Raskaaksi 2019

Liitynpä minäkin mukaan tuolta 2018-ryhmästä kp1n siivittelemänä. Tasan vuosi sitten jouluaattona jätin pillerit pois ja heti ekasta kierrosta tärppäsi, vaan ei pitkäikäisesti. Meni kesken jo alkuvaiheessa. Siitä lähtien plussaa ei ole kuulunut ja tässä alkaa olla oma asennoituminen koko hommaa kohtaan aika kortilla... jospa 2019 olisi kaikin puolin suotuisampi vuosi? :rolleyes:

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17
 
Liirumlaarum, toivotaan plussaa! Ja koulupaikkaa! Kyllä ne asiat ratkeaa, jos saiskin molemmat samaan aikaan:)

Hipshops, pahoittelut negasta. Täällä tänään kans testattu negaa, kp 29, olis ehkä tollaseen early juttuun tullu, jos ois, et saas kattoo nyt...

Plussa aaltoa toivotaan alkuvuoden piinailijoille, itseni mukaan lukien, vaikka omalla kohdalla odotukset on jo vähän seuraavassa kierrossa...

Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat:)
 
Täällä kp5 ja oli kyllä maailman nopeimmat menkat mulla kun alko tiputtaa jouluaaton illalla ja joulupäivän ja tapaninpäivän vusin oikeen kunnolla, sit loppu ku seinään :wideyed: luulin että tuli vaan välipäivä niinku mulla usein on ja sit jatkuu taas se paripäivää, mut nyt ei oo enään jatkunuo_O tuli vissiin kaikki niin rytinällä et kesti niin vähän:hilarious: tai sit ku oon vieläki vähän kipeenä ni jos se vaikutti asiaan:bored:
Greippi mehua oon ny juonu kp2 asti lasillisen päivässä, katotaan toimisko se:rolleyes:
 
Mä jo sain postissa mun läjän raskaus- ja ovulaatiotestejä! Tulivat tosi nopeasti. Molemmissa testeissä oli vain ohje, että virtsan pitää olla 18-30 asteista testaukseen, eli ei voi aivan heti virtsaamisen jälkeen testata, jännä.

Mulla on ollut aivan jäätäviä mielialavaihteluja tässä osin jo mietin, että johtuuko tämä lähestyvistä menkoista vai mikä mättää. Taidan kyllä stressta tätä yrityksen alkua. Tiistaina pitäisi alkaa kuukautisten ja siitä noin viikon päästä onkin jo sitten ovulaatio todennäköisesti käsillä, eli päästään oikeasti tositoimiin. Alkaa tuntua erittäin todelliselta tämä yritys.
 
Dpo 8 ja kp 25 menossa. Menkkaoireet loistaa poissaolollaan edelleen, yleensä mulla alkaa menkkaoireet viikkoo ennen menkkoja. Nyt menossa yk4 KU:n ja tauon jälkeen. Eka ja kolmas yk oli oireelliset kierrot ja menkat alko silti ajallaan, toka kierto oli oireeton ja menkat ajallaan, joten mulla oireet ja oireettomuus ei kerro kyllä mitään. Eilen tuli viesti, että pääsen hakemani koulutuksen pääsykokeisiin ja jos nyt tulis myös plussa niin olis aika kohtalonivaa... Toki plussaa toivon sydämeni pohjasta ja kouluun haluan myös :grin KU raskaudessa mulla alko pahoinvointi jo päivää ennen plussaa ja oksensin viikon, kunnes yhtäkkiä loppu oireet (paitsi tissikipu) ja alkoi verenvuoto ja km tuomio tuli. Tissikipu loppui vasta 1,5kk km tuomiosta kun oli jo todettu KU ja siihen saanut solusalpaajaa jonka ansiosta hcg vihdoin laski.
Nyt siis vähän jännittää, että jos tulee plussa ja jos pääsen kouluun myös, että mitä siitä tulee jos kovin pahoinvoiva. Mulla kun pahoinvointi ei todellakaan rajottunu vaan aamuun...
No nuo on sit sen ajan murheita. Tässähän voi käydä myös niin, että ei tule koulupaikkaa eikä plussaa:sad001

Joulunpyhät ja kauheet syömiset ohi, kohta salille ja maanantaina avaan taas kalorisovelluksen myös. Laitoin sen joululomalle, ettei ala ahdistaan se jäätävä syöminen vaan, että voin hyvillä mielin nauttia joulusta ja ruuasta:grin Se onnistuikin, ehkä vähän liiankin hyvin :grin Vaakanki laitoin joululomalle ja se lomailee vielä:grin:grin
Mullakin oli selkeät oireet mun km kierrossa, ja ne alkoivat about dpo 12-13 viimeistään. Täällä mennään dpo 8 muistaakseni ja ei ole ollut muuta kuin se häntäluukipu jota en laskis oireeksi. Olo on ollut erittäin rauhallinen ja jotenkin sellainen selkeä tunne että ei ole tärppuä tullut. En osaa kuvailla sitä teille. Toivottavasti kuitrnkin pääset kouluun ja gulee plussa. Itse opiskelen maisteriksi samalla kun yritämme vauvaa, ja haen uuutta duunipaikkaa. Eli se asia joka tulee ensin on se mihin keskityn. Nyt keskityn olemaan zen ja ei stressiä.
Liitynpä minäkin mukaan tuolta 2018-ryhmästä kp1n siivittelemänä. Tasan vuosi sitten jouluaattona jätin pillerit pois ja heti ekasta kierrosta tärppäsi, vaan ei pitkäikäisesti. Meni kesken jo alkuvaiheessa. Siitä lähtien plussaa ei ole kuulunut ja tässä alkaa olla oma asennoituminen koko hommaa kohtaan aika kortilla... jospa 2019 olisi kaikin puolin suotuisampi vuosi? :rolleyes:

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17
Tervetuloa tänne! Oliko teillä jotain tutkimuksia tehtynä jo? Mulle sanottiin että vuosi, ja sitten menisin takas gynelle lisätutkimuksiin. Mulla tosiaan on ikää yli 30 jo, ja se se ehkä vaikuttaa lääkärin sanomisiin...
 
Heippa! Liityn tänne joukkoon, esikoinen syntyi 2/18 ja nyt yritetään toista. Yk1 käynnissä, 25. Päivä oli ovulaatio ja tässä odotellaan että päästään testaamaan.:) haluaako joku lisätä mut tuohon listaan kun en tällä puhelimella osaa imetän esikoista mutta kierto käynnistyi jo 2kk synnytyksestä joten saa nähdä miten vaikuttaa.

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1
 
Tervetuloa tänne! Oliko teillä jotain tutkimuksia tehtynä jo? Mulle sanottiin että vuosi, ja sitten menisin takas gynelle lisätutkimuksiin. Mulla tosiaan on ikää yli 30 jo, ja se se ehkä vaikuttaa lääkärin sanomisiin...

Ei oo tehtynä. Enkä tiedä käydäänkö. Jotenkin itselle tää asia ja tilanne on jokseenkin musertava ton endometrioosin vuoksi, että mä en edes välttämättä halua tietää.
Aloitan tammikuussa semmoisen elämäntapavalmennuksen, jolla olis tarkoitus saada painoa alas ja oma hyvinvointini kuntoon. Ajattelin myös ottaa tähän kiertoon jotain vippaskonsteja testiin.
 
Ei oo tehtynä. Enkä tiedä käydäänkö. Jotenkin itselle tää asia ja tilanne on jokseenkin musertava ton endometrioosin vuoksi, että mä en edes välttämättä halua tietää.
Aloitan tammikuussa semmoisen elämäntapavalmennuksen, jolla olis tarkoitus saada painoa alas ja oma hyvinvointini kuntoon. Ajattelin myös ottaa tähän kiertoon jotain vippaskonsteja testiin.
Kokeile tosiaan sitä greippimehua jos et ole jo, se lyhensi mun kiertoa 4 päivällä ilmeisesti. Ainakin ovis oli aikaisempi. Mä kyllä kesällä menen tutkimaan itseäni kesällä jos ei tule tärppiä, koska haluan tietää että enkö vain saa lapsia. Se yksi km kertoo toki muuta mutta jos esim en ovuloi enää niin siihen saa lääkettä ainakin. Mutta jokainen tekee omalla tavallaan. Kyl mä mieluummin tiedän!:bookworm:
 
Kokeile tosiaan sitä greippimehua jos et ole jo, se lyhensi mun kiertoa 4 päivällä ilmeisesti. Ainakin ovis oli aikaisempi. Mä kyllä kesällä menen tutkimaan itseäni kesällä jos ei tule tärppiä, koska haluan tietää että enkö vain saa lapsia. Se yksi km kertoo toki muuta mutta jos esim en ovuloi enää niin siihen saa lääkettä ainakin. Mutta jokainen tekee omalla tavallaan. Kyl mä mieluummin tiedän!:bookworm:

Mullekin lääkäri sanoi kesällä, kun jo puolen vuoden jälkeen kävin, että mä oon todistettavasti tullut jo kerran raskaaksi, että se on mahdollista. Ei paljoa kyllä lohduttanut silloin eikä lohduta vieläkään...
 
Mulla on auttanut maca jauhe oikeasti, oon syönyt sitä kp 1 lähtien 3 ekaa viikkoa ja sit viikko taukoa :) nyt siis söin tässä kierrossa ja tulos on tämä
6e4e1792b3f5888c417c9f1edafcd3c6
, tänään testattu <3 ja viimeksi söin siinä kierrossa kun tulin raskaaksi esikoisesta. Ja molemmissa myös join greippimehua ovulaatioon asti.
 
Mullekin lääkäri sanoi kesällä, kun jo puolen vuoden jälkeen kävin, että mä oon todistettavasti tullut jo kerran raskaaksi, että se on mahdollista. Ei paljoa kyllä lohduttanut silloin eikä lohduta vieläkään...
Onpa lääkäri. Mulle vain sanottiin että koska olen jo yli 30 nii kyl se siinä vuoden aikana "pitäisi" tärppiä jos on tullakseen luomusti, ja et sit tutkitaan. Mulla yk 3 loppui km mutta en usko että se oli kovin vakava yritys kun lähti niin helposti pois. Pari päivää sikana kipuja mutta tyhjentyi ainakin.
Mulla on auttanut maca jauhe oikeasti, oon syönyt sitä kp 1 lähtien 3 ekaa viikkoa ja sit viikko taukoa :) nyt siis söin tässä kierrossa ja tulos on tämä , tänään testattu :Heartred ja viimeksi söin siinä kierrossa kun tulin raskaaksi esikoisesta. Ja molemmissa myös join greippimehua ovulaatioon asti.
Ihanaa, onnittelut sinne! Toivottavasti täällä sataa kaksviivaisia testejä enemmänkin viimeistään tammikuussa :)
 
Onpa lääkäri. Mulle vain sanottiin että koska olen jo yli 30 nii kyl se siinä vuoden aikana "pitäisi" tärppiä jos on tullakseen luomusti, ja et sit tutkitaan. Mulla yk 3 loppui km mutta en usko että se oli kovin vakava yritys kun lähti niin helposti pois. Pari päivää sikana kipuja mutta tyhjentyi ainakin.

Joo, ei tuntunut kivalta ne sanat. Nyt yk 13 ja kp 2. Että silleesti... :shifty:
 
Mulla on auttanut maca jauhe oikeasti, oon syönyt sitä kp 1 lähtien 3 ekaa viikkoa ja sit viikko taukoa :) nyt siis söin tässä kierrossa ja tulos on tämä
6e4e1792b3f5888c417c9f1edafcd3c6
, tänään testattu :Heartred ja viimeksi söin siinä kierrossa kun tulin raskaaksi esikoisesta. Ja molemmissa myös join greippimehua ovulaatioon asti.

Ihanat leffaviivat! Onnea ja tarrasukkia! ❤️
Pitäisköhän itekin hakea tota macaa ja greippimehua... jos saatais lokakuinen ensi vuodelle, kun tälle vuotta ei onnistunu... :wacky:
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18
 
Heippodei.
Onnea plussanneille. <3 Ite palaan tänne takasin kun on muutot ja pyhät hoidettu. On jääny oviksen tikutukset ja kaikki. Olin sen bongaavani 4päivää sitten. Mutta nyt samat oireet. Eli DPOsta oo mitään hajua kun ei oo testattu. Mut nyt on kyllä oksennustautikin päällä.. Erijännä kierto tulossa. :rolleyes:
 
Mulla on auttanut maca jauhe oikeasti, oon syönyt sitä kp 1 lähtien 3 ekaa viikkoa ja sit viikko taukoa :) nyt siis söin tässä kierrossa ja tulos on tämä
6e4e1792b3f5888c417c9f1edafcd3c6
, tänään testattu :Heartred ja viimeksi söin siinä kierrossa kun tulin raskaaksi esikoisesta. Ja molemmissa myös join greippimehua ovulaatioon asti.

Oi onnea :love7
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18
 
Paljon onnea plussasta tiiamariia! :) Mulla on macakapseleita kaapissa kun keväällä ostin, mutta sitten plussasinkin ennenkun kerkesin niitä aloittaa ja sitten se menikin kesken ja olikin KU ja laitettiin yritys tauolle jnejne.
Onko muut kokeillu macakapseleita? Miten ootte niitä syöny?

Kp 27 ja dpo 10. Nega testattu ja aamulämpöki masentava 36,1°C, pari päivää sais viel mennä ennenkun menkat alkaa, että tulis luteaalivaiheelle edes 12päivää mittaa. No eipä tarvi viikon päästä koulun pääsykokeissa pidätellä oksennusta :grin
 
Takaisin
Top