Kuinka paljon pregnyliä muuten pistit silloin? Ja onko siitä monta päivää?
5000iu, siitä on nyt 12 päivää. Ei pitäs olla siitä jäänyt, koska keskiviikon testi oli kuitenkin lähes blanco.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuinka paljon pregnyliä muuten pistit silloin? Ja onko siitä monta päivää?
5000iu, siitä on nyt 12 päivää. Ei pitäs olla siitä jäänyt, koska keskiviikon testi oli kuitenkin lähes blanco.
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!
No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.
Vausa joo nyt kaikki kehiin ja ooh ihanaa
Täällä neiti nolouksien nolous. Digihymy tänään ja nyt en enää valita millon mitäkin. Näköjään skippasi kierron kuten on käynyt aiemmin mut nyt ku hymyy tuli vahvemmilla viivoilla kuin viimeksi niin oon oviksen kannalla ku sylki ja tuli vaisto et nyt pitää pissii digiin. Liitteenä hieno ovisplussani ja toivon et on oikea. Eli tissit kipeytyy ennen ja aikana ja sit ne repivät kivut onkin kasvukipuja.
Ja lämmöt oli semmosta 36,6 - 36,8 nyt viikon ajan ja tänään dippi 35,7.
Jesbe kp40 dpo-1
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!
No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.
Mä oon aika lailla seonnut. Ostin kaks Apteekin ultraa ja kaks RFSU:n testiä (sillä hinnalla olis aika monta onesteppiä saanut :D). Tein ultran ja uuden onestepin iltapäiväpissasta, mutta enpä tiedä mitä mä siitäkin kostuin, samanlaista viivaa ne antaa... Ja iltapäiväpissa tietysti on laimeampaa, joten miten mä muka odotin saavani tästä mielenrauhaa? No itse asiassa nyt kun vertaan tuohon aamuiseen niin se näyttää tummemmalta kuin aamuinen... Noi onestepit näköjään muuttuu kuivuttuaan aika erinäköisiksi mitä ne oli testiajalla, joten eipä niitä varmaan kannattais vertailla.
Mun sisko kuulemma teki aikoinaan yhden raskaustestin, jossa oli vain haalea viiva, mutta ei silti tehnyt enää toista. Ja siis mä oon pelkästään tänään tehnyt neljä, vaikka testipäivä on maanantai. Mikähän mua vaivaa.
Mies yrittää painaa stoppia ja käski testata seuraavan kerran vasta maanantaina. Sanoin sille, että saa olla ylpeä musta jos maltan olla huomisaamuun asti tekemättä enää testejä. Miksi oi miksi olen tällainen?
Anteeksi omanapavuodatus.
Tsemppiä kovasti. Kyllä nyt luulis että jos epäilis jotain sairaan vakavaa, nii saisko sitä edes kirjoittaa kantaan ennen potilaan henk.koht ilmoittamista? En tiedä siis, tuli vaan mieleen
Voi ei! Toivottavasti kyse ei ole kyse mistään sellaisesta! Tsemppiä sulle
Nope. Toinen hymy. Se eka tuli ajat sitten jonka jälkeen tuli vahvat viivat mut ei digii ollut joten se on tulkinnan varainen eli toinen hymy. Voi olla pcon tekosia kyllä mut katotaan. Mä en jaksa ymmärtää mun kehoa nyt, syy miksi hain oli olo että se hymyilee tänään. Mikä oli outoa. Raskaustesti ui samassa pissassa ja tyystin nega. Joten ei raskaus... Ja nyt kun mulla ennenkin on näin käynyt niin saa nähdä onko vaan loppukierron hymyilyy mut ei voi tietää ilman gyneä jonka varaan ehdottomasti nyt pikapikaa... Kovasti muniksii nippailee ja viiltelee.. saa nähdä. Toivon että toi nyt olisi oikea ja jos ei niin proget ja uusi kierto.Eiks tää oo jo 3 tai 4 ovisplussa tässä kierrossa?
Ei oo normaalia ei kyllä siitä ollaan samoissa mutta gynelle vie tie. Ehkä jo ens viikolla saisi ton puolesta ajan ja siellä näkyy kyl onko irronnut ku kohtu muuttuu oviksen jälkeen ja pitäisi olla se keltis. Let's see :)Oisko nyt vaan pco tekosia tai jotain? Ei voi olla noin usein ovisplus, ei ainakaan normaalia, ellei oo sit joku pcos..? Pitäiskö tehdä myös raskaustesti?