Raskaaksi 2019

Jouluja kaikille! :)

Onko kellään kokemusta noista nettikauppojen (esim. Raskauskeiju) raskausketjupaketeista? Sen verran tunnen itseäni, että varmaan tulen testailemaan urakalla. Nuo olisi sen verran edullisia, että mieluummin tilaisin setin noita, kuin hakisin apteekista yksittäisiä kalliita - jos ne vaan siis toimii. Erityisesti ajatus huijausplussasta olisi aika ikävä!
 
StellaMom, Miltähän se häntäluu kipu tuntuu? Siis onko jatkuvaa vai ollut joku ohimenevä tuntemus?
Nimittäin tästä keskenmenneestä mulla vain tuli SE TUNNE, tosi vaikea selittää. Tiesin vain että oon raskaana ja sittenhän sainkin ne kaksi viivaa. :)
Ja muistan että kiinnittymisen aikoihin vihlaisi kohdunkanavassa. Sellaista ei koskaan oo ollut. Joten mitä erikoisempia oireita kyllä varmasti voi tulla. Pidän peukkuja! :wink
No kipuna se on jomotteleva, ja tuntuu kuin voisin venyttaa sitä kipua pois, eli kun pakaroita kiristää niin se tuntuu kipeämmältä. Nousin portaita aamulla ja silloin tuntui voimakkaammin! Ei ole tosiaan yli 10 vuoteen kipua siellä. :hilarious:
StellaMom, tulin huutelemaan tuolta elokuisista tänne. Ajattelin lueskella näitä aina välillä, jos jollain sattuu olemaan kysymys juuri sellaisesta asiasta, minkä itse on huomannut ennen plussaa :) Luin itse ovulaation jälkeen muistaakseni raskaaksi 2018 -sivustolta, että jollakin plussanneella oli ollut häntäluukipua. Itselläni häntäluu oli tosi kipeä dpo 6 koko illan, ja dpo 11 tuli testiin ensimmäinen haalea plussa. En tiedä, että oliko se raskaudesta johtuva oire, mutta minulle se ainakin oli poikkeavaa negakierroista. Toivotaan, että merkkaisi sinulle plussaa :finger:
No tuo voi olla samanlaista kuin mulla! Nyt kun istun sohvalla niin se tuntuu vain kun pakaroita puristaa/käyttää. Luin että se voisi olla liitoskipua tai kohdun kasvukipua tms. Mutta jos googlaa niin se voisi olla myös syöpä :grin toivon toki että mulle se tarkoittaa vain hyvää!
 
Jouluja kaikille! :)

Onko kellään kokemusta noista nettikauppojen (esim. Raskauskeiju) raskausketjupaketeista? Sen verran tunnen itseäni, että varmaan tulen testailemaan urakalla. Nuo olisi sen verran edullisia, että mieluummin tilaisin setin noita, kuin hakisin apteekista yksittäisiä kalliita - jos ne vaan siis toimii. Erityisesti ajatus huijausplussasta olisi aika ikävä!
Ostin raskauskeijulta raskaustestit (onestep) ja ovistestit (onestep) sekä kaksi clearblue digitestiä. Kaikki paitsi digit ovat käytetty, en saanut mitään vääriä plussa testiä ja ovistestit toimivat jotenkin, ainakin sain yhden kerran voimakas toinen viiva. Hinta halpa ja toimitus about 2 arkipäivää. Voin suositella :)
 
Jouluja kaikille! :)

Onko kellään kokemusta noista nettikauppojen (esim. Raskauskeiju) raskausketjupaketeista? Sen verran tunnen itseäni, että varmaan tulen testailemaan urakalla. Nuo olisi sen verran edullisia, että mieluummin tilaisin setin noita, kuin hakisin apteekista yksittäisiä kalliita - jos ne vaan siis toimii. Erityisesti ajatus huijausplussasta olisi aika ikävä!


Mulla on vain hyviä kokemuksia!
Ovistestit näyttää räikeän plussan, esimerkiksi muut merkit ei itsellä toimi yhtä varmasti.
Ja negat on aina ollut negoja r.testeissä. Joten suosittelen kyllä :)
 
No nyt kun tulin pohtineeksi, niin esikoisen aikaan mulla oli ennen plussaa vähän niinkuin iskias kipua! Eli pakaroissa tuntui "kireyksiä". En muista aivan tarkalleen oliko miten, ettei tainnut ihan häntäluun kohin kumminkaan. Oon niin varma että plussaat Stella! ;)
 
No nyt kun tulin pohtineeksi, niin esikoisen aikaan mulla oli ennen plussaa vähän niinkuin iskias kipua! Eli pakaroissa tuntui "kireyksiä". En muista aivan tarkalleen oliko miten, ettei tainnut ihan häntäluun kohin kumminkaan. Oon niin varma että plussaat Stella! :wink
No aina voi toivoa :grin ja kun olen muissa kieroissa kokenut vain pömpötystä ja pientä nippailua niin heti lähtee analysoimaan uusia oireita kyllä :happy8 mutta totuus paljastuu tässä viikon päästä sitten kai!
 
Ollaan täällä mietitty, että jos nyt kuukauden-parin päästä menis aukiolotutkimukseen. Mites sitten noiden hoitojen aloittaminen? Inseminaatio?o_O
Mä niiiin toivon plussaa 2019 :sorry:
 
Hyvää joulua teille! Voi miten toivonkaan että ensijouluna meillä olisi jo pikkutonttu perheessä :sorry:

Mulla kp31. En ole testaillut sitten kuitenkaan, mutta kaikki merkit huomioon ottaen tässä mennään taas pitkään kiertoon. Itku.
 
Nyt kaivataan tietäjiltä neuvoja. Oviksen aikaan tiputteluvuotoa, tuleeko sitä yleensä ennen vai jälkeen oviksen? koskaan aiemmin ei ole tullut, mutta nyt lauantaina aamulla sain pc ovistestiin melkein plussan, sitten haaleni (en oo joskus aikanaan saanut pc testeihin melkein mitään, one stepit näyttäneet mutta nyt ei ollut niitä). Voihan olla että en ehtinyt sitä huippua saamaan testiin. Sunnuntaina tuli pyyhittäessä ja vähän pöksyyn veristä vuotoa, maanantaina vielä vähän, tänään ei muuta kun normaalia vetisempää valkkaria. Kivut oli lauantaina illalla ja la-su yönä havahduin kipuu. Voisko olettaa että ovis meni vkl ennen noita tuhruvuotoja? Eka varsinainen kierto edellisen synnytyksen jälkeen. Yritän kartoittaa miten nykyään osuu ovis kun ennen esikoista tuli aina myöhäinen ovis jos tuli.
 
StellaMom, noista "häntäluukivuista", mulla tuli esikoista odottaessa varmaan dpo 9 paikkeilla ihan jäätävä iskias tyyppinen kipu mitä ei koskaan aiemmin ollut, hyvä että paikallaan pystyi istumaan. Ja siitä perään häpyluun kivut, liitoskipumaiset.
 
StellaMom, noista "häntäluukivuista", mulla tuli esikoista odottaessa varmaan dpo 9 paikkeilla ihan jäätävä iskias tyyppinen kipu mitä ei koskaan aiemmin ollut, hyvä että paikallaan pystyi istumaan. Ja siitä perään häpyluun kivut, liitoskipumaiset.
Eli voi olla jotain kiinnittymiseen liittyvää myös :bookworm: pistää vain miettimään kun on niin random oire silti!:wideyed: katsotaan miten käy:happy: luottavaisin mielin ollaan vielä!
 
Nyt kaivataan tietäjiltä neuvoja. Oviksen aikaan tiputteluvuotoa, tuleeko sitä yleensä ennen vai jälkeen oviksen? koskaan aiemmin ei ole tullut, mutta nyt lauantaina aamulla sain pc ovistestiin melkein plussan, sitten haaleni (en oo joskus aikanaan saanut pc testeihin melkein mitään, one stepit näyttäneet mutta nyt ei ollut niitä). Voihan olla että en ehtinyt sitä huippua saamaan testiin. Sunnuntaina tuli pyyhittäessä ja vähän pöksyyn veristä vuotoa, maanantaina vielä vähän, tänään ei muuta kun normaalia vetisempää valkkaria. Kivut oli lauantaina illalla ja la-su yönä havahduin kipuu. Voisko olettaa että ovis meni vkl ennen noita tuhruvuotoja? Eka varsinainen kierto edellisen synnytyksen jälkeen. Yritän kartoittaa miten nykyään osuu ovis kun ennen esikoista tuli aina myöhäinen ovis jos tuli.

En varsinaisesti sun kysymykseen tiedä vastausta, kun ei oo ennen/jälkeen ovisvuotoja. Mutta ennen esikoista kans aina ollu myöhäinen ovis, esikoista en kyllä edes saanut tikulle. Nyt koitin synnytyksen jälkeen ekaa kiertoa tikuttaa (esikoinen 1 ja nyt ehkä neljät menkat ollu ja kiertoväli kaikkea 56-28 väliltä) niin en ainakaan oo saanut tikulle tässä kp17 -> (tikut ei ehtiny postissa aijemmin, ni ehkä ovis sit oli ennen sitä, jos limoihin ja kipuihin on uskominen). Tätiä odotan uudeksi vuodeksi, mut kattellaan. Oloja ei mihinkään suuntaan ja viime kierto oli taas aika pitkä....
 
Jouluja kaikille! :)

Onko kellään kokemusta noista nettikauppojen (esim. Raskauskeiju) raskausketjupaketeista? Sen verran tunnen itseäni, että varmaan tulen testailemaan urakalla. Nuo olisi sen verran edullisia, että mieluummin tilaisin setin noita, kuin hakisin apteekista yksittäisiä kalliita - jos ne vaan siis toimii. Erityisesti ajatus huijausplussasta olisi aika ikävä!
Olen ebaystä tilannut 50 testiä 4 euroa yhteensä. Voi testata vaikka joka päivä... :)
 
Näyttävätkö ne oikein sitten? Tuolla hinnalla epäilisin ainakin plussia ja negoja :bookworm:
Samoja Acon-testejä, kuin monessa muussakin kaupassa/nettikaupassa. Molemmat raskaudet näyttäneet ihan hyvin ilman turhia viivoja. Pari kertaa tullut haamuviiva, mutta se johtui omista hcg-arvoista.
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018
 
Takaisin
Top