Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se onkin hyvä kun sulla oli punktio samana päivänä kun mulla inssi, ni kun alat testailee ja alkaa viiva näkyä, ni tietää et pitäis sit näkyä ittelläkin jos jotain näkyis
Niin, paitsi jos ei ala viiva näkyä :banghead: tilastollisesti yksi kolmesta plussaa per alkionsiirto eli todennäköisemmin saa negaa :bag: toki onhan täälläkin nähty ekalla plussanneita mutta mä oon varmaa se tilastonega sitten
Kyllä mä haluan uskoa, ettet olis ei tietysti lohduta yhtään, mutta onneksi saitte sellaisen katraan pakkaseen, että kyllä siellä pitäisi sen tilastoplussankin olla
NewMoon, toistaiseksi
Kun oliski ollu ikäihminen mutta ei, mutta munapää se kyllä oli... miehen mukaan hän ei hakennut empatiapalkintoaHarmi että oli tuollainen munapäälääkäri. Eihän tollainen käytös nyt motivoi ketään. Eläkeikä siellä painoi vissiin päälle:bag:
Oho newmoon ja twisted aika hyviä viivoja kyllä rfsulla! Vaikka kaikki ootte äänestäny pcn puolesta niin nyt tekis mieli kokeilla rfsu
Kun oliski ollu ikäihminen mutta ei, mutta munapää se kyllä oli... miehen mukaan hän ei hakennut empatiapalkintoa
Mä kävin kattoo just voisko terveystalon sivuilla kirjottaa lääkäristä kommenttia, en äkkiseltään löytännyt mutta jos kysytään s-postilla mielipidettä niin annan palaa!!Pitäskö tehä valitus
Muuttikohan ne muuten rfsun testejä jotenkin kun en oo nyt hetkeen nähnyt niistä huonoa palautetta kyllä.En tiedä miksi äänestin pc:tä nyt kun mietin niin onhan noi rfsu parempia. Mut toisaalta pc saa harvemmin väärää haamua, rfsu kai on saanut enempi.
Muuttikohan ne muuten rfsun testejä jotenkin kun en oo nyt hetkeen nähnyt niistä huonoa palautetta kyllä.
Ja joo moi taustailen täällä edelleen, en vaan osaa pysyä pois
En tiedä miksi äänestin pc:tä nyt kun mietin niin onhan noi rfsu parempia. Mut toisaalta pc saa harvemmin väärää haamua, rfsu kai on saanut enempi.
Eipä ihmeempiä, ukko tekee pitkää päivää töissä ja meikäläinen yrittää pitää pakan kasassa kotona. Ja mä sain vihdoin siirrettyä taaperon omaan sänkyyn nukkumaan, hän ei ilmeisesti vain ollut valmis vielä aiemmin, koska nyt meni aika kivuttomasti. Tissit kiittää kun napero ei järsi niitä kaiken yötäVarmaan on muuttaneet. En esikoisesta saanut rfsulla tasavahvoja vielä neljä päivää kuukautisten poisjäännin jälkeenkään.
Mitä kuuluu?