Raskaaksi 2019

Mulla oli tänä aamuna jo vahva viiva. Alan siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta teidön kuulumisia kyllä seurailen ja teille hirmuisesti plussia toivon! :Heartbigred

Mietin että ehkä täällä joku osaa antaa mielipiteen siitä progesta. Polilla sanottiin et sen voi lopettaa, mutta voin jatkaakin ton pakkauksen loppuun jos haluan. Tekis oikeastaan mieli lopettaa jo nyt, kun tuntuu että ne alkaa ärsyttää limakalvoja. Mut pelkään jotenkin et mun oma keltarauhashormoni ei sit riitäkään ja menee kesken jos lopetan. :sorry: Pelkäänkö turhaan? Onko kellekään (tiputtelijalle) sanottu et kannattais jatkaa?
Mulla oli terot kp 15-24 siinä kierrossa, josta raskauduin. Ne oli just tiputteluun määrätty. Olisko joku viikko plussasta alkanu tiputtelu, mutta sekä yksityinen gyne että neuvolalääkäri oli sitä mieltä, että ei tarvitse progea. Noin viikon tiputti, mutta raskaus jatkui normaalisti.
 
Mä tiedän ton tunteen.. Mua pelotti ihan hirveästi lopettaa se. Mut jatkoin sen paketin loppuun.

Montako päivää se sulla tarkoitti oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen? Eipä mulla oo enää niitä kuin pariksi päiväksi, joten sama kai ne olis käyttääkin...
 
Mulla oli terot kp 15-24 siinä kierrossa, josta raskauduin. Ne oli just tiputteluun määrätty. Olisko joku viikko plussasta alkanu tiputtelu, mutta sekä yksityinen gyne että neuvolalääkäri oli sitä mieltä, että ei tarvitse progea. Noin viikon tiputti, mutta raskaus jatkui normaalisti.

Huh, toi on kyllä varmasti pelottavaa jos alkaa tiputella! Vaikka kai se on aika tavallistakin.
 
Se on. Mulla tais vuodot loppua just ennen puolta väliä. Tai sen jälkeen ei enää oo ollut.

Alkoko sulla se tiputtelu progen lopettamisen jälkeen? Tai luuletko että liittyi mitenkään siihen? Eipä sillä, pakkohan ne on uskaltaa tässä jossain vaiheessa lopettaa. :rolleyes:
 
Huh, toi on kyllä varmasti pelottavaa jos alkaa tiputella! Vaikka kai se on aika tavallistakin.
Kyllähän siinä tuli itku kurkussa soiteltua sinne tänne, kun taustalla oli kkm alle puoli vuotta aiemmin. Neuvolassa oltiin ihanan ymmärtäväisiä ja pääsin kahdesti varhaisultraan. Ensimmäisessä näkyi vain, että raskaus on oikeassa paikassa ja siitä viikon päästä sitten syke. Mutta kyllä sitä on koko raskauden vessassa käydessä pelännyt, että alkaako tiputella uudelleen.
 
Montako päivää se sulla tarkoitti oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen? Eipä mulla oo enää niitä kuin pariksi päiväksi, joten sama kai ne olis käyttääkin...

En usko että ainakaan haittaa on jos käytät pari pv yli mutta ehket myöskään tarvitse mutta jos tuo mielenrauhaa niin why not. Tai jos pienennät nyt ensin annosta puolella ettei ihan kertalopetusta tuu? Mulle ei tosiaan puhuttu mitään siitä et miten pitkään tulis progea käyttää jos plussaa enkä kysynytkään.. No, torstaina kysyn.
 
Voi smoothie, toivotaan et vahvistuu, pieni lohtu jos kemiallinen vähintään :Heartred

Tosiaan nää uudet sofit on tällaista ohutta viivamallia :scratch eli alin on uusinta erää, eikä vielä plussa. Vähän pelottaa että jää taas valeovikseksi tää eka, kun ei oireita..missä kivut on?! Jospa alkais huomenna :oops:

Lähellä on! Mulla ei yleensä kauheita kipuja tuu oviksessa ja vaihtelee muutenkin et tuntuuko jonkin verran vai vaan ihan vähän.
 
Huh, toi on kyllä varmasti pelottavaa jos alkaa tiputella! Vaikka kai se on aika tavallistakin.

Se on ihan kamalaa, sitä pelkää jo vessaan menoakin lopulta.

Täällä on vilkasta keskustelua ja mukavasti plussia, mahtavaa!

Minulla on menkat loppusuoralla ja yk3 alkaa keskenmenon jälkeen.

Onko kellään kokemusta kuivuudesta keskenmenon jälkeen? Itsellä on aina toiminut "voitelu" niin hyvin, ettei liukkaria ole tarvinnut. Nyt ei millään lämmittelyllä kostu tarpeeksi. Pakko käyttää liukkaria, vaikka se kai laskee raskautumisen todennäköisyyttä, mutta vielä epätodennäköisempää se olisi, jos ei homma onnistuisi... Mietin vain, että johtuuko kuivuus vielä tässä vaiheessa hormoneista vai olenko niin stressissä yrittämisestä. Luulin, että synnytyksen jälkeen imetys on se, joka aiheuttaa limakalvojen kuivuutta.
 
Se on ihan kamalaa, sitä pelkää jo vessaan menoakin lopulta.

Täällä on vilkasta keskustelua ja mukavasti plussia, mahtavaa!

Minulla on menkat loppusuoralla ja yk3 alkaa keskenmenon jälkeen.

Onko kellään kokemusta kuivuudesta keskenmenon jälkeen? Itsellä on aina toiminut "voitelu" niin hyvin, ettei liukkaria ole tarvinnut. Nyt ei millään lämmittelyllä kostu tarpeeksi. Pakko käyttää liukkaria, vaikka se kai laskee raskautumisen todennäköisyyttä, mutta vielä epätodennäköisempää se olisi, jos ei homma onnistuisi... Mietin vain, että johtuuko kuivuus vielä tässä vaiheessa hormoneista vai olenko niin stressissä yrittämisestä. Luulin, että synnytyksen jälkeen imetys on se, joka aiheuttaa limakalvojen kuivuutta.

Mulla on keskenmenojen jälkeen ollut sekä limakalvojen kuivumista, että ihan kuumia aaltojakin. Hormonit vissiin aika alhaalla, vaikka oon ihan ovuloinutkin.
 
Takaisin
Top