Raskaaksi 2019

Mitäs sulla on ollut fiilikset tänään? :happy:

Hyvä on olo, alavatsakaan ei enää arka paitsi vessassa käydessä tuntee että on munasarjat :hilarious: mut kovin väsynyt olo kyllä ollu eilen ja tänään, vois melkee vaan nukkua, just heräsin taas päikkäreiltä ihan koomassa. Mietin et voiko olla sivuoire teroista? o_O mun tukilääkkeet on siis 3xterolut ja 1xlutinus.

Edit. Niin ja maanantaita odotan kovasti :rolleyes:
 
Alkoko sulla heti punktion jälkeen tukilääke? Uskoisin et hyvinkin voi olla noista lääkkeistä. Mulla lugeista tuli kaikenmoisia. Ja voihan se olla siitä hcg-pistoksestakin? Mulla tuli siitä ovitrellesta pahoinvointia,väsymystä ym.

Joo eilen alkoi eli 1vrk punktiosta. Milloin sulla sit alkoi? Ja juu voi olla mutta lugeista ei tullut tälläistä väsymystä enkä muista et hcg:stä tai teroluteistakaan.. Toki nyt on isompi annos teroja ja lugesteronin tilalla lutinus mut niiden kai pitäs olla samaa kamaa? Tai sit tää väsymys on vaan jotain ja menee vielä ohi..
 
Mulla alkoi sinä iltana kun oli ollut siirto, eli 2 päivää punktiosta.
Toivotaan et menee ohi! Kai ne aika lailla samaa tavaraa on. Mulla oli silloin 300mg lugeja aamuin illoin testipäivään asti.

Tää on kyllä jännä et proget alkaa eri paikoissa eri aikaan. Mikähän siinäkin on taustalla. Mua siis vähän hirvittää että mulla on vaan 100mg lutinusta päivässä kun yleensä just on jotain 600mg lugeja mutta tuolla klinikalla on siirrytty aika paljon teroihin koska niistä kuulemma hieman parempaa näyttöä. Mutta että riittääkö tää kombo pitämään mun tiputtelua poissa kun terot ei ainakaan siihen ole tehonneet.. Aionkin ma kysyä et voisinko edes oman mielenrauhan vuoksi ottaa enemmän lutinusta :bag:
 
Tää on kyllä jännä et proget alkaa eri paikoissa eri aikaan. Mikähän siinäkin on taustalla. Mua siis vähän hirvittää että mulla on vaan 100mg lutinusta päivässä kun yleensä just on jotain 600mg lugeja mutta tuolla klinikalla on siirrytty aika paljon teroihin koska niistä kuulemma hieman parempaa näyttöä. Mutta että riittääkö tää kombo pitämään mun tiputtelua poissa kun terot ei ainakaan siihen ole tehonneet.. Aionkin ma kysyä et voisinko edes oman mielenrauhan vuoksi ottaa enemmän lutinusta :bag:

Kannattaa kyl kysyä. Enkä usko että siitä mitään haittaakaan on. Mäkin aloitin eilen 3x200mg luget.
 
:Heartred onnea tyttölupauksesta! Kuinka oletkaan jo noin pitkällä! Tuntuu et nää raskaudet menee ihan supernopeaa! Ootko voinut hyvin?

Aika menee kyllä super nopeasti.. Mites sinne? :happy:

Sanotaanko, että ei ole kovin helppoa ollut. Ei mitään kovia oireita ole ollut, mutta jotenkin henkisesti ollut todella loppu monet kerrat. Nyt tuntuu alkavan helpottamaan :smiley-angelic002
 
Toivottavasti helpottaa! Mulla menossa 27 raskausviikko nyt. Kohta jo 30 täynnä! Uskomatonta! En oo vieläkään uskaltanut oikein mitään hommata. Pakko kai se tässä ens kuussa viimeistään. Sairaslomalla olen kesälomaan asti(supistukset) ja sit äitiysloma. Joko siellä näkyy liikkeet majan päältä? Täällä ainakin kauheeta myllerrystä koko ajan.

Ei näy ulospäin vielä, mutta välillä tuntuu. Siellä ollaan hienosti voiton puolella :hello2
 
KK onnea hurjasti! Annat toivoa et mullakin voi tärppi tulla ja huikean nopeasti teidän raskaudet menee! Joku plussaa ja viikon päästä (tuntuu tältä) on jo rv25 tai jotakin. Ihana lukea <3
 
Okei nyt oikeasti oon pihalla. Kirjoittelin paljon 2020 ketjuun koska en oo hoidoissa ja en halunnut spämmmiä teitä mut joo. Oireita laidasta laitaan sillon kp12 alkaen ja ovislimat tosiaan kp17 jne jne mut lämmöt vaan sahasi. Sit loppu oireet mut menkat jäi pois ja ostin ovistestit ku raskaustesti täysin negaa paitsi räikee viivanpaikka joka haalistui onneksi pois. Mutta Flo heitti ennusteen et nyt eka päivä olis sittenkin ovis ja nyt siis dpo5. Lämmöt dippasi ja ilman sahausta nousee ideaalisti jolloin bbt mukaan dpo olis 10 tai jotaki. Ja nyt otestien perusteella tänään olisi dpo-1. Mitä hittolaista nyt tapahtuu?!? Vv oli kyl toka päivä runsas ja outo ja se nyt vähän loppu se lorina mut kosteaa silti. Anyway kuvat liitteenä jos joku osaa auttaa.
IMG_20200606_135931.jpg
IMG_20200606_151505.jpg


Kiitos etukäteen ihanat naiset! :Heartred

Otestit on ekat kaksi toissapäivänä, toiseksi alin eilen ja alin tänää
 
Okei nyt oikeasti oon pihalla. Kirjoittelin paljon 2020 ketjuun koska en oo hoidoissa ja en halunnut spämmmiä teitä mut joo. Oireita laidasta laitaan sillon kp12 alkaen ja ovislimat tosiaan kp17 jne jne mut lämmöt vaan sahasi. Sit loppu oireet mut menkat jäi pois ja ostin ovistestit ku raskaustesti täysin negaa paitsi räikee viivanpaikka joka haalistui onneksi pois. Mutta Flo heitti ennusteen et nyt eka päivä olis sittenkin ovis ja nyt siis dpo5. Lämmöt dippasi ja ilman sahausta nousee ideaalisti jolloin bbt mukaan dpo olis 10 tai jotaki. Ja nyt otestien perusteella tänään olisi dpo-1. Mitä hittolaista nyt tapahtuu?!? Vv oli kyl toka päivä runsas ja outo ja se nyt vähän loppu se lorina mut kosteaa silti. Anyway kuvat liitteenä jos joku osaa auttaa. View attachment 90040 View attachment 90041

Kiitos etukäteen ihanat naiset! :Heartred

Otestit on ekat kaksi toissapäivänä, toiseksi alin eilen ja alin tänää

Kuvien perusteella tänään o-plussa!
 
Kuvien perusteella tänään o-plussa!
Mä mietin tota myös ja okei. Ovuloin nyt sitte eli lähtölaskenta alkaa nyt. Dpo0 mennään. Vasen puoli tuossa jomottaa kyllä... Eilen ihan ku olis irronnut mut oli varmaan kasvukipuja. Tässä kierrossa en muutenkaan tuntenut sitä kunnon irtoomiskipua kyllä.. et toivon mukaan tää nyt olis näin. Kiitos :) <3
Ja aiemmin oli oikea munis joka nippaili ja se tunnetusti on ihan outo munasarja muutenkin. Alaselän kivut alkoi myös eilen illalla
 
Kuvien perusteella toi viimeinen voisi olla ovisplussa, mut hassut noi viivat.

Mut sähän sait sen hymynaaman aiemmin? Ja sitä ennen luulit että on ovis?

Oliko sulla pco? En enää muista? Ku sulla on aika usein pitkin kiertoa ovisplussa / melkein,ni sehän voi vaikuttaa.
Joo oli hymy kyllä ja sitä mä kovin ihmettelin mut ku mun stressi laukesi niin ehkä se nyt pidensi kiertoa eli selkeästi ovis ei oo ollut vaikka hymyiliki. Toi testi on sama vahvuinen kuin digitaalinen jotta ei tuu feikkei. Uskon että keho yritti ovuloida muttei onnistunut ja nyt uudestaan ku vasen nippailee ku aiemmin oikea. Noi ei mulla oo silleen esim menkkojen aikaan ollut tasavahvat, eli luotan siinä mielessä noihin mut oon ihan hukassa ku bbt käyrää kattoo jne ku toi on tasaisin chart mikä löytyy. Raskaustestii mul on ollu puhdasta negaa eli tuli viivanpaikka eli uskon että reagoi tohon lh piikkiin tms.... Ku nyt ei oo ollu haamuja ei mitään ja pco oireetonta myöskin ollut... Itse luottaisi ehkä enemmän tohon lämpökäyrään ku ne on otettu aamusta samaan aikaan sängyssä ja eka kerta ei mitään saha sahausta kuten toi koko allukierto ja sit ku Digi hymyili oli toi dippi mikä näkyy mut senkin jälkeen lämmöt mitä sattui
 
Takaisin
Top