Raskaaksi 2019

Joo olen kuullut myös että joillakin tulee "menkat" vaikka olisi raskaana.. Ei minunkaan ole tarkoitus turhia toiveita herätellä mutta olen sitä mieltä että jos oudot oireet jatkuu niin aina voi testata mielenrauhan saamiseksi :)
 
Täällä dpo10 ja lämpökäyrä näyttää tältä:

Eli reippaassa nousussa mahdollisen kiinnittymis dipin (dpo7-8) jälkeen...
 

Liitteet

  • Screenshot_20190305-074842.jpg
    Screenshot_20190305-074842.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 177
Join muuten 1,2dl mietoa punaviiniä nyt dpo 6 - 9 ja tänään en ajatellut enää juoda. Olen sitä mieltä että raskaana on hyvä olla nollatoleranssi alkoholin suhteen, ja ajattelin nyt, että en enää juo vaikka en edes tiedä olenko raskaana. Kiinnittymis tarkoituksessa join sen reilun desin muutamana iltana enkä usko että siitä haittaakaan olisi, vaikka ei välttämättä hyötyäkään. Mutta joka tapauksessa nyt en enää juo alkoholia kunnes tiedän todistetusti etten ole raskaana..
 
Enkä tietenkään vähättele moni on odottanut paljon kauemminkin ja onhan se palkinto odottamksen arvoinen tietenkin, mutta joinain päivinä ottaa enemmän koville. Mulla tulee aina näin pari päivää ennen menkkoja jo sellanen pieni pettymys kun ei uskalla toivoa että olisi raskaana vaan ennemmin vähän varautuu että kohta taas mennään :rolleyes: torstaina pitäis alkaa vuoto ja nyt koitan mennä sinne ilman testejä :grin
Kaikille pitkää pinnaa piinaviikkoihin ja uusiin kiertoihin plussatuulia. :angel1
 
Noni kp25 näyttäis taas kääntyvän kp1, ainakin ottaa taasen päähän ku ei oo yhtään sidettä/tampoonia mukana. Saas kattoo kuin kauan taas tiputtaa ennen varsinaista kp1:stä. Onks teil tiputtelijoilla kumminki tiputtelu ihan runsasta? Mä ainaki tarviin ihan useampaa sidettä/tampoonia
 
Noni kp25 näyttäis taas kääntyvän kp1, ainakin ottaa taasen päähän ku ei oo yhtään sidettä/tampoonia mukana. Saas kattoo kuin kauan taas tiputtaa ennen varsinaista kp1:stä. Onks teil tiputtelijoilla kumminki tiputtelu ihan runsasta? Mä ainaki tarviin ihan useampaa sidettä/tampoonia

Jos meinaat ennen varsinaisia menkkoja tulevaa tiputtelua? Mulla ei oo runsasta ja sen takia meen sekasin että mitä tää on. Ihan pikkuhousunsuoja riittää. Tai no mikä on paljon, tottunu runsaisiin menkkoihin niin kaikki tuntuu pieneltä määrältä :hilarious: Mutta en siis tampoonia tarvitse ainakaan.
 
Mitähän tää nyt on kun ärsyttää kaikki. En muista että olis ennen menkkoja ollu ikinä näin aikasin kun nyt vasta dpo5. Kaikki viestit luen väärin ja loukkaannun. Selkä taas ihan hullun jumissa (mul on aina jumissa skolioosin takia mutta välillä pahenee) ja aamulla heräsin siihen ettei toisessa kädessä kiertäny veri. Yleensä se menee hetkessä ohi mutta nyt kesti lähemmäs 10min.. Kauhee nälkä ja säätöä huomisesta. Ja pyykit pitäs pestä. Valivali... Voinko vaan mennä takasin nukkumaan :arghh:
 
Noni kp25 näyttäis taas kääntyvän kp1, ainakin ottaa taasen päähän ku ei oo yhtään sidettä/tampoonia mukana. Saas kattoo kuin kauan taas tiputtaa ennen varsinaista kp1:stä. Onks teil tiputtelijoilla kumminki tiputtelu ihan runsasta? Mä ainaki tarviin ihan useampaa sidettä/tampoonia

Ootko varma että on kyse tiputteluvuodosta jos kerran tarvitset ihan tamponin ? Voi tietysti olla että minulla on väärä käsitys tiputteluvuodosta terminä verrattuna kp1

Zemppiä joka tapauksessa <3
 
Minulla oli nuorena kysta joka painoi johonkin hermoon. En tiedä onko mikään koskaan ollut niin kipeä, en päässyt seisomaan kun säteili jalkaan saakka ja oksentelin sen kivun takia. Kahdesti käännyttivät päivystyksestä kotiin kun epäilivät vain umpisuolta ja kun tulehdusarvot ei kohonneet niin laittoivat kotiin. :shifty: Onneksi pääsin sitten gynelle. Kertaalleen se puhkaistiin ja kun se siitä vielä uusi niin sitten kirurgisesti poistettiin. Siinä meni sitten toinen munanjohdin samalla kun oli niin tiukasti kiinni siinä.
Joku taisin tuolla aiemmin sanoa, ettei toivoisi sitä pahimmalle vihamiehellekään. Taidan olla samaa mieltä. :arghh:

Mulla kp3 ja edelleen tuntuu siltä, että menkoista jäi kaksi ekaa päivää jonnekin hukkaan. Vuoto on nyt jo loppumaan päin. Tosi kummaa.
Kaikenlaisia kummia oloja tuntui myös. Mietin että pitäisi pitää jotain kirjaa, että tietäisi sitten loppukierrosta mistä ei tarvitse innostua.:laughing002
Mie oon melko tarkasti kirjannut ylös kun aloitin clomit ja terolutit eli kyllä huomaan sit erot mikä on ollut mulle normia ja mikä ei
 
Siis no en oo, siks kysyinki:) voihan olla kp1kin, tiedä näistä. Mut esim. Viime vuoto oli 12 päivää, siis 12 päivää siteitä/tampooneja, mut sit selkeesti ihan niegara siinä puolivälissä...
 
Tulos positiivinen, eipä sielläkään osattu sanoa miksi viiva on niin haalea. Nyt tietenki pelottaa toi mun hcg taso et miksi se ei nouse. Tarkempiin tutkimuksiin tuli pyyntö mutta ei siihen että saisin käynnin laskulle. Joten soitin yleiselle puolelle ja aika soitetaan minulle myöhemmin. Tuskin tänään soittavat mutta myöhemmin. No, rukoilen et kaikki on hyvin. Tosin ymmärsin että se hcg kun on olemassa jo matala niin se ei esim heti erity virtsaan ja nousee alakantissa mutta jos nousee tasaista tahtia niin kaikki pitäisi olla hyvin. Tämän ymmärsin espanjan kielestä hitusen shokissa et se nyt sit on positiivinen. Mutta jostain syystä en itke riemusta vaan oon tosi "lattea" ihan kuin joku olisi soittanut ja ilmoittanut että sun unelmat on totta mutta. Se hiljainen mutta. Ja ihan virtsatesti eli ei mikään veritesti eikä nyt tiedossa kuinka korkea se hcg on. Tieto vain että alussa. Enemmän tietoa varmaan saa sit ku pääsee sinne gynelle. Ja oon monesti käynyt siel yksityisellä ja nyt ku on rahasta kyse niin työpaikan ja asunnon vaihto söi käteisvaroja niin ei ihan pysty maksamaan sitä käyntiä nyt vaan pyysin laskulle niii ei. Ärsyttää
 
Nyt vaan Jesbe toivotaan parasta:Heartred tsemppiä toooosi paljon!
Kiitos. Toivon että kaikki sujuisi hyvin. Eli on todistettu ainakin et rfsu ei ollut ihan niin surkea vaikka heikkoa viivaa näyttikin. Varmasti ihan yksilöllinen miten se hcg tosiaan on kropassa mut nyt tuli huolia tuulimunasta tai et menee kesken. Pitää nyt yrittää rentoutua ja saada mielenrauha vain
 
Onnea Jesbe! Toivotaan et kaikki menee hyvin :Heartred

Kääk onks tosiaan niin et raskaana ei kande syödä gelee royaleita? Eli ovis plus jälkeen vähentää yhteen pilleriin ja r-plussan jälkeen kokonaan pois? Mä oon oviksen jälkeen vetäny viel pääasiassa kahta.. Mikä siinä muka pahaks :pale
 
Onnea Jesbe! Toivotaan et kaikki menee hyvin :Heartred

Kääk onks tosiaan niin et raskaana ei kande syödä gelee royaleita? Eli ovis plus jälkeen vähentää yhteen pilleriin ja r-plussan jälkeen kokonaan pois? Mä oon oviksen jälkeen vetäny viel pääasiassa kahta.. Mikä siinä muka pahaks :pale
Kiitos toivomme näin tänään nyt on muutenkin huono olla eli vituttaa ja ärsyttää ja itkettää kaikki... Nyt vain töihin ja tsempista itsensä .

Tohon sun kysymykseen en osaa kyl vastata. Mulla se seidivid plus piti vaan koko ajan ottaa nyt en oo ku raskaus vitamiineja vaan ne taitaa olla eri juttuja
 
Siis no en oo, siks kysyinki:) voihan olla kp1kin, tiedä näistä. Mut esim. Viime vuoto oli 12 päivää, siis 12 päivää siteitä/tampooneja, mut sit selkeesti ihan niegara siinä puolivälissä...

Mä olen käsittänyt, että tiputteluksi lasketaan vuoto, mihin ei tarvitse sidettä/tamponia. Tuo 12 päivän vuoto vaikuttaa erikoiselta:o kävisin itse ehkä lääkärissä mikäli jatkuisi tuommoisena :)
 
Varovaiset onnittelut Jesbe, toivotaan että kaikki on kunnossa ja että olet vain matalahormoninen <3

Zemppiä piinailijoille!
Jaksamista kp1 kohdanneille <3

Täällä dpo10 ja aika oireeton olo. Maltan hyvin olla testaamatta, liekkö joku oire sekin että on tyyni olo ? :D
 
Nyt on kaikki 109 sivua luettu ja uskallaudun tänne, kun olen edes vähän perillä muiden tilanteista. Muutama päivä siihen meni, mutta onneks oon vielä saikulla, niin on hyvin aikaa :grin

Itsellä siis todettiin viime torstaina kkm ja viikonloppuna oli kivulias, mutta onneksi nopea tyhjennysvuoto. Sitä ennen oli yk 10 menossa, joten aika kauan kesti tärpin tulla. Nyt oon käyny hakemassa kehiin gelee royalet, greippimehun ja rautatabletit (hemoglobiini neuvolassa 118). Lisäksi laitoin pikana tilaukseen 60kpl ovistestejä, niin on jotain millä testailla :p

Ennen keskenmenoa en siis ovista tikutellut tai mitään muutakaan. Toki Flon kanssa seurasin kiertoa, mutta muuten mentiin miehen kanssa aika fiilispohjalta. Nyt siis loppui tjottailu ja toivotaan, ettei tällä kertaa tarvitsisi noin kauan yrittää.

Hirmuisesti tsemppiä piinailijoille, tarrasukkia alkuvaiheen plussailijoille, sympatiat kp 1:lle ja oikein paljon plussatuulia kaikille :Heartred
 
Takaisin
Top