Raskaaksi 2019

Täällä kuulostaa oireet teillä hyville, täällä on hiljaista, ei oireita muuta kuin aiemmat. Järjetön väsymys on nyt ja päänsärky vaivaa paljon. Duuni lähtenyt toosi hyvin käyntiin tykkään...

Mietin noita tissijuttuja, millähän uupui tissien arkuus ja nyt on nänni pihat laajentunut ja itse nänni ne nypykät on tummat. Verisuonet ovat pinnassa mutta kipu on alhaalla ja sivuilla ja kainaloissa jostain syystä..
Alavatsakrampit on tosi pahoja ihan paracetamolia joutuu ottaa mut ei kumminkaan pahoja kipuja, jotenkin kuplii tuolla navan alla, liekö suoliston toimintaa mut tuntuu hassulta. Eniten vasen puoli naputtaa ku sieltä vissiin irtosi tällä erää.. Oikea puoli jomottaa harvoin mut ku venyttelee niin kipuaa.

Unista puhetta, mulla on nyt pari yötä ollu hiton levotonta ja unet on ahdistavia
 
Haaamu!!! Tärisen vaan. Töiden jälkeen ostan digin jne apteekista. Oneplussia viel kolme kotona. Mut mitä toi 10ml tarkottaa? Ei siis kovin herkkä? Voikohan vasta 2vkoa sit hedelmöittyny näkyäkään... Apuuaaa en ois uskonu et mitään näkyy...tuli siis about heti näkyviin. Minuutissa. Ja vähän vahvistui 10min päästä
 

Liitteet

  • 20190307_071053.jpg
    20190307_071053.jpg
    21 KB · Katsottu: 286
Varovaiset onnittelut jannn, Koirankorva ja Jesbe, toivottavasti vahvistuu. :Heartpink

Tervetuloa uudet ja plussia kaikille. :)
 
Paitsi nyt luin et noi 10mlu on erittäin herkkiä ja saattaa näyttää väärin.. Ei oo kyllä edellisissä kierroissa näyttäny.. No ehkä huomenna viisaampi :)
 
Täällä lämmöt hieman laskussa... Dpo12 ja flo ennustaa kuukautisia tälle päivälle. Toistaiseksi ei kuukautiset ole alkanut. Yritän valmistautua kuukautisiin koska lämmöt... Vai pitäisikö pitää toivoa yllä koska menkat ei ole alkaneet? En tiedä..

Ehkä ostan herkän testin ja teen ylihuomenna eli dpo14? Mielipiteitä?
 
Tervehdys kaikille uusille! :greet025 Itsekin aivan tuore tällä foorumilla.

Meneillään kp11 ja tänä oletettuna ovulaatiopäivänä ei Clearbluen yhden hormonin testi näyttänyt LH-huippua. Pitäisköhän testata iltapäivällä uudelleen?

Ovulaation kun olen löytänyt kp11 niinä kertoina kun oon testannut. Testin ohjeessa sanotaan kylläkin, että testi aina samaan aikaan päivästä, mutta haitanneeko jos testaa samana päivänä kaksi kertaa?

Liekö kroppa sekaisin aukiolotutkimuksen jäljiltä ja jää ovulaatio tulematta. Jännitin sitä melko lailla ja jännityskin kun on stressitila, lisäksi kun otin särkylääkettä saamani ohjeistuksen mukaan 1g parasetamolia ja 600mg ibuprofeiinia, saattaa sotkea hieman kropan toimintaa. Ei ollu muuten yhtyminen kovin mukavaa sillon samana päivänä kun aukkari tehtiin.

Ai niin ja tässä kierrossa jännittää, että kuinka käy sen ovulaation suhteen silläkin, että aloitanko luget kun menin niitä pyytämään, kun en muutakaan keksiny.

Ja tietty tsemppiä jänskääjille!
 
Muokattu viimeksi:
Tervehdys kaikille uusille! :greet025

Meneillään kp11 ja tänä oletettuna ovulaatiopäivänä ei Clearbluen yhden hormonin testi näyttänyt LH-huippua. Pitäisköhän testata iltapäivällä uudelleen?
Ovulaation kun olen löytänyt kp11 niinä kertoina kun oon testannut. Testin ohjeessa sanotaan kylläkin, että testi aina samaan aikaan päivästä, mutta haitanneeko jos testaa samana päivänä kaksi kertaa?
Liekö kroppa sekaisin aukiolotutkimuksen jäljiltä ja jää ovulaatio tulematta. Jännitin sitä melko lailla ja jännityskin kun on stressitila, lisäksi kun otin särkylääkettä saamani ohjeistuksen mukaan 1g parasetamolia ja 600mg ibuprofeiinia, saattaa sotkea hieman kropan toimintaa. Ei ollu muuten yhtyminen kovin mukavaa sillon samana päivänä kun aukkari tehtiin.

Hormonitaso voi muuttua nopeastikin, itsellä oli 3h eroa negatiivisen ja positiivisen ovulaatiotestin välillä. LH-piikki voi olla joillakin todella kapealla aikaikkunalla eikä välttämättä edes kestä vuorokautta joten suosittelen ainakin pari kertaa päivässä tekemään.
 
Hormonitaso voi muuttua nopeastikin, itsellä oli 3h eroa negatiivisen ja positiivisen ovulaatiotestin välillä. LH-piikki voi olla joillakin todella kapealla aikaikkunalla eikä välttämättä edes kestä vuorokautta joten suosittelen ainakin pari kertaa päivässä tekemään.
Kiitos :), tämä vahvisti omaa ajatusta!
 
Onnea @jannn kyllä siellä joku on kiinni/ yrittää :Heartred

Täällä testiin ei oo tullu mitään sen enempää näkyviin, melkeen päin vastoin. Veikkaan siis että viimestään sunnuntaina alkaa vuoto. Mutta olishan se nyt ollukkin vähän liikaa pyydetty, että heti km jälkeen tärppää :rolleyes:
Jos nyt vaikka oikeesti jättäis sen testailun vähemmälle ja viikonloppuna vaan nauttis kun meillä pieni pako arjesta ja mennään kylpylään (täytyyki pakata kunnolla kuukupit ja tampsat mukaan) :hilarious:
 
Täällä on kyllä niin vilkasta keskustelua, että taisin unohtaa jo osan kun en eilen ehtinyt kommentoida. :smiley-ashamed008

Hillis: Varovaisesti onnea! Kyllä se ihan plussalle näyttää! :Heartred

Monette: Käsittääkseni ibuprofeiini voi tosiaan estää/viivästyttää ovulaatiota. Sulla on ollut ihan topakka kuuri, joten ei olisi ihme jos jotenkin vaikuttaisi. Mutta kannattaa tosiaan testailla kaksi kertaa päivässä niin saat kiinni milloin ovuloit. Pidän peukkuja!

Jesbe: Kurjalta kuulostaa nuo kivut. Oletko jutellut niistä lääkärille/neuvolaan? Saattaisit päästä varhaisultraan tarkistamaan että kaikki on ok. Se helpottaa aikalailla omaa mieltä että näkee että kaikki on ok. (Nimim. Esikoisen raskausaikana varhaisultraan itsensä neuvotellut:wink)

Omaa: kp5/26-28 Menkat lusittu ja kohti uutta kiertoa. Lisäsin mielessäni etovan olon siihen listaan, joista eri saa innostua kierron lopussa. Sitä on nimittäin nyt ollut pari päivää. Todennäköisesti selkä ja niska niin jumissa että pahaa tekee. Mies vitsaili, että se on aamupahoinvointia. Jep, jep. Jonnekin alitajuntaan se meni kun näin sitten unta että olen menkoista huolimatta raskaana. :confused1
 
Täällä on kyllä niin vilkasta keskustelua, että taisin unohtaa jo osan kun en eilen ehtinyt kommentoida. :smiley-ashamed008

Hillis: Varovaisesti onnea! Kyllä se ihan plussalle näyttää! :Heartred

Monette: Käsittääkseni ibuprofeiini voi tosiaan estää/viivästyttää ovulaatiota. Sulla on ollut ihan topakka kuuri, joten ei olisi ihme jos jotenkin vaikuttaisi. Mutta kannattaa tosiaan testailla kaksi kertaa päivässä niin saat kiinni milloin ovuloit. Pidän peukkuja!

Jesbe: Kurjalta kuulostaa nuo kivut. Oletko jutellut niistä lääkärille/neuvolaan? Saattaisit päästä varhaisultraan tarkistamaan että kaikki on ok. Se helpottaa aikalailla omaa mieltä että näkee että kaikki on ok. (Nimim. Esikoisen raskausaikana varhaisultraan itsensä neuvotellut:wink)

Omaa: kp5/26-28 Menkat lusittu ja kohti uutta kiertoa. Lisäsin mielessäni etovan olon siihen listaan, joista eri saa innostua kierron lopussa. Sitä on nimittäin nyt ollut pari päivää. Todennäköisesti selkä ja niska niin jumissa että pahaa tekee. Mies vitsaili, että se on aamupahoinvointia. Jep, jep. Jonnekin alitajuntaan se meni kun näin sitten unta että olen menkoista huolimatta raskaana. :confused1
Kiitos Aida :happy:, niin meinaan tehdä. Oli tosiaan topakka, vaan en uskaltanut mennä vähemmälläkään.
 
Kp 14, ei näytä kaksoishormoni-ovistestikään vielä mitään. Varasin ajan tutulle gynelle ensi viikoksi ja menen jos ovista ei sitä ennen tule (silloin kp 21).

Mulla yks henk.koht. syy jonka vuoksi nopea raskautuminen on elintärkeää. :pale



Tänään kp15 ja kaksoishormonitesti vilkutti hymynaamaa!! En olekaaan mennyt rikki pitkästä hormonalisen-ehkäisyn-jaksosta! Jes!

Oli pakko huvin vuoksi testata myös normi digi ja halpistikku, että näyttääkö kaksoishormoni oikeesti aiemmin. Kyllä näyttää! Molemmat niistä näytti negaa. Tosin ei ollu samasta pissasta..
 
Jannn, ihanaa, viivalle vahvistumisia ja paljon tarrasukkia<3 nyt vaan muiltakin lisää hyviä uutisia:)

Iiks, oon koht yksin tääl. Inofolicit ens kiertoon, hartaasti toiveissa toinen jouluvauva<3
 
Jannn, ihanaa, viivalle vahvistumisia ja paljon tarrasukkia:Heartred nyt vaan muiltakin lisää hyviä uutisia:)

Iiks, oon koht yksin tääl. Inofolicit ens kiertoon, hartaasti toiveissa toinen jouluvauva:Heartred


Mun eka on syntyny tammikuussa ja siitä on ollu huomattava hyöty kouluelämässä. Mutta koska vauvat ei useinkaan tuu tilauksesta ja koska oon malttamaton, en kyllä ala odotteleen. :smug:
 
Tänään kp15 ja kaksoishormonitesti vilkutti hymynaamaa!! En olekaaan mennyt rikki pitkästä hormonalisen-ehkäisyn-jaksosta! Jes!

Oli pakko huvin vuoksi testata myös normi digi ja halpistikku, että näyttääkö kaksoishormoni oikeesti aiemmin. Kyllä näyttää! Molemmat niistä näytti negaa. Tosin ei ollu samasta pissasta..
Hieno homma, earl :happy:, ettei hormonit oo menneet sekaisin ja kroppa on palaamassa normiin.
Minuu nimenomaan harmittaa, etten huomannu tuon apteekin testin mittaavan kuin vain yhden hormonin ja siinä on vain kymmenen tikkua, eikä näytä kuin mahdollisesti vain kaksi hedelmällisintä päivää sekä maksoi vielä lähes 50 euroa!!!!! Apteekilla katteet kohdillaan, ei enää ikinä Clearbluen testiä apteekista. Oisko Raskauskeiju edullisin paikka tilata CB:n Dual hormone?
 
Mun eka on syntyny tammikuussa ja siitä on ollu huomattava hyöty kouluelämässä. Mutta koska vauvat ei useinkaan tuu tilauksesta ja koska oon malttamaton, en kyllä ala odotteleen. :smug:

Mä kans mietin et koulun kannalta ei välttis hyvä loppuvuoden vauva mut ei täs kande alkaa valikoimaan jos luoja suo :)
 
Takaisin
Top