Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli terot kp 15-24 siinä kierrossa, josta raskauduin. Ne oli just tiputteluun määrätty. Olisko joku viikko plussasta alkanu tiputtelu, mutta sekä yksityinen gyne että neuvolalääkäri oli sitä mieltä, että ei tarvitse progea. Noin viikon tiputti, mutta raskaus jatkui normaalisti.Mulla oli tänä aamuna jo vahva viiva. Alan siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta teidön kuulumisia kyllä seurailen ja teille hirmuisesti plussia toivon!
Mietin että ehkä täällä joku osaa antaa mielipiteen siitä progesta. Polilla sanottiin et sen voi lopettaa, mutta voin jatkaakin ton pakkauksen loppuun jos haluan. Tekis oikeastaan mieli lopettaa jo nyt, kun tuntuu että ne alkaa ärsyttää limakalvoja. Mut pelkään jotenkin et mun oma keltarauhashormoni ei sit riitäkään ja menee kesken jos lopetan. Pelkäänkö turhaan? Onko kellekään (tiputtelijalle) sanottu et kannattais jatkaa?
Mä tiedän ton tunteen.. Mua pelotti ihan hirveästi lopettaa se. Mut jatkoin sen paketin loppuun.
Mulla oli terot kp 15-24 siinä kierrossa, josta raskauduin. Ne oli just tiputteluun määrätty. Olisko joku viikko plussasta alkanu tiputtelu, mutta sekä yksityinen gyne että neuvolalääkäri oli sitä mieltä, että ei tarvitse progea. Noin viikon tiputti, mutta raskaus jatkui normaalisti.
Se on. Mulla tais vuodot loppua just ennen puolta väliä. Tai sen jälkeen ei enää oo ollut.
Kyllähän siinä tuli itku kurkussa soiteltua sinne tänne, kun taustalla oli kkm alle puoli vuotta aiemmin. Neuvolassa oltiin ihanan ymmärtäväisiä ja pääsin kahdesti varhaisultraan. Ensimmäisessä näkyi vain, että raskaus on oikeassa paikassa ja siitä viikon päästä sitten syke. Mutta kyllä sitä on koko raskauden vessassa käydessä pelännyt, että alkaako tiputella uudelleen.Huh, toi on kyllä varmasti pelottavaa jos alkaa tiputella! Vaikka kai se on aika tavallistakin.
Montako päivää se sulla tarkoitti oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen? Eipä mulla oo enää niitä kuin pariksi päiväksi, joten sama kai ne olis käyttääkin...
Voi smoothie, toivotaan et vahvistuu, pieni lohtu jos kemiallinen vähintään
Tosiaan nää uudet sofit on tällaista ohutta viivamallia eli alin on uusinta erää, eikä vielä plussa. Vähän pelottaa että jää taas valeovikseksi tää eka, kun ei oireita..missä kivut on?! Jospa alkais huomenna
Huh, toi on kyllä varmasti pelottavaa jos alkaa tiputella! Vaikka kai se on aika tavallistakin.
Se on ihan kamalaa, sitä pelkää jo vessaan menoakin lopulta.
Täällä on vilkasta keskustelua ja mukavasti plussia, mahtavaa!
Minulla on menkat loppusuoralla ja yk3 alkaa keskenmenon jälkeen.
Onko kellään kokemusta kuivuudesta keskenmenon jälkeen? Itsellä on aina toiminut "voitelu" niin hyvin, ettei liukkaria ole tarvinnut. Nyt ei millään lämmittelyllä kostu tarpeeksi. Pakko käyttää liukkaria, vaikka se kai laskee raskautumisen todennäköisyyttä, mutta vielä epätodennäköisempää se olisi, jos ei homma onnistuisi... Mietin vain, että johtuuko kuivuus vielä tässä vaiheessa hormoneista vai olenko niin stressissä yrittämisestä. Luulin, että synnytyksen jälkeen imetys on se, joka aiheuttaa limakalvojen kuivuutta.
Digitestiinkin tuli nyt raskaana 1-2 viikkoa ja tänään on tasan 2 viikkoa hedelmöityksestä :)
onnittelut Smoothie plussasta!:)
Digitestiinkin tuli nyt raskaana 1-2 viikkoa ja tänään on tasan 2 viikkoa hedelmöityksestä :)
Kiitos!
Jos verikoe huomenna ok niin ehkä sitten pystyy enemmän rentoutumaan.