Raskaaksi 2019

Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!:sad010
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!:violent001

No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.
Toivottavasti olisi vaan et poissulkevat tuon nyt vaan.. mulla tuli soitto kun alkoivat epäillä mut täällä homma toimii eri tavalla. Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa
 
Tänään poltteli kohdussa ehkä minuutin. Riittääkö se "todisteena" et vois olla raskaana :hilarious: huoh. Kun just tollasia aika hetkellisiä tuntemuksia tulee päivittäin mut jotenki aattelis et ne pitäis kestää ainaki tunnin tai koko päivän jotta vois kertoa jostain.. :meh: Vausa olikos sulla alavatsatuntemuksia ollu?
 
Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!:sad010
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!:violent001

No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.

Todella sua nyt koetellaan, eiks vois jo riittää :sorry: tsemppiä ja toivotaan ettei oo mitään tollasta kuitenkaan!
 
Tänään poltteli kohdussa ehkä minuutin. Riittääkö se "todisteena" et vois olla raskaana :hilarious: huoh. Kun just tollasia aika hetkellisiä tuntemuksia tulee päivittäin mut jotenki aattelis et ne pitäis kestää ainaki tunnin tai koko päivän jotta vois kertoa jostain.. :meh: Vausa olikos sulla alavatsatuntemuksia ollu?

On mulla välillä sellaista vähän niin kuin menkkamaista, mutta paljon lievempää (mun menkkakivut on tosi kovia). Ja sit vihlontaa vähän niin kuin ylempänä. Mut rehellisesti sanoen mulla ei kyllä oo oikein mitään sellaista oiretta, joka ei olis voinut mennä vaan huomaamatta ohi ellen niin paljon tarkkailis itseäni. :rolleyes:

No tänään oon varsinkin huomannut sellaista ällötystä, ei oikein tee mieli mitään vaikka olis nälkä ja ruuan maku tulee takaisin sellaisina röyhtäyksinä. :grumpy: Et tän olisin varmaan pannut merkille ilman raskauspiinailuakin, mutta ei tietysti oo itsestäänselvästi mikään raskausoire.
 
On mulla välillä sellaista vähän niin kuin menkkamaista, mutta paljon lievempää (mun menkkakivut on tosi kovia). Ja sit vihlontaa vähän niin kuin ylempänä. Mut rehellisesti sanoen mulla ei kyllä oo oikein mitään sellaista oiretta, joka ei olis voinut mennä vaan huomaamatta ohi ellen niin paljon tarkkailis itseäni. :rolleyes:

No tänään oon varsinkin huomannut sellaista ällötystä, ei oikein tee mieli mitään vaikka olis nälkä ja ruuan maku tulee takaisin sellaisina röyhtäyksinä. :grumpy: Et tän olisin varmaan pannut merkille ilman raskauspiinailuakin, mutta ei tietysti oo itsestäänselvästi mikään raskausoire.

Onks se menkkakipu ja vihlonta koko ajan vai vaan välillä vai miten? :rolleyes:
 
Tänään poltteli kohdussa ehkä minuutin. Riittääkö se "todisteena" et vois olla raskaana :hilarious: huoh. Kun just tollasia aika hetkellisiä tuntemuksia tulee päivittäin mut jotenki aattelis et ne pitäis kestää ainaki tunnin tai koko päivän jotta vois kertoa jostain.. :meh: Vausa olikos sulla alavatsatuntemuksia ollu?

Huomenna testataan:nailbiting::nailbiting:
 
Todella sua nyt koetellaan, eiks vois jo riittää :sorry: tsemppiä ja toivotaan ettei oo mitään tollasta kuitenkaan!

Kiitti! :Heartpink
Joo on tää nyt outoo, kun jotenkin mä olin jo siihen varautunut, että pikkuhiljaa voitais miehen kanssa tehdä suunnitelmia alustavasti tän yritysasiankin suhteen, mutta mä olin vissiin sit liian hätänen. :sad001 Mutta yritän nyt ajatella tän niin, että alkujärkytyksestä päästyäni, voin aatella, että ainakin lääkäri näyttää kovasti haluavan tutkia ja selvittää laajasti syytä eli ainakin oon hoidossa, mua tutkitaan pyytämättäkin ja tähän mikä tän lopullinen tuomio sitten onkaan - on olemassa hoitoja. :oops:
Tietysti, jos jotain mulla sitten todetaan, niin kyllähän se herättää huolta, kun tuokin sairaus voi olla periytyvä, koska se johtuu geenivirheestä.

Ei tämmöstä silti kaipaisi tapahtuvaksi kenellekään. Jotenkin sen keskenmenon jälkeen aattelin, että uusi yritys alkaisi hetimmiten ja, että mä oireilen vaan psyykkisesti ja väliaikaisesti. Tästä väliaikaisesta on kuitenkin nyt näyttänyt tulleen uusi normaali. Ehkä aika näyttää. Mies oli kyllä optimistinen ja lohdutti sanoen, että lääkäri nyt vaan haluaa pois-sulkea kaiken, kun syytä ei ruoka-aineista löytynyt. Tarvii keksiä viikonlopuksi muuta tekemistä niin unohtuu nää murehtimiset.
 
Pakko kyllä sanoa, oli millainen jinxaus hyvänsä, et pettynyt olen jos (kun) huomenna nega tulee :sad010ensimmäinen kierto, et rehellisesti olis voinut olla fiilis että olis saattanut tulla plussakin:sorry:

Se voi hyvinkin olla plussa:Heartred monesko dpo huomenna?
 
Täältä sivusta pakko huudella noihin alavatsatuntemuksiin ennen plussaamista. Kirjottelin tänne viime kesänä/syksynä, jos joku sattuu vielä meikäläisen muistamaan :)

Niin, mulle tuli muutamaa päivää ennen plussaamista kesken ystävän kolmekymppisbileiden sellanen ihmeellinen "the hetki" alavatsalle, että ihan kuin vatsani ulkopuolella olisi pidetty kättä pienellä paineella just tuosta alavatsan kohdalta. Se oli jotenkin jännä, mut siinä kohdin olin ihan satavarma, että tiineenä ollaan, vaikkei hetki kestänyt kauaa. Se oli muistaakseni dpo 4-5,kun ovulaatio oli muistaakseni tiistaina ja bileet olivat lauantaina. Varmaan sitten kiinnittyminen, vaikkei sitä vissiin voi tuntea :)

Täällä edelleen silti seurailen teidän elämäänne ja iloitsen plussista ja myötäelän menetyksiä sekä pidän peukkuja jokaselle tasapuolisesti. :3some

Itsellä alkaa olla hoo-hetki jo nurkan takana, tänään jo rv 31+3. :)
 
Ihan negalla mennään. Ei muuta kun kesälomaa sitten vaan näistä hommista. Toivottavasti smoothie sulla parempi onni:Heartred
 
Onneksi ystävä on tulossa kahdeksi yöksi, muuten kyttäisin koko ajan näitä viivoja ja ahdistuisin. Ei ne hirveästi vahvistu, vaikka eivät kyllä haalenekaan... Alimmat vielä vähän märkiä, että väri saattaa muuttuakin.

Tänään oli kyllä huono olo herätessä, krapulainen! Ihmeellistä vaan, että kuvittelen oireiden vahvistumista vaikka viiva ei oo sen vahvempi? Ja taas heräsin ennen kuutta :whacky011
 

Liitteet

  • IMG_20200613_060045.jpg
    IMG_20200613_060045.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 191
Takaisin
Top