Raskaaksi 2019

Voi apua mikä tyyppi:mad::nailbiting: no nyt oli universumi pohjasakasta repäisty:singing: itsekin olen esikoisen plussannut joistain 33-35 päiväisestä kierrosta:rolleyes: ja mikä ihme toi aknejuttu oikeen oli? Voi huhhuh, ärsyttää jo sun puolestakin!!!!
En tiiä, mä oon kuvitellu aknen erillaiseksi. Pitäshän lääkärin tietää missä kohtaa kasvoissa ne finnit on yleisesti hormooniperäsiä vielä ton alan lääkäri joka on vahvasti tekemisissä hormoonien kanssa!! Pitäköön perhana peruukkinsa (hällä siis oli sellanen) ei tarvii sillekkään toiste mennä
 
Sitte kierrosta jos se ylittää sen 28pv niin silloin on erittäin suuri mahollisuus että ovulaatiota ei tapahdu, eli kun mulla oli eka 6kk kierto 31pv niin mä en hänen mukaansa ole mahollisesti ovuloinnut kertaakaan...

Tää nyt on ainakin ihan täyttä paskaa. Mun kierto on lyhimmillään 40 päivää, eikä lapsettomuuslääkärit oo pitänyt sitäkään pahana. Väittäneet että jos on säännöllinen niin todennäköisesti ovuloi, eikä ovulaatio ole mitenkään "huonompi" vaikka tulisi myöhemmillä päivillä.

Mee nyt äkkiä jollekin osaavammalle tyypille. Sullahan on jo vuosi yritystä täynnä, eli pääset julkisellekin halutessas.
 
Tää nyt on ainakin ihan täyttä paskaa. Mun kierto on lyhimmillään 40 päivää, eikä lapsettomuuslääkärit oo pitänyt sitäkään pahana. Väittäneet että jos on säännöllinen niin todennäköisesti ovuloi, eikä ovulaatio ole mitenkään "huonompi" vaikka tulisi myöhemmillä päivillä.

Mee nyt äkkiä jollekin osaavammalle tyypille. Sullahan on jo vuosi yritystä täynnä, eli pääset julkisellekin halutessas.
Mun täytys sitä painoo hieman tiputtaa, tai loppuajasta tämä kyseinen lääkäri oli sitä mieltä että vähän enemmänkin... just katoin että sellanem 4kg riittäs jos oon ees vähääkään kärryllä siitä mitä oon pitkä :confused005
 
Meikä tässä vetää kofeiinitonta kahvia, lumevaikutus on yllättävän hyvä! Testi kuumotteli tänä aamuna, mutta hillitsin itseni. Jaksankohan lauantaihin asti? Välillä on tosi toiveikas olo, kun on jotenkin erilaisia oireita kuin yleensä. Mutta ne voi ihan hyvin johtua siitä cyclogestistä tai ihan vaan omasta mielikuvituksesta. Välillä taas heittäydyn ihan pessimismiin.

Viime aikoina on myös ahdistanut, kun tuntuu että joka kanavasta (no, mitäs seuraan kaiken maailman vauvantekokanavia että oma vika) pursuaa infoa siitä, mikä kaikki on haitaksi yrityksen tai mahdollisen lapsen kannalta. Jossain sanottiin että pienetkin määrät kofeiinia vaikuttaa, ja sit taas toisaalla että alkoholi on haitaksi jopa neljä viikkoa ennen koko raskaaksitulokiertoa... Ja sitten on nää iänikuiset että pitäs nukkua hyvin ja syödä terveellisesti ja stressata ei saa kun sitten tulee raskaaksi kun lakkaa stressaamasta. Äh. Mä en siis todellakaan elä edes mitenkään epäterveellisesti, mutta välillä tässä tuntuu että mitään paheita ei sais itselleen enää sallia vaikka ei ole edes raskaana. :confused: Ja silti suurin osa pamahtaa heti paksuksi ilman että ehtii edes miettiä mitään tällaista.

En mä tiedä missä lasipurkissa pitäs elää ja juoda vaan suodatettua vettä että ois TÄYDELLISEN hedelmällinen.. :smiley-angry026 itse en hirveesti yksittäisistä jutuista oo stressannu esim. en oo kkn ajan ollu tipaton, normikahvia menee joka pv 2-3 kpp, tällä viikolla joka päivä lakritsia (jota ei siis raskaana sais syödä) ja liikunta on jäänyt taas liian vähälle :bag: Toivottavasti plussa tulee :Heartred mitä oireita sulla on ollu?
 
Galluppi. Kummalla testillä testais päivittäin: 25mlu rfsu liuska - - > reagoi sydän
25mlu pregcheck - - > reagoi sateenkaari

:hilarious:
 
Kerro smoothie jos tulee mitään oireita, mitä ei oo ennen tullu keltarauhasista:rolleyes:

TTU et meni tunteisiin ku näin raskaana olevan joka poltti röökii :mad::mad::mad:
 
Voi myös testata toisella aamulla ja toisella iltapäivällä :rolleyes:

Milloin ajattelit ekan tehdä? Ootko nyt vielä testannut sen pregnylin laiton jälkeen? Mun eka haamu oli predictorin earlylla pp 7 (dpo 9) iltapäivällä. Aamulla oli kyllä viivaa myös rfsu herkässä mut sillä tuli joskus muutenkin ni en tiedä lasketaanko sitä.

View attachment 90245

View attachment 90246

Ai voi :excited001 :hilarious: katotaan jaksanko lähtee tänää vielä kauppaan hakeen testejä mutta vielä en oo testannut, joko huomenna tai pe eka :rolleyes:

Edit. Noista herkistä puikko rfsu oon nähny just paljo viivanpaikka kuvia ja muutenkin kaikki 10mlu tuntuu olevan vähän niin ja näin o_O
 
Voi Tepsu, todella ikävää että sulle sattui tuollainen lääkäri. Vaikuttaa kyllä tosi oudolta nuo kommentit ovuloimattomuudesta ja muutenkin ihme tyypiltä. Vaihtoon vaan! Ja asiatonta syyllistää kenenkään painosta. En yksinkertaisesti käsitä, miksi ei voi ottaa kannustavaa suhtautumista asiaan.

Oon tänään ollut katkera paska taas, kun kuulin lisää vauvauutisia. Luulin, että olisin jo päässyt muiden uutisista ylitse. Mutta näköjään en:(.

Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa????
 
En mä tiedä missä lasipurkissa pitäs elää ja juoda vaan suodatettua vettä että ois TÄYDELLISEN hedelmällinen.. :smiley-angry026 itse en hirveesti yksittäisistä jutuista oo stressannu esim. en oo kkn ajan ollu tipaton, normikahvia menee joka pv 2-3 kpp, tällä viikolla joka päivä lakritsia (jota ei siis raskaana sais syödä) ja liikunta on jäänyt taas liian vähälle :bag: Toivottavasti plussa tulee :Heartred mitä oireita sulla on ollu?

Välillä sellaista "menkkamaista mutta ei menkkamaista" mahakipua, yleensä ollut vain vihlontaa. Kova väsymys. Vasen rinta on oudosti aristava vasemmasta reunasta, kun yleensä jos on arkuutta niin se tuntuu päältä painaessa. Ja sit yleensä mulla on tähän kierronaikaan kylmä koko ajan, mutta nyt välillä tulee kauheita hikoiluja. Eli aika lailla kuvitteluoireita tai sit progesta johtuvia. :bag:

Pakko myös tunnustaa, että jotenkin sorruin testaamaan... Dpo9 ja vielä iltapissasta, mikä mua vaivaa. Samanlainen viivanpaikka/haamu siihen tuli kuin viime kierrossakin, samoilla paskatesteillä. Jos viivalaseilla katsoo. :rolleyes:

On ollut kyllä henkisesti aika rankka päivä, miten tän vuoristoradan taas jaksaa... Miten te jaksatte? :sorry:
 
Välillä sellaista "menkkamaista mutta ei menkkamaista" mahakipua, yleensä ollut vain vihlontaa. Kova väsymys. Vasen rinta on oudosti aristava vasemmasta reunasta, kun yleensä jos on arkuutta niin se tuntuu päältä painaessa. Ja sit yleensä mulla on tähän kierronaikaan kylmä koko ajan, mutta nyt välillä tulee kauheita hikoiluja. Eli aika lailla kuvitteluoireita tai sit progesta johtuvia. :bag:

Pakko myös tunnustaa, että jotenkin sorruin testaamaan... Dpo9 ja vielä iltapissasta, mikä mua vaivaa. Samanlainen viivanpaikka/haamu siihen tuli kuin viime kierrossakin, samoilla paskatesteillä. Jos viivalaseilla katsoo. :rolleyes:

On ollut kyllä henkisesti aika rankka päivä, miten tän vuoristoradan taas jaksaa... Miten te jaksatte? :sorry:

Toivotaan et plussaat!
Mä en tiedä miten jaksan..kai sitä joka kuukausi saa itsensä huijattua uuteen toivoon.. väliromahduksineen..
 
Välillä sellaista "menkkamaista mutta ei menkkamaista" mahakipua, yleensä ollut vain vihlontaa. Kova väsymys. Vasen rinta on oudosti aristava vasemmasta reunasta, kun yleensä jos on arkuutta niin se tuntuu päältä painaessa. Ja sit yleensä mulla on tähän kierronaikaan kylmä koko ajan, mutta nyt välillä tulee kauheita hikoiluja. Eli aika lailla kuvitteluoireita tai sit progesta johtuvia. :bag:

Pakko myös tunnustaa, että jotenkin sorruin testaamaan... Dpo9 ja vielä iltapissasta, mikä mua vaivaa. Samanlainen viivanpaikka/haamu siihen tuli kuin viime kierrossakin, samoilla paskatesteillä. Jos viivalaseilla katsoo. :rolleyes:

On ollut kyllä henkisesti aika rankka päivä, miten tän vuoristoradan taas jaksaa... Miten te jaksatte? :sorry:

Niinpä. Mähän olin koko alkukierron ihan paskana, ei olis edes inssiin kiinnostanut mennä. Mut tän loppukierron oon tietoisesti kieltäytynyt miettimästä asiaa yhtään liikaa. Onneks alko toi uus työ ja häiden kanssa on ollut kaikkee selvitettävää ja korona-ajan jälkeen on nyt tullu nähtyä välillä iltaisin ihmisiä lenkillä ja kahvilla, niin on ollut muuta ajateltavaa, kun tää ainainen epäonnistuminen.
 
Mun täytys sitä painoo hieman tiputtaa, tai loppuajasta tämä kyseinen lääkäri oli sitä mieltä että vähän enemmänkin... just katoin että sellanem 4kg riittäs jos oon ees vähääkään kärryllä siitä mitä oon pitkä :confused005

Harmi että oli tuollainen munapäälääkäri. Eihän tollainen käytös nyt motivoi ketään. Eläkeikä siellä painoi vissiin päälle:bag:
 
Joo, oon iteki niillä herkillä puikoilla saanut vaikka millaisia viivoja. Ja ilmeisesti se apteekin ultrakin antaa tosi selkeetä viivaa vaikkei olisikaan raskaana. Ja nähtävästi onestepin ja sofin liuskat myös.

Vieläkö jossain on noita rfsu:n liuskoja niissä 8kpl paketeissa?
Niillä sain kyllä paljon paremman viivan kuin pc:llä, mut testasin muistaakseni vasta dpo 13 ekan kerran niillä.

Kyllä niitä mun mielestä on o_O siks oon alkanu harkittee pcn sijaan noita 25 rfsuja kun lukenut et nykyään sais yllättävän hyvääkin/aikaisin viivaa..
 
Ai voi :excited001 :hilarious: katotaan jaksanko lähtee tänää vielä kauppaan hakeen testejä mutta vielä en oo testannut, joko huomenna tai pe eka :rolleyes:

Edit. Noista herkistä puikko rfsu oon nähny just paljo viivanpaikka kuvia ja muutenkin kaikki 10mlu tuntuu olevan vähän niin ja näin o_O

Se onkin hyvä kun sulla oli punktio samana päivänä kun mulla inssi, ni kun alat testailee ja alkaa viiva näkyä, ni tietää et pitäis sit näkyä ittelläkin jos jotain näkyis:grin
 
Takaisin
Top