Raskaaksi 2019

Mahtavaa Smoothie, onnea! :Heartred Täällähän on melkoinen onnistumisprosentti IVF/ICSI:llä :bounce Milloin sulla on laskettu? Onko mitään muita oireita kuin ne mahatuntemukset?

Vausa, ei se huolehtiminen kuule siihen yhdeksään kuukauteen lopu, siitä jatkuu vielä vähintään seuraavat 18 vuotta :rolleyes:
Eikä edes 18v riitä :D
 
Mikä kp oli torstai ja millon yleensä ovis tullut? Sanoiko se lääkäri minkäkokoinen folli oli silloin?
Torstai oli 13kp ja keskiviikkona se oli 11mm tai 12mm mutta sunnuntaiksi se ennusti sitä ovulaatiota kun kuulemma kasvaa 2mm päivässä? Mähän en oo hetkeen testaillu sitä ovulaatiota mutta sanoisin että aikanaan se tuli 15-17kp
Tätä mäkin kuvittelin että ees se pysyvä hymynaama tulis... olis ehkä vaan parempi olla testaamatta, jotenki en oo ees limoja bongannu
 
Mahtavaa Smoothie, onnea! :Heartred Täällähän on melkoinen onnistumisprosentti IVF/ICSI:llä :bounce Milloin sulla on laskettu? Onko mitään muita oireita kuin ne mahatuntemukset?

Vausa, ei se huolehtiminen kuule siihen yhdeksään kuukauteen lopu, siitä jatkuu vielä vähintään seuraavat 18 vuotta :rolleyes:

Kiitos :Heartred ja on totta vie! :p jos oon käyttäny laskuria oikein niin 24.2 <3 oon jotenkin niin mielissäni tästä kun olen itsekin syntynyt helmikuussa ja viime kesänä hajosin täysin kun kaveri kertoi odottavansa helmikuun vauvaa. Ei oo mitään muita oireita kuin ne, tänäänkin ollut pientä menkkajomoa ja pistelyä välillä ja vihlontaa munasarjojen tienoilla.
 
Muokattu viimeksi:
Torstai oli 13kp ja keskiviikkona se oli 11mm tai 12mm mutta sunnuntaiksi se ennusti sitä ovulaatiota kun kuulemma kasvaa 2mm päivässä? Mähän en oo hetkeen testaillu sitä ovulaatiota mutta sanoisin että aikanaan se tuli 15-17kp
Tätä mäkin kuvittelin että ees se pysyvä hymynaama tulis... olis ehkä vaan parempi olla testaamatta, jotenki en oo ees limoja bongannu

No sitten en usko et ovisplus ois torstaina jo menny! Yleensä munasolu on 17-25mm et ovis lähtee ja kasvaa keskimäärin 1-2 mm /vrk.
 
Kiitos :Heartred ja on totta vie! :p jos oon käyttäny laskuria oikein niin 24.2 <2 oon jotenkin niin mielissäni tästä kun olen itsekin syntynyt helmikuussa ja viime kesänä hajosin täysin kun kaveri kertoi odottavansa helmikuun vauvaa. Ei oo mitään muita oireita kuin ne, tänäänkin ollut pientä menkkajomoa ja pistelyä välillä ja vihlontaa munasarjojen tienoilla.

Ihana :love7 meillä on miehen kanssa molemmilla toukokuussa synttärit niin ymmärrän tuon että olis ihana samassa kuussa saada vauvakin.

Meitä tuli tästä ryhmästä ihan tosi monta helmikuisiin. Onko joku vielä hilkulla tai lähiaikoina testaamassa?
 
Ihana :love7 meillä on miehen kanssa molemmilla toukokuussa synttärit niin ymmärrän tuon että olis ihana samassa kuussa saada vauvakin.

Meitä tuli tästä ryhmästä ihan tosi monta helmikuisiin. Onko joku vielä hilkulla tai lähiaikoina testaamassa?



Mulla dpo4. En nyt ihan hetkeen testaa mut ois varmaan helmikuinen. :)
 
Ihana :love7 meillä on miehen kanssa molemmilla toukokuussa synttärit niin ymmärrän tuon että olis ihana samassa kuussa saada vauvakin.

Meitä tuli tästä ryhmästä ihan tosi monta helmikuisiin. Onko joku vielä hilkulla tai lähiaikoina testaamassa?

Niin eipä sillä syntymäkuukaudella oikeasti väliä mutta ajatuksena lämmittävä :happy: ja jos uskallan ajatella liian pitkälle niin ei tarvis montaa päivää mennä yli la:n niin menis maaliskuulle :angelic:
 
Onnea Smoothie! ❤️❤️❤️

Täällä varhaisultra takana ja kaikki oli hyvin! Niin helpottunu olo! ❤️
Pieni vastasi 7+0 eli La 1.2 mutta neuvola pitää varmasti voimassa menkoista lasketun 31.1 eli vain päivää vanhemman ja tammikuussahan pieni sektiolla tulee enivei :)
 
Onnea Smoothie! ❤️❤️❤️

Täällä varhaisultra takana ja kaikki oli hyvin! Niin helpottunu olo! ❤️
Pieni vastasi 7+0 eli La 1.2 mutta neuvola pitää varmasti voimassa menkoista lasketun 31.1 eli vain päivää vanhemman ja tammikuussahan pieni sektiolla tulee enivei :)

Kiitos! Ja onnea myös itsellesi :Heartredompa aika menny nopeesti kun sulla jo varhaisultra ja tuntuu et just plussasit :wideyed:
 
Onnea Smoothie! ❤️❤️❤️

Täällä varhaisultra takana ja kaikki oli hyvin! Niin helpottunu olo! ❤️
Pieni vastasi 7+0 eli La 1.2 mutta neuvola pitää varmasti voimassa menkoista lasketun 31.1 eli vain päivää vanhemman ja tammikuussahan pieni sektiolla tulee enivei :)

Onneksi olkoon, ihanaa että kaikki oli hyvin:Heartred
 
Tein tänään pcn. Siis ihan haamujen esiäiti tuli, toki näkyvämpi kuin sunnuntain viivanpaikka. Pissa kyllä oli laimeaa mutta jännä että pc mulla noin huono ja joko mulla hcg nousee normaalia hitaammin tai sit jää kemialliseksi. Huoliajatukset nousee mutta en halua antaa niille valtaa vaan yrittää silti nauttia tästä mahdollisuudesta. Jos huomenna digi on nega niin sit se ehkä oli siinä.
 
Tein tänään pcn. Siis ihan haamujen esiäiti tuli, toki näkyvämpi kuin sunnuntain viivanpaikka. Pissa kyllä oli laimeaa mutta jännä että pc mulla noin huono ja joko mulla hcg nousee normaalia hitaammin tai sit jää kemialliseksi. Huoliajatukset nousee mutta en halua antaa niille valtaa vaan yrittää silti nauttia tästä mahdollisuudesta. Jos huomenna digi on nega niin sit se ehkä oli siinä.

Uskotaan ja toivotaan, ettei ollut! Mulla kävi testien kanssa päinvastoin. PC oli hyvin aikaisin haamu, rfsu ei. Meinasin jo sitä stressata. Ja lisäksi oli päiviä, ettei pc viiva vahvistunut, vaan se 48h sykli piti aika hyvin paikkansa. Ja tänään kuitenkin 20+1. Tsemppiä! :Heartred
 
Takaisin
Top