Raskaaksi 2019

Yhdyn edellisiin :p

Teillä kellä miehet on käynny testeissä niin lähetteellä? Yksityisellä? Tarviiko käydä jossain alku keskystelyssa?

Kyselin gyneltäni kupin kotiin (lapsettomuusklinikka), muuten olisi ollut vähän vaikeampi saada mies hommiin. Ehkä se siks ei haluu yksityiselle inssiin kun koittaa loppuun asti vältellä purkkihommia :scratch ja töissä poissaolojen selittelyä. Luulee raukka varmaan myös et voin tulla raskaaks millon vaan
 
Kyselin gyneltäni kupin kotiin (lapsettomuusklinikka), muuten olisi ollut vähän vaikeampi saada mies hommiin. Ehkä se siks ei haluu yksityiselle inssiin kun koittaa loppuun asti vältellä purkkihommia :scratch ja töissä poissaolojen selittelyä. Luulee raukka varmaan myös et voin tulla raskaaks millon vaan


Haha meillä on sama, mies luulee että aina on mahku raskautua. Se nyt on runkannu purkkiin muutenkin jo pari kertaa. Viimeks varmaan vuosi sitten kun satutti kivekset töissä.. :hilarious:
 
Kyselin gyneltäni kupin kotiin (lapsettomuusklinikka), muuten olisi ollut vähän vaikeampi saada mies hommiin. Ehkä se siks ei haluu yksityiselle inssiin kun koittaa loppuun asti vältellä purkkihommia :scratch ja töissä poissaolojen selittelyä. Luulee raukka varmaan myös et voin tulla raskaaks millon vaan
Mikä lie tossa purkissa on?! Vai ihan vaan että kaikki tietään mitä siellä tehään vaikkakin ne tekee sitä muutenkin mutta ehkä yksin muiden tietämättä.. tiedä häntä
On se kuitenkin hieno huomata että mieskin on selvitelly tai lukennu googlesta asioita :grin
 
Tepsu, yksityisellä klinikalla missä nyt lopulta tehtiin yksi inssi ja mulle aukiolotutkimus yms. Mies sai kalenterista ite valita päivän millon on valmis menemään näytettä antaa ja sit vaan meni. Ei tarvinnut lähetettä siis. Tulokset sille lääkäri soitti ja sit tuli myös sähköpostiin se analyysi
 
Siis nyt oon äimänkäkenä tuon gynen jälkeen!
Ultrasi ja oikeella puolella hyvänkokoinen munarakkula, sanoi että ovuloin lähipäivinä tai sitten se on kysta. Laitto verikokeisiin myös et nähdäänkö oonko ovuloinut. Laittaa myöhemmin myös ultra kuvat ja liput laput kertomukset postissa kotiin. Siis yritin sanoa että oon saanut melkein sen Ovis plussan viime keskiviikkona että enhän mä enään voi ovuloida tässä kierrossa. Sit se sanoo että niihin tikkuihin ei voi luottaa mutta silti käski tikuttamaan nyt perjantaihin asti? Kysyin vielä miltä limakalvo näytti niin sanoi että oikeen täydellinen kolmikerroksinen vai mikä lie. Mä en todellakaan usko et se Ovis ois nyt vasta tulossa.? Ehkä se ei vaan oo irronnut? Antoi kuitenkin kotiläksyksi harrastella tänään ja huomenna seksiä.
Ymmärrän sen että kaikkilla on se oma hormooni tasapaino ja esim mulla se varmasti on niin matala että en saa sitä plussaa esim Ovis testiin mutta eikai ne nyt niin mönkään aja ne tikut o_O tulossa siis varmaan pitkä kierto.. :shifty:


Jotenkin ei ollu kyllä yhtään asiakaspalvelija työstään tykkäävän oloinen..
 
Siis nyt oon äimänkäkenä tuon gynen jälkeen!
Ultrasi ja oikeella puolella hyvänkokoinen munarakkula, sanoi että ovuloin lähipäivinä tai sitten se on kysta. Laitto verikokeisiin myös et nähdäänkö oonko ovuloinut. Laittaa myöhemmin myös ultra kuvat ja liput laput kertomukset postissa kotiin. Siis yritin sanoa että oon saanut melkein sen Ovis plussan viime keskiviikkona että enhän mä enään voi ovuloida tässä kierrossa. Sit se sanoo että niihin tikkuihin ei voi luottaa mutta silti käski tikuttamaan nyt perjantaihin asti? Kysyin vielä miltä limakalvo näytti niin sanoi että oikeen täydellinen kolmikerroksinen vai mikä lie. Mä en todellakaan usko et se Ovis ois nyt vasta tulossa.? Ehkä se ei vaan oo irronnut? Antoi kuitenkin kotiläksyksi harrastella tänään ja huomenna seksiä.
Ymmärrän sen että kaikkilla on se oma hormooni tasapaino ja esim mulla se varmasti on niin matala että en saa sitä plussaa esim Ovis testiin mutta eikai ne nyt niin mönkään aja ne tikut o_O tulossa siis varmaan pitkä kierto.. :shifty:


Jotenkin ei ollu kyllä yhtään asiakaspalvelija työstään tykkäävän oloinen..

Onko sun olot enemmän ennen ovista vai oviksen jälkeen sopivia? Ehkä näät nyt sitten tuleeko ns uudestaan ovisplussa vai ei et mikä tilanne.
 
Siis nyt oon äimänkäkenä tuon gynen jälkeen!
Ultrasi ja oikeella puolella hyvänkokoinen munarakkula, sanoi että ovuloin lähipäivinä tai sitten se on kysta. Laitto verikokeisiin myös et nähdäänkö oonko ovuloinut. Laittaa myöhemmin myös ultra kuvat ja liput laput kertomukset postissa kotiin. Siis yritin sanoa että oon saanut melkein sen Ovis plussan viime keskiviikkona että enhän mä enään voi ovuloida tässä kierrossa. Sit se sanoo että niihin tikkuihin ei voi luottaa mutta silti käski tikuttamaan nyt perjantaihin asti? Kysyin vielä miltä limakalvo näytti niin sanoi että oikeen täydellinen kolmikerroksinen vai mikä lie. Mä en todellakaan usko et se Ovis ois nyt vasta tulossa.? Ehkä se ei vaan oo irronnut? Antoi kuitenkin kotiläksyksi harrastella tänään ja huomenna seksiä.
Ymmärrän sen että kaikkilla on se oma hormooni tasapaino ja esim mulla se varmasti on niin matala että en saa sitä plussaa esim Ovis testiin mutta eikai ne nyt niin mönkään aja ne tikut o_O tulossa siis varmaan pitkä kierto.. :shifty:


Jotenkin ei ollu kyllä yhtään asiakaspalvelija työstään tykkäävän oloinen..

Toi kolmikerroksisuus vois viitata aikaan ennen ovulaatiota. Mutta koska näitä kaikenlaisia limakalvojen poikkeavuuksia voi olla, niin eihän sitä tiedä... Koska verikoe? Jospa sulla vasta olis ovis tuloillaan... Tai mites noi kystat, muodostuiko ne jotenkin niin, et kun munarakkula ei puhkeakaan vaan jatkaa kasvamista? :pompus:
 
Mikä lie tossa purkissa on?! Vai ihan vaan että kaikki tietään mitä siellä tehään vaikkakin ne tekee sitä muutenkin mutta ehkä yksin muiden tietämättä.. tiedä häntä
On se kuitenkin hieno huomata että mieskin on selvitelly tai lukennu googlesta asioita :grin

Luulen, että siinä on just se että "kaikki" tietää miks olet sinne tullut. Mutta monilla miehillä se voi olla myös ego/itsetunto/pelko kysymys, sillä jos onkin jotain vikaa niin se on iso kolaus miehisyydelle ja jos ei mene tutkimuksiin niin itsessä ei myöskään näennäisesti ole mitään vikaa. Omalle miehelle sinne ei hirveesti tarvinnut patistella mutta sanoi jälkeenpäin että pelkäsi jos onkin jotain vikaa. Hieman häiritsevää siellä kai oli ja seinät kuulemma paperia ja kaikki kuului toisista huoneista ja käytävältä niin oli vähän varpaillaan koko ajan. Sanoo myös et stressaavaa se et ne kupit on niin pieniä et tosi vaikea saada kaikki tavara sinne kun ei voi tietää etukäteen miten tällä kertaa lentää ja kun kaikki pitäs sinne saada ja ihme asennos joutuu olemaan et sen saa ees sinne purkkiin :hilarious: mut nyt osaa kuulemma jo paremmin tekniikan et eka kerta oli kauhea :hilarious:
 
Toi kolmikerroksisuus vois viitata aikaan ennen ovulaatiota. Mutta koska näitä kaikenlaisia limakalvojen poikkeavuuksia voi olla, niin eihän sitä tiedä... Koska verikoe? Jospa sulla vasta olis ovis tuloillaan... Tai mites noi kystat, muodostuiko ne jotenkin niin, et kun munarakkula ei puhkeakaan vaan jatkaa kasvamista? :pompus:
Muodostuu esim siten. Toiset muodostuu keltarauhasesta. Mut jos muodostuu puhkeamattomasta munasolusta, myöskään limakalvo ei muutu sellaiseksi kuin oviksen jälkeen. Kolmikerroksisuus siis on nimenomaan follikkelivaiheen limis, oviksen jälkeen keltarauhashormoni hävittää ton kerrosnäkymän
 
Mutta sulla on vielä kokeilematta lääkkeelliset kierrot? Eli siis se, että ajetaan oma hormonitoiminta kokonaan alas ja estrogeenilla kasvatetaan limis? Jos näin on, niin älä heitä kirvestä kaivoon! Mä uskon että se kyllä auttaa sun tilanteessa :) Silloin oma ovis ei tapahdu niin limis ei pääse luhistumaan.

Unohtui vastata. Eli joo on kokeilematta ivf. En tiedä onko tolla luhistumisella niin väliä jos limakalvo ei muutu vastaanottavaiseksi keltarauhashormonin vaikutuksesta. Nythän se on vähän ihmetys et miksei limis oo muuttunut vaikka oon käyttäny lugeja. Et jos siitä puuttuu jotku keltarauhasreseptorit niin silloin mikään määrä lugeja ym ei voi muuttaa sitä oikeanlaiseksi. Mut niin, vielä ei tiedetä ja pinnistelen itseäni uskomaan et ivf korjaa ettei mun maailma luhistuisi.
 
Onko sun olot enemmän ennen ovista vai oviksen jälkeen sopivia? Ehkä näät nyt sitten tuleeko ns uudestaan ovisplussa vai ei et mikä tilanne.

Juu pitää tehdä Ovis testi. Mulla on vähän sellanen tunne et se on vaan munasolu mikä ei irtoo. Mulla on kyllä "limat" ollu vasta nytten.. Pitäiskö mun si syödä teroja jos en saa Ovis tikkuun mitään? Elokuussa oli se munarakkula mikä kasvo eikä irronnut mut siinä oli jo kauheet oireet, mahan turvotus ja herkkyys ym..

Muoks. Voisko/Pitäiskö ovistestin näyttää kokoajan plussaa jos munasolu ei irtoa?
 
Juu pitää tehdä Ovis testi. Mulla on vähän sellanen tunne et se on vaan munasolu mikä ei irtoo. Mulla on kyllä "limat" ollu vasta nytten.. Pitäiskö mun si syödä teroja jos en saa Ovis tikkuun mitään? Elokuussa oli se munarakkula mikä kasvo eikä irronnut mut siinä oli jo kauheet oireet, mahan turvotus ja herkkyys ym..

Muoks. Voisko/Pitäiskö ovistestin näyttää kokoajan plussaa jos munasolu ei irtoa?
Terot estää ovulaation ja tekee sen keltarauhasen. Ite aioin kp40 aloittaa kuurin mut menkat tulikin. Onneksi. Keho toimii edes jotenkin.. toivon mukaan irtoo nyt ja ajoitettu oikeaan aikaan.. oplussaa ei mun mielestä koko ajan tuu jos ei irtoa. Tosin oon testannut nyt pari kiertoa ja oplussan jälkeen haalistunut ja tummunut loppua kohti. Sit onki menkat tullu. Sit ollu pari kiertoa et olisi tummaa vaan ja plussaa mut menkat tulee nopeasti ja niukasti. Nämä oletan et on anovulatorisii ku mul selkeästi on erilainen vuoto välillä. Eli nyt oli runsaampi ja punainen tumma normaali ja kierto oli 8 pv pidempi. Sit taas siinä ku oplussaa koko ajan niin vuoto oli niukka ja outo ja tosi melkein musta eli ilmeisesti estrogeeni koholla melkoisen paljon. Näin mulla on opetettu tosta koostumus värijutusta ja nämä on minun kokemukseni eli ei varmaan päde kaikkiin.
 
Luulen, että siinä on just se että "kaikki" tietää miks olet sinne tullut. Mutta monilla miehillä se voi olla myös ego/itsetunto/pelko kysymys, sillä jos onkin jotain vikaa niin se on iso kolaus miehisyydelle ja jos ei mene tutkimuksiin niin itsessä ei myöskään näennäisesti ole mitään vikaa. Omalle miehelle sinne ei hirveesti tarvinnut patistella mutta sanoi jälkeenpäin että pelkäsi jos onkin jotain vikaa. Hieman häiritsevää siellä kai oli ja seinät kuulemma paperia ja kaikki kuului toisista huoneista ja käytävältä niin oli vähän varpaillaan koko ajan. Sanoo myös et stressaavaa se et ne kupit on niin pieniä et tosi vaikea saada kaikki tavara sinne kun ei voi tietää etukäteen miten tällä kertaa lentää ja kun kaikki pitäs sinne saada ja ihme asennos joutuu olemaan et sen saa ees sinne purkkiin :hilarious: mut nyt osaa kuulemma jo paremmin tekniikan et eka kerta oli kauhea :hilarious:
Toi on varmaan juuri noin!! Ja ymmärrän sen täysin, mutta se mitä miehet ei varmaan ymmärrä että niillä on se tasan yks kerta kun ne palkää että niissä on jotain vikaa mutta kuinka monta eri liikkuvaa tai epäonnistunutta osaa meissä naisissa on? Kuinka monta kertaa ite on epäilly munasarjasyöpää kohdunkaulansyöpää tai no kyllä te tiiätte mutta kokee kalauksen naisrllisuudelle ja sille asialle jota pidetään luonnollisempana ikinä..
 
Toi kolmikerroksisuus vois viitata aikaan ennen ovulaatiota. Mutta koska näitä kaikenlaisia limakalvojen poikkeavuuksia voi olla, niin eihän sitä tiedä... Koska verikoe? Jospa sulla vasta olis ovis tuloillaan... Tai mites noi kystat, muodostuiko ne jotenkin niin, et kun munarakkula ei puhkeakaan vaan jatkaa kasvamista? :pompus:


Katson vielä nuo paperit läpi kun pääsen kotiin.. En nyt tiedä riippuuko se verikokeen otto siitä jos saankin Ovis plussan mihin en usko sit yhtään edes ite o_O on tää vaan vittu vaikeeta. Anteeks kielenkäyttö:hilarious: menee hermo.
 
Mitä Ovis testejä suosittelette? Missähän olis alimmat pitosuudet :wacky: onko esim noi raskaus keijun Ovis puikkotestit hyviä?

Jos tarviit nopeesti ni kaupasta joku :grin saa nähä onko mun kotitestistä tilatut vieläkään tulleet..
 
Takaisin
Top