Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua varoiteltiin (keskenmenneessä raskaudessa) neuvolassa tuosta mahdollisesta seulassa kiinni jäämisessä nimenomaan iän ja painon takia. En kyllä itse tiedä, miten riskiluku lasketaan. Joulukuisissa on muutama "vanhempi" äiti ja muilla on ymmärtääkseni ollut ihan hyvät riskiluvut, joten saapa nähdä mikä se mulla sitten on. Inhottaa kyllä, että paino sekoitetaan aina joka asiaan mukaan terveydenhuollossa silloinkin, kun se ei varsinaisesti liity hoidon tarpeeseen. Nykyinen neuvolan terkka tuntuu onneksi kyllä tosi rennolta.Ei kai siinä painoa lasketa riskiin mukaan? Tai minä vaan ymmärsin että iästä tulee se joku luku ja sit nislsturvotuksesta +verikokeista lasketaan myös.
Toivottavasti siellä on kaikki hyvin!
Oliko teillä nyt viimeinen inssi sitten elokuussa?
Juu olikin tämän uuden neuvolatädin kanssa jo puhetta nipt:stä, että otetaan jos riskiä tarvii selvitellä tarkemmin. Mahtavaa kun nykyään voidaan pelkällä verikokeella selvittää riskit paremmin, ei tarvi välttämättä mitään istukka- tai lapsivesipunktiota. Niissä on kuitenkin aina pieni keskenmenon riski.Okei! Varmaan sitten se paino lasketaan. Mut sit jos riskiluvut hälyttää niin tehdään sulle varmaan se nipt?
Joo. Toivottavasti noi letrot toisi sen plussan tässä kesätauon aikana
Täähän on tosi hyvä!
Mäkin haluaisin nähdä kuvan rfsu ja pc vierekkäin
Selviää. Mutta kumpi tahansa on tervetullut, kun nyt vaan olisi vielä elossa. Ensi yönä ei varmaan tule paljon nukuttua, hyvä että ultra on heti aamusta.Joo, se on kyllä hyvä! Eikö siinä sukupuolikin selviä?