Raskaaksi 2019

Testasin! Unohin aamulla niin piti pidätellä :hilarious: mua jotanki pelottaa, että reagois vielä siihen keskenmenoon. Katsotaan, oisko ihan viivaa sitten perjantaina. Tuo kamalan epäsiisti on purettu apteekkarin 10mIU/ml.
Tein tommosen sinisen kasetin kanssa edellisessä raskaudessa ja oli ihan saman näkönen sillonki dpo 10,mikä nyt luultavasti on.

Näkyy :Heartred Kauanko sulla olikaan km ja ootko testannu negaa välissä?
 
Testasin! Unohin aamulla niin piti pidätellä :hilarious: mua jotanki pelottaa, että reagois vielä siihen keskenmenoon. Katsotaan, oisko ihan viivaa sitten perjantaina. Tuo kamalan epäsiisti on purettu apteekkarin 10mIU/ml.
Tein tommosen sinisen kasetin kanssa edellisessä raskaudessa ja oli ihan saman näkönen sillonki dpo 10,mikä nyt luultavasti on.
Näkyy! Tsemppiä toivottavasti vahvistuu!<3
 
Flo ennustaa huomiselle kp1, mutta mä todella toivon ettei menkat ala. Toistaiseksi ei oireita, mitkä viittaisivat menkkojen alkavan. Eilen aamulämpö 36,75 astetta, tänään 36,74 astetta eli aika minimaalinen lasku joten elättelen toiveita että huomenna noussut tai ei laskenut... Muutoin odottelen kuukautisia...
 
Kp 14, ei näytä kaksoishormoni-ovistestikään vielä mitään. Varasin ajan tutulle gynelle ensi viikoksi ja menen jos ovista ei sitä ennen tule (silloin kp 21).

Mulla yks henk.koht. syy jonka vuoksi nopea raskautuminen on elintärkeää. :pale
 
Mäkin nään haamun Koirankorva :happy: Kauanko on km:stä? Jos on tyhjentynyt kunnolla, niin kyllähän testin pitäis näyttää negaa jo kahdessa viikossa.

No siiiis mulla oli kaavinta 4vko sitten ja lääkkeellinen 6vko sitten. Apuva, oiskohan sittenki joku yrittämässä :eek:

Ja tein negan kyllä, mutta enpä sitä jääny kovin tarkkaan katsomaan :wacky:

Ja nyt dpo 10 ovistesin perusteella ja kipujen (vois periaatteessa olla dpo 11 kin)

Mä vastailen muitten viesteihin kun pääsen koneelle, nyt vaan omanapailen :hilarious::hilarious:
 
@dadapls mulla viime raskaudessa oli kaiken maailman repäsykipuja, sukkapuikkokipuja ja tuikkimisia. Repäsykipuja tuntu välillä paikallaankin, se vaan tuntuu siltä kun jotain revähtäis kohdussa :hilarious: nyt ollut samoja tuntemuksia viime päivät :woot:


@NewMoon teille ei kyllä helppoa tietä ole annettu. Toivon, että teidän kaikki uurastus pian palkitaan :Heartred

@Nipanderi buuuuu kp1:selle, tosin sitten alkaa uusi mahdollisuus :hug013

Tervetuloa @Neiti Talonmies ja @Fetus-sintti !!

Oireista:
viime plussakierrossa mulla oli ennen kun osasin raskautta ajatella niin palelua, tosi kovaa väsymystä, hulluja unia, heräilyä, alavatsan kipuja ja vv tuli enemmän. N. dpo 10 aikoihin alko tissit kasvaa ja sillon kun menkat oli jo myöhässä, mulla oli kunnon daisarit :hilarious:

Nyt ollu palelua, levottomia unia, heräilyä, vaikeutta nukahtaa, väsymystä (kummakos?), alavatsan kipuja ja nyt vv alkanu lisääntymään. Rinnat ei oo liikkunu mihinkään, niitä nyt kyttäilen ja jos ne kasvaa nii tiiän että raskaana ollaan :grin Mä jo tossa dpo 4 sanoin että hitto vie, onkohan tärppi käyny kun en saa nukkua!

Nyt jos pitäs vielä odotukset matalalla ja kattoo sen viikonlopun yli. Kyllä tuo tuulimuna/km vetää niin nöyräksi, että ei sitä osaa iloita kovin nopeesti.
 
Flo ennustaa huomiselle kp1, mutta mä todella toivon ettei menkat ala. Toistaiseksi ei oireita, mitkä viittaisivat menkkojen alkavan. Eilen aamulämpö 36,75 astetta, tänään 36,74 astetta eli aika minimaalinen lasku joten elättelen toiveita että huomenna noussut tai ei laskenut... Muutoin odottelen kuukautisia...
Täällä kans ennusteet ois huomiselle en uskalla oikein edes toivoa että ei tule vaan oottelen että menkat alkaa kun muuten tippuu korkealta jälleen :banghead:
 
Koko päivän ollu kramppeja oikeel puolel alavatsaa. Huomenna teen aamulla testin :) jos blanco ni toiv voi vielä voimistua myöhemmin...mulla enää 4 raskaustestiä..pitänee tilata lisää vkloppuna.

Ehdollinen ostotarjous tehty, toiv sais vielä oman nopeesti myytyä :)

Joku mietti onko hassua kun ei tiedä mistä muut ovat..oon kanssa miettiny sitä. Siis ois tavallaan hauska tietää enemmän muista, toisaalta ihana kun tää on niin anonyymiä ja luotettavaa keskustelua :)

Plussia kaikille!!! Kertoilkaa ku ootte testaillu. :Heartred
 
Liitympä mukaan tähän joukkoon, joskaan omat toiveet eivät ole kovin korkealla. Meillä ensimmäinen tekeillä rennolla tulee jos on tullakseen -periaatteella ja varmaan tehdään vielä pitkään, mutta onneksi tekotapa on ihan mukavaa ajanvietettä :grin Viimeiset kolme vuotta ollaan oltu aktiivisempia (mutta ei kellontarkkoja) asian kanssa, mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Mitään syytä "lapsettomuuten" ei ole, kumpikin terve kaikin puolin. Ehkä ajoitus on vaan aina pielessä? Gyne pelotteli mua iälläni.

Ollaan 30- ja 32-vuotiaita. Mulla saldona nuorempana edellisestä suhteesta km:t rv 5+2 ja rv 22+2, tästä nykyisestä jo useampia vuosia kestäneestä liitosta muutamia kemiallisia olen (ainakin omasta mielestäni) bongaillut. Hormonaalista ehkäisyä en ole kuunaan käyttänyt. Välillä on aikakausia, että kyttään itseäni hullun lailla ja bongailen oviksia. Aina kun tikuttelin oviksia, ovis sattui sellaisiin kohtiin, kun jompi kumpi oli töissä tai sairas.. :rolleyes: Ilman "tulee jos kuut ja tähdet ovat oikeassa asemassa" -periaatetta olisin vaipunut jo sellaiseen epätoivoon, että olisin heittänyt hanskat tiskiin. Hoitoihin ei kuitenkaan haluta. Onneksi sisarukset on mukavasti saanut jälkikasvua, niin voi tyydyttää aaltoilevaa vauvakuumetta.

Kierto on aina ollut säännöllinen 28-29 päivää, mutta läheisen vakava sairastuminen ja siitä johtuneen poismenon myötä uskoisin stressin venyttäneen kiertoa, joten nyt se on ollut vuoden ajan 30 päivää ja välillä ollut heittoja 27-33 päivään. Oviksia en bongaillut viimeisen vuoden aikana yhtään, yleensä oireet ovat todella selkeät. Kävin gynellä kuitenkin kahdesti viime vuonna ja molempina aikoina oli ovulaatio menossa, joten kyllä se on ainakin niinä kertoina kuitenkin tapahtunut.

Toivon kierron nyt tästä tasaantuvan normaaliin, kun kaikki stressi on pikku hiljaa kaikonnu. Ja mikä tärkeintä, muutama päivä sitten alkoi pitkästä aikaa jo lähes normaalit ovisoireet ja ne hyödynnettiin pari päivää sitten! En odota mitään, mutta välillä on kiva iloita tällaisistakin pikkuasioista. Tosin sen verran innostuin oviksesta ja sen hyödyntämisestä, että olen ollut päivän tupakoimatta ja päätin kokeilla vitamiineja tueksi.. :hilarious:

Mennyt tääkin ihan ohi, kun aamulla silmät ristissä tihrustelin:)

Tsempit röökin lopetukselle, been there, lopetin aikanaan näitä lapsentekopuuhia ajatellen ja sillä tiellä ollaan. Paras päätös ikinä, mutta helppoa se ei ollut. Fyysiset niksathan ei kestä paria viikkoa kauempaa, pahimmat kolme neljä päivää, mut henkiset on pahimmat. Muistan että näin tupakoinnista unta tyyliin joka yö melkeen puoli vuotta, mut sit lopulta sekin helpotti:) nyt on vaikee ajatella, et on joskus vuosia sit polttanut (paljon ja melkee 15 vuotta). Stay strong! Ja jos nyt jotain voin suositella, niin lue stumppaa tähän kirja. En nyt sano että lopetin siks, mutta sai se ainakin ajattelemaan asiaa:)

Plussaonnea<3
 
Tänään on kp5. Huomena ajattelin soittaa lapsettomuuspolille ja kysyä että pääsiskö tutkimuksiin. Yritys ollaan alotettu 6/17 tuulimuna oli 1/18 sen jälkeen ei oo yhtään plussaa tullu.

Piti soittaa jo maanantaina mut sinne on soittoaika vaan 11.00-11.30, en viittiny koulussa kesken tunnin mennä soittaa ku kuitenkin aika arka aihe mulle. Huomen on koulusta etäpäivä niin pystyn soittaa sinne kotoo.
 
Oireista:
viime plussakierrossa mulla oli ennen kun osasin raskautta ajatella niin palelua, tosi kovaa väsymystä, hulluja unia, heräilyä, alavatsan kipuja ja vv tuli enemmän. N. dpo 10 aikoihin alko tissit kasvaa ja sillon kun menkat oli jo myöhässä, mulla oli kunnon daisarit :hilarious:

Nyt ollu palelua, levottomia unia, heräilyä, vaikeutta nukahtaa, väsymystä (kummakos?), alavatsan kipuja ja nyt vv alkanu lisääntymään. Rinnat ei oo liikkunu mihinkään, niitä nyt kyttäilen ja jos ne kasvaa nii tiiän että raskaana ollaan :grin

Mies mulle just yks päivä sano että mitäs tisseille on tapahtunu kun on yllättäen kasvanu :wideyed: Kipeet on vieläki eikä nyt pieni tissilisä haittaa muutenkaan mutta oliskohan ”merkki” kun vasta dpo6. Ja pari päivää näyttäny olevan :hilarious: Ei siis sellasta suurta muutosta mutta mies ja minä huomattiin kuitenki.
 
Soitetaanko teillä suoraan sinne? Meillä täällä piti ensin varata aika perheneuvolan kautta josta pistivät lähetteen. Siis jos kunnalliseen meni. Toki nää vissiin vaihtelee kunnasta riippuen.

Mä en tiiä et voiko sinne suoraan soittaa vai pitääkö eka saada sinne lähete. Ajattelin kuitenkin soittaa suoraa sinne ja kysyy asiasta ja jos tarvii lähetteen niin sit yritän saada sen. Ja siis kunnalliseen on tarkotus mennä.
 
Takaisin
Top