Raskaaksi 2019

Aaaaaa onnea Smoothie! :smiley-bounce016 Ihanaa!!!

Helmikuisissa tavataan toivottavasti... Mulla viiva aika sama kuin eilen, vähän vaaleampi mut en nyt jaksa huolestua kun tiiän että pissa oli huomattavasti laimeampaa ja ollut vähemmän aikaa rakossa. Menin myöhään nukkumaan ja heräsin pissahätään joskus aamuyöllä, tein testin ja menin takas nukkumaan.
 
Onnea smoothie :hello2

Sitte vähän omaa napaa, kukaan ei täällä ymmärrä mun kanssa näitten tikkujen päälle :disgust mutta siis, nää kaksoishotmooni cb alotin torstaina mutta olikohan se liian myöhään? Eilen vähä lueskelin noita että pitäs jotenkin alottaa ajoissa jotta se kanssa löytää sen huipun? Ja se edelleen tänään näyttää sitä palluraa tosin oli noi tikutkin la ja su blankkoja vai voiko se munarakkula vaan lopettaa kasvamisen.. tai sitte se on menny jo pe ja siksi se la illan tikku oli blankko mutta koska alotin kaksoishormoonin vasta torstaina niin se ei löydä sitä huippua kun ei oo sitä vertailukohtaa.. kuulostaako maholliselta huomenna ainakin vielä jollain kyllä testaan mutta turhauttaa kun noi ei ollu halpoja ja kaikki on menny hukkaan!!
 
Kiitos turotus, sammie, hillis, vausa, alcyone ja tepsu! :Heartred

On tää kyllä uskomatonta.. Aloin itkemään kun viiva tuli ja mies tuli lohduttamaan kun luuli jotenkin että itkin sitä että viiva on liian haalea että voisi olla oikea :hilarious: sain soperrettua että en mä oo surullinen :shy:

Newmoon miten pitkälle sä käytit progesteroneja tai milloin lopetit?
 
Onnea smoothie :hello2

Sitte vähän omaa napaa, kukaan ei täällä ymmärrä mun kanssa näitten tikkujen päälle :disgust mutta siis, nää kaksoishotmooni cb alotin torstaina mutta olikohan se liian myöhään? Eilen vähä lueskelin noita että pitäs jotenkin alottaa ajoissa jotta se kanssa löytää sen huipun? Ja se edelleen tänään näyttää sitä palluraa tosin oli noi tikutkin la ja su blankkoja vai voiko se munarakkula vaan lopettaa kasvamisen.. tai sitte se on menny jo pe ja siksi se la illan tikku oli blankko mutta koska alotin kaksoishormoonin vasta torstaina niin se ei löydä sitä huippua kun ei oo sitä vertailukohtaa.. kuulostaako maholliselta huomenna ainakin vielä jollain kyllä testaan mutta turhauttaa kun noi ei ollu halpoja ja kaikki on menny hukkaan!!

Eikö se kuitenkin näytä pysyvää hymynaamaa kaikesta huolimatta vaikkei sitä vilkkuvaa saa? En siis tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Melko rahastusta jos näin!
Mä olen ite vaan niitä taölisia digejä käyttänyt.
 
Onnea smoothie :hello2

Sitte vähän omaa napaa, kukaan ei täällä ymmärrä mun kanssa näitten tikkujen päälle :disgust mutta siis, nää kaksoishotmooni cb alotin torstaina mutta olikohan se liian myöhään? Eilen vähä lueskelin noita että pitäs jotenkin alottaa ajoissa jotta se kanssa löytää sen huipun? Ja se edelleen tänään näyttää sitä palluraa tosin oli noi tikutkin la ja su blankkoja vai voiko se munarakkula vaan lopettaa kasvamisen.. tai sitte se on menny jo pe ja siksi se la illan tikku oli blankko mutta koska alotin kaksoishormoonin vasta torstaina niin se ei löydä sitä huippua kun ei oo sitä vertailukohtaa.. kuulostaako maholliselta huomenna ainakin vielä jollain kyllä testaan mutta turhauttaa kun noi ei ollu halpoja ja kaikki on menny hukkaan!!

Mikä kp oli torstai ja millon yleensä ovis tullut? Sanoiko se lääkäri minkäkokoinen folli oli silloin?
 
Onnea smoothie :hello2

Sitte vähän omaa napaa, kukaan ei täällä ymmärrä mun kanssa näitten tikkujen päälle :disgust mutta siis, nää kaksoishotmooni cb alotin torstaina mutta olikohan se liian myöhään? Eilen vähä lueskelin noita että pitäs jotenkin alottaa ajoissa jotta se kanssa löytää sen huipun? Ja se edelleen tänään näyttää sitä palluraa tosin oli noi tikutkin la ja su blankkoja vai voiko se munarakkula vaan lopettaa kasvamisen.. tai sitte se on menny jo pe ja siksi se la illan tikku oli blankko mutta koska alotin kaksoishormoonin vasta torstaina niin se ei löydä sitä huippua kun ei oo sitä vertailukohtaa.. kuulostaako maholliselta huomenna ainakin vielä jollain kyllä testaan mutta turhauttaa kun noi ei ollu halpoja ja kaikki on menny hukkaan!!

Mä oon käsittänyt, että se pitää aloittaa ajoissa, että laite hoksaisi estrogeenin nousun (jota vertaa edellispäivään). Se vilkkuva hymy perustuu siihen estrogeeniin. Mutta vaikka aloittaisi "liian myöhään", niin sen pitäisi silti näyttää se LH-nousu eli pysyvä hymynaama ihan samalla lailla kuin pelkkä tavallinen digi.
 
Eikö se kuitenkin näytä pysyvää hymynaamaa kaikesta huolimatta vaikkei sitä vilkkuvaa saa? En siis tiedä, kun en ole koskaan kokeillut. Melko rahastusta jos näin!
Mä olen ite vaan niitä taölisia digejä käyttänyt.

Siis noi kaksoisdigit menee niin et jos aloittaa testaamisen sinä päivänä kun ovisplus, laite näyttää tyhjää koska siinä vaiheessa se vasta rekisteröi sen hetkiset hormonimäärät ja vertaa seuraavia päiviä siihen ja siks ei tosiaan välttämättä saa piikkiä kiinni. Mut onhan se huonoa tuuria jos niin käy. Mut kyllä on joillekin näyttänyt pysyvää hymynaamaa siten ettei vilkkuvia ole tullutkaan.
 
Mä oon käsittänyt, että se pitää aloittaa ajoissa, että laite hoksaisi estrogeenin nousun (jota vertaa edellispäivään). Se vilkkuva hymy perustuu siihen estrogeeniin. Mutta vaikka aloittaisi "liian myöhään", niin sen pitäisi silti näyttää se LH-nousu eli pysyvä hymynaama ihan samalla lailla kuin pelkkä tavallinen digi.

Okei just selitin sit vähä väärin mun viestissä :hilarious: eli ignooratkaa se :rolleyes:
 
Keskiviikkona varmasti tulee jo raskaana - teksti! Se voi olla ihan pienestä kiinni.

Toivotaan :smiley-ashamed004 mul on enää yks pc jäljellä ja teen sen ehkä huomenna ja sit ke sen digin.. Toisaalta ois kiva nähä miten rfsus viivat vahvistuu :hilarious: noh saa nähdä kui monta testiä tulee viel tehtyä..
 
Lugesteron oli määrätty testipäivään asti käytettäväksi. Muistaakseni käytin päivän tai kaksi pidempään kun sen verran oli enää jäljellä paketista. Mulla se testipäivä oli 2vkoa siirrosta eli rv 4+2.

Okei, mul on siis lutinuksia jäljellä enää huomiselle että pitää käydä viel ostaa uus paketti mutta eipä ne hirveesti maksa :happy: tänään mul olis rv 3+5.
 
Okei, mul on siis lutinuksia jäljellä enää huomiselle että pitää käydä viel ostaa uus paketti mutta eipä ne hirveesti maksa :happy: tänään mul olis rv 3+5.

Nythän mä tajusin, että jos käytän cyclogestit loppuun, niin nehän varmaan pitää sitten kuukautiset poissa joka tapauksessa? Eli en voi täysin huokaista helpotuksesta vaikka menkat ei alkaisi, koska se voi johtua myös noista progeista... Näköjään aina pitää keksiä jotain mistä olla huolestunut. Mies jo kerkesikin todeta, että tästä tulee pitkät yhdeksän kuukautta...
 
Mahtavaa Smoothie, onnea! :Heartred Täällähän on melkoinen onnistumisprosentti IVF/ICSI:llä :bounce Milloin sulla on laskettu? Onko mitään muita oireita kuin ne mahatuntemukset?

Vausa, ei se huolehtiminen kuule siihen yhdeksään kuukauteen lopu, siitä jatkuu vielä vähintään seuraavat 18 vuotta :rolleyes:
 
Takaisin
Top