Raskaaksi 2019

Meillä Helsingissä terveysaseman kautta hakeudutaan julkiselle lapsettomuushoitoihin. 2017 syyskuussa käytiin lääkärillä terveysasemalla ja n. Kuukausi siitä meillä olikin jo ensikäynti naistenklinikalle.
 
Haaamu!!! Tärisen vaan. Töiden jälkeen ostan digin jne apteekista. Oneplussia viel kolme kotona. Mut mitä toi 10ml tarkottaa? Ei siis kovin herkkä? Voikohan vasta 2vkoa sit hedelmöittyny näkyäkään... Apuuaaa en ois uskonu et mitään näkyy...tuli siis about heti näkyviin. Minuutissa. Ja vähän vahvistui 10min päästä

10 on herkkä eli digi ei ainakaan ehkä näytä vielä ku se on 25..mut selvä haamu tuossa on. Ihanaa <3
 
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..

Ehkä ostan herkän testin ja teen ylihuomenna eli dpo14? Mielipiteitä?

Odottele rauhassa, kyllä ne joko tulee tai ei tuu. Lämmöt ei mun mielestä aina kerro kaikkea, esim itse tunnistan et mulla on lämmöt koholla mut tänään mittari näytti 36.3 ja se on alin mikä ollu enkä olisi siitä huolissaan
 
Hieno homma, earl :happy:, ettei hormonit oo menneet sekaisin ja kroppa on palaamassa normiin.
Minuu nimenomaan harmittaa, etten huomannu tuon apteekin testin mittaavan kuin vain yhden hormonin ja siinä on vain kymmenen tikkua, eikä näytä kuin mahdollisesti vain kaksi hedelmällisintä päivää sekä maksoi vielä lähes 50 euroa!!!!! Apteekilla katteet kohdillaan, ei enää ikinä Clearbluen testiä apteekista. Oisko Raskauskeiju edullisin paikka tilata CB:n Dual hormone?


Raskauskeiju tai Kotitesti taitaa olla edullisimmat?
 
Odottele rauhassa, kyllä ne joko tulee tai ei tuu. Lämmöt ei mun mielestä aina kerro kaikkea, esim itse tunnistan et mulla on lämmöt koholla mut tänään mittari näytti 36.3 ja se on alin mikä ollu enkä olisi siitä huolissaan


Joo pitää odotella rauhassa, näinhän se on että joko kuukautiset alkavat - tai sitten ei. Pitää vaan toivoa parasta.
 
Mun eka on syntyny tammikuussa ja siitä on ollu huomattava hyöty kouluelämässä. Mutta koska vauvat ei useinkaan tuu tilauksesta ja koska oon malttamaton, en kyllä ala odotteleen. :smug:

Mä oon ite syntynyt tammikuussa ja on se kyllä koulun kannalta tuonu etua. Että jos voisi valita niin tammikuun ottaisin omalle lapsellekkin mutta en lähe nyt jättämään välistä kiertoja sen takia! Enkä lisäks malta :grin Se on kuitenkin vaan kuukausi :)
 
Monette, hyiolkoon että kallista!:o ite käytän vaan ihan perus, megapakkauksen tilasin raskauskeijulta, ihan hyvä hintalaatu omaan mieleen. Kyl sieltä varmasti halvemmalla saa kun apteekista:) entä ebay?
 
Monette, hyiolkoon että kallista!:eek: ite käytän vaan ihan perus, megapakkauksen tilasin raskauskeijulta, ihan hyvä hintalaatu omaan mieleen. Kyl sieltä varmasti halvemmalla saa kun apteekista:) entä ebay?
Äläpä muuta sano tuosta apteekin hinnasta. En tiiä uskaltaisiko ebay:sta tilata. Onko joku tilannut tai jostain muualta ulkomailta? Itsekin olen tilannu pari kertaa juurikin Raskauskeijulta, hyvä paikka se on.
 
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..

Ehkä ostan herkän testin ja teen ylihuomenna eli dpo14? Mielipiteitä?

Mulla tänään siis dpo 13 tai 14. Ostelen erilaisia testejä tänään ja varmaan jonkun halpiksen teen viel tänään ja jonkun uuden huomenna aamulla.. Huh on tää niin käsittämätöntä.. Mut mitä vaan voi viel käydä. Ens viikolla soitan neuvolaan jos pysyy kyydissä vklopun yli :)

Plussia kaikille! :Heartred ja kiitos tsempeistä!
 
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..

Ehkä ostan herkän testin ja teen ylihuomenna eli dpo14? Mielipiteitä?

Mulla tänään siis dpo 13 tai 14. Ostelen erilaisia testejä tänään ja varmaan jonkun halpiksen teen viel tänään ja jonkun uuden huomenna aamulla.. Huh on tää niin käsittämätöntä.. Mut mitä vaan voi viel käydä. Ens viikolla soitan neuvolaan jos pysyy kyydissä vklopun yli :)

Plussia kaikille! :Heartred ja kiitos tsempeistä!
 
Minulla on siskon molemmat tytöt syntyneet joulukuussa. Hermoja raastavaa kummille kun pitää miettiä aina kerrallaan kaksi lahjaa! Mutta koulun käynnin kannalta ei kyllä merkitystä. Molempien kanssa on arvioitu henkilökohtaisesti aloittaako koulun silloin syntymävuoden syksyllä (eli silloin ikää 6,5v) vai vasta seuraavana vuonna. Toinen aloitti ajallaan (ja vetelee nyt kiitettäviä ysiluokalla) ja toinen vasta seuraavana syksynä. Hyvin menee molemmilla. Tärppionnea siis kaikille! Toivotaan ryntäystä joulukuisiin niiden kesken joita ei vielä nyt onnistanut.:joyful:
 
Mä tilasin just ekaa kertaa raskauskeijulta ovulaatiotestejä. Pääsee tikuttaa ovulaatioo sit tässä kierrossa ku se lääkäri on ens kuun alussa. Kierto on nyt pysyny aika säännöllisenä eli kp28-30. Nyt on kp6 eli mahkuja olis tehdä positiivinen raskaustesti just ennen lääkäriä:rolleyes:
 
Dadapls, meidän keskimmäisen laskettu aika oli 27.12,
mutta onneksi meni tammikuun puolelle ja syntyi
11.1.11. Hän osoittautui erityislapseksi, jolla
reilusti haasteita. Joten sai kypsyä rauhassa, käydä
päikyn tuetussa ryhmässä, samoin eskarin ja nyt
käy pienluokkaa. Oppi lukemaan ja kirjoittamaan
ja kaikki sujuu.

Mun työpaikan vakinaistamispäätös tuli tänään :smug:
Nyt sitten vaan toivotaan pikaista raskautumista :woot:
Viikon olen nyt pihtaillut eikä ole tehnyt mielikään, kun
on ollut vähän oma mieli matalalla ja alavatsassa
tuntunut välillä outoja tuntemuksia. Erikoisinta oli,
kun tiistaina zumbassa oli kumma tunne alavatsassa.
Viime yönä valvoin putkeen kaksi tuntia keskellä
sydänyötä, ihan muuten vaan..Nyt päikkäreille!
 
Mulla joulupäiväinen, vielä en oo kokenut haasteita asiasta, mut tyyppi on nyt reilu vuoden:)

Helena, jospa oliskin käynyt tärppi:) toivotaan parasta.

Ja tsempit ovulaationmetsästäjille, pian pääsette piinaamaan ja toivonmukaan plussa aalto valtaa foorumin:)
 
Takaisin
Top