Raskaaksi 2019

Ei kai siinä painoa lasketa riskiin mukaan? Tai minä vaan ymmärsin että iästä tulee se joku luku ja sit nislsturvotuksesta +verikokeista lasketaan myös.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin!
Mua varoiteltiin (keskenmenneessä raskaudessa) neuvolassa tuosta mahdollisesta seulassa kiinni jäämisessä nimenomaan iän ja painon takia. En kyllä itse tiedä, miten riskiluku lasketaan. Joulukuisissa on muutama "vanhempi" äiti ja muilla on ymmärtääkseni ollut ihan hyvät riskiluvut, joten saapa nähdä mikä se mulla sitten on. Inhottaa kyllä, että paino sekoitetaan aina joka asiaan mukaan terveydenhuollossa silloinkin, kun se ei varsinaisesti liity hoidon tarpeeseen. Nykyinen neuvolan terkka tuntuu onneksi kyllä tosi rennolta.
 
Okei! Varmaan sitten se paino lasketaan. Mut sit jos riskiluvut hälyttää niin tehdään sulle varmaan se nipt?



Joo. Toivottavasti noi letrot toisi sen plussan tässä kesätauon aikana :Heartred
Juu olikin tämän uuden neuvolatädin kanssa jo puhetta nipt:stä, että otetaan jos riskiä tarvii selvitellä tarkemmin. Mahtavaa kun nykyään voidaan pelkällä verikokeella selvittää riskit paremmin, ei tarvi välttämättä mitään istukka- tai lapsivesipunktiota. Niissä on kuitenkin aina pieni keskenmenon riski.
 
Voi smoothie, toivotaan et vahvistuu, pieni lohtu jos kemiallinen vähintään :Heartred

Tosiaan nää uudet sofit on tällaista ohutta viivamallia :scratch eli alin on uusinta erää, eikä vielä plussa. Vähän pelottaa että jää taas valeovikseksi tää eka, kun ei oireita..missä kivut on?! Jospa alkais huomenna :oops:
 

Liitteet

  • IMG_20200616_195804.jpg
    IMG_20200616_195804.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 111
Menin tekeen just vielä rfsun ja se on kyllä vähän vahvistunut eilisestä. Saisinkohan nyt tällä rauhoiteltua itseä ja aamulla sitten uudestaan. Mut on tää kyllä outoa kun kaikki tuntuu saavan pcllä niin hyvää viivaa jo dpo10/11 ja mä saan jotain ihmeellisiä hailuroita o_O
 
Täähän on tosi hyvä!
Mäkin haluaisin nähdä kuvan rfsu ja pc vierekkäin :hilarious:

Pc huomattavasti parempi kuin aamulla ja rfsukin vahbistunit eilisestä mutta aika hitaasti nousee vissiin hormonit kun vielä aika vaaleita mutta toivon että ehkä mulla vaan nousee hitaammin mut ois silti normaali raskaus. Verikoehan sen ehkä paljastaa sitten.
 
Mulla oli tänä aamuna jo vahva viiva. Alan siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta teidön kuulumisia kyllä seurailen ja teille hirmuisesti plussia toivon! :Heartbigred

Mietin että ehkä täällä joku osaa antaa mielipiteen siitä progesta. Polilla sanottiin et sen voi lopettaa, mutta voin jatkaakin ton pakkauksen loppuun jos haluan. Tekis oikeastaan mieli lopettaa jo nyt, kun tuntuu että ne alkaa ärsyttää limakalvoja. Mut pelkään jotenkin et mun oma keltarauhashormoni ei sit riitäkään ja menee kesken jos lopetan. :sorry: Pelkäänkö turhaan? Onko kellekään (tiputtelijalle) sanottu et kannattais jatkaa?
 
Takaisin
Top