Raskaaksi 2019

Täällä Dpo12 ja tosiaan flo ennusti kp1 tälle päivälle. Noh, menkat ei ole alkaneet, ja ei ole mitään oireita siihen suuntaan että edes alkaisi tänään. Sorruin testaamaan clearblue digillä, tulos "ei raskaana". Clearblue digit taitaa olla 25 mlU herkkiä eli on mahdollista että tällä dpo:lla vielä negatiivinen? Tein myös rfsu 10 mlU herkän testin ja siinä olin näkeväni tihrustamalla jotakin, mutta koska testi oli niin herkkä niin luulisi tällä dpo:lla näkyvän jos mitään näkymistä olisi?

Lämmöt laskenut toissapäiväisestä nousu suunnasta 0,06 astetta eli ei mitään merkittävää laskua mutta laskua kuitenkin.

Terolut-kuuri menossa, eli voi olla että kuukautiset ei ole alkanut sen takia vaikka normaalisti pitäisi alkaa tänään.
Eli toisin sanoen on hyvin todennäköistä etten ole raskaana...

No, mieli on maassa mutta ei tässä oikein voi muuta kuin odotella kuukautisia, ja testata uudelleen herkällä testillä aamuvirtsasta (tänään kun testasin hätäisellä pidätyksellä keskellä päivää).

Zemppiä kaikille
 
Täällä Dpo12 ja tosiaan flo ennusti kp1 tälle päivälle. Noh, menkat ei ole alkaneet, ja ei ole mitään oireita siihen suuntaan että edes alkaisi tänään. Sorruin testaamaan clearblue digillä, tulos "ei raskaana". Clearblue digit taitaa olla 25 mlU herkkiä eli on mahdollista että tällä dpo:lla vielä negatiivinen? Tein myös rfsu 10 mlU herkän testin ja siinä olin näkeväni tihrustamalla jotakin, mutta koska testi oli niin herkkä niin luulisi tällä dpo:lla näkyvän jos mitään näkymistä olisi?

Lämmöt laskenut toissapäiväisestä nousu suunnasta 0,06 astetta eli ei mitään merkittävää laskua mutta laskua kuitenkin.

Terolut-kuuri menossa, eli voi olla että kuukautiset ei ole alkanut sen takia vaikka normaalisti pitäisi alkaa tänään.
Eli toisin sanoen on hyvin todennäköistä etten ole raskaana...

No, mieli on maassa mutta ei tässä oikein voi muuta kuin odotella kuukautisia, ja testata uudelleen herkällä testillä aamuvirtsasta (tänään kun testasin hätäisellä pidätyksellä keskellä päivää).

Zemppiä kaikille


Tsemppiä, vielä on toivoa koska ei menkkoja :)
Mietin kans millo viittin digillä koklailla...flo ennustaa vklopulle menkkoja. Ja näkyyköhän 25mlu vielä mitään kun 10 oli haalee..
 
Haaamu!!! Tärisen vaan. Töiden jälkeen ostan digin jne apteekista. Oneplussia viel kolme kotona. Mut mitä toi 10ml tarkottaa? Ei siis kovin herkkä? Voikohan vasta 2vkoa sit hedelmöittyny näkyäkään... Apuuaaa en ois uskonu et mitään näkyy...tuli siis about heti näkyviin. Minuutissa. Ja vähän vahvistui 10min päästä

Onnea! Ei ees haamu vaan selkee + :Heartred Ja toi 10 on aika herkkä testi, perustestit on 25 herkkysiä, eli jos sulla on 10 herkkä niin se on just herkimmästä päästä :)
 
Paitsi nyt luin et noi 10mlu on erittäin herkkiä ja saattaa näyttää väärin.. Ei oo kyllä edellisissä kierroissa näyttäny.. No ehkä huomenna viisaampi :)

Noi testit ei kyllä vääriä anna herkästi, yleensä ennemmin näyttää myöhään kun antaa vääriä. Sulla on niin selkee että varmasti on totuudenmukanen :)
 
Tsemppiä, vielä on toivoa koska ei menkkoja :)
Mietin kans millo viittin digillä koklailla...flo ennustaa vklopulle menkkoja. Ja näkyyköhän 25mlu vielä mitään kun 10 oli haalee..

Melko varmasti digi jo näyttäs ja esim pregcheck varmasti näyttäis vaik on 25, saa ihan markeiteista :)
 
Mä oon ite syntynyt tammikuussa ja on se kyllä koulun kannalta tuonu etua. Että jos voisi valita niin tammikuun ottaisin omalle lapsellekkin mutta en lähe nyt jättämään välistä kiertoja sen takia! Enkä lisäks malta :grin Se on kuitenkin vaan kuukausi :)

Meillä on kans joulupäivänä syntynyt. Ja kyllä se Tammikuu koulun ym kannalta toki kivempi lapselle ois ja kehityksen kannaltahan joulukuiset on sit taaempana kun alkuvuodesta syntyneet ja monesti varsinki pojilla se näkyy. Jännityksellä ite odotan että miten sujuu, kun meillä on poika erityislapsi ja silti jo ens syksynä 5 veenä alottaa eskarin, ja hän siis esim oppi vasta viime kesänä puhumaan ja kaikki kirjaimet ei vieläkään tule, mutta koska älyllisesti ei ole mitään vikaa niin alottaan normaalisti muista haasteista huolimatta :) Mutta siltikään en kans jättäisi mitään yrityskertoja välistä, koska voihan se la olla vaikka helmikuussa ja tuleekin silti joulukuinen jne, vauvat tulee sillon kun niille passaa :joyful:
 
Apua iik kiitos...kokeilen huomenna aamul digin :) toiv pysyy tyyppi kyydissä!
Oon niin iloinen sun puolesta, täällä närästys vaivaa ja ihme ovismainen kipu oikealla puolen en tiiä mitä on. Testi mulla tummunut ja oon ilonen mut mua kalvaa jokin epäilys. Ihan varma olin et plussaat ja näin siinä kävi tosi paljon onnee <3
 
Mami91, meillä tosiaan keskimmäinen on poika ja erityislapsi.
ADHD ja kielelliset vaikeudet, tarkkaavaisuusongelmia ja
sellaista. Pienluokka on ollut kyllä pelastus, ei olisi selvinnyt
normiluokassa. Mutta ehkä joku päivä :happy: Ja meillä lasten-
tarhassa oli huiput tädit, jotka tuki ja auttoi. Puhe- ja toiminta-
terapia jatkuu edelleen, ainakin tämän koko vuoden.

Mähän jo välillä päätin, ettei kolmea enempää tarvi lapsia tulla,
kun oli liian rankkaa kolmen pienen kanssa. Esikoinen oli alle
5v ja keskimmäinen 2,5 v, kun kuopus syntyi. Halusin pienet
ikäerot, että olisi seuraa toisilleen. Että tässä sitä nyt toivotaan
iltatähteä, jolle ei isommista sisaruksista varmaan ole leikki-
kavereita, mutta löytäähän hän sitten toivottavasti muualta
ystäviä :smug:
 
Onpas täällä ollut vilkasta keskustelua! :happy: Minä oon itse joulukuinen, eikä se ole tuntunut koskaan ikävältä. En siis ollenkaan pistäisi pahaksi, jos meille joulukuinen annettaisiin.

Helena80, meillä myös ehti esikoinen nippanappa täyttää 3v, kun kolmas syntyi. Ovat nyt isompinakin tosi tärkeitä toisilleen. Iltatähden toivoisin, kun kaikki kolme sairasteli paljon, olivat tosi allergisia ja keskimmäinen keskonen. Olisi kiva saada se iltatähti, niin saisi ehkä keskittyä vauvavuoteen rauhassa. Toki mikäänhän ei takaa, etteikö voisi olla iltatähdelläkin isoja ongelmia...
 
Iines, mäkin ajattelin, että olisi kiva keskittyä vauvavuoteen rauhassa ja saada myös
töistä taukoa. Ja nyt, kun vakipaikka napsahti, olisi kiva jäädä mammalomalle :grin
Mieskin totesi eilen, että mammalomalla olisi hyvin jouston varaa lähteä reissuihin,
kun nyt tässä opettajan työssä reissut pitää ajoittaa koulujen lomille, mikä on aina
kallista :rolleyes:
 
Mää oon itse myös syntynyt joulukuussa ja mun esikoinen myös joulukuinen ja erityislapsi(adhd+aistisäätelyn onhelmia).
Itse olen tästä syystä aikoinaan kerrannut yhden luokan kun jäin jälkeen tehtävissä. Poika kakkosella ja tehostetulla tuella mutta normiluokassa(pieni luokja silti noin 15 oppilasta) pärjää toistaiseksi ainakin ihan hyvin tukikeinoja apuna käyttäen:)

Tänään kp35/38 enkä oo tehnyt vieläkään aen kp31 jälkeen testiä:joyful: mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan.
 
Mulla olis nyt kp20/~30 (kierto vaihdellut 28-31 päivän välillä).
Eli testailla vois aikaisintaan sunnuntaina herkällä testillä. No,
siihen ei ole pitkä, mutta harmittaa, jos taas negaa näyttää.
Toisaalta, aikaahan tässä riittää yrittämiseen.
 
Oon niin iloinen sun puolesta, täällä närästys vaivaa ja ihme ovismainen kipu oikealla puolen en tiiä mitä on. Testi mulla tummunut ja oon ilonen mut mua kalvaa jokin epäilys. Ihan varma olin et plussaat ja näin siinä kävi tosi paljon onnee :Heartred

Kiitos! Onnea sulleki! Mulki kramppailee silt puolelt mis oli oviskipuja 2 vkoa sit..toivotaan liimaa molemmille ja muille plussanneille :Heartred
Nyt tein puolen tunnin pissasta negan, mut ei kai voi muuta olettaakaa..ellei aamunen ollu viallinen...huome aamulla uusiks!
 
Ei näyttäny hymyä toisellakaan kertaa :sad001. Jospa ovis olisi vaan myöhässä ja saisin hymyn huomenna. Saanenkohan luget käyttöön vielä tässä kierrossa.
 
Kiitos! Onnea sulleki! Mulki kramppailee silt puolelt mis oli oviskipuja 2 vkoa sit..toivotaan liimaa molemmille ja muille plussanneille :Heartred
Nyt tein puolen tunnin pissasta negan, mut ei kai voi muuta olettaakaa..ellei aamunen ollu viallinen...huome aamulla uusiks!
Pienillä dpo päivillä ei kannata tehdä laimeesta pissasta testiä koska pituisuudet muutenki jo pienet nii eihän ne erity pissaan jos ei oo aamupissa tai 4h pidätys eikä oo juonu liikaa. Toivoa sulla ehdottomasti vielä on :Heartred
 
Mikä kp sulla on menossa (selviää varmaan jos seliaisin taaksepäin!). Toivottavasti bongaat pian oviksen!

Onnea jannn! Toivottavasti en missannut kenenkään muun plussaa. Niin ohimennen luin viestejä pitkin työpäivää.
Kiitos NewMoon :happy: Meneillään kp11, sillon kun oon ovikset saanu kiinni, ne on ollu juurikin tänä päivänä. Mut jos tällä kertaa ois myöhässä kun oli se stressiä aiheuttanut aukkari ja topakka kipulääkitys ennen sitä.
 
Takaisin
Top