Raskaaksi 2019

Ajattelin malttaa odottaa ja testata vasta dpo14 mikäli täti ei tule :) toivon niin teille plussaa:Heartred

Samoin! En kyl usko itsestäni. Ois kenties enemmän oireita. Monessa paikassa lukee esim. toi rintojen arkuus mikä sulla on. Ja mun äidillä oli ainaki väsymys. Ei mulla oo. Voi toki olla liian aikastakin ja kaikilla yksilölliset..mut en silti usko että oon raskaana :) :sorry:
 
Eli tässä mun aamulämpö-käyrä :

Kumpa tuossa olisi tosiaan kiinnittymis dippi ja nyt jatkais lämmöt kohoamista :)
 

Liitteet

  • Screenshot_20190304-080600.jpg
    Screenshot_20190304-080600.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 198
Mä en pidätä hengitystä odotellessa vauvaa tänään taas ollu niin jotenki niin epätoivo että miksipä mulla oisi niin hyvä tuuri että saisin sen käärön :sad010 mietin että osaisko kukaan neuvolassa auttaa, mutta kuinka kauan pitää yrittää että jotain apuja saa? Ja koska oli keskenmeno niin alkaako siitä laskut taas alusta?
 
Hanni_: Jossain sanottiin, että vuosi yritystä (tai puoli vuotta jos ikää on yli 35v). Mutta jos on joku syy mikä voi alentaa hedelmällisyyttä niin sitten voi myös mennä jo aiemmin. Eikä sitä minusta kyllä tarvitse alusta aloittaa keskenmenon takia.
Yritä ajatella niin, että keskenmeno tarkoittaa nimenomaan sitä, että voit tulla raskaaksi. Tsemppiä!:Heartbigred
 
Mä en pidätä hengitystä odotellessa vauvaa tänään taas ollu niin jotenki niin epätoivo että miksipä mulla oisi niin hyvä tuuri että saisin sen käärön :sad010 mietin että osaisko kukaan neuvolassa auttaa, mutta kuinka kauan pitää yrittää että jotain apuja saa? Ja koska oli keskenmeno niin alkaako siitä laskut taas alusta?

Ootko kartoittanut tilanteesi eli minkälaista apua mahdollisesti tarvitset? Raskaaksi tulo edellyttää että ovuloit ja harrastat oikeaan aikaan seksiä, kuten varmaan tiedät. Ovuloitko säännöllisesti? Terveellä pariskunnalla on 20-25% mahdollisuus raskautua per kierto, eli on aivan normaalia että raskautumiseen menee 6-12kk vaikka olisit ns. "terve"
 
Puhelimen albumi ja siitä tehtiin vihkonen ku se ei pitkälle ehtinyt. Nyt toivottavasti saadaan ihan kunnon kirja aikaan .. Eli ensin laitan tietyt kuvat puhelimen albumiin vauva2019 ja sitte lähetän kuvat tekstien kera smartphotolle ja teetän kirjan niistä. Esim masun kasvu, ultrakuvat, kuvia mitä tehty raskauden aikana ja se päättyy sit synnytykseen ja varmaan vauvan ekat viikot mut sit ku vauva tulee niin ihan saa oman "vanhanaikaisen" valokuva albumin ja myös vauva kirjan jollsineb minusta aikanaan tehty, tosin sen varmaan askartelen itse mieluisaksi. Harrastan askartelua ja teen monesti muistoista kollaaseja ku jossain käyty tai joku täyttää pyöreitä tai muuten vaan.. Esim ny teetän ystävänpäivältä kuvat ja teen kollaasin

Muista tehdä varmuuskopio ettei vaan katoa tiedot ❤️
 
Samoin! En kyl usko itsestäni. Ois kenties enemmän oireita. Monessa paikassa lukee esim. toi rintojen arkuus mikä sulla on. Ja mun äidillä oli ainaki väsymys. Ei mulla oo. Voi toki olla liian aikastakin ja kaikilla yksilölliset..mut en silti usko että oon raskaana :) :sorry:

Mun kaveri oli alkuraskaudessa ihan tietämätön. Väsymys mulla tuli eka ja palvelu, sit tuli se ellotus ja närästys paljon myöhemmin mut aikaisin kuitenkin. Me ollaan niin yksilöitä..
 
Eli tässä mun aamulämpö-käyrä :

Kumpa tuossa olisi tosiaan kiinnittymis dippi ja nyt jatkais lämmöt kohoamista :)
Mie toivon että sie plussaat! Toivon tietty et kaikilla tulee plus mut sun oireet on hyvän kuuloiset ja lämmöt on muuten melkein identtiset mitä mulla ollu. Nyt mul on tasaisesti koholla tosin oon huomannu et aamut ja illat on korkeimmillaan
 
Mä en pidätä hengitystä odotellessa vauvaa tänään taas ollu niin jotenki niin epätoivo että miksipä mulla oisi niin hyvä tuuri että saisin sen käärön :sad010 mietin että osaisko kukaan neuvolassa auttaa, mutta kuinka kauan pitää yrittää että jotain apuja saa? Ja koska oli keskenmeno niin alkaako siitä laskut taas alusta?

Julkisella vuosi yritystä ja sitte ei ala laskut nollasta Kyllä se käärö sinne suodaan, itse surullinen oon keskenmenneen takia mutta mulle se vuosien lapsettomuuden jälkeen oli jonkinlainen todiste et kykenen tulemaan raskaaksi ihan oikeasti..
Voimia,kyllä se käärö syliin asti tulee jossain vaiheessa kun vähiten sitä odotat <3 <3
 
Plussatuulia sinne ja muillekkin piinailijoille :Heartred Täällä olis potentiaalia mennä porukalla marraskuisiin.. :love017

Marraskuisissa hyvä porukka ja tosi monella on lupaavia oireita, jännää!

Hulluna jännittää kaikkien puolesta ja toivon että oma nyt hitusen ehkä vahvistuisi ennen sitä ultraa niin sais vielä enemmän varmuutta.

Kaikki oireilleet millon testaatte mä niin ootan ! :rolleyes:
 
Mie toivon että sie plussaat! Toivon tietty et kaikilla tulee plus mut sun oireet on hyvän kuuloiset ja lämmöt on muuten melkein identtiset mitä mulla ollu. Nyt mul on tasaisesti koholla tosin oon huomannu et aamut ja illat on korkeimmillaan


Joo pitää toivoa että tämä on tärppi kierto <3 ja sinulle Jesbe plussan vahvistumista ja lujat tarrasukat! <3
 
Joo pitää toivoa että tämä on tärppi kierto :Heartred ja sinulle Jesbe plussan vahvistumista ja lujat tarrasukat! :Heartred
Mulla oireet jatkuu vieläkin, eli jotaki on meneillään Tänään alkaa uus duuni, jännittää .. Uusi juttuja koko ajan Mukavaa ku ei koko ajan kuulostele mitäs kaikkea tapahtuu nyt. Ulkona 20 astetta ja ihana keli kävellä puoli tuntia duuniin..

Sulla on lupaavat oireet pidän niin peukkuja sulle! Oltaisiin marraskuisissa yhtä aikaa <3
 
Kuinka moni meinaa testata lähipäivinä ? :)

Täällä siis dpo9 mutta koitan malttaa odottaa vielä..

Mulla ei oo yhtään hajua kuinka pitkällä ees olisin. Periaatteessa nyt olis dpo10 jos oon nyt laskenut oikein millon yleensä ovis ja millon kirjasin oireet ylös Eli mahdollinen hedelmöittyminen tapahtui 19-21 helmikuuta On tyhmä olo ku menin sen terolutin mukaan ja tuliko ovis ja kaikki. Toivottavasti muut ei pidä mua ihan idiootti a. Taisin tänne kirjoittaa sillon et on outoa enkä aloittanut clomifenia ku ei mitään kuukautisia tullut ikinä. No, erheistä oppii. Nyt mulla flon ja cluen mukaan pitäisi alkaa menkat ylihuomenna ja toivon että toi testin aiheuttama hcg nousu on nyt sitten ottanut ne tarrasukat .. Jännittää suoraan sanottuna
 
Testailen aikasintaan ke..täytyy tutkia montako testiä mulla ees on :D

Hanni_ mun kaveri tuli helposti raskaaks mutta 2 keskenmenoa ja sai luget. Ja pysyi kyydissä vauva sit :)
 
Takaisin
Top