Raskaaksi 2019

Kyl ne sentään katto sen uusiks, ku helmikuus oli yli kolme. Mut perusteli sil ku ne heittelee (on normaalia kai) ja vasta-aineet ok. Toivon et kuiteki syksyl vois uusiks kattoo tsh..
Niin ja ei mul kai mitään oireita ole, eikä ne ees kysynyt o_O en tiedä liittyykö ajoittainen ummetus tähän

Kannattaa joo vaatia kontrollia. Ummetus voi hyvin liittyä. Vajaatoiminnassa kroppa "hidastuu", aineenvaihdunta, palelee, masentaa, iho kuivuu jne jne.
 
Mul on kaikki yllämainitut! Huooh mä nyt mietin jotenki oikeastikin et ehkä ehkä ehkä palkitaan vuosien odotus ku sain ton thyroxinin ja hoidot etenee niin kovaa vauhtia että!!

Mä ehkä voin tulla pysyvästi raskaaksi ensimmäisen kerran... <3

Tällainen itku. Noh, miehen kanssa touhuilin ja piristi ja tuli hyvä fiilis. Oikeeta munista ja koko kohdun seutua kunnolla puristaa oudosti. Kova kova paine ja sit rinnat on tosi kipeet ja tiellä.vv myös vaan tulee ihan hulluna...
 
Hei miks pitää käydä labrassa pistoshoitojen yhteydessä ennen inssiä? Samana päivänä ku eka ultra. Siis mitä ne katsoo labrassa? Pitääköhän letrojen kanssakin käydä?

Se taisi olla muistaakseni estradioli, mikä mittaa lähestyvää ovista. Ensimmäisellä pistoskierrolla kävin otattamassa, mutta sen jälkeen ei ole tarvinnut. Letrojen kanssa en tiedä kuinka menee...

Täällä on luget aloitettu tänään. Jotenkin tuntuu, että tämä kierto meni ihan päin mäntyä. Ensimmäistä kertaa hoitokierrossa oli havaittavissa ’turnausväsymystä’ itse yrittämisen ja pakkoajoittamisen suhteen...

Mahtava saalis pakkaseen Smoothiella:) ja ihan loistavaa, että nyt on myös kyytiläinen mukana siellä. Oliko tämä siis eka ivf?
 
Anteeks en manaa! :nailbiting: :bag: Rouva Limakalvo et kuullut mitään! :hilarious:

Hyvin on menny, vielä rauhallinen olo ja odottava mieli :) eilen kipuili oikean muniksen kohdalla ja mietin et törkkäskö ne sen johtimeen mutta ehkei :hilarious: ja eihän se nyt heti kiinnittyiskään! Tänään sain viestin että eilisten lisäksi 6 blastoa on tänään pakastettu ja 3 vielä seuraavat huomiseen :eek: en voi uskoa että näin hyvin mennyt ja onnellinen siitä :love017 mutta myös ihmettelee miksei meille tullut juuri katoa kun normaali blastomäärä yleensä noin puolet hedelmöittyneistä ja että missä ihmees se vika on o_O

No toivotaan nyt ettei, kai sullakin toi keltarauhashormonin määrä jotain muniksissakin kuuluu tuntua:happy: ja se on neiti limakalvo, heinäkuun tokavikaan perjantaihin saakka:hilarious:
 
Se taisi olla muistaakseni estradioli, mikä mittaa lähestyvää ovista. Ensimmäisellä pistoskierrolla kävin otattamassa, mutta sen jälkeen ei ole tarvinnut. Letrojen kanssa en tiedä kuinka menee...

Täällä on luget aloitettu tänään. Jotenkin tuntuu, että tämä kierto meni ihan päin mäntyä. Ensimmäistä kertaa hoitokierrossa oli havaittavissa ’turnausväsymystä’ itse yrittämisen ja pakkoajoittamisen suhteen...

Mahtava saalis pakkaseen Smoothiella:) ja ihan loistavaa, että nyt on myös kyytiläinen mukana siellä. Oliko tämä siis eka ivf?

Joo varmaan lähes kaikilla tulee turnausväsymystä tällä työmaalla jossain vaiheessa :hungover: toivottavasti saatte muun ajan kierrosta sujumaan vähän spontaanimmin, vaikka aina silloinkaan ei voi jaksaa.

Kiitos, juu tämä oli eka ivf :)
 
Alko ahistaa ihan sikana ku huomen pitäis mennä hammas päivystykseen ku tänään lohkes hammas pahasti töissä ku söin näkkäriä:smiley-angry017
Mul on ihan hirvee hammaslääkäri kammo en aina ees pääse hammaslääkäriin ilman että otan kotona jo rauhottavan ja nyt mul ei enää oo niitä kaapissa:smiley-angry017
 
Jännittää huominen lääkäri, jos on jotain vinkki vitosta millä varmasti saisin ne letrot varmasti? :confused:

Oot mahdollisimman surkean oloinen niin "heltyy" :rolleyes: :bag: tosin en keksi mitään syytä miksette voisi saada niitä kun yli vuosi ylittynyt, hoitoonkin pääsisitte jo ja hoidoissakin letroilla hyvin usein lähdetään liikkeelle että jos nyt jostain kumman syystä olis vastahakoinen niin pyydä hyvät perustelut edellämainittuihin faktoihin nojaten.
 
Oot mahdollisimman surkean oloinen niin "heltyy" :rolleyes: :bag: tosin en keksi mitään syytä miksette voisi saada niitä kun yli vuosi ylittynyt, hoitoonkin pääsisitte jo ja hoidoissakin letroilla hyvin usein lähdetään liikkeelle että jos nyt jostain kumman syystä olis vastahakoinen niin pyydä hyvät perustelut edellämainittuihin faktoihin nojaten.
Kiitos vinkistä, mä oon vaan aina pessimisti :Heartred
 
Oot mahdollisimman surkean oloinen niin "heltyy" :rolleyes: :bag: tosin en keksi mitään syytä miksette voisi saada niitä kun yli vuosi ylittynyt, hoitoonkin pääsisitte jo ja hoidoissakin letroilla hyvin usein lähdetään liikkeelle että jos nyt jostain kumman syystä olis vastahakoinen niin pyydä hyvät perustelut edellämainittuihin faktoihin nojaten.

Samaa mieltä:thumright ja muutaman kyyneleen voi aina vieräyttää. Mä oon porannut ainakin puolilla mun käynneistä:sad010en tosin siksi, että kokisin että saisin sillä asioita paremmin läpi:hilarious:
 
Joo varmaan lähes kaikilla tulee turnausväsymystä tällä työmaalla jossain vaiheessa :hungover: toivottavasti saatte muun ajan kierrosta sujumaan vähän spontaanimmin, vaikka aina silloinkaan ei voi jaksaa.

Kiitos, juu tämä oli eka ivf :)

Ihan mahtavaa kyllä! Mitä mä oon ymmärtänyt, niin monella eka kierros menee ’harjoitellessa’. Mutta teillä meni kyllä kaikki ihan nappiin:)
 
Tein vielä näin kp14 aamulla ovulaatiotestiä, jouduin vaihtamaan laitetta kun edelliseen oli jääny tilttiin hymy eiliseltä, edelleen antoi pysyvää hymyä ja OneStepin liuska tummuu myös vielä. Voisinko päätellä tästä, että LH-piikki nousee hitaasti :hilarious:
 
Tein vielä näin kp14 aamulla ovulaatiotestiä, jouduin vaihtamaan laitetta kun edelliseen oli jääny tilttiin hymy eiliseltä, edelleen antoi pysyvää hymyä ja OneStepin liuska tummuu myös vielä. Voisinko päätellä tästä, että LH-piikki nousee hitaasti :hilarious:

Millos siementäjä saapuikaan paikalle? :grin

Tepsulle tsempit, hyvin se menee:happy:
 
Hyvin se menee:Heartred mut tuu kertomaan heti:grin
Juu en saannu koska kontrollit ja se ylipaino, ei siis muutenkaan ollu mikään nappi valinta lääkäriksi kun hän pääsi aiheeseen ylipaino niin siihen väliin ei saannu sanottuu yhtään mitää (eikä se kyllä ymmärtäny hyäuumoria ollenkaan) sanoin jostain mama vitskuista että auttas jos menis suuhun asti katto vaan silleen tyhmänä

Sitte kierrosta jos se ylittää sen 28pv niin silloin on erittäin suuri mahollisuus että ovulaatiota ei tapahdu, eli kun mulla oli eka 6kk kierto 31pv niin mä en hänen mukaansa ole mahollisesti ovuloinnut kertaakaan...

Kuitenkin nyt ultrattiin ja 12mm siellä toisella puolella oli odottamassa, mitään muuta se ei sanonnu...

Tosi semmonen kannustava ja ja :sad015
 
Tänään sit plussa. Ihan outoo että kierto on nyt vissiin saman pituinen kun edellinen! Tänään siis kp 16
 

Liitteet

  • IMG_20200610_135441.jpg
    IMG_20200610_135441.jpg
    9.3 KB · Katsottu: 92
Juu en saannu koska kontrollit ja se ylipaino, ei siis muutenkaan ollu mikään nappi valinta lääkäriksi kun hän pääsi aiheeseen ylipaino niin siihen väliin ei saannu sanottuu yhtään mitää (eikä se kyllä ymmärtäny hyäuumoria ollenkaan) sanoin jostain mama vitskuista että auttas jos menis suuhun asti katto vaan silleen tyhmänä

Sitte kierrosta jos se ylittää sen 28pv niin silloin on erittäin suuri mahollisuus että ovulaatiota ei tapahdu, eli kun mulla oli eka 6kk kierto 31pv niin mä en hänen mukaansa ole mahollisesti ovuloinnut kertaakaan...

Kuitenkin nyt ultrattiin ja 12mm siellä toisella puolella oli odottamassa, mitään muuta se ei sanonnu...

Tosi semmonen kannustava ja ja :sad015
Hääh? Ihan onneton. Etkö pääse toiselle?
 
Takaisin
Top