Raskaaksi 2019

Joo ei nää iltatestitkään juuri mitään ainakaan auttanu :bag: pcs joku harmaa viivanpaikka eli sanosin nega ja rfsu niin haalee viiva ettei mieskään enää nähny mitään :hilarious: noh aamulla uusiks:rolleyes: tänään ollu taas enemmä sellasia menkkajomon tuntusia tuntemuksia ja vähän pistelyä ja äsken kovempi kipuhetki..
 
No ei tullu parempaa viivaa :arghh: toi rfsu antaa varmaan sitä valeviivaansa vaan, ei mun mielestä eilisestä vahvistunu. Pc taas harmaa viivanpaikka eli negaa. Jos jotain olis niin luulis et pckin jo vähän värähtäis. :finger:

 
Nyt pcn viiva aavistuksen punertaa mutta nyt on jo melkein puoli tuntia testaamisesta :meh: huoh on tää kyllä roikkua löysässä hirressä :bag:
 
*syvähuokaus* mä kuvittelin että tänään olis ollu jo jotain "elon merkkejä"
 

Liitteet

  • 20200613_073619.jpg
    20200613_073619.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 122
No ei tullu parempaa viivaa :arghh: toi rfsu antaa varmaan sitä valeviivaansa vaan, ei mun mielestä eilisestä vahvistunu. Pc taas harmaa viivanpaikka eli negaa. Jos jotain olis niin luulis et pckin jo vähän värähtäis. :finger:


Äsh! Toi Rfsu kyllä sen verran selkeä, että tosi outoa jos on vaan "valeviiva". :eek:
 
On toi rsfu plussa, mutta onko se samanlainen kuin eilen? Toisaalta hcg tuplaantuu 48h että eihän joka testi välttämättä aina tummu. Mulla on sellainen tunne et huomenna on paljon tummempi viiva, tai sit tänään illalla
 
Mulle täällä vaan valitetaan että miks testaan niin usein kun se sitten vaan hermostuttaa mua. Mutta tänään on selkee tummuminen ja se taas vaan lievittää hermostusta! Kannatti testata! Alan uskoa tähän jo vaikka tietty epävarmoilla päivillä mennään. :angelic:
 

Liitteet

  • IMG_20200614_090350.jpg
    IMG_20200614_090350.jpg
    19 KB · Katsottu: 187
On toi rsfu plussa, mutta onko se samanlainen kuin eilen? Toisaalta hcg tuplaantuu 48h että eihän joka testi välttämättä aina tummu. Mulla on sellainen tunne et huomenna on paljon tummempi viiva, tai sit tänään illalla

On ne samanlaiset. Itsekin mietin et ehkä nousee hitaasti ja ei vaan oo vielä lisääntynyt tarpeeks. Toivossa on hyvä elää vai miten se meni.. :bag:

 
Miten huomenaamulla uskallan ees katsoa tikkuja.. Tänäänkään en meinannu uskaltaa :confused: mies kyseli heti herättyään tikkujen tai tulosten perään :rolleyes: sit sanoi et oli nähnyt unta että otettiin raskauskuvia meidän takapihalla ja sit huomasi et punkki puri jalkaan :grin (mies pelkää punkkeja) :hilarious:
 
Miten huomenaamulla uskallan ees katsoa tikkuja.. Tänäänkään en meinannu uskaltaa :confused: mies kyseli heti herättyään tikkujen tai tulosten perään :rolleyes: sit sanoi et oli nähnyt unta että otettiin raskauskuvia meidän takapihalla ja sit huomasi et punkki puri jalkaan :grin (mies pelkää punkkeja) :hilarious:

Ei sul Satu olee digiä tai muita testejä?:angelic: toivotaan et vahvistuu!

Vausa juu kyllä se hyvin vahvistuu!

Mä alan tänään kp10 tikuttaa ovista, oloja ei viel yhtään:grin voipi mennä viikkokin vielä ovikseen, kunhan tulis ens su mennessä ..
 
No, mutta viiva siinä on, ja jos se ois vielä lääkkeistä niin sehän pitäisi sitten kulua pois, joten oletetaan että se on jo omaa hormonia :)
 
Ugh. Ahdistaa. Osaako joku enemmän kokenut kertoa newbielle enemmän näistä kemiallisista..? Luin netistä ja tieto oli ristiriitaista. Osassa paikkaa sanottiin, että ne on jopa "hyvä" juttu, koska ainakin voi raskautua. Mutta sitten sanottiin, että johtuu kromosomihöiriöstä ja elinkelvottomasta tavarasta! Onko siis tämä merkki, että meidän kamat ei sovi yhteen ja lapsella on suurempi todennäköisyys johonkin kehitysvammaan jos raskaus jatkuisikin?

En tiedä mitä ajatella ja että tällainenkin nyt sitten vielä ekaan yrityskertaan. Ei ole ketään muutakaan keneltä kysyä, kaikkien muiden raskaudet aina olleet "oppikirjamaisia." :sorry:

Terveisin Tonni, kp2 ja pikkurillinkynnen kokoiset hyytymät.
 
Ugh. Ahdistaa. Osaako joku enemmän kokenut kertoa newbielle enemmän näistä kemiallisista..? Luin netistä ja tieto oli ristiriitaista. Osassa paikkaa sanottiin, että ne on jopa "hyvä" juttu, koska ainakin voi raskautua. Mutta sitten sanottiin, että johtuu kromosomihöiriöstä ja elinkelvottomasta tavarasta! Onko siis tämä merkki, että meidän kamat ei sovi yhteen ja lapsella on suurempi todennäköisyys johonkin kehitysvammaan jos raskaus jatkuisikin?

En tiedä mitä ajatella ja että tällainenkin nyt sitten vielä ekaan yrityskertaan. Ei ole ketään muutakaan keneltä kysyä, kaikkien muiden raskaudet aina olleet "oppikirjamaisia." :sorry:

Terveisin Tonni, kp2 ja pikkurillinkynnen kokoiset hyytymät.

Siitähän ne keskenmenotkin johtuu.. ja hyvin suuri osa raskauksista on kemiallisia tai km. Pidetään hyvänä kuitenkin näitä, ellei niitä tule montaa putkeen.
Mutta esim nyt seuraavassa kierrossa voi olla taas hyvä mahdollisuus raskautua :) ja toivottavasti pysyvästi
 
Ei sul Satu olee digiä tai muita testejä?:angelic: toivotaan et vahvistuu!

Vausa juu kyllä se hyvin vahvistuu!

Mä alan tänään kp10 tikuttaa ovista, oloja ei viel yhtään:grin voipi mennä viikkokin vielä ovikseen, kunhan tulis ens su mennessä ..

On yks digi ja yks apteekin oma.. Pitäsköhä niitäki uittaa huomenissa...
 
Takaisin
Top