Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noni kp25 näyttäis taas kääntyvän kp1, ainakin ottaa taasen päähän ku ei oo yhtään sidettä/tampoonia mukana. Saas kattoo kuin kauan taas tiputtaa ennen varsinaista kp1:stä. Onks teil tiputtelijoilla kumminki tiputtelu ihan runsasta? Mä ainaki tarviin ihan useampaa sidettä/tampoonia
Noni kp25 näyttäis taas kääntyvän kp1, ainakin ottaa taasen päähän ku ei oo yhtään sidettä/tampoonia mukana. Saas kattoo kuin kauan taas tiputtaa ennen varsinaista kp1:stä. Onks teil tiputtelijoilla kumminki tiputtelu ihan runsasta? Mä ainaki tarviin ihan useampaa sidettä/tampoonia
Mie oon melko tarkasti kirjannut ylös kun aloitin clomit ja terolutit eli kyllä huomaan sit erot mikä on ollut mulle normia ja mikä eiMinulla oli nuorena kysta joka painoi johonkin hermoon. En tiedä onko mikään koskaan ollut niin kipeä, en päässyt seisomaan kun säteili jalkaan saakka ja oksentelin sen kivun takia. Kahdesti käännyttivät päivystyksestä kotiin kun epäilivät vain umpisuolta ja kun tulehdusarvot ei kohonneet niin laittoivat kotiin. Onneksi pääsin sitten gynelle. Kertaalleen se puhkaistiin ja kun se siitä vielä uusi niin sitten kirurgisesti poistettiin. Siinä meni sitten toinen munanjohdin samalla kun oli niin tiukasti kiinni siinä.
Joku taisin tuolla aiemmin sanoa, ettei toivoisi sitä pahimmalle vihamiehellekään. Taidan olla samaa mieltä. :arghh:
Mulla kp3 ja edelleen tuntuu siltä, että menkoista jäi kaksi ekaa päivää jonnekin hukkaan. Vuoto on nyt jo loppumaan päin. Tosi kummaa.
Kaikenlaisia kummia oloja tuntui myös. Mietin että pitäisi pitää jotain kirjaa, että tietäisi sitten loppukierrosta mistä ei tarvitse innostua.
Kiitos. Toivon että kaikki sujuisi hyvin. Eli on todistettu ainakin et rfsu ei ollut ihan niin surkea vaikka heikkoa viivaa näyttikin. Varmasti ihan yksilöllinen miten se hcg tosiaan on kropassa mut nyt tuli huolia tuulimunasta tai et menee kesken. Pitää nyt yrittää rentoutua ja saada mielenrauha vainNyt vaan Jesbe toivotaan parasta tsemppiä toooosi paljon!
Kiitos toivomme näin tänään nyt on muutenkin huono olla eli vituttaa ja ärsyttää ja itkettää kaikki... Nyt vain töihin ja tsempista itsensä .Onnea Jesbe! Toivotaan et kaikki menee hyvin
Kääk onks tosiaan niin et raskaana ei kande syödä gelee royaleita? Eli ovis plus jälkeen vähentää yhteen pilleriin ja r-plussan jälkeen kokonaan pois? Mä oon oviksen jälkeen vetäny viel pääasiassa kahta.. Mikä siinä muka pahaks
Siis no en oo, siks kysyinki:) voihan olla kp1kin, tiedä näistä. Mut esim. Viime vuoto oli 12 päivää, siis 12 päivää siteitä/tampooneja, mut sit selkeesti ihan niegara siinä puolivälissä...