Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smoothie kohta tulee puhelu ja pääset toiv siirtoon tsemppiä, uutisia odotellaan!
Siis toisinpäin, toivottavasti ei tuu puhelua
Ja kiitos tsempeistä en varmasti pysty keskittyä mihinkään nyt aamupäivällä...
Ai hups no vaikuttaa hyvältä kun ei vielä puhelua! Monelta sit siirto? En muista:bag:
Täällä kp4 ja menkat rupee olee taputeltu. Vielä kuukausi että saa ilmottautua hoitoon mutta sitä ennen juhannuksena ovis löysin neliapilan tänään pitkästä aikaa kaikille onnea
Jes! Mahtavaa
Joo, tai siis mulla oli ovitrelle, mut samaa kamaa.
10 päivää pistosta oli 100% varmasti poistunut, päivää aiemmin oli vähän siinä ja siinä et ehkä sai kuviteltua viivan. Tämä 10 päivää oli laskennallisesti dpo 8 (eli siirrosta 6 päivää)
Testasin joka toinen päivä, dpo 7 lähtien joka päivä..
View attachment 90105
Tossa ensimmäinen selkein viiva, eli neljäs alhaalta laskettuna on dpo 11, herkällä sain jo dpo 9 viivaa.
Täälläkin dpo7 ja tiputtelu alkoi, eli se on seittemän päivän päästä menkat. En osaa päättää millon söisin pakettiin jääneet letrot ja testaisin lutinuksen. Oon nyt menny ihan luomuna ku yritän pudottaa painoa. Monesta paikasta oon lukenu, että bmi rajaa ois tiukennettu koronan takia. Onko kellään tietoa mikä se nyt ois?