Raskaaksi 2019

Onnea Smoothie! ❤️❤️❤️

Täällä varhaisultra takana ja kaikki oli hyvin! Niin helpottunu olo! ❤️
Pieni vastasi 7+0 eli La 1.2 mutta neuvola pitää varmasti voimassa menkoista lasketun 31.1 eli vain päivää vanhemman ja tammikuussahan pieni sektiolla tulee enivei :)
Valtavasti onnea hyvistä ultrakuulumisista! :Heartred

Meillä on huomenna nt-ultra, jännittää ihan älyttömästi. :smiley-angelic001 Onneksi mies saa jo tulla mukaan, ettei tarvitse yksin mennä.
 
Tein tänään pcn. Siis ihan haamujen esiäiti tuli, toki näkyvämpi kuin sunnuntain viivanpaikka. Pissa kyllä oli laimeaa mutta jännä että pc mulla noin huono ja joko mulla hcg nousee normaalia hitaammin tai sit jää kemialliseksi. Huoliajatukset nousee mutta en halua antaa niille valtaa vaan yrittää silti nauttia tästä mahdollisuudesta. Jos huomenna digi on nega niin sit se ehkä oli siinä.

Mä täällä pidän toiveita teille yllä:Heartred ei luovuteta vielä!

Omat hommat kääntyy kp1:seen, jälleen
 
Toivotaan että huomenna digi on plussa! Varmasti toi pissan laimeus vaikuttaa. Teitkö eilen pc vai toissappivänä? Jos siihen vertaa niin huomaako vahvistumisen?

Tein toissapäivänä eli siitä on kyl vahvempi mut silti viel nii haamu ettei kunnolla kameraan saa kun kuvalaatu ei mikään paras. Olisin voinut tehdä tänäänkin myös rfsun mutta en halunnut, sillä koko päivä ois tuskaa ja pilalla jos se olis ollut eilistä haaleampi ja kun syy voi olla myös toi pissan laimeus. Pitää yrittää tänä iltana juoda vähemmän. Eilen syötiin sen verran suolaista ruokaa et janotti koko ilta. Onneks on se verikoe jo torstaina. Tosin sit saa kärvistellä juhannuksen jos arvo päiviin nähden alhainen, sillon siis dpo15. Mutta toivon parasta :)

Edit. Niin ja huomenna teen myös rfsun!
 
Uskotaan ja toivotaan, ettei ollut! Mulla kävi testien kanssa päinvastoin. PC oli hyvin aikaisin haamu, rfsu ei. Meinasin jo sitä stressata. Ja lisäksi oli päiviä, ettei pc viiva vahvistunut, vaan se 48h sykli piti aika hyvin paikkansa. Ja tänään kuitenkin 20+1. Tsemppiä! :Heartred

Kiitos kokemuksen jakamisesta :Heartred jännä kyl kun näyttää niin erilailla noi testit riippuen ihmisestä:wideyed:
 
Oon täällä sormet ja varpaat ristissä smoothien puolesta :smiley-angelic001

Itellä herkullinen, hekumallinen, aeeevan ihana kp3 menossa kunnon Hohto meiningillä. No fuck, ainakin juhannuksen vietän sitten just enkä melkein niinku haluan. Tietenkin eniten olisin halunnut viettää vahvempi plussa plakkarissa, mutta otetaan nyt sitten plan B :shifty:
 
Onnea kaikille plussalaisille, tarrasukkia kaikille matkaan ja malttia viivan vahvistumisten odotteluun :) ja pahoittelut negoista ja oliks tonninsetelille kemiallinen osunut.

Täällä selkeää väsymistä taas tähän koko yrittämiseen, plus me ehdittiin tallettelemaan tähän kiertoon kerran. Miehen iltavuoroputki ja siitä suoraan mökille ja siihen liittyvä säätäminen, niin ei vaan jaksa. Viime kierto oli 46 pv pitkä, tämä kierto taasen maltillisempi - tosin olis voinut mielummin olla nyt pidempi, niin olis paremmat todennäköisyydet, kun olis tässä miehen loman aikana ehtinyt ehkä enempikin puuhailemaan - tosin miehen naama ottaa vähän päähän tällä hetkellä, mut kaipa sekin tästä :meh:
 
Onnea kaikille plussalaisille, tarrasukkia kaikille matkaan ja malttia viivan vahvistumisten odotteluun :) ja pahoittelut negoista ja oliks tonninsetelille kemiallinen osunut.

Täällä selkeää väsymistä taas tähän koko yrittämiseen, plus me ehdittiin tallettelemaan tähän kiertoon kerran. Miehen iltavuoroputki ja siitä suoraan mökille ja siihen liittyvä säätäminen, niin ei vaan jaksa. Viime kierto oli 46 pv pitkä, tämä kierto taasen maltillisempi - tosin olis voinut mielummin olla nyt pidempi, niin olis paremmat todennäköisyydet, kun olis tässä miehen loman aikana ehtinyt ehkä enempikin puuhailemaan - tosin miehen naama ottaa vähän päähän tällä hetkellä, mut kaipa sekin tästä :meh:

Joskus se kertakin voi riittää:wink
 
Tein toissapäivänä eli siitä on kyl vahvempi mut silti viel nii haamu ettei kunnolla kameraan saa kun kuvalaatu ei mikään paras. Olisin voinut tehdä tänäänkin myös rfsun mutta en halunnut, sillä koko päivä ois tuskaa ja pilalla jos se olis ollut eilistä haaleampi ja kun syy voi olla myös toi pissan laimeus. Pitää yrittää tänä iltana juoda vähemmän. Eilen syötiin sen verran suolaista ruokaa et janotti koko ilta. Onneks on se verikoe jo torstaina. Tosin sit saa kärvistellä juhannuksen jos arvo päiviin nähden alhainen, sillon siis dpo15. Mutta toivon parasta :)

Edit. Niin ja huomenna teen myös rfsun!

Seurataanko sulla hcg:n muutosta vai ainoostaan kerran mitataan? Haluaisin vielä yrittää lohduttaa, että ei viivojen vahvuudesta ja hcg:n määrästä voi välttämättä päätellä mitään. Mä en tosiaan oo tehnyt kummastakaan raskaudesta kuin yhden testin ja sitten veritestin, että sinänsä en voi viivojen vahvistumista kommentoida, mutta ehkä jotain perspektiiviä keskusteluun. Ekassa raskaudessa dpo 13 viiva oli just ja just silmin havaittava, dpo 14 veritestissa hcg oli 95 tai 97, en muista enää kumpi. Klinikan viitearvon alaraja oli 100, mutta ihan onnistunut raskaus tosiaan oli. Voin yrittää etsiä kuvan tästä testistä jossain vaiheessa.
 
Tsemppiä odotteluun! Kävitkö niissä seulontaverikokeissa myös?
Ihanaa että mies pääsee mukaan! Mua on niin harmittanut kun meillä ei päässyt rakenneultraan eikä sit kontrolliultraankaan, mikä oli pari viikkoa sitten.
Onneksi sai kuvata videota.
Nuo rajoitukset isän mukanaolossa on kyllä olleet tosi kurjia. Onneksi sentään sait videota otettua! :happy: Kävin myös verikokeissa ja on varsin mahdollista, että jäädään seulassa kiinni, kun mulla on reilusti sekä ikää että ylipainoa. Pahin pelkohan tässä on se, että olisikin taas mennyt kesken. Mitään vuotoja mulla ei onneksi ole enää ollut, joten lienee hematoomakin rauhoittunut. Pitää vaan yrittää olla positiivisella mielellä. :nailbiting:
 
Seurataanko sulla hcg:n muutosta vai ainoostaan kerran mitataan? Haluaisin vielä yrittää lohduttaa, että ei viivojen vahvuudesta ja hcg:n määrästä voi välttämättä päätellä mitään. Mä en tosiaan oo tehnyt kummastakaan raskaudesta kuin yhden testin ja sitten veritestin, että sinänsä en voi viivojen vahvistumista kommentoida, mutta ehkä jotain perspektiiviä keskusteluun. Ekassa raskaudessa dpo 13 viiva oli just ja just silmin havaittava, dpo 14 veritestissa hcg oli 95 tai 97, en muista enää kumpi. Klinikan viitearvon alaraja oli 100, mutta ihan onnistunut raskaus tosiaan oli. Voin yrittää etsiä kuvan tästä testistä jossain vaiheessa.

Varattiin vaan alustavasti toi yks hcgmittaus mutta kyllä mä toisen haluan jos on alarajoilla tai alhainen. Huoh, vitsi. Aamulla ajattelin positiivisemmin mut nyt se on karissut. En tiedä miten huomenna taas uskaltaa testata.. Mun mielestä toi sun dpo13 haamu on ihan selkeä, ei tarvi yhtään siristellä. Mut tää mun aamuinen pc näyttää varmasti monelle negalta. Kuvaparissa siis ylhäällä tän aamun dpo13 ja alhaalla dpo11 joka siis oli lähes nega (mä itse näin siinä kyllä hailuraa mutta huonosti ja kuvassa ei kyllä juuri näy..) ja toinen kuva myös tän aamuisesta.



 
Ehkei pitäis tehdä eri testejä tälleen vaan pitää koko ajan sama :dead: mut kuvittelin et kyl se pckin nyt jo jotain selvempää antais.. :bag:
 
Täällä otettu klinikkaan yhteys. Kesän saan käyttää loput letrot veks ja 10.8 päättyy kesätauko, jolloin saa taas ilmoittautua hoitoihin.

Olisin mieluusti pitänyt lugeista taukoa, mut kattelin jo flota ja totesin että pakko varmaan nyt vaan käyttää niitäkin näissä kahdessa välikierrossa, että sais venytettyä niin, ettei tuu kolmattakin ohikiertoa. Että sellaista.

Voi smoothie, kumpa tälle teidän tarinalle saataisiin vielä onnellinen loppu:Heartred
 
Täällä otettu klinikkaan yhteys. Kesän saan käyttää loput letrot veks ja 10.8 päättyy kesätauko, jolloin saa taas ilmoittautua hoitoihin.

Olisin mieluusti pitänyt lugeista taukoa, mut kattelin jo flota ja totesin että pakko varmaan nyt vaan käyttää niitäkin näissä kahdessa välikierrossa, että sais venytettyä niin, ettei tuu kolmattakin ohikiertoa. Että sellaista.

Voi smoothie, kumpa tälle teidän tarinalle saataisiin vielä onnellinen loppu:Heartred

Niin mäkin niin toivon :Heartred vaikka kai se ivf-tilastokemiallinenkin jolleki täällä täytyy osua.. :lurking: no, en oo vielä luovuttanut mut on kyllä aika vaikea päivä ollu kun tuntuu ettei taas mihinkään muuhun pysty keskittyä ja spekuloi ja lukee kaikkea mahdollista, mistä taas tulee entistä epävarmempi olo lopulta :dead:
 
Takaisin
Top