Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lueskelin kannasta että syksyllä kokeilla varmaan pistoshoitona seuraava inssi, jos sillä vaikutusta tähän tiputtelu ongelmaan. Kirjattu myös että max 2 inssiä vielä ja sitten eteenpäin
Se on kiva että kokeillaan aina vähän jotain uutta :) tai itselle se toi aina vähän toivoa ja jaksamista yrittämiseen.
Mut yh, noin monta vauvauutista mä oon nyt tän vuoden tainnu selvitä ilman niitä mutta viime vuonna tulikin jo sen edestä! Pelottaa vaan koska nää lähtee uusille kierroksille ja kiilaa taas meidän ohi :arghh: vai voisko seuraavaksi ollakin meidän vuoro... :bag:
Se on kiva että kokeillaan aina vähän jotain uutta :) tai itselle se toi aina vähän toivoa ja jaksamista yrittämiseen.
Mut yh, noin monta vauvauutista mä oon nyt tän vuoden tainnu selvitä ilman niitä mutta viime vuonna tulikin jo sen edestä! Pelottaa vaan koska nää lähtee uusille kierroksille ja kiilaa taas meidän ohi :arghh: vai voisko seuraavaksi ollakin meidän vuoro... :bag:
Lueskelin kannasta että syksyllä kokeilla varmaan pistoshoitona seuraava inssi, jos sillä vaikutusta tähän tiputtelu ongelmaan. Kirjattu myös että max 2 inssiä vielä ja sitten eteenpäin
Monta teille sit tehty yhteensä?
Joo must tuntuu et kaikki luulee kans ku sanon et hoitoon ni et ne heti auttais..
Smoothie seuraavaksi sun vuoro:) pelkään kans et moni saa jo tokan ennenku ite ees raskaana..
Mulla oli kyllä kova paikka yks tuttu kun sai meidän yrityksen aikana 4(!!) lasta ja oli raskaana hoitojen alkaessa. Se raskaus oli sit vienyt enemmän kuin 1kk niin "ymmärsi mitä mä käyn läpi" :bag:
Kp1. Outoa kun en vielä ilmottaudu hoitoon vaikka vihdoin olisi mahdollisuus. Nyt täytyy vaan toivoa et letrot vaikuttaa vielä eikä ovis tulis hirveen myöhään, että ei menis hirveen myöhäseks seuraava kierto, jotta kerkeis vielä lomalla inssiin ei uskoisi että heinäkuussa tunkua hoitoihin, moni haluaa lomailla rauhassa ja ei ehkä tiedä edes ettei ole kesäsulkua?
Ehkä toi on ihan fiksua, niin ei sit ainakaan tuu sitä, et ovis olis juhannuksena:) nyt peukut pystyyn että heinäkuussa ajoitukset natsaa ja pääsette aloittamaan. Hui, niin lähellä sekin jo
Mulla on itellä aurallinen migreeni niin käy vaan keltarauhashormoni valmisteet kuten minipillerit. Myös kai se kapseli kävis. Mut ei yhdistelmiä, kuten e-pillerit, renkaat ja hormoni kierukat.
Mulla taas minipillerit aiheutti tiputtelua ja menkat oli viikon välein niin lopulta heitin ne menemään ja käytettiin kumia sillon ku muistettiin
Miten menee?Huutelen vaan, että hormonikierukka ei oo yhdistelmävalmiste. Eli jos on aurallinen, sopii minipillerit, kapseli ja kierukat
Tulin lukemaan teijän kuulumisia