Raskaaksi 2019

Hei kaikille. Minäkin voisin ilmoittautua tähän ketjuun. Jos joku muistaa näitä mun sekoiluja ennestään, niin voisin päivittää, että nyt on miehenkaato ollut tässä kuussa oikeinkin helppoa ja pääsee taas piinailemaan.laughing7

Mutta, oon ihan ihmeissäni, että missä on mun oviskivut? Tämä on nyt jo toinen kuukausi peräkkäin kun ne puuttuu.
Flo:n mukaan eilen olisi ollut ovulaatio ja lauantaina sainkin ovistestiin vähän vahvemman viivan. (En ole ikinä saanut kunnollista viivaa testattua) niin pitää sen mukaan kai nyt sitten elää.:dontknow

Joka tapauksessa,
Onnea plussanneille ja hyvää uutta vuotta kaikille!:wav
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18
 
Mä ajattelin tällee kp 19/29 kokeilla ovistikkuja kun on nyt jäänyt kiireiden takia. Koska ihmettelin limoja. No niin vaan kirkuva plussa tuli. Eli ovis on TAAS päivän myöhemmin kun viimekierrossa jossa se tuli tosi myöhään. Mistähän johtuu tälläinen että joka kuu kiertoon tulee päiviä lisää. Ennen se oli niin tarkka! Johtuukohan geleistä. Tosin tässä kierrossa olen kerennyt kerran vaan ottaa. Kirkuvasta plussasta ovis tulee mulla seuraavan 10h sisään. Niin kiirus tulloo kun eilen illalla poikkeuksellisesti päätettiin että tänään ei pupuilla. Se on meillä harvinaista se. Niin menikö paras tärppiaika siinä sitten...
 
Hei kaikille ja hyvää uutta vuotta! Esikoista yritetään neljättä kiertoa, kp6 menossa. Ovis osuis Flo’n mukaan sunnuntaille, mutta saa näkyä pääseekö sitä hyödyntymään. Meillä on molemmilla vuorotyöt ja miehellä muita bisneksiä siihen päälle, niin välillä tuntuu aika toivottomalta. Onko muilla käytännön haasteita?
 
Muokattu viimeksi:
Mä ajattelin tällee kp 19/29 kokeilla ovistikkuja kun on nyt jäänyt kiireiden takia. Koska ihmettelin limoja. No niin vaan kirkuva plussa tuli. Eli ovis on TAAS päivän myöhemmin kun viimekierrossa jossa se tuli tosi myöhään. Mistähän johtuu tälläinen että joka kuu kiertoon tulee päiviä lisää. Ennen se oli niin tarkka! Johtuukohan geleistä. Tosin tässä kierrossa olen kerennyt kerran vaan ottaa. Kirkuvasta plussasta ovis tulee mulla seuraavan 10h sisään. Niin kiirus tulloo kun eilen illalla poikkeuksellisesti päätettiin että tänään ei pupuilla. Se on meillä harvinaista se. Niin menikö paras tärppiaika siinä sitten...
No jospa tekisitte poikkeus ja silti pupuilisitte? Mäkin menin kerran sanomaan että ei tänään ja tuli plussa, juoksin yläkertaan sanoo että sori mut ei tuu välipäivää ja mies oli ihan ok asian kanssa kyllä :D
Mulla ovis aikaistuis greippimehun voimalla taas...
 
No jospa tekisitte poikkeus ja silti pupuilisitte? Mäkin menin kerran sanomaan että ei tänään ja tuli plussa, juoksin yläkertaan sanoo että sori mut ei tuu välipäivää ja mies oli ihan ok asian kanssa kyllä :D
Mulla ovis aikaistuis greippimehun voimalla taas...

Joo kirjoitin vähän huonosti. Siis päätettiin eilisillan pupuiluista ja ne jäi sit tekemättä. Toivottavasti tänään ei oo myöhästä koska kyllä varmasti pupuillaan ja pupuillaan koko yö sit varuiksi. Uudenvuodenihmettä odotellaan. :D mulla greippimehu ei tehnyt oikein mitään. Vähän lisäsi limoittelua. Nyt en tiedä mistä tämä viivyttely johtuu.
 
Itekin tekis mieli testailla, mut ihan turhaan tulis käytettyä testi.
Tää alavatsajomotus ja turvotus on niin kuumottava, ja heti käy mielessä, että entä jos oisinkin raskaana, vaikka olikin menkat tuossa välissä. Onhan sekin mahdollista. Mutta olisipa aika kaukaa haettua kuitenkin :grin

Testailen ensi viikon jälkeen jos ei tätiä näy.
Mulla tulee tää mieleen tyyliin joka menkkojen aikaan :grin ja sit kun kuplii suolessa joku ei niin sopiva niin kuvittelen liikkeiksi :rolleyes:
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1
 
Pudottiin taas korkeelta, samat oireet kuin km kierrossa ja toisaalta myös samat kuin viime negakierrossa. Mutta niimpä taas kp1 koputtelee. Saa nähdä onko alkukierrossa aloitettu vehnänalkioöljy tehnyt mitään, alotin siks kun oli viimeks kolmekertaa niukempi vuoto kuin yleensä on niagara.
 
Hei kaikille ja hyvää uutta vuotta! Esikoista yritetään neljättä kiertoa, kp6 menossa. Ovis osuis Flo’n mukaan sunnuntaille, mutta saa näkyä pääseekö sitä hyödyntymään. Meillä on molemmilla vuorotyöt ja miehellä muita bisneksiä siihen päälle, niin välillä tuntuu aika toivottomalta. Onko muilla käytännön haasteita?
Täällä kans haasteita. Vaikee tietää etukäteem millon ovulaatio kun kierto yleensä ylipitkä, onneks on sentään lämmöt ja limat ja testit näyttää. Ei olla onnekkaita et ois meilläkää tarpeeksi talletteluja, vuorotyöt ja perhearki
 
Hei kaikille. Minäkin voisin ilmoittautua tähän ketjuun. Jos joku muistaa näitä mun sekoiluja ennestään, niin voisin päivittää, että nyt on miehenkaato ollut tässä kuussa oikeinkin helppoa ja pääsee taas piinailemaan.laughing7

Mutta, oon ihan ihmeissäni, että missä on mun oviskivut? Tämä on nyt jo toinen kuukausi peräkkäin kun ne puuttuu.
Flo:n mukaan eilen olisi ollut ovulaatio ja lauantaina sainkin ovistestiin vähän vahvemman viivan. (En ole ikinä saanut kunnollista viivaa testattua) niin pitää sen mukaan kai nyt sitten elää.:dontknow

Joka tapauksessa,
Onnea plussanneille ja hyvää uutta vuotta kaikille!:wav

Mulla kans ollu viime kierrossa ovis kivuton. Oli niin näppärä kun ennen ties millon on.
Ja hyvää uutta vuotta kaikki!!
 
Mulla kans tässä kierrossa oli ovis kivuton ekaa kertaa raskauden jälkeen. Limoista päättelin sen olevan aikalailla sillon kun kalenteri ennusti. Jotenkin ei kauheesti nappaa juhlia ees uutta vuotta kun ootan vaan että olis 2. Päivä ja pääsisin testaa:D
 
Joo kirjoitin vähän huonosti. Siis päätettiin eilisillan pupuiluista ja ne jäi sit tekemättä. Toivottavasti tänään ei oo myöhästä koska kyllä varmasti pupuillaan ja pupuillaan koko yö sit varuiksi. Uudenvuodenihmettä odotellaan. :D mulla greippimehu ei tehnyt oikein mitään. Vähän lisäsi limoittelua. Nyt en tiedä mistä tämä viivyttely johtuu.

Meidän esikoinen on uudenvuodenihme että jos se teillekkin:rolleyes:

Ot. Kp9/35-46 ja tänään sain alotettua donafertyt että katsotaan onko niistä painonpudotukseen ja vauvantekoon apua :p
 
Tervetuloa uudet ja plussia ja varsinkin plussa onnea ja hyvää uutta vuotta.

Täällä testattu negaa, ei silti menkkoja. Taitaapi taas olla vaihteeksi pidempää kiertoa tiedossa:( taitaa tuo imetys jotenkin kyllä kiertoa häiritä, vaikkei ookkaan enää kun 2-3 krt päivässä....
 
Meidän esikoinen on uudenvuodenihme että jos se teillekkin:rolleyes:

Ot. Kp9/35-46 ja tänään sain alotettua donafertyt että katsotaan onko niistä painonpudotukseen ja vauvantekoon apua :p

Oi olis kyllä ihanaa! Mutta on sitä tehtykkin kun iisakin kirkkoa tänään. :D:D:D:D

Miunkin pitäisi painoa pudottaa mutta haastavaa on kun ei oikein ruokakaan ole maistunut. Kovasti tsemiä! Toivottavasti olisi apua.
 
On:
Ärsyttävästi kiristää alavatsaa ja istumaan käyminen vihlaisee tuolta sisältä. Eilen tuntui myös alapäässä samanlainen paine kuin synnytyksen jälkeen. Itellä se paineen tunne tulee nykyään aina ennen menkkoja, joten... ei tarvii niiden kyllä vielä alkaa, koska sit ois kierto kyllä todella lyhyt.
Ehkä testailen hätäpäissäni tänään jo, jos ovis oiskin ollut vaikka alkuviikosta viime viikolla tän kierron sekavuuden vuoksi, niin raskaushan saattaisi jo näkyä :rolleyes: eikös se voi näkyä jo dpo 6-8 ? Taisin esikoisesta testata muistaakseni dpo8/kp23 (arviolta, silloin oli kierto 25-26pv) ja silloin tuli selkeä haamu, ei siis mikään kovin vahva viiva, mutta ei tarvinnut kyllä siitä arvaillakaan et onko vai eikö.
Jos negaa näyttää, kuten luulen, eikä täti tule kylään, niin loppuviikosta sit uudelleen testiä.

Mileim kp 16/22? Yk 2
 
Hyvää uutta vuotta :Heartred

Mä menen nyt kp38.. pitäisiköhän sinne perhesuunnitteluneuvolaan nyt sitten huomenna heti soittaa? Kun suunnitelma oli, että soittoa jos menkat ei ole alkaneet, mutta hitto kun katkesi kierto siinä kp133 kohdalla.:scratch Sanovat kuitenkin, että menkat tulleet ja eiköhän se ajan kanssa sitten lähde pyörimään!! No varmasti joo, mutta kun en haluaisi odotella.:disgust
 
Macakapseleista ei oo kokemusta, jauhetta oon laittanut aamuisin puuron tai smoothien sekaan :) ihanaa uutta vuotta kaikille <3
 
Minunkin pitäisi ottaa macatabletit uudestaan käyttöön. Olen unohtanut ne kokonaan. Olikos se niin että niitä syötiin alkaen kp1 ja sitten jossain kohtaa piti pitää tauko?
 
Takaisin
Top