Raskaaksi 2019

Mä en pidätä hengitystä odotellessa vauvaa tänään taas ollu niin jotenki niin epätoivo että miksipä mulla oisi niin hyvä tuuri että saisin sen käärön :sad010 mietin että osaisko kukaan neuvolassa auttaa, mutta kuinka kauan pitää yrittää että jotain apuja saa? Ja koska oli keskenmeno niin alkaako siitä laskut taas alusta?
Mitä tarkoitat laskujen alusta alkamisella?
 
Kuinka moni meinaa testata lähipäivinä ? :)

Täällä siis dpo9 mutta koitan malttaa odottaa vielä..

Oliko sulla nyt siinä dpo12-14 pitunen luteaali? Kohtahan kieltämättä voisit jo testata :) Mutta olishan se helpompi saada selkeä viiva kun miettiä että onko vai ei eli venyttää niin pitkälle kun mahollista.

Yritän parhaani oottaa sinne maanantaille, jollon pitäs alkaa menkat. Mutta saattaapi viikonloppuna tulla kova himo :hilarious: Siskon luo mennään lauantaina eli sillon en voi koska koitan olla vielä hiljaa tästä. Eli sunnuntaissa olis potentiaalia :wink:grin No mä nään sen jo siitä että jos alkaa samanlainen tiputtelu kun viime kierrossa niin turhaan sitä testailee enää sen jälkeen :(
 
Eli tässä mun aamulämpö-käyrä :

Kumpa tuossa olisi tosiaan kiinnittymis dippi ja nyt jatkais lämmöt kohoamista :)

Nyt ärsyttää kun en jaksanu ite kattoa lämpöjä :shifty: Toisaalta ehkä voisin ottaa siitä enemmän stressiä. Eilen oli niin huono olo että katoin ja oli 36.6 mutta eipä se yksinään mitään kerro :joyful:
 
Mulla jäi tissikipu pois ja finnit ku mul yleensä tulee niin nyt ei tullu ku 1. Nippailee täälläkin koko ajan.. Testaat sitte mut hyvältä kuulostaa

On tää nännikipu/herkkyys kyllä outoa. Sit oon nyt eilen ja tänään heränny ihan kauheeseen oloon (en tiiä onko toi krapula oikee sana) kun hetken tuntuu että kaikki pyörii ja sattuu, nopeesti se kyllä menee ohi, 5-10min ehkä kestää..
 
On tää nännikipu/herkkyys kyllä outoa. Sit oon nyt eilen ja tänään heränny ihan kauheeseen oloon (en tiiä onko toi krapula oikee sana) kun hetken tuntuu että kaikki pyörii ja sattuu, nopeesti se kyllä menee ohi, 5-10min ehkä kestää..
Just toi mulla ollu ku herännyt. Ei oo tienny ihan missä on mikä on ja ihan krapulainen olo jotenki. Se on ainoa sana mitä olen osannut käyttää kuvaamaan tuota... Noh, nyt odotellaan ja toivottavasti hypätään marraskuisiin... Täällä aika aikasin tuli noi viivat ja tiputtelu vuoto sun muut oireet. Toi tissikipu tuli mulla hitusen mut kainalosta ja välillä nännit herkkänä hetken tai ihan ku kutittelis, en osaa kuvailla.

Plussatuulia ja oireet kuulostaa et nyt vois pieni olla mukana <3
 
Jannn: Miten kaverilles perusteltiin niitten lugejen käyttöä km:jen jälkeen?

Edit: Jaa, googlailinkin hieman tuota aihepiiriä, tiettyyn aikaan otettuna luget auttaa kiinnittymiseen ja ilmeisesti estää supisteluja. Tiedätkö, jannn, millä viikoilla kaverillas oli mennyt kesken?
Tämä kyseleminen liittyy siihen että ite olen miettinyt että onko vika ulkopuolella (myrkyt, työympäristö), sikiössä vaiko kohdussa.
 
Muokattu viimeksi:
Julkisella vuosi yritystä ja sitte ei ala laskut nollasta Kyllä se käärö sinne suodaan, itse surullinen oon keskenmenneen takia mutta mulle se vuosien lapsettomuuden jälkeen oli jonkinlainen todiste et kykenen tulemaan raskaaksi ihan oikeasti..
Voimia,kyllä se käärö syliin asti tulee jossain vaiheessa kun vähiten sitä odotat :Heartred :Heartred

Jos julkisella vuosi, niin kauanko yksityisellä?
 
Mitä tarkoitat laskujen alusta alkamisella?
Kaiketi sitä että pitääkö tulla vuosi pelkkää negaa raskaustesteistä putkeen vaiko riittääkö että lopputulos on sama... Eli nollaako alkanut(ja keskeytynyt) raskaus timerin. Julkisella puolella ne sanoo että "jos ei vuoteen kuulu vauvaa niin tuu takasi sitten", minkä voi siis tulkita kummalla tavalla tahansa, riippuen määrärahoista O_o. Mä en tiedä vastausta. Mulla on sama kysymys kuin kysyjällä. Vuosi on pitkä aika varsinki jos ikää alkaa kertymään ja lähentelemään kriittisiä aikoja.
 
Oliko sulla nyt siinä dpo12-14 pitunen luteaali? Kohtahan kieltämättä voisit jo testata :) Mutta olishan se helpompi saada selkeä viiva kun miettiä että onko vai ei eli venyttää niin pitkälle kun mahollista.

Yritän parhaani oottaa sinne maanantaille, jollon pitäs alkaa menkat. Mutta saattaapi viikonloppuna tulla kova himo :hilarious: Siskon luo mennään lauantaina eli sillon en voi koska koitan olla vielä hiljaa tästä. Eli sunnuntaissa olis potentiaalia :wink:grin No mä nään sen jo siitä että jos alkaa samanlainen tiputtelu kun viime kierrossa niin turhaan sitä testailee enää sen jälkeen :sad001


Mulla on luomuna 12 päivän luteaali. Nyt Terolut tukemassa että toivottua että pitenee tai että olen raskaana :)
 
Just toi mulla ollu ku herännyt. Ei oo tienny ihan missä on mikä on ja ihan krapulainen olo jotenki. Se on ainoa sana mitä olen osannut käyttää kuvaamaan tuota... Noh, nyt odotellaan ja toivottavasti hypätään marraskuisiin... Täällä aika aikasin tuli noi viivat ja tiputtelu vuoto sun muut oireet. Toi tissikipu tuli mulla hitusen mut kainalosta ja välillä nännit herkkänä hetken tai ihan ku kutittelis, en osaa kuvailla.

Plussatuulia ja oireet kuulostaa et nyt vois pieni olla mukana :Heartred

No niin eikö? :love017 Nyt äsken vielä selvis uus juttu, pupuillessa sattu joissakin asennoissa muniksiin/ sinne jonnekkin sillei että oli pakko vaihtaa. Vähän ku olis menny ”liian syvälle” mut tutut asennot ni siks ihmettelen. Eiks tää ollu jollain muullakin täällä ”ongelmana”?
 
No niin eikö? :love017 Nyt äsken vielä selvis uus juttu, pupuillessa sattu joissakin asennoissa muniksiin/ sinne jonnekkin sillei että oli pakko vaihtaa. Vähän ku olis menny ”liian syvälle” mut tutut asennot ni siks ihmettelen. Eiks tää ollu jollain muullakin täällä ”ongelmana”?

Mulla ainaki sattuu joskus ja viimeks varsinki sillo ku sattu munasarjaanki ja oletan et oli ovis..
 
Mulla on luomuna 12 päivän luteaali. Nyt Terolut tukemassa että toivottua että pitenee tai että olen raskaana :)

Näin muistelin.

Miten muuten kun r-testeissä lukee että menkkojen oletettuna alkamispäivänä voi testata, mutta sitten kun joillain on lyhyempi kierto niin miten se selittyy? Eihän se niin voi mennä että lyhyen kierron aikana se hcg nousee nopeemmin.. Vai? Miksi pidemmän kierron omaavat joutuu piinailemaan pidempään vaikka sinne dpo15 jos jo toinen voi testata dpo10? En ymmärrä :grin
 
Kaiketi sitä että pitääkö tulla vuosi pelkkää negaa raskaustesteistä putkeen vaiko riittääkö että lopputulos on sama... Eli nollaako alkanut(ja keskeytynyt) raskaus timerin. Julkisella puolella ne sanoo että "jos ei vuoteen kuulu vauvaa niin tuu takasi sitten", minkä voi siis tulkita kummalla tavalla tahansa, riippuen määrärahoista o_O. Mä en tiedä vastausta. Mulla on sama kysymys kuin kysyjällä. Vuosi on pitkä aika varsinki jos ikää alkaa kertymään ja lähentelemään kriittisiä aikoja.

Eiks niitä voi huijata että juujuu vuos jo yritetty..
 
Mulla ainaki sattuu joskus ja viimeks varsinki sillo ku sattu munasarjaanki ja oletan et oli ovis..

Mulla on ollu kans oviksen aikana tota mut tää oli erilaista. Ja ovis mulla oli jo :wideyed: Sillon oli enemmän sellasta tuntumaa siellä nyt ihan sattu. Mene ja tiedä :chicken: Nää on taas näitä että kaikesta keksii oireita :hilarious:
 
Jannn: Miten kaverilles perusteltiin niitten lugejen käyttöä km:jen jälkeen?

Edit: Jaa, googlailinkin hieman tuota aihepiiriä, tiettyyn aikaan otettuna luget auttaa kiinnittymiseen ja ilmeisesti estää supisteluja. Tiedätkö, jannn, millä viikoilla kaverillas oli mennyt kesken?
Tämä kyseleminen liittyy siihen että ite olen miettinyt että onko vika ulkopuolella (myrkyt, työympäristö), sikiössä vaiko kohdussa.

Eka meni pari pvää pos. testistä. Tokast en tiedä. Kyselen joskus jos kehtaan..
 
Takaisin
Top