Raskaaksi 2019

Välillä sellaista "menkkamaista mutta ei menkkamaista" mahakipua, yleensä ollut vain vihlontaa. Kova väsymys. Vasen rinta on oudosti aristava vasemmasta reunasta, kun yleensä jos on arkuutta niin se tuntuu päältä painaessa. Ja sit yleensä mulla on tähän kierronaikaan kylmä koko ajan, mutta nyt välillä tulee kauheita hikoiluja. Eli aika lailla kuvitteluoireita tai sit progesta johtuvia. :bag:

Pakko myös tunnustaa, että jotenkin sorruin testaamaan... Dpo9 ja vielä iltapissasta, mikä mua vaivaa. Samanlainen viivanpaikka/haamu siihen tuli kuin viime kierrossakin, samoilla paskatesteillä. Jos viivalaseilla katsoo. :rolleyes:

On ollut kyllä henkisesti aika rankka päivä, miten tän vuoristoradan taas jaksaa... Miten te jaksatte? :sorry:

Toiset päivät on helpompia kuin toiset.. Jotenkin sitä sitten vaan selviää, yritän ajatella aina "askeleen" kerrallaan niin se vähän auttaa. Toivottavasti sä plussaat vielä tästä kierrosta! Pidän peukkuja :Heartred
 
Mä odottelen menkkoja saapuviksi, eilen oli 2 viikkoa inssistä ja negan testasin. Varmaan alkaa heti kun saan tän viestin näpyteltyä, toimii yleensä :laughing002

Käytiin katsomassa yhtä asuntoa päivällä, jätettiin tarjous ja se hyväksyttiin! Yksi stressin aihe vähemmän vihdoin! Heinäkuun loppu menee sitten muuttopuuhissa ja pientä pintaremonttia tehdään, saa hyvin ajan kulumaan kun on se kesätaukokin klinikalla. Päätin että perkule ens kesänä olen raskaana viimeistään. Olen maha pystyssä meidän uudella pihalla vaikka väkisin:facepalm:
 
Pahoittelut negasta :sorry:

Mutta onnea asuntokaupoista! Ja ens kesänä olet vähintäänkin raskaana! Ellei sitten ole jo pieni vauva silloin! :rolleyes:

Kiitos paljon ja toivotaan! Vielä max 2 inssiä jäljellä, ennen kuin mietitään seuraavaa askelta (ivf jonoon) ehkä vielä joskus se päivä koittaa kun tärppää.. :Heartred
 
En mä täällä kauaa kirjoitellut viime kesänä, mutta ne äskeiset viivat ois tässä :)

Viime perjantaina hän sitten syntyi, pieni tyttönen <3 4420g, 52cm <3
 

Liitteet

  • IMG_20200606_124634.jpg
    IMG_20200606_124634.jpg
    43.3 KB · Katsottu: 138
:anyone
Oli mennyt tuo uusikin laite tilttiin. Ryhdyin raivaamaan noita testausvälineitä ja hymy pojotti laitteessa edelleen. Onneksi on vielä yksi vanha laite tallessa, että sillä saan mitattua seuraavat/loput, mutta miten tuo uusi laite tilttasi. Voiko tuota enää käyttää? Laitteen selosteessa ei taidettu muuta sanoa kuin, että jos symboli jää palamaan, ei testausta voi tehdä :think005 Ja kyllä tietääkseni painoin Eject-nappulaa. Onko jollekin käynyt näin?
 
Muokattu viimeksi:
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10
 

Liitteet

  • testi.jpg
    testi.jpg
    53.6 KB · Katsottu: 198
Näkyy kyllä! Toivottavasti olisi oikea haamu eikä noiden testien väärä viiva! Ei sulla muita testejä ole?

On mulla yksi clearblue, mutta en viitsi sitä vielä tuhlata... Meen nyt näillä toivoilla huomiseen, sillonhan pitäs olla vielä selvempi viiva jos se oikeasti on ollakseen.
 
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10

Hei mäkin näen tässä jotain! Ja mä en koskaan näe mitään :hilarious: Mun silmään on myös punertava, ei kai ne viivanpaikat näin selkeitä oo olleet? Toivotaan että olis nyt sitä ihteään :smiley-angelic001
 
En tiedä näättekö te tässä mitään (musta alkaa nyt kuvaa katsoessa tuntua, että ei siinä mitään ole :hilarious:)? Luonnossa on kyllä minusta sen verran selvä, että ei pitäs tuollaisia viivanpaikkoja tulla! :angry4 Mutta sitten taas tuolla testillähän niitä tulee. Mutta nostattaa kyllä toiveita. Argh. Terveisin mun-piti-testata-vasta-lauantaina dpo10

Ihan kun kuule jokin siellä pilkistäisi? Mikä dpo? Uutta testiä putkeen:happy:
 
Ihan kun kuule jokin siellä pilkistäisi? Mikä dpo? Uutta testiä putkeen:happy:

Dpo10.

Eipä tää paljon mun työkykyä paranna. :hilarious: Testi on mulla tässä kirjoituspöydän laatikossa, ja otan sen tyyliin 3 min välein esiin ja totean, että olispa kyllä aika törkeää jos toi olis vain viivanpaikka... Ja sitten laitan sen takaisin ja sama toistuu hetken päästä. :laughing001

En näytä nyt miehelle sitä, en halua että joka kuukaus toistuu sama juttu että näytän sille jotain testiä jossa mun mielestä näkyy jotain mutta hänen mielestä ei. :whacky011 Jos kehitys on hyvää niin teen sit lauantaina sen early predictorin jossa on diginäyttö ja sit vasta näytän miehelle. Tai tämä on suunnitelma. Mut äh ei saa mennä asioiden edelle...
 
Takaisin
Top