Raskaaksi 2019

No niin eikö? :love017 Nyt äsken vielä selvis uus juttu, pupuillessa sattu joissakin asennoissa muniksiin/ sinne jonnekkin sillei että oli pakko vaihtaa. Vähän ku olis menny ”liian syvälle” mut tutut asennot ni siks ihmettelen. Eiks tää ollu jollain muullakin täällä ”ongelmana”?
Mulla käy alavatsaan kipeää ja eilen se osu "johonkin" ikävään kohtaan... Ja tosiaan ku olis treenannut alavatsaa seksin jälkeen
 
Riippuu tietysti tilanteesta, minusta löytyi "vika" niin sitä lähdettiin korjaamaan

Tässäkin varmaan se että yksityisellä kun itse maksaa siitä niin olis outoa ettei siellä suostuttais tekemään mitään. (Mehiläisessä esim. voi mennä verikokeisiinkin niin ettei tarvitse lähetettä, mutta sitten ei saa kela- korvausta tms. Raskaustestin ja hormonit voi ainaki niin kattoa. Luulis että muillakin on samoin.)
 
Mulla on ollu kans oviksen aikana tota mut tää oli erilaista. Ja ovis mulla oli jo :wideyed: Sillon oli enemmän sellasta tuntumaa siellä nyt ihan sattu. Mene ja tiedä :chicken: Nää on taas näitä että kaikesta keksii oireita :hilarious:
Mulla on ihan ovismaisia kipuja nyt ollu ja menkkajomoja vähän väliä ja r-testit väittää että hcg hormonia minusta löytyy
 
Mulla on ihan ovismaisia kipuja nyt ollu ja menkkajomoja vähän väliä ja r-testit väittää että hcg hormonia minusta löytyy

Niin eipä tässä auta kun odottaa kunnes tulee se plussa :grin Sulla tosin tais tulla jo :Heartred On se silti vaan mahdotonta antaa asian olla ja odottaa.. :angelic:
 
Tajusin kuulkaa äsken et mulla oli vahva antibioottikuuri ja ehkä se sit vähensi terolutin vaikutusta ja ovulaatio tapahtuu...
Ainakin e-pillerin kanssa antibiootti kuurin aikaan suositellaan kondomin käyttöä
 
Niin eipä tässä auta kun odottaa kunnes tulee se plussa :grin Sulla tosin tais tulla jo :Heartred On se silti vaan mahdotonta antaa asian olla ja odottaa.. :angelic:
No tuli se.. Ainakin itse luen sen plussaksi ja niin gyne sano myös et jos kahteen kertaan tulee ja tohon testiin jäi kuivuttua ihan selvät kaks viivaa niin vaikka toinen olikin hailumpi niin se luetaan plussaksi. Joten toivon vain tarrasukkia <3
 
Oi, onpas täällä jännittävät paikat monella :nailbiting:

Niin loppui talviloma ja paluu töihin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen.
Mä nukun aina huonosti viimeisen yön ennen töitä loman lopussa.

Aargh, kun mies käy mun hermoille. Olin toiveissa, että eilen olisi
aamusta päästy puuhiin ja luulin miehenkin olevan samoissa ajatuksissa.
Mutta kun oltiin aloittelemassa, hän totesikin, että kokee stressaavana
tämän, että pitää ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta hommat. Olin ihan, että
mitä!? ja luulin hänen tehneen aloitteen, mutta ilmeisesti luulin väärin.
Mulla meni hermot totaalisesti ja aloin parkua ja lukittauduin vessaan.
Myöhemmin juteltiin asioita auki ja koitin kertoa hänelle, miksi on tärkeää
ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta. Mutta ei siitä taida apua olla. Hän kerta-
kaikkiaan stressaantuu ajatuksestakin. Totesi sitten, että kunpa nyt tulisin
äkkiä raskaaksi. Sanoin siihen, että miten luulet sen onnistuvan, jos peti-
puuhia ei ole otollisimpaan aikaan o_O:banghead: Meillä ei ole aiemmin ollut
ovulaatiokeskusteluja, kun on aina tärpännyt suht nopeasti, mutta nyt
ajattelen iän olevan jo sen verran korkea, että parempi olisi ajoittaa oikeaan
kohtaan.

Sori avautuminen. Pystyykö kukaan samaistumaan vai onko teidän muiden
miehet sataprosenttisesti mukana?
 
Niin eipä tässä auta kun odottaa kunnes tulee se plussa :grin Sulla tosin tais tulla jo :Heartred On se silti vaan mahdotonta antaa asian olla ja odottaa.. :angelic:
Ja odottaa en malttanut. Tosin olin sekaisin mun kierrosta ja ihan ihmeissään kun tuli se toinen viiva ja tummuneena. Voi ei alko sit pelottaa että menee kaikki hyvin
 
Oi, onpas täällä jännittävät paikat monella :nailbiting:

Niin loppui talviloma ja paluu töihin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen.
Mä nukun aina huonosti viimeisen yön ennen töitä loman lopussa.

Aargh, kun mies käy mun hermoille. Olin toiveissa, että eilen olisi
aamusta päästy puuhiin ja luulin miehenkin olevan samoissa ajatuksissa.
Mutta kun oltiin aloittelemassa, hän totesikin, että kokee stressaavana
tämän, että pitää ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta hommat. Olin ihan, että
mitä!? ja luulin hänen tehneen aloitteen, mutta ilmeisesti luulin väärin.
Mulla meni hermot totaalisesti ja aloin parkua ja lukittauduin vessaan.
Myöhemmin juteltiin asioita auki ja koitin kertoa hänelle, miksi on tärkeää
ajoittaa tiettyyn osaan kuukautta. Mutta ei siitä taida apua olla. Hän kerta-
kaikkiaan stressaantuu ajatuksestakin. Totesi sitten, että kunpa nyt tulisin
äkkiä raskaaksi. Sanoin siihen, että miten luulet sen onnistuvan, jos peti-
puuhia ei ole otollisimpaan aikaan o_O:banghead: Meillä ei ole aiemmin ollut
ovulaatiokeskusteluja, kun on aina tärpännyt suht nopeasti, mutta nyt
ajattelen iän olevan jo sen verran korkea, että parempi olisi ajoittaa oikeaan
kohtaan.

Sori avautuminen. Pystyykö kukaan samaistumaan vai onko teidän muiden
miehet sataprosenttisesti mukana?

Voi ei :( Tiedän ton kun luulee että mies on mukana ja ei sitten ookkaan kun pitäisi aloittaa :banghead: Tulee ihan tyhmä olo.. Tsemppiä!:Heartred
 
Tervehdys kaikille! Jonkun aikaa olen jo seurannut tätä viestiketjua ja nyt päätin liittyä keskusteluun. Ollaan yritetty lasta jo kohta kolme vuotta ja lapsettomuutta alettiin tutkia vuodenvaihteessa. Tänään kävin aukiolotutkimuksessa ja torvet oli auki, myöskään mitään muuta selittävää ei ole löytynyt. Lugesteronit sain käyttöön tähän kiertoon, kun esitin asian niin että haluan jo jotain tukea tähän kiertoon, vaikkei tiettävästi hormooneissa ole mitään mainittavaa. Ultrassa näkyi 11mm follikkeli. Oletettu ovulaatio tapahtuu torstaina, niinä kertoina kun olen tikuttanut on löytyny siinä kp11 paikkein, nyt on meneillään siis kp8. Inseminaatio mahdollisesti seuraavassa kierrossa. Nyt pohdin että kuinka pian aukiolotutkimuksen jälkeen harrastettaisiin seksiä, joko nyt samana päivänä olisi ok? Miten te jotka olette käyneet aukkarissa ootte menetelleet?
 
Huh, olipas taas päivässä tullut paljon:) koitan muistaa mitä piti:)

Newmoonille, kiva että oli hyviä uutisia ja asiat rullailee toivottavasti aiemmin sovittuja aikatauluja noudattaen:)

Helena. Vaikeita nää ukot, i feel u. Jos koittais joka viikko harrastaa kerran tai pari ja sit ku tiedät et ovis, ni koittaisit sen viikon kerrat sujauttaa sit oviksen kohtaan? Niin mä teen, en tasan kerro ukolle millon se ovis on, jäis suorituspaineissa kumminkin hyödyntämättä vaikka yhdessä lasta toivotaanki:)

Dadalapsilla, jannilla ja beibellä hyvän kuuloiset oireet, oli varmaan jollain muullakin. Ite testaan keskiviikkona, sillon sit dpo10. Ei uskoa tärppiin.

Ja joku kysy jotain erimittaisista kierroista yms. En oo varma muistanko enää koko juttua tai ymmärsinkö sitä. Mut on erimittaisia kiertoja ja ihmisillä eri aikaan ovis. Esim. Jos mul olis ovis kp10, ni todnäköisesti testaisin siinä kp21, koska sillon olis noin dpo10(milloin monilla näkyy jo haamu, jos kiinnittyminen noin dpo7-8) ja siitä eteenpäin, yleensä kai luteliaali (aika oviksen jälkeen) on keskimäärin 14 päivää (12-16). Et eri kiertojen pituuksiahan meillä kaikilla on ja ovis sit on siinö kohtaa kiertoa kun kenelläkin on, mut samalla tavalla toi testausperiaate silti menee. Kaikki kuitenkin liittyy kaikkeen ja ollaan kaikki yksilöitä. Kun toisella näkyy haamu dpo10, toisella täys nega. Siks pitäis malttaa oottaa kuukautisiin, ennenku heittää hansikkaat tiskiin. Mutta kun ei malta:)
 
Kiva toi aurinkolasihymiö, ku pitäis olla 8 ja sulkumerkki. Niin siis se pointti on et yhtä kauan sitä plussaa siis me kaikki piinaillaan, toiset vaan piinailee useammin ku toiset, koska lyhyempi kokonaiskierto:)

Ja tervetuloa Monettelle:)
 
Täällä rupesi nännit kipeytyy, kahvi ei maistu kuten yleensä ja pissattaa farkut jalassa koko ajan.. Nyt on vähän enemmän raskaana oleva olo mutta muuten edelleen oireetonta ku muissa kierroissa oli kaikenlaisia juttuja ja nyt ei. Saa nähdä miten käy
 
Täällä dpo9 ja ainoat oireet kipeät nännit sekä pientä nippailua muniksissa. En ole tehnyt r-testin enkä teekään ennen kuin dpo14 tai dpo16 ellei täti kurvaa kylään. Aamulämmöt on mennyt kuin oppikirjan mukaan: juuri ennen ovulaatiota dippi, sitten lämpöjen nousu ja nyt myös mahdollisesti kiinnittymis dippi ja tänään nousussa jälleen. Huomenna onkin jännät paikat, onko lämpö nousussa edelleen vaiko kääntynyt laskuun ja aletaan odotella kuukautisia. Raskaus olisi äärimmäisen toivottu, yk5 menossa. Koitan olla ajattelematta liikaa ja vaan toivoa ettei menkat koskaan ala..

Tervetuloa uusille!

Zemppiä piinailijoille <3

Milloin Jesbe aioitkaan testata uudelleen? Tarrasukkia <3
 
Mua edelleen ällöttää välillä. Voiko olla vaan stressistä? Liikkeellä myös vatsatautia. Mun äidillä ei kyl ollu pahoinvointia raskaana.. Ja polvi niin kipee et varmaan torstaina lääkäriin. Huoh :dead: Pääsis kyl sit juttelee viel raskaudesta ja reumalääkkeistä. Vaik oon ennenki kysyny ja hänen mielestä mul turvalliset lääkkeet..

Ei nännikipuja, pientä nippailuu mahassa, tänään varmaan vähemmän ollu ku eilen.. Nyt mahd dpo 10 tai 11.

Plussia kaikille :Heartpink
 
Täällä dpo9 ja ainoat oireet kipeät nännit sekä pientä nippailua muniksissa. En ole tehnyt r-testin enkä teekään ennen kuin dpo14 tai dpo16 ellei täti kurvaa kylään. Aamulämmöt on mennyt kuin oppikirjan mukaan: juuri ennen ovulaatiota dippi, sitten lämpöjen nousu ja nyt myös mahdollisesti kiinnittymis dippi ja tänään nousussa jälleen. Huomenna onkin jännät paikat, onko lämpö nousussa edelleen vaiko kääntynyt laskuun ja aletaan odotella kuukautisia. Raskaus olisi äärimmäisen toivottu, yk5 menossa. Koitan olla ajattelematta liikaa ja vaan toivoa ettei menkat koskaan ala..

Tervetuloa uusille!

Zemppiä piinailijoille :Heartred

Milloin Jesbe aioitkaan testata uudelleen? Tarrasukkia :Heartred

Kuulostaa niin hyvältä noi sun lämmöt :eek::Heartred
 
Mä en pidätä hengitystä odotellessa vauvaa tänään taas ollu niin jotenki niin epätoivo että miksipä mulla oisi niin hyvä tuuri että saisin sen käärön :sad010 mietin että osaisko kukaan neuvolassa auttaa, mutta kuinka kauan pitää yrittää että jotain apuja saa? Ja koska oli keskenmeno niin alkaako siitä laskut taas alusta?

Me ollaan mun miehen kanssa julkisella hoidossa ja meille kävi niin, että kävin yksityisellä gynekologilla ja avasin sille mieltäni tärpäämättömyydestä. Se sitten laitto lähetteen kaupungin hedelmöityshoitoihin (ehdotti sitä itse)

Olin kyllä aivan varma että ne laittaa sieltä hoidoista kotio harjoittelemaan ja yrittämään lisää...mutta toisin kävi

Marraskuussa alussa olin sielä gynellä ja tammikuun lopussa oli ensikäynti hoidoissa... siinä välissä oli verikoetta yms tutkimuksia...eikä syytä löytynyt.

Heti ne kuitenkin ehdotti inseminaatiota ja lääkkeitä kierron tueksi toki olen 31v ja mies 34v..eli minun silmissä kuitenkin aika tehokasta touhua:happy::angelic:

Mä sanoisin siis et aina kannattaa kysyy! Ja suosittelen yksityistä gynekologia kanavana jos ei muuten tiedä mitä pitkin asiaa lähestyis:cat:
 
Takaisin
Top