Raskaaksi 2019

Kumpi testi sulla oli? Ainakin siinä mikä mittaa kaksoishormonin lukee näin:

Huippuhedelmällisyys näkyy näytössä yhtäjaksoisesti 48 tunnin ajan

Älä tee uutta testiä, kun huippuhedelmällisyys näkyy näytössä, sillä testilaite ei pysty lukemaan sitä.

Muoks. Tavallisessa luki että näkyy 8min.
Kaksoishormoni
 
Kiva oli käydä tänään taas akuutissa saman hampaan takia. Eilen ne vaan paikkas sen ja siitä lähtien oli ihan jäätävät kivut mihin ei särkylääkkeet auta. Nyt onneks sain sielt rauhottavan ja hammas revittiin, ku siihen oli jo tehty juurihoito eikä toista juurihoitoa samaan hampaaseen suositella. Nyt on voittaja fiilis ku kipukin lähti siin samalla ku hammas revittiin. Tai ainakin viel on kipu pois ku on kunnon puudutus. Katotaan sitä tossa illemmalla ku puudutus lakkaa et alkaako särkee. Toivottavasti ei alkais
 
Onks kellään ens viikolla ovis vai piinailenko yksin? Kohta smoothie ja Vausa häippäsee täältä :rolleyes: toiv tuutte käymään välillä :)
 
Täällä ennustelen ovista huomiselle, selkeät oireet, en oo jaksanut tikuttaa. Mies on kivasti senmosessa iltavuorossa että on lähempänä puoltayötä himassa. Sanoin kyllä aamupäivällä, et herättää mut sit jos oon nukahtanut :rolleyes: Eilen yritin sitä kellistää mut kuulemma oli nälkä ja väsy et tallettelematta vielä on.
 
Onks kellään ens viikolla ovis vai piinailenko yksin? Kohta smoothie ja Vausa häippäsee täältä :rolleyes: toiv tuutte käymään välillä :)

Älä mee vielä asioiden edelle :bag: sitä tunnustelee kyllä koko ajan taas kaikkia tuntemuksia. Mulla on oikeestaan siirrosta asti aina vessassa käydessä tuntunut siltä niinku munanjohtimet vetäis kohtua eri suuntiin eli sellane kiristävä tunne kohdussa ja vähä vihlonu, myös välillä muutenkin tuntuu "kireyttä" . Äsken taas pisteli hetken kohdun seuduilla. Tänään turvotus ja pallomaha vähän helpottaneet jotka teki olosta tukalan eilen ja tiistaina.
 
Mä oon ollut tyyni ja vv holisee ja on lämmöt nyt nousseet. Itkuherkkää aikaa oli mut se meni ohi, liikaa oireita ei oo thyroxinin kanssa, mut yllättävän nopeasti vaikuttaa tiettyihin asioihin.

Dpot hukassa, taisi skipata yhden kierron nyt ku menik gynellä käymään kerran niin oli kp20 ja limis joku paksu eikä menkkoja tullu ja menin uudelleen niin oli uus kierto käynnissä ilman mitään menkkoja väleissä. Outo mut ilmeisesti näin kävi ja ovis ohi ja toivon mukaan nousseet lämmöt tekisi keltarauhasen.
 
Täällä odotellaan aamun testejä:happy:

Posti oli tuonut mulle kotitestiltä paketin. Lauantaina kokeilla cb:n herkkä, et tietää kuinka kosteelle linjalle lähdetään. Kyllä mä kasarivaatteet jo hommasin, että silleen varmaan taitaa olot viitata kumminkin yhteen viivaan.
 
Vihdoinkin verenvuoto loppu niin pääsin kunnolla kattoo suuhun. Huomasin sit et ne repi siel ihan väärän hampaan:angry4:angry4:angry4 olis just se viereinen oikeesti pitäny poistaa:banghead:
 
Vihdoinkin verenvuoto loppu niin pääsin kunnolla kattoo suuhun. Huomasin sit et ne repi siel ihan väärän hampaan:angry4:angry4:angry4 olis just se viereinen oikeesti pitäny poistaa:banghead:

MITÄÄÄH???!!! SIIS EIKÄÄÄ YÖK APUA HIRVEETÄ...mut kipu loppu kuitenki?:o
 
Peukkuja pidän silti Nipa sulle! :happy:

Söin ~100g karkkeja ja tuli ällö olo. Pää haluaa ajatella et johtuu hcgn noususta :hilarious:

Jotka ootte tai ootte olleet raskaana muistatteko mitään alavatsatuntemuksia ennen plussaa?
 
Peukkuja pidän silti Nipa sulle! :happy:

Söin ~100g karkkeja ja tuli ällö olo. Pää haluaa ajatella et johtuu hcgn noususta :hilarious:

Jotka ootte tai ootte olleet raskaana muistatteko mitään alavatsatuntemuksia ennen plussaa?

Joo, kyllä niitä oli. Niistä kyllä "tiesi" että on odotettavissa kaks viivaa. Sit mulla oli myös lenkillä ihan hirveitä kylkiin vetäviä kipuja. Siis sellaisia vähän kun palleakipu, kun juoksee liian kovaa.
 
Vihdoinkin verenvuoto loppu niin pääsin kunnolla kattoo suuhun. Huomasin sit et ne repi siel ihan väärän hampaan:angry4:angry4:angry4 olis just se viereinen oikeesti pitäny poistaa:banghead:

Siis miten voi tollane moka käydä!!? :eek: jos kipu poistu niin voiko silti olla et siinökin hampaas oli jotain vai painoiko ne toisiaan jotenkin pahasti? o_O
 
Joo, kyllä niitä oli. Niistä kyllä "tiesi" että on odotettavissa kaks viivaa. Sit mulla oli myös lenkillä ihan hirveitä kylkiin vetäviä kipuja. Siis sellaisia vähän kun palleakipu, kun juoksee liian kovaa.

Osaatko sanoa vielä millaisia alavatsatuntemuksia? :rolleyes:
 
Peukkuja pidän silti Nipa sulle! :happy:

Söin ~100g karkkeja ja tuli ällö olo. Pää haluaa ajatella et johtuu hcgn noususta :hilarious:

Jotka ootte tai ootte olleet raskaana muistatteko mitään alavatsatuntemuksia ennen plussaa?

Muistan vaan semmosen kuplinnan :)
 
Osaatko sanoa vielä millaisia alavatsatuntemuksia? :rolleyes:

Ei sitä pysty selittämään. Se oli vaan sellainen olo, siis vatsassa. Ei mitään ihme nippailu nappailuja mitä kaikissa kierrossa on, vaan kai se sit on se the tunne, mistä puhutaan. Kyllä mäkin muistan et jo varmaan dpo10 olin ihan varma et voisin olla raskaana. Mut sit mulla tuli myös tosi runsasta vuotoa silloin, ni olin myös toisaalta varma, että en oo tai että ainakin kyseessä olis ollut keskenmeno...
 
Muokattu viimeksi:
Peukkuja pidän silti Nipa sulle! :happy:

Söin ~100g karkkeja ja tuli ällö olo. Pää haluaa ajatella et johtuu hcgn noususta :hilarious:

Jotka ootte tai ootte olleet raskaana muistatteko mitään alavatsatuntemuksia ennen plussaa?


Mulla oli niin kauheet kiinnittymiskivut ettei voinu olla huomaamatta. Myös menkkakipuja oli kkm raskaudessa kun menkkojen ois pitäny alkaa :)
 
Osaatko sanoa vielä millaisia alavatsatuntemuksia? :rolleyes:
Mulla on aina raskaana ollut sellainen "painava kohtu" alussa. En tiiä johtuuko siitä et sinne alkaa joku istukka muodostuu mut on sellainen lievä paine siellä. Sit vähän pidemmälle kun menee, niin vihloo alavatsaa.
 
Takaisin
Top