti ja vuodin koko raskauden, mut tuli onneks kaikki kokonaan pois itekseen. Tosin vasen munasarja jäi kääntyneeksi kohdun taakse ja siel on joku krooninen kipu :meh:
 
Meillä on nyt vuosi yritystä takana. Yksi raskaus ollut, joka tärppäsi puolen vuoden jälkeen ja meni kesken silloin 16. viikolla, kuten kerroinkin aiemmin.

Lääkäri sanoi, että jos ei puolessa vuodessa tärppää uudestaan, tulkaa jo käymään tarkistuksessa. Mutta toivo elää vielä. Ainakin hetkittäin. Toisinaan taas tuntuu toivottomalta. Mutta kuten joku sanoi, tärkeintä on lopputulos ja kyllä siis aikanaan menisin hoitoihin, jos on tarvetta.

Kiitos kommenteista tuossa kuivuusasiassa! Mietin vielä, että onkohan kroppa sitten vielä valmis tulemaan raskaaksi, jos hormonit on sekaisin... Vaikka tuliskin ovis. Keskenmenon jälkeen olen tuntenut oviksen jomotuksena yms, aiemmin siitä ei ollut muuta hajua kuin halut muutaman päivän ajan.



Meillä kanssa alkaa nyt oleen vuosi yritystä takana ja eka raskaus tuli yk6. Mut nyt menossa siis Yk4 kesken menon jälkeen. Miksi lääkäri pyysi teitä jo puolenvuoden jälkeen käymään? Eikö se vuosi pidä yrittää kuitenkin.. Kauheen ressaavaa jos ei tärppääkkään viim elokuussa :sorry:
 
Tää oli 25! Eli oon ihan pihalla kun sunnuntaina se 10 oli aivan tyhjä. No soitin tk:n neuvontaan ja sain hyvät ohjeet. Eli neljän viikon päästä jos vielä näyttää plussaa niin sit otetaan verikokeet. Voi kuulemma mennä kauankin, että arvot laskee tai sit jos ei ollutkaan kemiallinen vaan väärässä paikassa, niin siinäkin kuulemma kestää että häviää sieltä :dead: Toivottavasti se ei sit syö seuraavaa yrityskertaa :banghead:

Tietty aiemmin pitää ottaa yhteyttä jos tulee tuskia tai tulehdusoireita/vuotoa. Seurantalinja siis, nytpähän tiedän tämänkin. Mitähän se hoitaja ajatteli musta :shifty: Pelkään vaan mun johtimien puolesta jos ei ollutkaan kemiallinen :arghh: Mutta kohdunulkoisessa taas vissiin pitäis testienkin tummentua :bookworm:

Neljän viikon vasta!? :bored: no mut toivotaan et jossei viiva ala vahvistumaan niin häviäis sit itekseen piakkoin. Tsemppiä :Heartred
 
No niin olitkin soitellut sinne, hyvä juttu :)
Mulla oli se ku epäily ja sillon mun testiviivat oli just tommosii, ja hormoni nous epätavallisen hitaasti ja vuodin koko raskauden, mut tuli onneks kaikki kokonaan pois itekseen. Tosin vasen munasarja jäi kääntyneeksi kohdun taakse ja siel on joku krooninen kipu :meh:

Joo tää on tää mun tuuri et mikään ei voi mennä niinku edes etäisesti oppikirjamaisesti :hilarious: Virallinen yk1 ja tämmönen saatanan sirkus heti aikaiseksi. Tsiisus. Oon aika varma, että se oli tosiaan siitä testistä nyt vaan kiinni, kuivui ainakin ihan todella (tooooodella) lähelle tyhjää nyt. Ja kaikki vähäisetkin oireet hävisi tehokkaasti tässä alkuviikon aikana. Lämmötkin jääkauden puolella.

Eli uutta ovista kohti! (Jahka ensin taas tiputeltu joku 20 päivää :shifty:)
 
Paljon onnea smoothie:Heartred

Itse täällä rämmin epätoivon suosta ylös.kp 12 ja ovis kolkuttelee.yhä vaan aikaisemmin:scratch
Alkaa olla viimeisia patruunoita pelissä... mutta vielä koitetaan.kerran kaksi
Laskin että tämä on yk 22...
 
Tuli vähän verta aamusta :sad015 ja vaikka kuinka tietää että voi olla normaalia varsinkin hoitoalkuisissa niin on vaan jo olo et tää varmaan oli tässä kun ollu nii heikkoja viivojaki :sorry: rinnatkaan ei oo enää yhtä pinkeät kuin aiemmin, tosin ne on ollu tommoset pinkeet ja kipeet jo ennen punktiota mut silti miettii..
 
Tuli vähän verta aamusta :sad015 ja vaikka kuinka tietää että voi olla normaalia varsinkin hoitoalkuisissa niin on vaan jo olo et tää varmaan oli tässä kun ollu nii heikkoja viivojaki :sorry: rinnatkaan ei oo enää yhtä pinkeät kuin aiemmin, tosin ne on ollu tommoset pinkeet ja kipeet jo ennen punktiota mut silti miettii..

Toivotaan et harmitonta :Heartred saitko jo verikokeen tuloksen?

Täällä ei vieläkään ovulaatiota, kp14 :(
 
Nyt viikon testannu tänään kp 20 viiva on viimeviikosta haalistunnu ja testit loppu ihan paskoja rahat meni hukkaan :smiley-angry026 (testaajassahan ei oo mitään vikaa) katotaan kun menkat alkaa, toivottavasti siis ei ala mutta
 

Liitteet

  • 20200613_073619.jpg
    20200613_073619.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 87
Tuli vähän verta aamusta :sad015 ja vaikka kuinka tietää että voi olla normaalia varsinkin hoitoalkuisissa niin on vaan jo olo et tää varmaan oli tässä kun ollu nii heikkoja viivojaki :sorry: rinnatkaan ei oo enää yhtä pinkeät kuin aiemmin, tosin ne on ollu tommoset pinkeet ja kipeet jo ennen punktiota mut silti miettii..

Voi ei, toi verenvuoto on niin karmivaa:Heartred kumpa kumminkin olisi harmitonta:Heartred onko loppunut jo? Kävitkö verikokeessa?

Tsemppiä ovulaationmetsästyksiin. Täällä Kp3, letrot pitäis taas aloittaa, puuh:meh:
 
Takaisin
Top