Mä sen verran kirjoittelen omasta olosta tähän positiivisten uutisten keskelle (toivottavasti en pilaa kenenkään päivää valituksellani), että kyllä nyt taas oon ihan et wtf. Lääkäri oli kantaan nyt lausunut, että kaikki tulokset katsoo kerralla ens tiistaina, kun mikrosirukin valmis, mutta että haluaa vielä jotkut lisäkokeet ottaa (tryptaasi ja joku muu), ettei kyseessä olekin luuytimen syöttösolutauti (mastosytoosi), johon liittyy nuo iho-oireet ja joka on verisairaus, johon liittyy paljon liitännäisiä ja jonka vaikeat muodot hoitaa hematologi. Siinä on allergialääkkeiden lisäksi käytetty hoitoon sytostaatteja. Pahin tautimuoto voi johtaa leukemiaan.
En tajua, miksei näitä nyt otettu jo silloin aiemmin, jos oli epäilyä tämmösestä. Anteeksi tää riehuminen, mut kivaa tällänen uutisointi just ennen juhannusta ja just kun aatteli et kyllä tää tästä, kaikki kunnossa. Oli kai se vasta-ainetaso mietityttänyt lääkäriä.
Mitä hittoa teen, jos tää onkin sellainen verisairaus?!
Nyt olo lähinnä sellanen, että suututtaa, itkettää ja vituttaa. Antaa sataa vaan kaikki paska niskaan, täällä mä oon, valmiina ottamaan kopin!
No jokatapauksessa, mä soitan ma polille, jos on vaan kenttää sen verran, että puhelu menee läpi. Toivon mukaan saan soiton siitä, milloin on mentävä kokeisiin, enkä niitä vanhanaikaisia lippulappuja, kun en oo edes kotona. Tai ainakin pyydän näin.
Pitikin mennä katsomaan kantaan yhtään mitään.