Raskaaksi 2019

Voi eih. Olin niin varma että plussaat:Heartred:sad001 täällä kanssa kesäloma näistä hommista.. Päätetään et syksyllä plussataan molemmat:facepalm:

Kieltämättä mäkin, mut ei ni ei, ei mahda mitään:sad001 syksyllä jatketaan:thumright olitteko te julkisella vai yksityisellä? Tuol toisessa ketjussa joku puhu et käy kesätauolla yksityisellä tekee vikat inssit, et pääsee syksyllä ivf-jonoon. Oli ilmeisesti saanut julkiselta luvan. Mietin hetken itsekin, mut en tiedä, nyt tuntuu siltä, että tulee kyllä kesäloma tarpeeseen.
 
Voi kurjuus Nipanderi :sorry: toivottavasti illan menot saa ajatukset vähän muualle. :HeartredJa vietä vkl rauhassa ja mieti heinäkuun inssiä alkuviikosta uudelleen vaiko sitten pieni tauko :)

Hmm tän päivän testi ei tehny juuri viisaammaksi.. Mielestäni se oli yhtä "vahva" viiva kuin eilenkin, tai sit haaleampi. Jos niistä eilisistä kuvista pystyi mitään kukaan näkemään :hilarious: tuleeko ne noiden rfsun viivanpaikat tai valehaamut ihan testiajalla vai jälkeen?
 
Kieltämättä mäkin, mut ei ni ei, ei mahda mitään:sad001 syksyllä jatketaan:thumright olitteko te julkisella vai yksityisellä? Tuol toisessa ketjussa joku puhu et käy kesätauolla yksityisellä tekee vikat inssit, et pääsee syksyllä ivf-jonoon. Oli ilmeisesti saanut julkiselta luvan. Mietin hetken itsekin, mut en tiedä, nyt tuntuu siltä, että tulee kyllä kesäloma tarpeeseen.

Me ollaan yksityisellä. Mut sielläkin on kesätauko koko heinäkuu/elokuun alku. Mulla on juhannuksen jälkeen heti maanantaina ultra, et ehkä ehtisi kolmannen inssin rykästä ennen kesätaukoa MUTTA pitäisi ovulaatio tulla oikealta puolelta, kun mulla se vasen puoli luultavasti tukossa. Ja viime kierrossa ovis tuli kans oikealta nii en pistä hirveesti sen varaan et taas tulis. Vaikka voihan se peräkkäinkin irrota samalta puolelta.. Mut ajatukset on jo aikalailla syksyssä :happy:
 
Enemmänkin testiajan jälkeen? Kuvaa? Mahtavaa jos se ei nyt enää ala haalistumaan vaan vahvenisi :rolleyes:

Niin mä oon silmät ristissä tän kaa et onko haalumpi, vahvempi vai samanlainen :hilarious: näkeekö kukaan tässä ees mitään kun nää kuvat on vähä nii ja näin..

 
Voi kurjuus Nipanderi :sorry: toivottavasti illan menot saa ajatukset vähän muualle. :HeartredJa vietä vkl rauhassa ja mieti heinäkuun inssiä alkuviikosta uudelleen vaiko sitten pieni tauko :)

Hmm tän päivän testi ei tehny juuri viisaammaksi.. Mielestäni se oli yhtä "vahva" viiva kuin eilenkin, tai sit haaleampi. Jos niistä eilisistä kuvista pystyi mitään kukaan näkemään :hilarious: tuleeko ne noiden rfsun viivanpaikat tai valehaamut ihan testiajalla vai jälkeen?

Jep kuvaa! Eikä rfsu välttämättä anna enää valehaamuja, ei mulle ainakaan :scratch

Nipa voi pska :Heartred
 
Niin mä oon silmät ristissä tän kaa et onko haalumpi, vahvempi vai samanlainen :hilarious: näkeekö kukaan tässä ees mitään kun nää kuvat on vähä nii ja näin..


Näkyy!! Siis toi on plussa ellei vielä sen lääkkeen jäljiltä.
 
Plus ei ois pitäny kuvata näitä testejä noin valoisessa kun tuntuu et vähän varjommassa saa paremmin kuvaan mut pakko jatkaa siellä missä alottanutkin :hilarious: huh miten mä jaksan oottaa taas huomisaamuun :nailbiting:
 
Saisko ne vierekkäin allekkain? Pitäiskö sitä lääkettä enää näkyä edes? NewMoon? Kyllä viimeistään lähipäivät ratkaisee :Heartred
 
Takaisin
Top