Raskaaksi 2019

5000iu, siitä on nyt 12 päivää. Ei pitäs olla siitä jäänyt, koska keskiviikon testi oli kuitenkin lähes blanco.

Just editoinki aiempaa viestiäni eli siinä tapauksessa voit heittää one stepeillä vesilintua ha hakea vaikka uusia testejä :happy:
 
Vausa joo nyt kaikki kehiin ja ooh ihanaa <3

Täällä neiti nolouksien nolous. Digihymy tänään ja nyt en enää valita millon mitäkin. Näköjään skippasi kierron kuten on käynyt aiemmin mut nyt ku hymyy tuli vahvemmilla viivoilla kuin viimeksi niin oon oviksen kannalla ku sylki ja tuli vaisto et nyt pitää pissii digiin. Liitteenä hieno ovisplussani ja toivon et on oikea. Eli tissit kipeytyy ennen ja aikana ja sit ne repivät kivut onkin kasvukipuja.

Ja lämmöt oli semmosta 36,6 - 36,8 nyt viikon ajan ja tänään dippi 35,7.

Jesbe kp40 dpo-1
 

Liitteet

  • IMG-20200612-WA0003.jpeg
    IMG-20200612-WA0003.jpeg
    16.1 KB · Katsottu: 173
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!:sad010
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!:violent001

No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.
 
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!:sad010
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!:violent001

No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.

Tsemppiä kovasti. Kyllä nyt luulis että jos epäilis jotain sairaan vakavaa, nii saisko sitä edes kirjoittaa kantaan ennen potilaan henk.koht ilmoittamista? En tiedä siis, tuli vaan mieleen:Heartred
 
Vausa joo nyt kaikki kehiin ja ooh ihanaa :Heartred

Täällä neiti nolouksien nolous. Digihymy tänään ja nyt en enää valita millon mitäkin. Näköjään skippasi kierron kuten on käynyt aiemmin mut nyt ku hymyy tuli vahvemmilla viivoilla kuin viimeksi niin oon oviksen kannalla ku sylki ja tuli vaisto et nyt pitää pissii digiin. Liitteenä hieno ovisplussani ja toivon et on oikea. Eli tissit kipeytyy ennen ja aikana ja sit ne repivät kivut onkin kasvukipuja.

Ja lämmöt oli semmosta 36,6 - 36,8 nyt viikon ajan ja tänään dippi 35,7.

Jesbe kp40 dpo-1

Oisko nyt vaan pco tekosia tai jotain? Ei voi olla noin usein ovisplus, ei ainakaan normaalia, ellei oo sit joku pcos..? Pitäiskö tehdä myös raskaustesti?
 
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!:sad010
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!:violent001

No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.

Voi ei, paljon voimia! Toivotaan, että testeissä ei ilmenis mitään vakavampaa! Jos on joku eri lääkäri vaan huomannut, että nekin vois ihan varmuuden vuoksi ottaa...?
 
Mä oon aika lailla seonnut. Ostin kaks Apteekin ultraa ja kaks RFSU:n testiä (sillä hinnalla olis aika monta onesteppiä saanut). Tein A. ultran ja uuden onestepin iltapäiväpissasta, mutta enpä tiedä mitä mä siitäkin kostuin, samanlaista viivaa ne antaa... Ja iltapäiväpissa tietysti on laimeampaa, joten miten mä muka odotin saavani tästä mielenrauhaa? :laughing001 No itse asiassa nyt kun vertaan tätä iltapäiväistä tuohon aamuiseen niin se näyttää tummemmalta... Noi onestepit näköjään muuttuu kuivuttuaan aika erinäköisiksi kuin mitä ne oli testiajalla, joten eipä niitä varmaan kannattais vertailla.

Mun sisko kuulemma teki aikoinaan yhden raskaustestin, jossa oli vain haalea viiva, mutta ei silti tehnyt enää toista. Ja siis mä oon pelkästään tänään tehnyt neljä, vaikka testipäivä on maanantai. Mikähän mua vaivaa.

Mies yrittää painaa stoppia ja käski testata seuraavan kerran vasta maanantaina. :stop Sanoin sille, että saa olla ylpeä musta jos maltan olla huomisaamuun asti tekemättä enää testejä. :laughing021 Miksi oi miksi olen tällainen?

Anteeksi omanapavuodatus.
 
Mä oon aika lailla seonnut. Ostin kaks Apteekin ultraa ja kaks RFSU:n testiä (sillä hinnalla olis aika monta onesteppiä saanut :D). Tein ultran ja uuden onestepin iltapäiväpissasta, mutta enpä tiedä mitä mä siitäkin kostuin, samanlaista viivaa ne antaa... Ja iltapäiväpissa tietysti on laimeampaa, joten miten mä muka odotin saavani tästä mielenrauhaa? :laughing001 No itse asiassa nyt kun vertaan tuohon aamuiseen niin se näyttää tummemmalta kuin aamuinen... Noi onestepit näköjään muuttuu kuivuttuaan aika erinäköisiksi mitä ne oli testiajalla, joten eipä niitä varmaan kannattais vertailla.

Mun sisko kuulemma teki aikoinaan yhden raskaustestin, jossa oli vain haalea viiva, mutta ei silti tehnyt enää toista. Ja siis mä oon pelkästään tänään tehnyt neljä, vaikka testipäivä on maanantai. Mikähän mua vaivaa.

Mies yrittää painaa stoppia ja käski testata seuraavan kerran vasta maanantaina. :stop Sanoin sille, että saa olla ylpeä musta jos maltan olla huomisaamuun asti tekemättä enää testejä. :laughing021 Miksi oi miksi olen tällainen?

Anteeksi omanapavuodatus.

Tekisin minäkin :gen014 ainiin teenhän mä negojaki aika paljon, mut plussia tekisin vielä enemmän :whacky011
 
Tsemppiä kovasti. Kyllä nyt luulis että jos epäilis jotain sairaan vakavaa, nii saisko sitä edes kirjoittaa kantaan ennen potilaan henk.koht ilmoittamista? En tiedä siis, tuli vaan mieleen:Heartred
Voi ei! Toivottavasti kyse ei ole kyse mistään sellaisesta! Tsemppiä sulle :Heartred

Kiitos molemmille :Heartred

Varmaan halutaan taas poissulkea, mut hyvin todennäköisesti jossain on ollut jotain sellaista, miksi lääkäri nämä haluaa ottaa (kokeet maksaa jonkin verran kun erikoiskokeita ja julkinen). Mutta lääkärinhän olisi siis mulle pitänyt ilmoittaa jo 1.6 jatkoista, mut se siirtyi koska kaikki tulokset ei olleet tulleet ja väliarvion sitten oli heitellyt tuonne kantaan. Lopullinen suunnitelma tulee sitten tiistaina eli jos jotain sellaista, mitä vielä epäillään on, sieltä soitetaan vasta sillon. Silti soitan vielä maanantaina polille ja kyselen.

Tyhmältä tää tuntuu siltikin, miten mulla voi olla tämmöstä. Ainaista jännitystä tää elämä. Mä luulin, ettei sitä Hae-tautia vaikeempaa ihosairautta olis voinut olla, mut tää nyt vasta olikin jotain, mitä en ymmärrä. Lähinnä siksi mietityttää, kun ei näitä kokeita huvin vuoksi julkisella otella, kun tuohon mikrosiruunkin piti hus:ille täyttää sellanen tarkka kaavake syystä, oireista yms.

Fiilis on nyt vaan tää :sorry:
 
Eiks tää oo jo 3 tai 4 ovisplussa tässä kierrossa? :eek:
Nope. Toinen hymy. Se eka tuli ajat sitten jonka jälkeen tuli vahvat viivat mut ei digii ollut joten se on tulkinnan varainen eli toinen hymy. Voi olla pcon tekosia kyllä mut katotaan. Mä en jaksa ymmärtää mun kehoa nyt, syy miksi hain oli olo että se hymyilee tänään. Mikä oli outoa. Raskaustesti ui samassa pissassa ja tyystin nega. Joten ei raskaus... Ja nyt kun mulla ennenkin on näin käynyt niin saa nähdä onko vaan loppukierron hymyilyy mut ei voi tietää ilman gyneä jonka varaan ehdottomasti nyt pikapikaa... Kovasti muniksii nippailee ja viiltelee.. saa nähdä. Toivon että toi nyt olisi oikea ja jos ei niin proget ja uusi kierto.
 
Niin ja olot ollu ovista viimeiset kolme viikkoa. Ota sit näistä selkoo mut huomenna jos hymyillen on niin saa olla mut jos ei niin sit pitäis olla ihan paikkansa pitävä... Jos olisi raskaus niin näkyisi kai jo testissä...
 
Mutta joo. Kuten sanottu iloinen oon tosta et jospa se munasolu nyt irtoo jne jne mut ei oo yhtään muuta ku tätä mitä jo ollutkin.. eli periaatteessa joko ovis rutkasti siirtyi tai PCOS. Gynekologi osaa sanoa tähän toivon mukaan jotakin edes...
 
Oisko nyt vaan pco tekosia tai jotain? Ei voi olla noin usein ovisplus, ei ainakaan normaalia, ellei oo sit joku pcos..? Pitäiskö tehdä myös raskaustesti?
Ei oo normaalia ei kyllä siitä ollaan samoissa mutta gynelle vie tie. Ehkä jo ens viikolla saisi ton puolesta ajan ja siellä näkyy kyl onko irronnut ku kohtu muuttuu oviksen jälkeen ja pitäisi olla se keltis. Let's see :)
 
Takaisin
Top