Meillä Helsingissä terveysaseman kautta hakeudutaan julkiselle lapsettomuushoitoihin. 2017 syyskuussa käytiin lääkärillä terveysasemalla ja n. Kuukausi siitä meillä olikin jo ensikäynti naistenklinikalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haaamu!!! Tärisen vaan. Töiden jälkeen ostan digin jne apteekista. Oneplussia viel kolme kotona. Mut mitä toi 10ml tarkottaa? Ei siis kovin herkkä? Voikohan vasta 2vkoa sit hedelmöittyny näkyäkään... Apuuaaa en ois uskonu et mitään näkyy...tuli siis about heti näkyviin. Minuutissa. Ja vähän vahvistui 10min päästä
Sun oireet oli Niiiin sitä itseään! IhanaaTältä näytti siis 10-15min päästä..
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..
Ehkä ostan herkän testin ja teen ylihuomenna eli dpo14? Mielipiteitä?
Hieno homma, earl , ettei hormonit oo menneet sekaisin ja kroppa on palaamassa normiin.
Minuu nimenomaan harmittaa, etten huomannu tuon apteekin testin mittaavan kuin vain yhden hormonin ja siinä on vain kymmenen tikkua, eikä näytä kuin mahdollisesti vain kaksi hedelmällisintä päivää sekä maksoi vielä lähes 50 euroa!!!!! Apteekilla katteet kohdillaan, ei enää ikinä Clearbluen testiä apteekista. Oisko Raskauskeiju edullisin paikka tilata CB:n Dual hormone?
Odottele rauhassa, kyllä ne joko tulee tai ei tuu. Lämmöt ei mun mielestä aina kerro kaikkea, esim itse tunnistan et mulla on lämmöt koholla mut tänään mittari näytti 36.3 ja se on alin mikä ollu enkä olisi siitä huolissaan
Mun eka on syntyny tammikuussa ja siitä on ollu huomattava hyöty kouluelämässä. Mutta koska vauvat ei useinkaan tuu tilauksesta ja koska oon malttamaton, en kyllä ala odotteleen.
Äläpä muuta sano tuosta apteekin hinnasta. En tiiä uskaltaisiko ebay:sta tilata. Onko joku tilannut tai jostain muualta ulkomailta? Itsekin olen tilannu pari kertaa juurikin Raskauskeijulta, hyvä paikka se on.Monette, hyiolkoon että kallista! ite käytän vaan ihan perus, megapakkauksen tilasin raskauskeijulta, ihan hyvä hintalaatu omaan mieleen. Kyl sieltä varmasti halvemmalla saa kun apteekista:) entä ebay?
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..
Itse tilasin ebaystä, hiukan halvempi mutta toimitus pitempiMonette, hyiolkoon että kallista! ite käytän vaan ihan perus, megapakkauksen tilasin raskauskeijulta, ihan hyvä hintalaatu omaan mieleen. Kyl sieltä varmasti halvemmalla saa kun apteekista:) entä ebay?
Onnea hieno juttuTältä näytti siis 10-15min päästä..