Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tältä näytti siis 10-15min päästä..
Tervehdys kaikille uusille!
Meneillään kp11 ja tänä oletettuna ovulaatiopäivänä ei Clearbluen yhden hormonin testi näyttänyt LH-huippua. Pitäisköhän testata iltapäivällä uudelleen?
Ovulaation kun olen löytänyt kp11 niinä kertoina kun oon testannut. Testin ohjeessa sanotaan kylläkin, että testi aina samaan aikaan päivästä, mutta haitanneeko jos testaa samana päivänä kaksi kertaa?
Liekö kroppa sekaisin aukiolotutkimuksen jäljiltä ja jää ovulaatio tulematta. Jännitin sitä melko lailla ja jännityskin kun on stressitila, lisäksi kun otin särkylääkettä saamani ohjeistuksen mukaan 1g parasetamolia ja 600mg ibuprofeiinia, saattaa sotkea hieman kropan toimintaa. Ei ollu muuten yhtyminen kovin mukavaa sillon samana päivänä kun aukkari tehtiin.
Kiitos :), tämä vahvisti omaa ajatusta!Hormonitaso voi muuttua nopeastikin, itsellä oli 3h eroa negatiivisen ja positiivisen ovulaatiotestin välillä. LH-piikki voi olla joillakin todella kapealla aikaikkunalla eikä välttämättä edes kestä vuorokautta joten suosittelen ainakin pari kertaa päivässä tekemään.
Kiitos Aida , niin meinaan tehdä. Oli tosiaan topakka, vaan en uskaltanut mennä vähemmälläkään.Täällä on kyllä niin vilkasta keskustelua, että taisin unohtaa jo osan kun en eilen ehtinyt kommentoida.
Hillis: Varovaisesti onnea! Kyllä se ihan plussalle näyttää!
Monette: Käsittääkseni ibuprofeiini voi tosiaan estää/viivästyttää ovulaatiota. Sulla on ollut ihan topakka kuuri, joten ei olisi ihme jos jotenkin vaikuttaisi. Mutta kannattaa tosiaan testailla kaksi kertaa päivässä niin saat kiinni milloin ovuloit. Pidän peukkuja!
Jesbe: Kurjalta kuulostaa nuo kivut. Oletko jutellut niistä lääkärille/neuvolaan? Saattaisit päästä varhaisultraan tarkistamaan että kaikki on ok. Se helpottaa aikalailla omaa mieltä että näkee että kaikki on ok. (Nimim. Esikoisen raskausaikana varhaisultraan itsensä neuvotellut)
Omaa: kp5/26-28 Menkat lusittu ja kohti uutta kiertoa. Lisäsin mielessäni etovan olon siihen listaan, joista eri saa innostua kierron lopussa. Sitä on nimittäin nyt ollut pari päivää. Todennäköisesti selkä ja niska niin jumissa että pahaa tekee. Mies vitsaili, että se on aamupahoinvointia. Jep, jep. Jonnekin alitajuntaan se meni kun näin sitten unta että olen menkoista huolimatta raskaana.
Kp 14, ei näytä kaksoishormoni-ovistestikään vielä mitään. Varasin ajan tutulle gynelle ensi viikoksi ja menen jos ovista ei sitä ennen tule (silloin kp 21).
Mulla yks henk.koht. syy jonka vuoksi nopea raskautuminen on elintärkeää.
Jannn, ihanaa, viivalle vahvistumisia ja paljon tarrasukkia nyt vaan muiltakin lisää hyviä uutisia:)
Iiks, oon koht yksin tääl. Inofolicit ens kiertoon, hartaasti toiveissa toinen jouluvauva
Hieno homma, earl , ettei hormonit oo menneet sekaisin ja kroppa on palaamassa normiin.Tänään kp15 ja kaksoishormonitesti vilkutti hymynaamaa!! En olekaaan mennyt rikki pitkästä hormonalisen-ehkäisyn-jaksosta! Jes!
Oli pakko huvin vuoksi testata myös normi digi ja halpistikku, että näyttääkö kaksoishormoni oikeesti aiemmin. Kyllä näyttää! Molemmat niistä näytti negaa. Tosin ei ollu samasta pissasta..
Mun eka on syntyny tammikuussa ja siitä on ollu huomattava hyöty kouluelämässä. Mutta koska vauvat ei useinkaan tuu tilauksesta ja koska oon malttamaton, en kyllä ala odotteleen.