Raskaaksi 2019

Mulla on tänään ollu nippailua kanssa. Toivon niin kovasti ettei ala tiputtelu:sorry:

Beibielle ja Jannnille plussaonnea, ja muillekkin piinailijoille luonnollisesti.

Nipander onko vaan sellanen olo ettei tärpänny vai jäikö ovis hyödyntämättä? Joka tapauksessa ylläriplussaa sinne :Heartred

Jesbelle supertarrasukat! Tervetuloa Monette :)
 
Sekä kaikille tsemppiä ja kärsivällisyyttä:cat: Mies sano tänään kun halusin ’läheisyyttä’ että ”mut eihän sulla oo ovis” :angelic::finger::hilarious:
 
Siis jäi hyödyntämättä, mies lähti työmatkalla, niin vika satsi viis päivää ennen ovisplussaa. Parempi tietty ennen ku jälkeen, mut silti liian kaukaahaettua.

Noh, olis tälle kuuta parit kivat illanvietot tiedossa(niin ansaittua kun mies on viimeisen puolentoista kk aikana ollu noin viikon kotona), että ihan kiva kun saa sitten ottaa pitkän kaavan mukaan ja ens ovis sitten tän kuun loppupuolelle ja siitä toivotaan jouluvauva kyytiin, tyttö vielä, ni olis kaikki esikoisen vanhat jutut oikeeseen aikaan oikeen kokosia:)) mistä päästään taas siihen, että liian hyvää ollakseen totta;)

Mut tsempit teille muille piinailijoille. Toivotaan plussia<3 kyllä mäkin tässä vielä testailen, keskiviikkona seuraavaksi, vaikka blancoa tiedossa.
 
Täällä dpo9 ja ainoat oireet kipeät nännit sekä pientä nippailua muniksissa. En ole tehnyt r-testin enkä teekään ennen kuin dpo14 tai dpo16 ellei täti kurvaa kylään. Aamulämmöt on mennyt kuin oppikirjan mukaan: juuri ennen ovulaatiota dippi, sitten lämpöjen nousu ja nyt myös mahdollisesti kiinnittymis dippi ja tänään nousussa jälleen. Huomenna onkin jännät paikat, onko lämpö nousussa edelleen vaiko kääntynyt laskuun ja aletaan odotella kuukautisia. Raskaus olisi äärimmäisen toivottu, yk5 menossa. Koitan olla ajattelematta liikaa ja vaan toivoa ettei menkat koskaan ala..

Tervetuloa uusille!

Zemppiä piinailijoille :Heartred

Milloin Jesbe aioitkaan testata uudelleen? Tarrasukkia :Heartred

En tiedä vielä. Mulla on ihme päänsärky ja oksettaa ihan kauheasti nyt kaikki. Miten voi huono olo iskee näin yhtäkkiä näin kovana. Maha on turvoksissa ku keilapallo ja siinäpä se... Testaan viikolla itsekin vielä kerran noita testei on niin olisi kiva saada vahvempi viiva. Heti postaan kuvaa ku teen :)
 
No en ovuloinut luomusti kuin harvoin ja sitte tuli epäkypsiä munasoluja. Sitte alettiin kuukautiset terolutilla ja clomifen alottaa ovulaation ja sen oviksen jälkeen terolut tukemaan keltarauhasen toimintaa
Miten tuo munasolujen epäkypsyys todettiin, jos saa kysyä?

Miehistä: Onkait siinä suorituspaineita jos tietää että kerran kuus on mahikset tulla raskaaksi ja sit jos epäonnistuu (miten muka voi vaikuttaa?) niin sit pitää taas oottaa kuukausi ja seurata vierestä pettynyttä fruta kpnä1... Meillä tosin ukkoseni on sen verran tilastoihminen että se pitää jonkin sortin kirjanpitoa (??) ja huomauttaa mulle joskus että eiks nyt olis aika (tai sit sen vaan tekee mieli ;) ) ja hämmentävän tarkasti se on kommentoinut tuollai. Tosin nyt se on varmasti sekaisin laskuista kun itekään en ole selvillä.

Hieman jäin miettimään kystien olemusta ja vaikutuksia. Nyt on tänää ollut sama kuin viime kuussa: Vasemmalta juilasee tärinässä ja selinmakuulla ja jossain muussa tilanteessa. Viime kuussa samoihin aikoihin oli samaa, yksi päivä pahenevasti ja sit se katosi. Pari kuukautta sitten todettiin 20mm kysta vasemmalla munasarjassa. Puhelinihminen vastasi vaan ylimalkaasesti että näitä tulee ja menee sun ikäsellä. Kuitenkin on jäänyt hieman hampaankoloon että voisko se siellä häiritä raskautumista tms?
 
Muokattu viimeksi:
Voi täällä on monta piinailijaa, piti tulla vain toivottamaan plussatuulia!!! :Heartpink

Täällä kp5 ja odotellaan vuodon loppumista. Vähän on epätoivoinen fiilis, kun tajusin, että oviksen aikana eka mies on reissussa ja sitte heti perään minä. Läpsystä vaihto muuttuu epätoivoiseksi yritykseksi... :scratch
 
Miten tuo munasolujen epäkypsyys todettiin, jos saa kysyä?

Miehistä: Onkait siinä suorituspaineita jos tietää että kerran kuus on mahikset tulla raskaaksi ja sit jos epäonnistuu (miten muka voi vaikuttaa?) niin sit pitää taas oottaa kuukausi ja seurata vierestä pettynyttä fruta kpnä1... Meillä tosin ukkoseni on sen verran tilastoihminen että se pitää jonkin sortin kirjanpitoa (??) ja huomauttaa mulle joskus että eiks nyt olis aika (tai sit sen vaan tekee mieli :wink ) ja hämmentävän tarkasti se on kommentoinut tuollai. Tosin nyt se on varmasti sekaisin laskuista kun itekään en ole selvillä.

Hieman jäin miettimään kystien olemusta ja vaikutuksia. Nyt on tänää ollut sama kuin viime kuussa: Vasemmalta juilasee tärinässä ja selinmakuulla ja jossain muussa tilanteessa. Viime kuussa samoihin aikoihin oli samaa, yksi päivä pahenevasti ja sit se katosi. Pari kuukautta sitten todettiin 20mm kysta vasemmalla munasarjassa. Puhelinihminen vastasi vaan ylimalkaasesti että näitä tulee ja menee sun ikäsellä. Kuitenkin on jäänyt hieman hampaankoloon että voisko se siellä häiritä raskautumista tms?

Mulla on ainaki joskus puhjennu kysta. Jessus se sattuu. Jotkut menny siitä päivystykseenki. Mä makasin vaan liikkumatta kylmä hiki otsalla ja vedin pari särkylääkettä. Tapahtu siis heti yhdynnän jälkeen. Tai gyne ainaki epäili et ois se ku kerroin äkillisestä kivusta. Ei hajuukaan haittaako kystat raskautumista.. Hyvä tietää että yleisiä. Mulla viimeks puhkes about 27vuotiaana...?
 
Mulla oli 4cm kysta toisessa muniksessa kun tulin raskaaksi. Sitä ennen viitisen vuotta lapsettomuutta ja kystia oli ja meni paljon.
Veikkaan että haittasivat, varmaa tietoa ei ole. Gynet ei koskaan kyllä huolestuneet asiasta, kunhan totesivat.
 
Mulla oli 4cm kysta toisessa muniksessa kun tulin raskaaksi. Sitä ennen viitisen vuotta lapsettomuutta ja kystia oli ja meni paljon.
Veikkaan että haittasivat, varmaa tietoa ei ole. Gynet ei koskaan kyllä huolestuneet asiasta, kunhan totesivat.
Menikö kesken se kystallinen raskaus vaiko menikö hyvin...?

Jotkut kystathan ilmeisesti muodostaa jotain hormonia, et voi olla että se häirii raskautumista?
 
Miten tuo munasolujen epäkypsyys todettiin, jos saa kysyä?

Miehistä: Onkait siinä suorituspaineita jos tietää että kerran kuus on mahikset tulla raskaaksi ja sit jos epäonnistuu (miten muka voi vaikuttaa?) niin sit pitää taas oottaa kuukausi ja seurata vierestä pettynyttä fruta kpnä1... Meillä tosin ukkoseni on sen verran tilastoihminen että se pitää jonkin sortin kirjanpitoa (??) ja huomauttaa mulle joskus että eiks nyt olis aika (tai sit sen vaan tekee mieli :wink ) ja hämmentävän tarkasti se on kommentoinut tuollai. Tosin nyt se on varmasti sekaisin laskuista kun itekään en ole selvillä.

Hieman jäin miettimään kystien olemusta ja vaikutuksia. Nyt on tänää ollut sama kuin viime kuussa: Vasemmalta juilasee tärinässä ja selinmakuulla ja jossain muussa tilanteessa. Viime kuussa samoihin aikoihin oli samaa, yksi päivä pahenevasti ja sit se katosi. Pari kuukautta sitten todettiin 20mm kysta vasemmalla munasarjassa. Puhelinihminen vastasi vaan ylimalkaasesti että näitä tulee ja menee sun ikäsellä. Kuitenkin on jäänyt hieman hampaankoloon että voisko se siellä häiritä raskautumista tms?

Ovulaatio todettiin ja seurattiin kasvua mut ei. 8mm oli muistini mukaan isoin.
Sitten sanottiin että tulee epäkypsiä munasoluja, joka estää hedelmoittymisen. Myös sanottiin tuosta matalasta hcgsta et ku se on alle 1 ja korkeimmillaan 1,2 mitä oon katsonut noita gynen tekstejä eli ilmeisesti siinäkin häikkää ja testosteroni tasot korkeat. Perus monirakkulsiset munasarjat ja tuomio että ikinä en tuu lapsia noilla tekee. No, nyt oon ollu raskaana ja saanut keskenmenon ja nyt toivon mukaan olen uudestaan raskaana, ainakin testien puolesta. En ihan ole ymmärtänyt kaikkee mikä oli vikana mut oon luomusti kesken menneessä raskaudessa raskautunu...
 
Mulla on ainaki joskus puhjennu kysta. Jessus se sattuu. Jotkut menny siitä päivystykseenki. Mä makasin vaan liikkumatta kylmä hiki otsalla ja vedin pari särkylääkettä. Tapahtu siis heti yhdynnän jälkeen. Tai gyne ainaki epäili et ois se ku kerroin äkillisestä kivusta. Ei hajuukaan haittaako kystat raskautumista.. Hyvä tietää että yleisiä. Mulla viimeks puhkes about 27vuotiaana...?
Mulla on viimeksi puhjennut kysta viime keväänä ja hormoni lääkkeet itse asiassa tasasi sen että herkkiin raskaustesteihin ei enää tullut haamua kun oli ovulaatio ja ovulaatio tikut näytti siihen väliin aina ovista Onneks täällä tajysivat aloittaa hormonaalista hoitoa ja sen myötä on tasoittunut paljon, kuten lh huiput näkyy vain kun on ovulaatio ei muuten eikä tule tosiaan viivanpaikkoja herkkiin testeihin. Oli kokeen vuoksi pakko ja tein tonkin raskaustestin eka ihan blancot ennen ku niihin tuli viivat.
Kystien puhkeilu on todella todella kivuliasta ja mulla teininä ja joskus 22 vuotiaana oli pahimmillaan ku sillon oli myös liikakarvoitusta ikinä ei ylipainoa kylläkään .. Pcos siis minulla
 
Oon kiitollinen et meillä miehen kanssa niin aktiivinen seksi elämä koska elija kertoja ku puhuttiin et aletaan yritetään niin sillä ei muka mieli tehnyt ku minä tahdoin käyttää hyväksi ovulaation.. Noh, nyt on menty sen muk9ku haluttaa ja oon onnekas ku mun miehelle vielä kelpaa.. Joutuu erilleen loppuraskaudessa ja sitte synnytyksen jälkeen .

Huomenna soittavat tulokset lekurista . Toivon niin et ois tärppi oikeesti
 
Minulla oli nuorena kysta joka painoi johonkin hermoon. En tiedä onko mikään koskaan ollut niin kipeä, en päässyt seisomaan kun säteili jalkaan saakka ja oksentelin sen kivun takia. Kahdesti käännyttivät päivystyksestä kotiin kun epäilivät vain umpisuolta ja kun tulehdusarvot ei kohonneet niin laittoivat kotiin. :shifty: Onneksi pääsin sitten gynelle. Kertaalleen se puhkaistiin ja kun se siitä vielä uusi niin sitten kirurgisesti poistettiin. Siinä meni sitten toinen munanjohdin samalla kun oli niin tiukasti kiinni siinä.
Joku taisin tuolla aiemmin sanoa, ettei toivoisi sitä pahimmalle vihamiehellekään. Taidan olla samaa mieltä. :arghh:

Mulla kp3 ja edelleen tuntuu siltä, että menkoista jäi kaksi ekaa päivää jonnekin hukkaan. Vuoto on nyt jo loppumaan päin. Tosi kummaa.
Kaikenlaisia kummia oloja tuntui myös. Mietin että pitäisi pitää jotain kirjaa, että tietäisi sitten loppukierrosta mistä ei tarvitse innostua.:laughing002
 
Jos tosi kummia oloja jatkuu, niin voihan sitä testata kun menkat ohi. Onhan joillain menkat vaikka raskaana. Itellä esikoisesta alkoi menkat kolme päivää ennen kun olis pitänyt (siihen maailman aikaan mulla oli vielä tosi säännöllinen kierto) ja loppuivat sinä päivänä kun olis oikeesti pitänyt alkaa. Ennen vuotoa olin jo epäillyt tärppiä, vaikka en ollut testannut ja olin sata, että kesken meni taas. Mut oudot olot jatkui ja testasin sit kolme päivää sen jälkeen, ni oli ihan leffaviivat ja tyyppi tiukasti matkassa<3 ei siis tarkoitus jauhaa turhia toiveita, tiedän kyllä että kp1 on ikävä päivä ilmankin, mut joskus voi käydä esim. näinkin:)
 
Takaisin
Top