Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tällä keskenmenotaustalla odottaisin varmaan ainakin raskauden puoliväliin ennen kuin julistaisin sitä yhtään missään.
Sovelluksen mukaan olisi ovis tulossa 4 päivän kuluttua, joten aloitin oviksen tikutuksen tänään. Kovin haalealta näyttää viiva vielä (ylempi). Tuo alempi hcg-testi minulla on tapana tehdä kierron puolivälissä valemenkkojen varalta.
Vaikuttaako kuume ovulaatioon? Onko toivo jo menetetty kun olen flunssassa?
En ajatellut puhua somessa raskaudesta mitään. Käytän Instaa ja Facebookia ainoastaan, enkä kummassakaan ajatellut mainostaa raskautta, mikäli sillä siunataan. Ja olen ajatellut tehdä myös perheenjäsenille selväksi, että heidänkin on ihan turha hehkuttaa papaksi/mummuksi/tädiksi/enoksi tulemista ennempää, kuin me ollaan asiasta ”julkisesti ilmoitettu”.Näin vähän aiheesta raskausilmoitukset somessa: voi v*ttu että v*tuttaa kun yksi pariskunta joka meni naimisiin kesällä ilmoittavat sydän naisen vatsalla että ovat raskaana ja "uudet tuulet puhaltavat". Miksi mä reagoin näin vahvasti? Ei se ole minulta pois, eihän? Mutta ne oikeasti näyttävät iloisilta ja se kai minua ärsyttää, minäkin haluaisin olla tuossa tilanteessa ja iloisena vastaanottaa uusi vuosi...
Aiotteko ilmoittaa somessa raskaudesta? :) Mä ajattelin että voisin jonkun taiteellisen kuvan ottaa jossain vaiheessa, mutta ei mitään kliseetä...
En aio ilmoittaa sitä somessa. En ilmoittanut esikoisesta, enkä aio tehdä niin tulevasta. Oon niin pessimisti. Julkaisin kollaasin raskauskuvista kun olin synnyttänyt. Ystävät, kaverit ja läheiset kyllä tiesi meidän tilan, niin ei tullut tarvetta julistaa sitä erikseen muutenkaan keillekään kumminkissankaimoille:)
Mut en julkaise muutenkaan lapsista mitään tunnistettavia kuvia somessa. Mut en tuomitse, jokainen tyylillään:)
Mulla kuume siirsi ovulaatiota. Clomeja ovikseen muutenkin tarvitsen, mutta tossa kierrossa jossa olin kuumeessa oletetun oviksen aikoihin niin ovis siirtyi lähes kolmella viikolla. Normaalisti mulla on ovis clomien kanssa kp 18-21. Kierrossa jossa olin kuumeessa niin ovis tuli kp39. Ja tästä kierrosta tärppäs.
Mä juon greippimehua myös tässä kierrossa koska se lyhensi mun kiertoa ainakin, ilman että olisi haitannut tuossa luteaalivaiheessa. Vähän tylsää taas odottaa kuukausi mutta emmä kai ole hedelmällistä sorttia vainTäällä tylsä alku kierto kp10/38?, taitaa täytyä odottaa vielä pitkään että ovis olis tulossa jos taas kierto on noin pitkä
Greippimehua oon nyt juonu et jos siitä olis apua tässä kierrossa
Kuumetta tais olla n.38,5.Wau, 3 viikkoa! Oli varmaan aika korkea kuume jos noin paljon siirsi? Onkohan raskauden kannalta sitten sitä parempi mitä myöhempään ovis tulee vai onko se kp 14 optimaalisin?
Wau, 3 viikkoa! Oli varmaan aika korkea kuume jos noin paljon siirsi? Onkohan raskauden kannalta sitten sitä parempi mitä myöhempään ovis tulee vai onko se kp 14 optimaalisin?
Mä uskon siihen että jos sulle on luontaista ovuloida tietyillä kiertopäivillä niin se on kaikista optimaalisin omalle kropalle. Jos kroppa myöhästyy jostain syystä, ei se munasolukaan välttämättä ole niin laadukas. [emoji3].