Raskaaksi 2019

Se taitaa olla ihan yksilöllistä! Joillakin yksösraskaus voi olla paljon oireisempi kuin kaksosraskaus.
Pääasia tuo plussa! Tiedätkö tuleeko teillä varhaisultra polin kautta (vai oliko teillä yksityinen)? Julkisella hoitoalkuisilla yleensä kai on, ainakin IVF alkuisilla.

Jep, pääasia plussa ja että se nyt pysyis. :smiley-angelic001

En mä tiedä, sehän on kiinnikin silloin kuin sen varhaisultran pitäs olla... Tai ainakaan en jaksa oottaa niin kauaa et se aukeaa. :grin Vai vaikuttaako noi kesäsulut ultraukseen? Pitää soittaa maanantaina sinne!
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?
Hurjasti onnea! :love7:happy093
 
Syökö täällä kukaan muuten teroluteja niinkuin kokoajan? taisiis jokakierto pitääkseen kierron ns. tasaisena :bookworm::happy:
Mietin vaan mikäpäivä pitäisi aloittaa jos tekisi näin, about kp15? esim.
 
O
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?
Onnea Vausa ! Itkuhan täällä pääsi upeaa !! <3
 
Syökö täällä kukaan muuten teroluteja niinkuin kokoajan? taisiis jokakierto pitääkseen kierron ns. tasaisena :bookworm::happy:
Mietin vaan mikäpäivä pitäisi aloittaa jos tekisi näin, about kp15? esim.
Oviksesta eteenpäin kyllä jos raskautta toivoo tai kierron voi pyrkiä tasaan tolla kp15 alkaen mut mä en ehtinyt ovuloida tossa ajassa
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?


Paljon onnea! Ihanaa kun näitä plussia tulee, ja nyt sit vielä lisää niitä kiitos :angelic:
 
Mulla oli ihme kipuja just aamupalan aikaan. Ihan ku oviskipu mut jomottavan sijaan vihlova ja koko kohdun seutua kirrasi ja al laski vähän. Ei paljon mut vähän.

Vv on tyrehtymään päin. Ei oo plussaa tänne tiedossa nyt mutta kun oli puhetta että joku läheinen kuolee ennen ku plussaa niin mun biologinen isä kuoli tuossa pari päivää sitten (en yhtään ole käsitellyt asiaa ja olo on vain tyhjä.) Toki mulla on edelleen isä mutta biologinen isä ei enää ole ja vika mitä hänelle sanoin oli et tuntuuko sinusta kivalta ettet ikinä tule näkemään lapsenlapsia ja hänellä on kolme lasta joista yksi olisi ehtinyt tehdä mutta tarkoitin omiani.

Noh, on semmonen ei raskaana oleva olo mutta nyt on ihan optimaalinen olo et plussaan pysyvästi kun on tuo thyroxin lääkkeet taas jne
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :love7 Ootte te vaan ihania, toivon sydämestäni teille kaikille plussia ja pysyviä sellaisia. :Heartred Ootte ne niin ansainneet!

En aio kyllä tästä ryhmästä ihan heti siirtyä... Selitin miehelle (joka meinas mennä asioiden edelle) miksei vielä tässä vaiheessa suositella testailua. Se pyöritteli silmiä sille, että miksi sitten oon testannut jo nyt jos polilla sanottiin, että testaa maanantaina. :laughing002 Mutta siis, tuli itsellekin siinä selittäessä pelko siitä, että onko liian aikaista iloita... Mutta yritän toki silti, koska mitäpä haittaa iloitsemisesta olisi?
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :love7 Ootte te vaan ihania, toivon sydämestäni teille kaikille plussia ja pysyviä sellaisia. :Heartred Ootte ne niin ansainneet!

En aio kyllä tästä ryhmästä ihan heti siirtyä... Selitin miehelle (joka meinas mennä asioiden edelle) miksei vielä tässä vaiheessa suositella testailua. Se pyöritteli silmiä sille, että miksi sitten oon testannut jo nyt jos polilla sanottiin, että testaa maanantaina. :laughing002 Mutta siis, tuli itsellekin siinä selittäessä pelko siitä, että onko liian aikaista iloita... Mutta yritän toki silti, koska mitäpä haittaa iloitsemisesta olisi?

Kyllä saat iloita!:Heartred
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :love7 Ootte te vaan ihania, toivon sydämestäni teille kaikille plussia ja pysyviä sellaisia. :Heartred Ootte ne niin ansainneet!

En aio kyllä tästä ryhmästä ihan heti siirtyä... Selitin miehelle (joka meinas mennä asioiden edelle) miksei vielä tässä vaiheessa suositella testailua. Se pyöritteli silmiä sille, että miksi sitten oon testannut jo nyt jos polilla sanottiin, että testaa maanantaina. :laughing002 Mutta siis, tuli itsellekin siinä selittäessä pelko siitä, että onko liian aikaista iloita... Mutta yritän toki silti, koska mitäpä haittaa iloitsemisesta olisi?
Totta kai saat iloita! <3 ihana asia ja varmasti maanantaina vielä on kuule plus et nyt mahaa kasvattaa!!
 
MITÄÄÄH???!!! SIIS EIKÄÄÄ YÖK APUA HIRVEETÄ...mut kipu loppu kuitenki?:eek:
Illal ja tänään ollu vähän kipua. En tiiä et onko se kipu hampaasta vai siitä poistokuopasta. Yläleuka on ainakin vähän kipee sekä poski aavistuksen turvoksissa. Särkylääkkeitä oon nyt ottanu illalla, aamulla ja sit tos 11 aikaan otin yhen buranan lisää ku meinas alkaa kunnolla sattua ku jouduin pihalla ollessa juosta lasten perässä ja sit kantaa sellast 1v lasta
 
Siis tää on oikeasti varmaan ihan tosi tyhmää, mutta nyt huolehdin siitä, että kun vertaan eilistä ja tämän päivän liuskatestiä, niin eilinen näyttää tummemmalta... Tosin mun muistikuvissa se ei eilen ollut noin selvä, vaan on nyt yön aikana kuivunut tosi selkeeksi. Tänään mun mielestä punainen väri näkyy selvästi, kun taas eilen sitä sai vähän tiirata. Mutta kun niitä nyt katsoo vierekäin niin eilinen on paljon tummempi, ja tulee tietty mieleen että onko se huono asia.

Mietin myös et pitäsköhän vaan hakee vielä jotain muita kuin noita onesteppejä. :rolleyes:
 
Siis tää on oikeasti varmaan ihan tosi tyhmää, mutta nyt huolehdin siitä, että kun vertaan eilistä ja tämän päivän liuskatestiä, niin eilinen näyttää tummemmalta... Tosin mun muistikuvissa se ei eilen ollut noin selvä, vaan on nyt yön aikana kuivunut tosi selkeeksi. Tänään mun mielestä punainen väri näkyy selvästi, kun taas eilen sitä sai vähän tiirata. Mutta kun niitä nyt katsoo vierekäin niin eilinen on paljon tummempi, ja tulee tietty mieleen että onko se huono asia.

Mietin myös et pitäsköhän vaan hakee vielä jotain muita kuin noita onesteppejä. :rolleyes:

Kuinka paljon pregnyliä muuten pistit silloin? Ja onko siitä monta päivää?

Edit. Jos pistit alle 10 000 IU niin sit saat vaan heittää noilla one stepeillä vesilintua ja hakea vaikka uusia testejä :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top