Raskaaksi 2019

En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10
Mä ainakin nään jitain, ja mä oon kanssa se joka ei koskaan nää missään mitään :happy119
 
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10

Juu on kyllä selvä ja punertava! Toivotaan että ois tosiaan oikea! :woot:
 
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10
Kyllä mäkin nään punertavan haamun tossa! :woot:
 
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10



Apua mäkin nään ihan selvästi! Jee! :hilarious:
 
Mulla näkyi pc omana silmään dpo 9 "jotain" ja dpo 10 selkeemmin mut se ensimmäinen selkein oli dpo 11.
Mä haluan uskoa että voi! Vaikea se oli itsekin uskoa ja tein niitä testejä sillä ajatuksella, että varaudun negaan mut kovin ne sit lähti vahvistumaan.

Huomenna vasta dpo9 :chicken: :smiley-ashamed004
 
Joo! Mulla vahva usko että ne lähtee pian vahvistumaan. Laita kuvia! :hilarious:

Huomenna voin laittaakin mutta katsotaan ehdinkö vielä heti aamusta :hilarious: tänkin päivänen viiva oli kyl vähä siinä ja siinä saako kameraan kun tää puhelimen kamera ei mikään paras vaikka livenä näkee kyl helposti :meh:

Vausalta sitten myös odotetaan viimeistään huomenna uusi testikuva! :angelic:
 
:anyone
Oli mennyt tuo uusikin laite tilttiin. Ryhdyin raivaamaan noita testausvälineitä ja hymy pojotti laitteessa edelleen. Onneksi on vielä yksi vanha laite tallessa, että sillä saan mitattua seuraavat/loput, mutta miten tuo uusi laite tilttasi. Voiko tuota enää käyttää? Laitteen selosteessa ei taidettu muuta sanoa kuin, että jos symboli jää palamaan, ei testausta voi tehdä :think005 Ja kyllä tietääkseni painoin Eject-nappulaa. Onko jollekin käynyt näin?

Eiks se hymynaama jää siihen tyyliin vuorokaudeksi ja sillä ei pysty testaan uudestaan vaikka haluis ennen kuin se häviää. Hiton ärsyttävä ominaisuus.
 
Eiks se hymynaama jää siihen tyyliin vuorokaudeksi ja sillä ei pysty testaan uudestaan vaikka haluis ennen kuin se häviää. Hiton ärsyttävä ominaisuus.
Jääkö :confused004 Minä kun oon luullut, että sammuu jossain vartissa. Se hymy pojottaa siellä vieläkin ja myös siinä ekassa laitteessa joka meni tilttiin :eek: Mitähän?!?!
 
Takaisin
Top