Raskaaksi 2019

No siis kyllähän sen pitäis haalistua jos ei raskaus ole alkanut ja mun mielestä toi viiva ei ole haalistunut!
Lähipäivät tosiaan ratkaisee. Ovitrelle voi näkyä 10 päivää, luulen et pregnyl on suht sama, tosin en nyt oo varma oliko se miedompi annos kuin mulla..?

Niin mäkin ehkä olisin tänään odottanut jo täysin blancoa jos kyse vain pregnylistä. Mä tosiaam pistin vaan 1000 IU, normiannos on 5000 iu joka näkyy sen 10vrk.. Mut joo lähipäivät ratkaisee ja ehkä jo huominen :nailbiting: vielä en kyl oikein uskalla uskoa vaikka tietty toivo kasvaa..
 
Näyttää silti punertavammalta viivalta! Onks sul noi liuskat tallessa. Jos otat kuivana kaikista yhdessä kuvan samassa valossa :rolleyes:

Nokun ei niitä vanhoja oikein saa enää kameraan kun ne haalistunu nii paljon. Niiden rinnalla toi on selkee viiva mut tän päivänenhän ei oo viel täysin kuiva ettei siinkää mieles voi täysin verrata. Ehkä illalla uitan uuden testin :rolleyes:
 
Jännään sun puolesta Smoothie! Lupaavalta kyllä näyttää!

Mua vähän rauhoittaa kun katson noita "pregnancy test progression"-kuvasarjoja nimenomaan onestepeillä, eipä ne oo näemmä muillakaan näin aikaisilla päivillä lähteneet merkittävästi tummenemaan. Ehkä haen vielä jonkun erilaisen testin (ei kerrota miehelle :laughing001).

Ja siis, ehkä ei kannattais näin tiuhaan tahtiin näitä tiirailla muutenkaan. Jos on kemiallinen niin eipä sitä välttämättä voi noista päätellä.
 
Tiputtelija täällä hei. Tulinpahan vaan ilmoittelemaan, että sain eilen First Responseen hyvin hailakan toisen viivan. Oli pakko testata iltapäivälirusta kun tissit oli ihme kyllä kipeät, migreeni ja tiputtelu loisti poissaolollaan.

Riemu jäi kovin lyhytaikaiseksi kun vuoto aamulla tänään sitten alkoi :sorry: Mitä tästä opin? Jatkossa testaan vasta kun myöhässä ja ainakin joku yritti kovasti kiinnittyä. Epäilen että ne minut ma-ti välisenä yönä herättäneet vuodottomat "menkkakrampit" oli juurikin sitä. No, uutta kohti.

20200612_163050.jpg
 
Smoothie, kyllä siellä punainen viiva näkyy, toivotaan vahvistumista.:love7

Nipanderi, pahoittelut negasta.:Heartred

Täällä kp1 ihan odotetusti.
 
Huh kiitos ihanat :Heartred katsotaan nyt vielä et lähteekö vahvistumaan vai ei. Nyt kun katsoin kuivana testejä niin torstain testissä näkyy joku iha hailakka viiva mut eilinen ja tän päivänen on kyllä kuivuneet lähes valkoisiksi molemmat...se ei kyllä herätä toivoa..

Pahoittelut kp1 Hillis ja Tonninseteli :sad001
 
Huh kiitos ihanat :Heartred katsotaan nyt vielä et lähteekö vahvistumaan vai ei. Nyt kun katsoin kuivana testejä niin torstain testissä näkyy joku iha hailakka viiva mut eilinen ja tän päivänen on kyllä kuivuneet lähes valkoisiksi molemmat...se ei kyllä herätä toivoa..

Pahoittelut kp1 Hillis ja Tonninseteli :sad001
Mä nään ja oon auringossa missä en näe mitään kunnolla!
 
Mä ajattelin että ovulaatio olis ollu jo huomenna (kp16) mutta testiin ei tullu ees sitä lähellä hymiötä :banghead: josko huomenna taas pääsis tallentelemaan.. :grin
 
Takaisin
Top