Raskaaksi 2019

toisaalta mietin et onkohan mun ovis ollut myöhemmin kun se ei voi olla et olis ollu sillon ku ei tää luteaali nyt kolmee viikkoo kestä. Eli mulla siis näköjään hymyilee viikkoa aiemmin tai ylikin joskus... hmm.

No, nyt alkaa olla päänsäryt ohi, väsyttää mutta energinen olo. Juilii ja jomottaa oikeaa munista ja ihan repäisykipui on. Sitte sellainen outo pipluttava tunne joka kiristää koko kohdun ja kylkiluut tuntuu ahtailta....

nämä on näitä kivoja oireita taas. Puhuin lääkärin kanssa TAAS ja hän sanoikin nyt ettei ole hyvä pillereitä syödä vaan kp15 lähtien aina proget ja täten sitten pidetää kierto koska mulla voi hoidot aiheuttaa sen et menkat ei tulekaan ja on kuulemma hyvä pitää niitä yllä... outoa. Mutta mennään näillä näin alkuun ja katsotaan sitten miten menee kun en halua että se ovis sitten ehtii tulla ennen kp15 ja tuskin tuleekaan kerta nytkin se on varmasti ollu vasta kp22 ku nyt on kp32 jo kuitenkin meneillään
 
Uh, lisää vauvauutisia, kaksoset tulossa kaverille. Hekin kyllä jo pitkään yrittäneitä, että ihanaa kun onnisti:Heartbigred kukakohan seuraavaksi? Ollaan saatu tässä yhden kuukauden sisään neljä vauvauutisia ja yksi vauva on juuri syntynyt:smiley-ashamed004
 
Lueskelin kannasta että syksyllä kokeilla varmaan pistoshoitona seuraava inssi, jos sillä vaikutusta tähän tiputtelu ongelmaan. Kirjattu myös että max 2 inssiä vielä ja sitten eteenpäin:happy:
 
Lueskelin kannasta että syksyllä kokeilla varmaan pistoshoitona seuraava inssi, jos sillä vaikutusta tähän tiputtelu ongelmaan. Kirjattu myös että max 2 inssiä vielä ja sitten eteenpäin:happy:

Se on kiva että kokeillaan aina vähän jotain uutta :) tai itselle se toi aina vähän toivoa ja jaksamista yrittämiseen.

Mut yh, noin monta vauvauutista :confused: mä oon nyt tän vuoden tainnu selvitä ilman niitä mutta viime vuonna tulikin jo sen edestä! Pelottaa vaan koska nää lähtee uusille kierroksille ja kiilaa taas meidän ohi :arghh: vai voisko seuraavaksi ollakin meidän vuoro... :bag:
 
Se on kiva että kokeillaan aina vähän jotain uutta :) tai itselle se toi aina vähän toivoa ja jaksamista yrittämiseen.

Mut yh, noin monta vauvauutista :confused: mä oon nyt tän vuoden tainnu selvitä ilman niitä mutta viime vuonna tulikin jo sen edestä! Pelottaa vaan koska nää lähtee uusille kierroksille ja kiilaa taas meidän ohi :arghh: vai voisko seuraavaksi ollakin meidän vuoro... :bag:

Kyllä voi:happy:

Yksiä ainakin vielä odotan. Oon melko varma että on yritys käynnissä, kun ovat olleet niin kiinnostuneita meidän hoidoista. Yleensä jos puhuu hoidoista ihmiselle, jolle vauva-asia ei oo yhtään ajankohtainen, niin se on nopeasti kuitattu juttu. Välillä tuntuu että ne jopa luulee, että lapsettomuushoidot on sellaisia, et kävellään lääkäriin ja sit sieltä ulos vatta pystyssä:hilarious:
 
Se on kiva että kokeillaan aina vähän jotain uutta :) tai itselle se toi aina vähän toivoa ja jaksamista yrittämiseen.

Mut yh, noin monta vauvauutista :confused: mä oon nyt tän vuoden tainnu selvitä ilman niitä mutta viime vuonna tulikin jo sen edestä! Pelottaa vaan koska nää lähtee uusille kierroksille ja kiilaa taas meidän ohi :arghh: vai voisko seuraavaksi ollakin meidän vuoro... :bag:

Kyllä voi:happy:

Yksiä ainakin vielä odotan. Oon melko varma että on yritys käynnissä, kun ovat olleet niin kiinnostuneita meidän hoidoista. Yleensä jos puhuu hoidoista ihmiselle, jolle vauva-asia ei oo yhtään ajankohtainen, niin se on nopeasti kuitattu juttu. Välillä tuntuu että ne jopa luulee, että lapsettomuushoidot on sellaisia, et kävellään lääkäriin ja sit sieltä ulos vatta pystyssä:hilarious:
 
Lueskelin kannasta että syksyllä kokeilla varmaan pistoshoitona seuraava inssi, jos sillä vaikutusta tähän tiputtelu ongelmaan. Kirjattu myös että max 2 inssiä vielä ja sitten eteenpäin:happy:

Monta teille sit tehty yhteensä?

Joo must tuntuu et kaikki luulee kans ku sanon et hoitoon ni et ne heti auttais..

Smoothie seuraavaksi sun vuoro:) pelkään kans et moni saa jo tokan ennenku ite ees raskaana..
 
Monta teille sit tehty yhteensä?

Joo must tuntuu et kaikki luulee kans ku sanon et hoitoon ni et ne heti auttais..

Smoothie seuraavaksi sun vuoro:) pelkään kans et moni saa jo tokan ennenku ite ees raskaana..

Ton kirjauksen perusteella tehtäis 4 inssiä, joista 2 on nyt tehty. Oli siihen myös kirjattu, että toivotaan etenemistä koeputkihedelmöitykseen nopeasti:happy:
 
Mulla oli kyllä kova paikka yks tuttu kun sai meidän yrityksen aikana 4(!!) lasta ja oli raskaana hoitojen alkaessa. Se raskaus oli sit vienyt enemmän kuin 1kk niin "ymmärsi mitä mä käyn läpi" :bag:

Siis miten kehtaakin sanoa noin :wideyed: tai että miten voi joku ajatella että ois jotenkin verrattavat asiat tai tunteetkaan tossa kohtaa.
 
Flo muutti et ovis olisi ollut kolme päivää sitten ja en usko. Mut lämmöt on kyllä kp22 dipannut ja noussut tosi kivasti ylöspäin siitä. Olikohan ovis tuolloin? Ja myös 26s päivä olisi ollut oireita että ehkä ne mun hurjat PMS oireet oli taas ovis mut uskoin vaan hymyä. Myös nyt rinnat on kipeet ja maha turposi eli juu luteaali.

Ei kukaan joka ei naps vaan raskaudu yk1 vaan myöhemmin oikein tiedä mitä me käydään läpi
 
Kp1. Outoa kun en vielä ilmottaudu hoitoon vaikka vihdoin olisi mahdollisuus. Nyt täytyy vaan toivoa et letrot vaikuttaa vielä eikä ovis tulis hirveen myöhään, että ei menis hirveen myöhäseks seuraava kierto, jotta kerkeis vielä lomalla inssiin :smiley-angelic001 ei uskoisi että heinäkuussa tunkua hoitoihin, moni haluaa lomailla rauhassa ja ei ehkä tiedä edes ettei ole kesäsulkua?
 
Kp1. Outoa kun en vielä ilmottaudu hoitoon vaikka vihdoin olisi mahdollisuus. Nyt täytyy vaan toivoa et letrot vaikuttaa vielä eikä ovis tulis hirveen myöhään, että ei menis hirveen myöhäseks seuraava kierto, jotta kerkeis vielä lomalla inssiin :smiley-angelic001 ei uskoisi että heinäkuussa tunkua hoitoihin, moni haluaa lomailla rauhassa ja ei ehkä tiedä edes ettei ole kesäsulkua?

Ehkä toi on ihan fiksua, niin ei sit ainakaan tuu sitä, et ovis olis juhannuksena:) nyt peukut pystyyn että heinäkuussa ajoitukset natsaa ja pääsette aloittamaan. Hui, niin lähellä sekin jo:Heartred
 
Ehkä toi on ihan fiksua, niin ei sit ainakaan tuu sitä, et ovis olis juhannuksena:) nyt peukut pystyyn että heinäkuussa ajoitukset natsaa ja pääsette aloittamaan. Hui, niin lähellä sekin jo:Heartred

Niinpä :) toivotaan. Ja toivottavasti en kadu tätä päätöstä :p jos kaikki menee hyvin niin marraskuussa ois vika inssi ja sit pääsee ilmoittautumaan ivf jonoon :nailbiting: enkä tiedä tarviiko kolmatta inssiä edes tehdä jos esim vaateet huonoja tmv.
 
Mulla on itellä aurallinen migreeni niin käy vaan keltarauhashormoni valmisteet kuten minipillerit. Myös kai se kapseli kävis. Mut ei yhdistelmiä, kuten e-pillerit, renkaat ja hormoni kierukat.

Mulla taas minipillerit aiheutti tiputtelua ja menkat oli viikon välein niin lopulta heitin ne menemään ja käytettiin kumia sillon ku muistettiin:rolleyes::facepalm:

Huutelen vaan, että hormonikierukka ei oo yhdistelmävalmiste. Eli jos on aurallinen, sopii minipillerit, kapseli ja kierukat :happy:

Tulin lukemaan teijän kuulumisia :happy:
 
Takaisin
Top