Raskaaksi 2019

Tässä dpo 9 taikka 10 :)
 

Liitteet

  • IMG_20190917_174342.jpg
    IMG_20190917_174342.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 144
Se onkin hyvä kun sulla oli punktio samana päivänä kun mulla inssi, ni kun alat testailee ja alkaa viiva näkyä, ni tietää et pitäis sit näkyä ittelläkin jos jotain näkyis:grin

Niin, paitsi jos ei ala viiva näkyä :banghead: tilastollisesti yksi kolmesta plussaa per alkionsiirto eli todennäköisemmin saa negaa :bag: toki onhan täälläkin nähty ekalla plussanneita mutta mä oon varmaa se tilastonega sitten :hilarious:
 
Oho newmoon ja twisted aika hyviä viivoja kyllä rfsulla! Vaikka kaikki ootte äänestäny pcn puolesta niin nyt tekis mieli kokeilla rfsu :rolleyes:
 
Niin, paitsi jos ei ala viiva näkyä :banghead: tilastollisesti yksi kolmesta plussaa per alkionsiirto eli todennäköisemmin saa negaa :bag: toki onhan täälläkin nähty ekalla plussanneita mutta mä oon varmaa se tilastonega sitten :hilarious:

Kyllä mä haluan uskoa, ettet olis:Heartred ei tietysti lohduta yhtään, mutta onneksi saitte sellaisen katraan pakkaseen, että kyllä siellä pitäisi sen tilastoplussankin olla:Heartred

NewMoon, toistaiseksi:rolleyes:
 
Kyllä mä haluan uskoa, ettet olis:Heartred ei tietysti lohduta yhtään, mutta onneksi saitte sellaisen katraan pakkaseen, että kyllä siellä pitäisi sen tilastoplussankin olla:Heartred

NewMoon, toistaiseksi:rolleyes:

Juu pakkashiput on kyllä ihan hyvä lohdutus kuitenkin :Heartred
 
Mä oon miehen kans ollu tänään koko päivän mattopyykillä :grin oon ihan kuollu, meil on liikaa mattoja :hilarious:

Nyt mä niin toivon, et Smoothie, Vausa ja ketä muita täällä samoihin aikoihin piinailee, pääsis nyt eroon tästä ryhmästä (ei sillä, täällä on kyllä mukava keskustella, mutta no tiedättehän te) olis se plussa tänne nyt enemmän kun tervetullut :angelic:
Jännät paikat monilla, jään tänne jänskäilemään teidän puolesta :nailbiting:

Ja Tepsu, en voi kun ihmetellä tuota pösilöä, jolla kävit lääkärissä. Siis niin usein oon omassa työssänikin tavannut lääkäreitä, jotka ei tutki, koska ylipaino. Ihan niin kun ylipaino olis muka kaiken selittävä syy ihmisen terveysongelmille. Oikeesti, kuinkakohan monilta on esim. reuma jäänyt ilman hoitoa tai diagnoosia, kun lääkärit vaan sanoo, että laihduta, niin jaloilla on vähemmän painoa = kivut katoaa ? Todella murskaavaa tommonen. Ihmisarvo se kaikilla pitäis olla - ja mitä ite oon oppinut, niin paino ei kerro yhtään mitään mistään, ei edes terveydestä.
Toivottavasti pääset vielä jollekin, joka ottais tosissaan. Ton lääkärin mukaan mun yksikään kierto ei ois normaali, mulla lähes aina tollasia yli 40 päiväsiä kiertoja ollut ihan teinistä saakka :hilarious: ja niin vaan mäkin onnistuin raskautumaan, vaikka menikin kesken.

Mulla vielä menkat jatkuu viidettä päivää, on olleet aika runsaat ja kivuttomat. Ja nyt just kun vuotokin vähentynyt niin on iskenyt taas sellaiset ahdistavat fiilikset etenkin näistä raskausjutuista. Migreeniä ei ole km. jälkeisissä kierroissa enää oikeastaan ollut, hormonit varmaan jotenkin tässäkin taustalla, mut sit iskee tää ahdistus.
Tää kesäkin on välillä ollut vaikeaa aikaa, monet oman ikäisistä tutuistani on saanut juuri lapsen tai on raskaana.

Jossain syvällä mä niin toivoisin sitä pientä, että haluisin näin kesäisin työnnellä vaunuja ja nukuttaa vauvaa takapihalla. Nähdä, kun jokin niin ainutlaatuinen, ihmeellinen ja oma ihmisenalku kasvaa ja kehittyy, ottaa ensimmäisiä askelia ja sanoja sekä opettelee elämää. Eilen illalla en meinannut saada unta, kun tuijotin vaan seinää miettien saanko edes sitä yhtä lasta ikinä. Enkä mä ollut itkenyt pitkiin aikoihin, mutta pari kyyneltä vierähti poskelle, kun mietin että meillä piti olla vauva. Ja se oli niin suuri salaisuus, ettei kukaan juuri tiennyt, kaikki oletti vain, että elämä jatkuu niin kuin tähänkin asti tavallisesti, vaikkei se jatkunut vaan muuttui lopullisesti.
Te, jotka olette kokeneet keskenmenon, olette urheita - en ymmärrä, miten ihmiset jaksavat useampia peräkkäisiä keskenmenoja. Minusta tuo yksikin keskenmeno tuntui ihan hirveän pahalta.

Mut tää on vaan tän hormonin höyrystämä tunne, tiedetään. Piti vaan tulla kertomaan, että on taas surettanut. Päivä kerrallaan.
 
Oho newmoon ja twisted aika hyviä viivoja kyllä rfsulla! Vaikka kaikki ootte äänestäny pcn puolesta niin nyt tekis mieli kokeilla rfsu :rolleyes:

Kyl mä voisin rfsu kokeilla myös.

Zarar :Heartred mun km niin kauan jo että välillä se tuntuu ihan oudolta, että oon joskus raskaana ollut.. toivon että seuraavalla kerralla menis paremmin, kaikilla :Heartpink
 
Pitäskö tehä valitus :salut
Mä kävin kattoo just voisko terveystalon sivuilla kirjottaa lääkäristä kommenttia, en äkkiseltään löytännyt mutta jos kysytään s-postilla mielipidettä niin annan palaa!!

Nyt hetken keräilen itteäni ja nautin kesästä, mietin sitte syksyllä meniskö teettää niitä kokeita julkiselle, yksityiselle vai mitä sitä tekis. Nyt nautitaan ensin juhannuksesta kylpylässä ja kesälomaa vuokramökillä sitte onkin jo elokuu katotaan sit mikä on kukkaron tilanne miten edetään :Heartred:Heartred
 
En tiedä miksi äänestin pc:tä:hilarious: nyt kun mietin niin onhan noi rfsu parempia. Mut toisaalta pc saa harvemmin väärää haamua, rfsu kai on saanut enempi.
Muuttikohan ne muuten rfsun testejä jotenkin kun en oo nyt hetkeen nähnyt niistä huonoa palautetta kyllä. :think005

Ja joo moi taustailen täällä edelleen, en vaan osaa pysyä pois :rolleyes:
 
Muuttikohan ne muuten rfsun testejä jotenkin kun en oo nyt hetkeen nähnyt niistä huonoa palautetta kyllä. :think005

Ja joo moi taustailen täällä edelleen, en vaan osaa pysyä pois :rolleyes:

Varmaan on muuttaneet. En esikoisesta saanut rfsulla tasavahvoja vielä neljä päivää kuukautisten poisjäännin jälkeenkään.

Mitä kuuluu? :happy:
 
En tiedä miksi äänestin pc:tä:hilarious: nyt kun mietin niin onhan noi rfsu parempia. Mut toisaalta pc saa harvemmin väärää haamua, rfsu kai on saanut enempi.

Mä nyt kuitenki kipasin just noita rfsuita :hilarious: mut eipä ollukaa enää 8kpl paketis. Varmaan isoimmis prismois vois olla mut ei meidän lähi. Ostin sit 3x2 kpl paketteja.
 
Varmaan on muuttaneet. En esikoisesta saanut rfsulla tasavahvoja vielä neljä päivää kuukautisten poisjäännin jälkeenkään.

Mitä kuuluu? :happy:
Eipä ihmeempiä, ukko tekee pitkää päivää töissä ja meikäläinen yrittää pitää pakan kasassa kotona. :rolleyes: Ja mä sain vihdoin siirrettyä taaperon omaan sänkyyn nukkumaan, hän ei ilmeisesti vain ollut valmis vielä aiemmin, koska nyt meni aika kivuttomasti. Tissit kiittää kun napero ei järsi niitä kaiken yötä :grin

En oo ihan varma onko mies sittenkään yhden lapsen kannalla, vähän sen suuntaisesti on puhunut, että haluaisi kuitenkin toisen.
 
Mä oon se, joka ei vieläkään usko rfsu :rolleyes: Mulla pc oli haamu jo dpo8, rfsu ei näkynyt mitään vielä useampi päivä myöhemmin, olisiko ollut dpo11 vai jopa 12 :think005
 
Halaukset Zarar ja muut keskenmenon kokeneet! En voi edes kuvitella miten hajottavaa se varmasti on. :sad010

Mulle tuli nyt vaan tunne että ei mulla ole tässä kuussa tärpännyt. No, toivottavasti olen väärässä... Mutta en usko.
 
Takaisin
Top