Raskaaksi 2019

Ollaan täällä mietitty, että jos nyt kuukauden-parin päästä menis aukiolotutkimukseen. Mites sitten noiden hoitojen aloittaminen? Inseminaatio?o_O
Mä niiiin toivon plussaa 2019 :sorry:

Varmaan ensiksi otetaan kaikki perustestit eli verikokeet yms. Ainakin me ekaksi mentiin yksityiselle gynelle, jossa tehtiin perustarkistus ja saatiin lähete siemennesteanalyysiin. Tämä gyne voi laittaa meille lähetteen julkiselle puolelle, jossa aletaan selvittämään laajemmin ja tehdään mahdollsia hoitoja. Sama toivomus on täällä ja vieläpä pysyvää plussaa..
 
Amalfi, oho! Aika edullista :) Ehdin jo tilata hyvän setin Raskauskeijulta, mutta pidän tuon korvan takana. Tietty toivon, että tää jo tilaamani setti riittäisi... :)
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

En saa puhelimella lisättyä itteä. Toinen haaveissa ya 7/18. Jos joku voi lisätä niin kiitos!

Menkat alkoi :( siispä liityn tähän joukkoon viime vuoden ryhmästä.
 
Varmaan ensiksi otetaan kaikki perustestit eli verikokeet yms. Ainakin me ekaksi mentiin yksityiselle gynelle, jossa tehtiin perustarkistus ja saatiin lähete siemennesteanalyysiin. Tämä gyne voi laittaa meille lähetteen julkiselle puolelle, jossa aletaan selvittämään laajemmin ja tehdään mahdollsia hoitoja. Sama toivomus on täällä ja vieläpä pysyvää plussaa..
Meillä on tehty ns perustarkastus ja siemennesteanalyysi. Kummassakaan kun ei mitään vikaa näkynyt.. verikokeisiin saatiin tarkastuskerralla lähete, kai täytyy sit niissäkin käydä:bored:
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018
 
Mä täällä taas vainoharhaisena kuvittelen oireita :sour: parina aamuna heräillessä on ollut jotenkin ällö-olo, ja tuntuu että tuo rintavarustus olisi taas jotenkin vähän turvoksissa. No, myönnettäköön että voihan se niitä menkkojakin nyt taas tehdä, joista olisin kyllä edelleen ihan iloinen :)

Tai sitten kaikki tämä on vaan mielikuvituksen tuotetta :hilarious: taidampa tilata muutaman testin pitkästä aikaa.
 
Täällä kp3/38? Eli joulupäivänä päätti sit täti tulla kylään:rolleyes: Lähti sitten yk 4 käyntiin, jospas tästä sitten tärppäisi:shy:
Inhottaa vaan kun kierto venyy joka kerta vaan enemmän, mutta meen nyt ton pisimmän kierron mukaan. Mulla on kyl aina ennen hormonaalista ehkäsyä ollut pitkä kierto (34-38) niin voi olla että ihan hyväkin et palautunu oma kierto niin jos sitten tärppäiskin paremmin:think005 ärsyttävää vaan kun on niin pitkä kierto ni joutuu sit aina odottaa niin pitkään:meh:
 
Itellä kipeenä alavatsa ja turvottaa, vois ehkä enteillä ovista.. tosin turvotus voi johtua kyllä tästä kolmen päivän mättömaratonista jota jouluksi kutsutaan :hilarious:

Jos kierto meinaa olla taas jotain 22 päivän luokkaa, niin ovishan olisi tässä sit jo joulun aikaan kai ollutkin, tai tällä viikolla joka tapauksessa. Onneksi ollaan miehen kanssa ahkerasti talleteltu :grin

Kp 11/22? Yk 2
 
Täällä kp3/38? Eli joulupäivänä päätti sit täti tulla kylään:rolleyes: Lähti sitten yk 4 käyntiin, jospas tästä sitten tärppäisi:shy:
Inhottaa vaan kun kierto venyy joka kerta vaan enemmän, mutta meen nyt ton pisimmän kierron mukaan. Mulla on kyl aina ennen hormonaalista ehkäsyä ollut pitkä kierto (34-38) niin voi olla että ihan hyväkin et palautunu oma kierto niin jos sitten tärppäiskin paremmin:think005 ärsyttävää vaan kun on niin pitkä kierto ni joutuu sit aina odottaa niin pitkään:meh:
Ootko kokeillut greippimehua? Mulla se taisi lyhentää hieman kiertoa. Ovis oli 4 päivää aikaisempi eli jos nyt on ollut pari kiertoa 32 pvä niin nyt ois 28 päivää vain.
 
Omanapa: Outo häntäluu jomotus lähti eilen pois (en todellakaan ymmärrä mikä se oli) ja eilen nippaili vatsassa suht säännöllisesti. Vaikka on rauhallinen olo, niin tiedän että kohta pitäisi alkaa pömpötys ja repäisykivut jos siellä yritetään kiinnittyä. Viimeksi en tiennyt miten pitkä kierto mulla oli mutta oireet tulivat kyllä jo paljon aikaisemmin, ekan haamun sain silloin dpo 12 joten en odota mitään testissä dpo 10-11 mutta pakko testailla uuden vuoden aattona! Olisihan se kiva saada plussa jo silloin, mutta epäilen kovasti.
 
Täällä yks hätähousu testasin clearblue kuus päivää aikasemmin testin, negaa oli. Mut ei kyl oikeen oo mitään olojakaan muusta ainakaan vielä. Vuoden vaihteeseen tätiä odotan, mutta koska kierto on vähän mitä sattuu, niin tiedä sitten:)
 
Itekin tekis mieli testailla, mut ihan turhaan tulis käytettyä testi.
Tää alavatsajomotus ja turvotus on niin kuumottava, ja heti käy mielessä, että entä jos oisinkin raskaana, vaikka olikin menkat tuossa välissä. Onhan sekin mahdollista. Mutta olisipa aika kaukaa haettua kuitenkin :grin

Testailen ensi viikon jälkeen jos ei tätiä näy.
 
Mulla on ollut vähän outo päivä, en tiedä onko joku vatsatauti iskenyt. Kummaa alaselän jomotusta on ollut myös jo pidempään. :sour:

Voi olla että huomenna on haettava testi. Aina mä suunnittelen hakevani/tilaavani, mutten sitten kuitenkaan muka jaksa tai ehdi :wacky: kun ei tuosta lähikaupasta kuitenkaan kehtaa käydä ostamassa.
 
Hipshops, kai sitä täytyy voida ostaa testi vaikka tuntisi kaupankassat. Mun mielestä heidänkin pitää tajuta että ei huutaisi muiden asioita eteenpäin... Helppinta pikkuseuduilla on toki ostaa netistä jottei vahingossakaan veljen kaverin tyttöystävän äiti satu olemaan just silloin samassa apteekissa :hilarious: (olen entinen pikkuseudun asukki myös) ja oireiden perusteella täytyy aina testailla vaikka olisikin 90% varma että nega tulee. Joskus se plussa yllättää...

Omanapa: ei mitään oireita, välillä repäisee vatsassa ja jomottaa selkää, erityisesti eilen. Jos se kiinnittyminen on nyt tapahtunut niin uskoisin että joku pikku viiva/haamu näkyisi testeissä maanantaina. Mutta katsotaan...
 
StellaMom, siis mähän itse juurikin olen myös kaupantäti, ja jostain syystä ne raskaustestien ostelijat jää mieleen. Varmaan oma lehmä ojassa, jos ei olisi vauvajutut omassa mielessä niin menisi siinä hihnalla kuin mitkä tahansa muutkin tuotteet (kamala paljastus :bag:). Eikä toki pahalla tule ajateltua.

Prisman itsepalvelukassa on ollut pelastus :)
 
Minäkin olen "kaupantäti" ja kyllä ne testien ostelijat vaan jääny täälläkin mieleen. Kun se tietysti mielen päällä niin jotenkin rekisteröi. :D (Enkä tällöin pahalla minäkään)
Ymmärrän hyvin siis hipshops!
Ja nytkin kun joulukuussa plussasin, en voinut uskoa sitä niin ostin ja ostin ja ostin. Vaihdoin kauppaa etten aina osta samasta paikasta :'D
 
Jaaaaa negahan se sieltä tuli. Voi tylsyys. :sorry: Kp34 ja niin vaan mennään uuteen kilometrikiertoon näköjään.
 
Dpo 8 ja kp 25 menossa. Menkkaoireet loistaa poissaolollaan edelleen, yleensä mulla alkaa menkkaoireet viikkoo ennen menkkoja. Nyt menossa yk4 KU:n ja tauon jälkeen. Eka ja kolmas yk oli oireelliset kierrot ja menkat alko silti ajallaan, toka kierto oli oireeton ja menkat ajallaan, joten mulla oireet ja oireettomuus ei kerro kyllä mitään. Eilen tuli viesti, että pääsen hakemani koulutuksen pääsykokeisiin ja jos nyt tulis myös plussa niin olis aika kohtalonivaa... Toki plussaa toivon sydämeni pohjasta ja kouluun haluan myös :grin KU raskaudessa mulla alko pahoinvointi jo päivää ennen plussaa ja oksensin viikon, kunnes yhtäkkiä loppu oireet (paitsi tissikipu) ja alkoi verenvuoto ja km tuomio tuli. Tissikipu loppui vasta 1,5kk km tuomiosta kun oli jo todettu KU ja siihen saanut solusalpaajaa jonka ansiosta hcg vihdoin laski.
Nyt siis vähän jännittää, että jos tulee plussa ja jos pääsen kouluun myös, että mitä siitä tulee jos kovin pahoinvoiva. Mulla kun pahoinvointi ei todellakaan rajottunu vaan aamuun...
No nuo on sit sen ajan murheita. Tässähän voi käydä myös niin, että ei tule koulupaikkaa eikä plussaa:sad001

Joulunpyhät ja kauheet syömiset ohi, kohta salille ja maanantaina avaan taas kalorisovelluksen myös. Laitoin sen joululomalle, ettei ala ahdistaan se jäätävä syöminen vaan, että voin hyvillä mielin nauttia joulusta ja ruuasta:grin Se onnistuikin, ehkä vähän liiankin hyvin :grin Vaakanki laitoin joululomalle ja se lomailee vielä:grin:grin
 
Toivotaan koulupaikkaa ja plussaa sinulle, Liirumlaarum :joyful:
Kouluahan voinee lykätä hetken verran, tosin toiset kykenee opiskelemaan ja hoitamaan lapsen/lapset samaan aikaan. (Itse en kykenisi, esikoisen kanssa ei todella olisi vauva-aikana voinut opiskella kotona mitään, kun viihtyi vain sylissä siihen saakka kunnes ryhtyi liikkumaan, eikä ole unenlahjoillakaan pilattu lapsonen :grin).

Itekin mietin, et toivottavasti ei tule monen viikon pahoinvoinnit, kun en haluaisi olla poissa töistä. En kuitenkaan halua töissä halailla pönttöäkään, koska en aio mahdollisesta raskaudesta sielläkään kertoa kun esimiehelleni, koska meillä kuuluu raskauden ajan neuvolakäynnit ym. työaikaan. Joten jos en kerro, käynnit menee liukumasta pois, eli periaatteessa työajasta pois, koska tekisin liukumatunnit takaisin.

Mileim kp 13/22? Yk2
 
Takaisin
Top