Raskaaksi 2019

Täällä on monella nyt si piinaviikot menossa! Tulipa tänne nyt paaaljon plussia! :woot:

Täällä kp14 ja ovis on varmaan ihan lähipäivinä :angelic: Tallettelut aloitettu jo hyvissä ajoin :hilarious:
 
Täälä kp 3 ja yk miljoona alkaa jos alkaa.Nämä.ekat menkka päivät on aina vaikeita ja pohjamudista saa itseään kammeta!

Onnittelut plussanneille ja tsempit piinapäiviä eleleville!
 
Siis toisinpäin, toivottavasti ei tuu puhelua :grin

Ja kiitos tsempeistä ❤️ en varmasti pysty keskittyä mihinkään nyt aamupäivällä...

Ai hups:hilarious: no vaikuttaa hyvältä kun ei vielä puhelua! Monelta sit siirto? En muista:bag:

Täällä kp4 ja menkat rupee olee taputeltu. Vielä kuukausi että saa ilmottautua hoitoon :nailbiting: mutta sitä ennen juhannuksena ovis:p löysin neliapilan tänään pitkästä aikaa:love7 kaikille onnea:Heartred
 
Ai hups:hilarious: no vaikuttaa hyvältä kun ei vielä puhelua! Monelta sit siirto? En muista:bag:

Täällä kp4 ja menkat rupee olee taputeltu. Vielä kuukausi että saa ilmottautua hoitoon :nailbiting: mutta sitä ennen juhannuksena ovis:p löysin neliapilan tänään pitkästä aikaa:love7 kaikille onnea:Heartred

Joo alan uskomaan ettei sitä puhelua tule kun kello jo tämän verran :) siirto on keskipäivällä.
 
Jes! Mahtavaa :smiley-bounce013

Etkös sä testannu pregnylin poistumista? Koska se oli poistunut? En osaa päättää odottaako turvallisemmille päiville dpo12-13 testaamista vai testatako heti pregnylin poistumista ja mahdollista plussaa.. Tai haluaisin testata poistumista mut pelkään niitä oloja mitä tulee jos plussaa ei ala näkymään ja pelkään mitä se tekee toimintakyvylle.. :bag:
 
Joo, tai siis mulla oli ovitrelle, mut samaa kamaa.

10 päivää pistosta oli 100% varmasti poistunut, päivää aiemmin oli vähän siinä ja siinä et ehkä sai kuviteltua viivan. Tämä 10 päivää oli laskennallisesti dpo 8 (eli siirrosta 6 päivää)
Testasin joka toinen päivä, dpo 7 lähtien joka päivä..

View attachment 90105
Tossa ensimmäinen selkein viiva, eli neljäs alhaalta laskettuna on dpo 11, herkällä sain jo dpo 9 viivaa.

Kiitti kuvasta! Mullahan on vähän eri tilanne silleen et sain vasta punktiopäivänä 1000 IU pregnylin ja tänään saan toiset 1000 IU eli toi tonniki kai saattaa 10pv näkyä testissä eli ajattelisin että jos testaan esim joka toinen pv niin plussa ei välttämättä missään vaiheessa häivy vaan haalenee ja alkaa sit vahvistumaan taas jos olis kiinnittynyt..
 
Koputan puuta ja tällä kirjoituksella jinxaan koko homman, mutta HUH, nyt päästy jo dpo 7/8 ilman minkään asteen tiputtelua! Sehän tarkoittaa sitä, että tässä so far 34 päiväisessä kierrossa on tiputellut viimeksi (non sex related) 19/34!

Aamen, aamen, aa-aa-men. (Ja yhä enemmän varmistun, että 95% tosta tiputteluongelmasta EI kuitenkaan johdukaan siitä ektopiasta siis :grumpy:)
 
Paljon tsemppiä Smoothie! Siellä varmaan onkin just nyt siirto käynnissä. :nailbiting:

Täällä ei mitään uutta, dpo7. Paitsi kun paineet kasvaa niin optimismikin hälvenee, alkaa enemmän vaan pelottaa se pettymys. Mut eihän tässä oo ilmennyt vielä mitään mikä antais syytä luopua toivosta. Kun vaan jaksais kärvistellä tän viikon. Lauantaina aion testata dpo12. Mun yks ystävä tulee sillon kylään kahdeksi yöksi. Päätin että testaan ennen kuin se tulee - kyseessä on hyvä ystävä, joten kertoisin kyllä heti plussasta, mutta en kuitenkaan halua tehdä testiä silleen että paikalla olisi muita kuin minä ja mies. Ja sitten jos tulos on nega, niin ehkä ystävän kanssa ajan viettäminen vie ajatuksia pois pahimmista.
 
Täälläkin dpo7 ja tiputtelu alkoi, eli se on seittemän päivän päästä menkat. En osaa päättää millon söisin pakettiin jääneet letrot ja testaisin lutinuksen. Oon nyt menny ihan luomuna ku yritän pudottaa painoa. Monesta paikasta oon lukenu, että bmi rajaa ois tiukennettu koronan takia. Onko kellään tietoa mikä se nyt ois?

Edit. Oon kolme viikkoa sitte käyny puntarilla ja sillon bmi oli uuden laskurin mukaan 32,80 ja vanhan 32,40.
 
Täälläkin dpo7 ja tiputtelu alkoi, eli se on seittemän päivän päästä menkat. En osaa päättää millon söisin pakettiin jääneet letrot ja testaisin lutinuksen. Oon nyt menny ihan luomuna ku yritän pudottaa painoa. Monesta paikasta oon lukenu, että bmi rajaa ois tiukennettu koronan takia. Onko kellään tietoa mikä se nyt ois?

Tällä hetkellä 32, niin ainakin Simpukan faceryhmästä oon lukenut.
 
Takaisin
Top