Siitä! Niinhän ne kaikki kuninkaallisetkin sikiää heti 12 tunnin sisään papin aamenesta
Mahtaakohan toi maistraatin "aamen" olla yhtä tehokas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siitä! Niinhän ne kaikki kuninkaallisetkin sikiää heti 12 tunnin sisään papin aamenesta
Mahtaakohan toi maistraatin "aamen" olla yhtä tehokas
Flota tarkastelemalla meillä olis teoreettiset mahdollisuudet siittää vauva alulle meidän hääyönä romanttinen ajatus tuskin tässä kuitenkaan niin tulee tapahtumaan:bag:
Ja meillä edesmenneen mummin synttäreinä, eli juhannuksena, jolloin la ois lähes sama kuin mun äidillä ja isällä on synttärit mut joopa joo, joka kuukausi keksii jonkun kivan täkyn, joka ei kuitenkaan toteudu.
Tämä. On taas jotenkin vähän turta vaihe kaiken kaikkiaan menossa liittyen tähän lisääntymisprojektiin. Vaikea innostua mistään. On alkanut jotenkin tietoisesti siirtämään paukkuja jonnekin muualle....
Heipä hei taas. En tiedä minkä hetkellisen mielenhäiriön sain, mutta päätin vielä näin menkkojen lopuksi tehdä rfsu:n normitestin ja se näyttää edelleen tältä
View attachment 90601
Onko toi nyt se rfsu:n kuuluisa ikuinen viivanpaikka? Kun sen perjantain heikon plussan jälkeen alkoi se vuoto, sunnuntaina tein vielä rfsu:n herkän ja se oli blanco! Onko sielä nyt joku sitten ihan täysin väärässä paikassa kiinni ja pitäisi varata terkkariin verikoe vai hätäilenkö jonkun hiton viivanpaikan takia Menkat oli ihan menkat, sen sanon varmaksi kun niitä on nyt 20 vuotta jo ollut!
Onko tuo 25mlu vai herkempi? En osaa kyllä vastata tähän et miksi ehkä kantsii käydä verikokeessa? Ja oon lukenut et joskus myös kysta tms voi aiheuttaa vääriä haamuja. Tee huomenna aamulla vielä testi? Jos toi on päiväpissasta.
Tää oli 25! Eli oon ihan pihalla kun sunnuntaina se 10 oli aivan tyhjä. No soitin tk:n neuvontaan ja sain hyvät ohjeet. Eli neljän viikon päästä jos vielä näyttää plussaa niin sit otetaan verikokeet. Voi kuulemma mennä kauankin, että arvot laskee tai sit jos ei ollutkaan kemiallinen vaan väärässä paikassa, niin siinäkin kuulemma kestää että häviää sieltä Toivottavasti se ei sit syö seuraavaa yrityskertaa :banghead:
Tietty aiemmin pitää ottaa yhteyttä jos tulee tuskia tai tulehdusoireita/vuotoa. Seurantalinja siis, nytpähän tiedän tämänkin. Mitähän se hoitaja ajatteli musta Pelkään vaan mun johtimien puolesta jos ei ollutkaan kemiallinen :arghh: Mutta kohdunulkoisessa taas vissiin pitäis testienkin tummentua
Meillä on nyt vuosi yritystä takana. Yksi raskaus ollut, joka tärppäsi puolen vuoden jälkeen ja meni kesken silloin 16. viikolla, kuten kerroinkin aiemmin.
Lääkäri sanoi, että jos ei puolessa vuodessa tärppää uudestaan, tulkaa jo käymään tarkistuksessa. Mutta toivo elää vielä. Ainakin hetkittäin. Toisinaan taas tuntuu toivottomalta. Mutta kuten joku sanoi, tärkeintä on lopputulos ja kyllä siis aikanaan menisin hoitoihin, jos on tarvetta.
Kiitos kommenteista tuossa kuivuusasiassa! Mietin vielä, että onkohan kroppa sitten vielä valmis tulemaan raskaaksi, jos hormonit on sekaisin... Vaikka tuliskin ovis. Keskenmenon jälkeen olen tuntenut oviksen jomotuksena yms, aiemmin siitä ei ollut muuta hajua kuin halut muutaman päivän ajan.
Tää oli 25! Eli oon ihan pihalla kun sunnuntaina se 10 oli aivan tyhjä. No soitin tk:n neuvontaan ja sain hyvät ohjeet. Eli neljän viikon päästä jos vielä näyttää plussaa niin sit otetaan verikokeet. Voi kuulemma mennä kauankin, että arvot laskee tai sit jos ei ollutkaan kemiallinen vaan väärässä paikassa, niin siinäkin kuulemma kestää että häviää sieltä Toivottavasti se ei sit syö seuraavaa yrityskertaa :banghead:
Tietty aiemmin pitää ottaa yhteyttä jos tulee tuskia tai tulehdusoireita/vuotoa. Seurantalinja siis, nytpähän tiedän tämänkin. Mitähän se hoitaja ajatteli musta Pelkään vaan mun johtimien puolesta jos ei ollutkaan kemiallinen :arghh: Mutta kohdunulkoisessa taas vissiin pitäis testienkin tummentua
No niin olitkin soitellut sinne, hyvä juttu :)
Mulla oli se ku epäily ja sillon mun testiviivat oli just tommosii, ja hormoni nous epätavallisen hitaasti ja vuodin koko raskauden, mut tuli onneks kaikki kokonaan pois itekseen. Tosin vasen munasarja jäi kääntyneeksi kohdun taakse ja siel on joku krooninen kipu
Tuli vähän verta aamusta ja vaikka kuinka tietää että voi olla normaalia varsinkin hoitoalkuisissa niin on vaan jo olo et tää varmaan oli tässä kun ollu nii heikkoja viivojaki rinnatkaan ei oo enää yhtä pinkeät kuin aiemmin, tosin ne on ollu tommoset pinkeet ja kipeet jo ennen punktiota mut silti miettii..
Tuli vähän verta aamusta ja vaikka kuinka tietää että voi olla normaalia varsinkin hoitoalkuisissa niin on vaan jo olo et tää varmaan oli tässä kun ollu nii heikkoja viivojaki rinnatkaan ei oo enää yhtä pinkeät kuin aiemmin, tosin ne on ollu tommoset pinkeet ja kipeet jo ennen punktiota mut silti miettii..