Raskaaksi 2019

Minunkin pitäisi ottaa macatabletit uudestaan käyttöön. Olen unohtanut ne kokonaan. Olikos se niin että niitä syötiin alkaen kp1 ja sitten jossain kohtaa piti pitää tauko?
Ostin eilen Maca-jauhepaketin ja siinä lukee ohjeena, että kolme viikkoa putkeen ja sitten viikon tauko. Paketin mukaan 1tl-1rkl vuorokauteen suositeltu määrä.
En tiä, onko tableteissa sama ohje...
 
Ostin eilen Maca-jauhepaketin ja siinä lukee ohjeena, että kolme viikkoa putkeen ja sitten viikon tauko. Paketin mukaan 1tl-1rkl vuorokauteen suositeltu määrä.
En tiä, onko tableteissa sama ohje...

Joo näin on ohje :) kannattaa aloittaa pienellä määrällä jos maha on herkkä :)
 
On: tänään tuntu alamahalla nippailuja, voiskohan olla kiinnnittymistä :0 dpo 7 taitaa olla tänään. Taitaa olla liian aikaista huomenna testata jos tänään olis kiinnittyny?
 
On: tänään tuntu alamahalla nippailuja, voiskohan olla kiinnnittymistä :0 dpo 7 taitaa olla tänään. Taitaa olla liian aikaista huomenna testata jos tänään olis kiinnittyny?

On joo, joku 2-3 päivää kestää että aikaisintaan näkyy. Onpa kyllä jännittävän lupaavia oireita! :-)
 
Mä annan kyllä peräksi tänään jo, ei kyl tunnu että tulee tässä kierrossa tärppiä :) liikaa kyttäämistä ja pissan pidättämistä! Kiduttamista suorastaan !! :D mutta toivonhan mä silti uuden vuoden ihmettä! Dpo 11 tänään, seuraavina päivinä pitäisi näkyä jo jotain, koska tilastollisesti näkyvät 80% dpo 10-14 sen ulkopuolella olevat ovat ns. Poikkeukset kai... Tai sitten dpo on laskettu väärin tms. Mutta tänään polttelee vatsassa jo, joten kai se täti on tulossa!
 
Mä annan kyllä peräksi tänään jo, ei kyl tunnu että tulee tässä kierrossa tärppiä :) liikaa kyttäämistä ja pissan pidättämistä! Kiduttamista suorastaan !! :D mutta toivonhan mä silti uuden vuoden ihmettä! Dpo 11 tänään, seuraavina päivinä pitäisi näkyä jo jotain, koska tilastollisesti näkyvät 80% dpo 10-14 sen ulkopuolella olevat ovat ns. Poikkeukset kai... Tai sitten dpo on laskettu väärin tms. Mutta tänään polttelee vatsassa jo, joten kai se täti on tulossa!

Ootko ajatellu testaamista koska? Toivon todella että se täti pysyisi nyt pois..
 
Kp10 ja ovistestit aloitettu haalealla viivalla :grin tää on kyllä niin tylsää aikaa vaikka vähän saa aina jännätä tätä omaa kehoa että koska ovulaatio tulee vai tuleeko ollenkaan.. :meh: No, saa sentään jotain testailla :p
 
Täällä tädin odotusta. Ärsyttää, kun joka kierto taas tuntuu venyvän... Jos venyy kauheena, ni ei ehditä hyödyntämään ens ovista, kun mies on kolme viikkoa työmatkalla:( testit negaa, että uuden vuoden ihmeestä ei ainakaan ole kysymys, tai sit on jo todellinen ihme pian[emoji23]
 
Täällä kp 17/22 menossa. Testasin eilen, nega oli. Oviksen ajankohtaa kun en voi tietää, enkä vielä halua tikuttaakaan, niin aika arvailua. Tädinhän pitäisi tulla ensiviikolla, jos kierto on tuon 22. Joten testailen seuraavan kerran viikonloppuna.
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Lumileopardi // kolmas haaveissa // 40v // km 8/18 // tjot 1/19
 
Ootko ajatellu testaamista koska? Toivon todella että se täti pysyisi nyt pois..
Testasin jos dpo 10 koska uusi vuosi! Nega oli. Eilen testasin myös ovistestillä, jotain pientä hailuraa näkyi siinä mutta ei mitään vahvaa... Aina voi toivoa että se pysyy poissa. Mutta eilen alkoi jomotukset joten 90% varma tädin tulosta kyllä...
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018
 
Heippa! Siirryinpäs minäkin tämän vuoden ryhmään, eli puhdasta negaa testailtu ja tätiä vartoillaan. Pikkukakkonen isosti toiveissa. Km:n jälkeen tosiaan yksi luomukierto välissä ja nyt tulevasta Letrot+Pgregnyl jälleen avuksi :) Hyvää ja plussarikasta alkanutta vuotta kaikille <3
 
Näin vähän aiheesta raskausilmoitukset somessa: voi v*ttu että v*tuttaa kun yksi pariskunta joka meni naimisiin kesällä ilmoittavat sydän naisen vatsalla että ovat raskaana ja "uudet tuulet puhaltavat". Miksi mä reagoin näin vahvasti? Ei se ole minulta pois, eihän? Mutta ne oikeasti näyttävät iloisilta ja se kai minua ärsyttää, minäkin haluaisin olla tuossa tilanteessa ja iloisena vastaanottaa uusi vuosi...

Aiotteko ilmoittaa somessa raskaudesta? :) Mä ajattelin että voisin jonkun taiteellisen kuvan ottaa jossain vaiheessa, mutta ei mitään kliseetä...
 
Tällä keskenmenotaustalla odottaisin varmaan ainakin raskauden puoliväliin ennen kuin julistaisin sitä yhtään missään.

Sovelluksen mukaan olisi ovis tulossa 4 päivän kuluttua, joten aloitin oviksen tikutuksen tänään. Kovin haalealta näyttää viiva vielä (ylempi). Tuo alempi hcg-testi minulla on tapana tehdä kierron puolivälissä valemenkkojen varalta.

a7761d7c383979c8e0219fef89fd3569


Vaikuttaako kuume ovulaatioon? Onko toivo jo menetetty kun olen flunssassa?
 
Ilmoitan somessa raskauden vasta kun ollaan käyty kahdessa ensimmäisessä ultrassa (täällä on 3 ultraa, koska synnärille on yli 100km matkaa). Eli joskus puolivälin jälkeen. Julkaisen koko asian omia vanhempiani myöten vasta ensimmäisen ultran jälkeen.. pidetään siis hyvin pitkälle itsellämme tieto 1/3 ajan. Ihan muutamat harvat tulevat tietämään.
 
Vastaus oman kysymykseeni löytyikin Vau:n omilta sivuilta:

66bd64ae2bbc9caf2dc8e753386e01e8


:-(
Toivottavasti ei sentään kokonaan jää pois. Ei onneksi ole korkea kuume.
 
En aio ilmoittaa sitä somessa. En ilmoittanut esikoisesta, enkä aio tehdä niin tulevasta. Oon niin pessimisti. Julkaisin kollaasin raskauskuvista kun olin synnyttänyt. Ystävät, kaverit ja läheiset kyllä tiesi meidän tilan, niin ei tullut tarvetta julistaa sitä erikseen muutenkaan keillekään kumminkissankaimoille:)

Mut en julkaise muutenkaan lapsista mitään tunnistettavia kuvia somessa. Mut en tuomitse, jokainen tyylillään:)
 
Takaisin
Top