Raskaaksi 2019

Siis miten voi tollane moka käydä!!? :eek: jos kipu poistu niin voiko silti olla et siinökin hampaas oli jotain vai painoiko ne toisiaan jotenkin pahasti? o_O

Mulla ainakin on joskus ollut reiän alku viereisessä hampaassa, eikä siinä, missä tuntunut... Voisko olla syynä?
 
Vihdoinkin verenvuoto loppu niin pääsin kunnolla kattoo suuhun. Huomasin sit et ne repi siel ihan väärän hampaan:angry4:angry4:angry4 olis just se viereinen oikeesti pitäny poistaa:banghead:
Ei oo todellista :eek: Miten voi tollanen moka käydä ?! :smiley-angry019
 
Mulla on aina raskaana ollut sellainen "painava kohtu" alussa. En tiiä johtuuko siitä et sinne alkaa joku istukka muodostuu mut on sellainen lievä paine siellä. Sit vähän pidemmälle kun menee, niin vihloo alavatsaa.

Joo, tällaista mullakin! Tosin ehkä ihan ekana on ollut se palelu ja väsymys.
 
Onks kellään ens viikolla ovis vai piinailenko yksin? Kohta smoothie ja Vausa häippäsee täältä :rolleyes: toiv tuutte käymään välillä :)
Mulla pitäs olla viikonloppu/alkuviikko, nyt oon testannu sillä cb kallilla koska kyllähän se lääkäri haukku kaikki tikutkin :finger005
 
Kiitos kokemuksistanne :) äh nyt aloin miettii et onko tää munkin tunne välillä paineentunnetta :hilarious: Eikä mulla todella sillee koko ajan tunnu vaan ajoittan, ehkä o_O huoh varmaan vaan korvien välis näitä tuntemuksia :oops:
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?
 

Liitteet

  • IMG_20200612_062751.jpg
    IMG_20200612_062751.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 205
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?

Onnea, Vausa ja pienelle tarrasukkia! :love7 Ihan mahtavaa!
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?

Ihanaa :Heartred
Onneksi olkoon!! :hello2
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?

Voi miten mahtavaa Vausa, onnea kovasti ja pienelle tarrasukkia matkalle:love7
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?

Onnea:Heartred:Heartred:Heartred monesko inssi tää nyt oli? Letroilla vai gonal f?
 
Onnea hurjasti Vausa! :love7

Tänne ketjuun ei ehkä varsinaista plussa-aaltoa saada, mut jos tulis sellanen plussajuna, aina vähän kerrallaan joku tulee kyytiin mukaan :laughing002

Smoothie kyseli mahatuntemuksia, esikoisesta en muista mitään mutta tästä oli mun mielestä selkeä kiinnittymiskipu, dpo 8 oli jomottelevia ja viiltäviä tuntemuksia oikean alavatsan ja nivusen suunnilla. Muuten ei oo sit ollut oikein mitään, mutta ei mulla oo esim menkkakipujakaan koskaan.
 
Onnea:Heartred:Heartred:Heartred monesko inssi tää nyt oli? Letroilla vai gonal f?

Eka inssi! :wideyed: Ja ihan kunnon arsenaalilla: letrot, menopur, pregnyl, cyclogest.

Ei kai kaksosia sentään! :grin Ei oo niin paljoo oireita, eikös kaksosista oo yleensä rajut oireet nopeaa?
 
En malttanut nukkua kuutta pidempään. Onesteppiin tuli taas haalea viiva, ja sitten en malttanut enää clearbluen kanssa. Voiko tää olla totta? Voikovoikovoiko? Otetaanko tää multa pois? Saanhan mä pitää tän pliispliispliis?

Hei ihanaa!:excited001
mikä uutinen heti aamusta! Onnea:Heartred
 
Eka inssi! :wideyed: Ja ihan kunnon arsenaalilla: letrot, menopur, pregnyl, cyclogest.

Ei kai kaksosia sentään! :grin Ei oo niin paljoo oireita, eikös kaksosista oo yleensä rajut oireet nopeaa?

Onko menopur sama kuin gonal f? Miksi sait letrot sekä pistos? No tärkeintä että toimii:hello2 katselin taaksepäin niin sulla oli kaks follia, siitä ajattelin et mahd kaksoset :angelic: juu saat kyl varhaisultran jos tää oli julkinen :)
 
Takaisin
Top