Raskaaksi 2019

N
No apua mikä lääkäri! Et siis saanut nyt mitään apuja? Käskikö laihduttamaan vai mitä?

Jäi vähän toi kierron pituus mietityttää.. Monilla on reippaasti yli 28 päivää ja ovuloi. Mulla välillä ovulaatio kp 22 ja tulee kyllä pidempi kierto kuin 28 päivää.
No sitä ja laitto muutaman kokeen jonka vois julkiselta yrittää saada ja sitte apteekista inositol- valmiste

Mä oon sun kanssa samaa mieltä tosta kierrosta oonko mä muka voinnu ymmärtää niin väärin... öö en usko!! Sitte yht äkkiä se BMI olis parempi olla jo 30 eikä se 35

Kaiken kukkuraksi se laitto mulle nykytilaksi lievän aknen -vittu milla on 2 finniä leuvassa, mitä helvettiä!!! Anteeks kielenkäyttö:smiley-angry007
 
N

No sitä ja laitto muutaman kokeen jonka vois julkiselta yrittää saada ja sitte apteekista inositol- valmiste

Mä oon sun kanssa samaa mieltä tosta kierrosta oonko mä muka voinnu ymmärtää niin väärin... öö en usko!! Sitte yht äkkiä se BMI olis parempi olla jo 30 eikä se 35

Kaiken kukkuraksi se laitto mulle nykytilaksi lievän aknen -vittu milla on 2 finniä leuvassa, mitä helvettiä!!! Anteeks kielenkäyttö:smiley-angry007

Siis toi lääkäri tienny siis hölkäsen pöläystä lapsettomuudesta ja näistä asioista! :mad: kyllä se kierto todella monella on muutakin kuin oppikirja 28 ja silti ovis tulee ja normaali kierto ja jos hoitoihin ylipainon raja on bmi35 niin eihän sitä voi muuttaa yhtäkkiä 30! Selvästi oli joku vanhan liiton tyyppi et ei nähny tai kuullu muuta kun ylipainon. Todella perseestä jos et mitää apuja saanu :sad001 sanoko ees miltä sisätutkimukses näytti munasarjat, limis? Inositoli auttaa tasapainottamaan verensokereita eli siin mieles voi auttaa jos on pcos tai verensokerit vähän heittelee.
 
Juu en saannu koska kontrollit ja se ylipaino, ei siis muutenkaan ollu mikään nappi valinta lääkäriksi kun hän pääsi aiheeseen ylipaino niin siihen väliin ei saannu sanottuu yhtään mitää (eikä se kyllä ymmärtäny hyäuumoria ollenkaan) sanoin jostain mama vitskuista että auttas jos menis suuhun asti katto vaan silleen tyhmänä

Sitte kierrosta jos se ylittää sen 28pv niin silloin on erittäin suuri mahollisuus että ovulaatiota ei tapahdu, eli kun mulla oli eka 6kk kierto 31pv niin mä en hänen mukaansa ole mahollisesti ovuloinnut kertaakaan...

Kuitenkin nyt ultrattiin ja 12mm siellä toisella puolella oli odottamassa, mitään muuta se ei sanonnu...

Tosi semmonen kannustava ja ja :sad015

Siis BUUU mikä paskaläjä konitohtori! :smiley-angry016

Lupaan, että jos joskus pamahdan paksuksi sitten näistä mulle NORMAALEISTA 40pv kierroista, niin käyn ihan piruuttani samalla lääkärillä, ihan vaan tervehtimässä ja toivottamassa päivänjatkoja :angry4
 
Juu en saannu koska kontrollit ja se ylipaino, ei siis muutenkaan ollu mikään nappi valinta lääkäriksi kun hän pääsi aiheeseen ylipaino niin siihen väliin ei saannu sanottuu yhtään mitää (eikä se kyllä ymmärtäny hyäuumoria ollenkaan) sanoin jostain mama vitskuista että auttas jos menis suuhun asti katto vaan silleen tyhmänä

Sitte kierrosta jos se ylittää sen 28pv niin silloin on erittäin suuri mahollisuus että ovulaatiota ei tapahdu, eli kun mulla oli eka 6kk kierto 31pv niin mä en hänen mukaansa ole mahollisesti ovuloinnut kertaakaan...

Kuitenkin nyt ultrattiin ja 12mm siellä toisella puolella oli odottamassa, mitään muuta se ei sanonnu...

Tosi semmonen kannustava ja ja :sad015
Voi ei, kuulostaa turhauttavalle tuo käynti :meh: Jospa sillä oli vaan jotenkin tönkkö päivä ja ensi kerralla osaisi suhtautua hieman eri tavalla. Mut joo varmasti jäi sitä lääkäriä kohtaan tällainen fiilis :finger005 Ja mitenkä niin tuo sinun kierto ei olisi normaalimittainen, eikös se katsota aina sinne 36 asti normimittaiseksi :think005
 
Siis toi lääkäri tienny siis hölkäsen pöläystä lapsettomuudesta ja näistä asioista! :mad: kyllä se kierto todella monella on muutakin kuin oppikirja 28 ja silti ovis tulee ja normaali kierto ja jos hoitoihin ylipainon raja on bmi35 niin eihän sitä voi muuttaa yhtäkkiä 30! Selvästi oli joku vanhan liiton tyyppi et ei nähny tai kuullu muuta kun ylipainon. Todella perseestä jos et mitää apuja saanu :sad001 sanoko ees miltä sisätutkimukses näytti munasarjat, limis? Inositoli auttaa tasapainottamaan verensokereita eli siin mieles voi auttaa jos on pcos tai verensokerit vähän heittelee.
Ei se sanonnu kun sen koon, ovulaatiota vois oottaa koon mukaan sinne loppuviikkoon

Mä en ymmärrä, sen piti olla vielä lapsettomuuteen erikoistunu, oliskohan kyseinen lääkäri tampereella kun puhu jotenkin silleen.. mutta siis en saammu muuta kun ison laskun ja mouhoomista ylipainon haittavaikutuksista elämään ja raskauteen ylipäätänsä..

Korona ei muka aiheita jonoja hoidoissa ja luiska testit on rahan hukkaa mitäköhän vielä...
 
Uskomaton tuo lääkäri!! :bag::mad:

Täällä yksi ylipainoinen, jonka normaali kierto oli 35 pvää. Ehkä toi lekuri voisi selittää, miten tulin raskaaksi ovuloimatta :finger: Toki, reilu vuosi siihen meni, että tänne 19+2 selvittiin, mutta ovuloimatta melkoinen suoritus silti :rolleyes:
 
Uskomaton tuo lääkäri!! :bag::mad:

Täällä yksi ylipainoinen, jonka normaali kierto oli 35 pvää. Ehkä toi lekuri voisi selittää, miten tulin raskaaksi ovuloimatta :finger: Toki, reilu vuosi siihen meni, että tänne 19+2 selvittiin, mutta ovuloimatta melkoinen suoritus silti :rolleyes:
Toiset sikisee pyhästä hengstä toiset tulee raskaaksi ovuloimatta :wtf
 
Kuulostaa kyllä todella häröltä lääkäriltä Tepsu! :mad: Oon pahoillani että sulle sattui tuollainen. :sad001

Esim. Terveyskirjastossa sanotaan että keskimääräinen kuukautiskierron pituus on 28 vrk... Jos sen yli menevät ei ovulois niin sehän meinais karkeasti että puolet naisista ei ovuloi.
 
Meikä tässä vetää kofeiinitonta kahvia, lumevaikutus on yllättävän hyvä! Testi kuumotteli tänä aamuna, mutta hillitsin itseni. Jaksankohan lauantaihin asti? Välillä on tosi toiveikas olo, kun on jotenkin erilaisia oireita kuin yleensä. Mutta ne voi ihan hyvin johtua siitä cyclogestistä tai ihan vaan omasta mielikuvituksesta. Välillä taas heittäydyn ihan pessimismiin.

Viime aikoina on myös ahdistanut, kun tuntuu että joka kanavasta (no, mitäs seuraan kaiken maailman vauvantekokanavia että oma vika) pursuaa infoa siitä, mikä kaikki on haitaksi yrityksen tai mahdollisen lapsen kannalta. Jossain sanottiin että pienetkin määrät kofeiinia vaikuttaa, ja sit taas toisaalla että alkoholi on haitaksi jopa neljä viikkoa ennen koko raskaaksitulokiertoa... Ja sitten on nää iänikuiset että pitäs nukkua hyvin ja syödä terveellisesti ja stressata ei saa kun sitten tulee raskaaksi kun lakkaa stressaamasta. Äh. Mä en siis todellakaan elä edes mitenkään epäterveellisesti, mutta välillä tässä tuntuu että mitään paheita ei sais itselleen enää sallia vaikka ei ole edes raskaana. :confused: Ja silti suurin osa pamahtaa heti paksuksi ilman että ehtii edes miettiä mitään tällaista.
 
Tepsu sitä että mähän kans raskauduin näköjään ilman ovulaatioo ku plussa kp40jotaki. Nojoo. Ansaitsee meidän vetutuksen kyllä.

Inositol mulla tepsii eli ovuloin useamman kerran vuodessa, aiemmin ehkä kerran vuodessa. Jos pco tyyppiä niin metforemia mä söin ja ovuloin yhtäkkiä joka kierto tai ainakin ovistestien mukaan ja sit nyt oon ihan todistetusti useamman kerran ovuloinut.

Rahalla saa juu mut jos tommonen yksityinen niin oi voi. Kyl mun mielestä hänen olisi letrot pitänyt pistää testiin jos ei kerta muka ovuloi. En ymmärrä.. ei oo sanoja pistää ihan saakelin vihaiseksi
 
N

No sitä ja laitto muutaman kokeen jonka vois julkiselta yrittää saada ja sitte apteekista inositol- valmiste

Mä oon sun kanssa samaa mieltä tosta kierrosta oonko mä muka voinnu ymmärtää niin väärin... öö en usko!! Sitte yht äkkiä se BMI olis parempi olla jo 30 eikä se 35

Kaiken kukkuraksi se laitto mulle nykytilaksi lievän aknen -vittu milla on 2 finniä leuvassa, mitä helvettiä!!! Anteeks kielenkäyttö:smiley-angry007

Voi apua mikä tyyppi:mad::nailbiting: no nyt oli universumi pohjasakasta repäisty:singing: itsekin olen esikoisen plussannut joistain 33-35 päiväisestä kierrosta:rolleyes: ja mikä ihme toi aknejuttu oikeen oli? Voi huhhuh, ärsyttää jo sun puolestakin!!!!
 
Suosittelen Inocapseja. Siinä myo-inositolia. Joillakin ainakin auttaa mm lyhentämään kiertoa. Onhan mullakin 33pvää yleensä kierrot.. voi vee Tepsu harmi et osu tommonen lääkäri, ei ne aina ole kivoja..:mad:
 
Tepsu sitä että mähän kans raskauduin näköjään ilman ovulaatioo ku plussa kp40jotaki. Nojoo. Ansaitsee meidän vetutuksen kyllä.

Inositol mulla tepsii eli ovuloin useamman kerran vuodessa, aiemmin ehkä kerran vuodessa. Jos pco tyyppiä niin metforemia mä söin ja ovuloin yhtäkkiä joka kierto tai ainakin ovistestien mukaan ja sit nyt oon ihan todistetusti useamman kerran ovuloinut.

Rahalla saa juu mut jos tommonen yksityinen niin oi voi. Kyl mun mielestä hänen olisi letrot pitänyt pistää testiin jos ei kerta muka ovuloi. En ymmärrä.. ei oo sanoja pistää ihan saakelin vihaiseksi
Kyllä mä toisaalta ymmärrän sen seurannan mutta se ei ees kysynny että olisinko halunnu käydä useemman kerran ultrassa, enkö mä asiakkaana vois tehä sen päätöksen se makssa sen minkä se meksaa munhan rahat ne on!!
 
Takaisin
Top