Raskaaksi 2019

Kysyin inseminaatiosta niin sanoi, että meille ei tehdä, kun siittiöiden liikkuvuus on normaali. Kysyin myös oisko jotain muita tukilääkkeitä ku terolut, niin ei kuulemma tähän tarkotukseen oo. Emätipuikkoja (luget?) on olemassa, mutta ei nekään tähän tiputteluhomaan oikein sovi(?!?!?!). Konsultoi vielä ens viikon tiistaina lääkäriä asiasta ja soittaa. Perusmeininki.

Okei, melko jännä kommentti. Mulla noi luget ainakin on määrätty just nimenomaan välivuotoihin:pompus: ja kyllä meille inssejä tehdään 3-4 vaik sperma normaali... Ja mun limakalvo outo... Että näin nää paikat on kyl ihan erilaisia:angry4
 
Oon kans ymmärtäny, että luget on monellaki auttanu tiputteluun. Tämä oli kuitenki kolmas kerta ku kysyn ja vastaus on aina terolut.
Täällä on tosiaan ihan omat linjaukset ja vähän villin lännen meininki muutenkin. Hoitaja ja lääkäri on molemmat tosi ihania, mutta olisin silti toivonu, että päästäis kokonaan OYS:in asiakkaaks.

Edit. On tietysti huippujuttu, että ultrat voi tehdä lähikaupungissa, kun Ouluun on matkaa rapiat 160km.
 
Onko muille tarjottu keskusteluapua tai yleensäkään kysytty jotain mitä kuuluu, miten oot jaksanu kysymyksiä?
En tajunnu kysyä onko jotain apua saatavilla, jos joutuu kuupa liian koville tässä ootellessa. Työterveyden kautta on kyllä saatavilla kaks käyntiä psykologille.
 
Onko muille tarjottu keskusteluapua tai yleensäkään kysytty jotain mitä kuuluu, miten oot jaksanu kysymyksiä?
En tajunnu kysyä onko jotain apua saatavilla, jos joutuu kuupa liian koville tässä ootellessa. Työterveyden kautta on kyllä saatavilla kaks käyntiä psykologille.

Ei oo. Sillon ihan aluksi piti kyllä täyttää sellainen omaa seksuaaliterveyttäkoskeva kaavake, missä kysyttiin että haluaako prosessin edetessä keskusteluapua... En kyllä tiedä, ei siitä sen jälkeen kukaan oo mitään puhunut, että pitää varmaan sit ku itsestä siltä tuntuu, ni kysyä että mites sen keskustelymuavun laita oikeen on....
 
Hei te joilla on ollut ovuloimattomia kiertoja niin onko teillä niissä ollut myös ovislimaa?

Väittäisin että kyllä. En pysty toki täysin varmaksi aina sanomaan onko ovista ollut vai ei, mutta nissä superpitkissäkin kierroissa on limailua. Ja siis sellaisissa kohtaa, ettei laskennallisesti sovi oviksen ajankohdaksi.
 
Oon kans ymmärtäny, että luget on monellaki auttanu tiputteluun. Tämä oli kuitenki kolmas kerta ku kysyn ja vastaus on aina terolut.
Täällä on tosiaan ihan omat linjaukset ja vähän villin lännen meininki muutenkin. Hoitaja ja lääkäri on molemmat tosi ihania, mutta olisin silti toivonu, että päästäis kokonaan OYS:in asiakkaaks.

Edit. On tietysti huippujuttu, että ultrat voi tehdä lähikaupungissa, kun Ouluun on matkaa rapiat 160km.

Oisko teillä tehty inssit tuossa lähisairaalassa vai Oulussa? Jos eivät siksi suostu antamaan pareille joilla sperma on normaalia, koska ostopalvelut toisesta sairaalasta on niin kalliita. Laittavat sitten vaan suoraan ivf:ään, koska onnistuminen siinä on varmempaa.
 
Onko teidän mielestä tää kp 22 plussa? Ei ollut kyllä noin tumma märkänä, mutta tummin tikuista kuitenkin. Nyt jo selkeä laskusuunta, että jos se plussa olisi sitten ollut tuolloin :bored: tai sitten tulee joskus myöhemmin. Oireilukin on tosiaan vasta alkanut.

Ehkä jätän tikut nyt toistaiseksi tähän. Jos tulee kunnon oireita niin sitten kokeilen uudestaan.
 

Liitteet

  • IMG_20200406_191138.jpg
    IMG_20200406_191138.jpg
    12 KB · Katsottu: 106
Oisko teillä tehty inssit tuossa lähisairaalassa vai Oulussa? Jos eivät siksi suostu antamaan pareille joilla sperma on normaalia, koska ostopalvelut toisesta sairaalasta on niin kalliita. Laittavat sitten vaan suoraan ivf:ään, koska onnistuminen siinä on varmempaa.

Oulussa. Luulen kans, että tämäkin on taustalla.
 
Miks tää aina jännittää kun on menossa gynelle? (nyt on se kysta kontrolli) mä muuten tän kuun seurailen teitä sivusta meillä on mies reissussa kaks viikkoa eli just sen ovis viikon, ei siis tarvii tressata :headphone:
 
Miks tää aina jännittää kun on menossa gynelle? (nyt on se kysta kontrolli) mä muuten tän kuun seurailen teitä sivusta meillä on mies reissussa kaks viikkoa eli just sen ovis viikon, ei siis tarvii tressata :headphone:

Muakin on aina jännittäny paljonkin ennen näitä vuoto- ja lapsettomuusgynejä, vaikka niitä käyntejä on jo aika monta kertyny täs 2v aikana. Se on se kun asia on maailman tärkein, tunteellisin ja herkin itselle. Toivottavasti kaikki hyvin kontrollissa!
 
Väittäisin että kyllä. En pysty toki täysin varmaksi aina sanomaan onko ovista ollut vai ei, mutta nissä superpitkissäkin kierroissa on limailua. Ja siis sellaisissa kohtaa, ettei laskennallisesti sovi oviksen ajankohdaksi.

Hmm kiitos kokemuksesta. En tiä pitäskö jo luovuttaa oviksen ja tikutuksen suhteen.. Melkee 2vk tikuttanu lähes joka pv. Toisaalta vv alko lisääntyä vasta n. 1,5viikkoa sitten ja sitä ennen oli aika kuivaa. Limaa huomasin ekan kerran 3pv sitten ja sitä on vähän tullu sen jälkeen joka pv mut ei kuitenkaan niin paljon mitä yleensä ennen ovista. Menkat flo ennustaa tän viikon loppuun mut enpä usko siihenkään. Oispa "ylimääräistä" rahaa niin kävisin ultrassa kattoo tilanteen.
 
Muokattu viimeksi:
15862672433814849752524456146730.jpg
Tässä tän päivän ovistesti. Vielä ois joku puolet varaa tummua.. Eilenkin oli musta tollanen.

Muoks. Ja niin kuten tiedämme niin kuvassa on kyllä oikeaa haaleampi
 
Sieltä se lähestyy. Mul rupee iskee paniikki kun testit ei ole tulleet :hilarious: ehkei kerkee tullakaan ennen pyhiä. Noo ei se mitään.. Ei oo vielä ovisoireita :/

Niin no lähestyispä... Vielä jatkan testailua. Toivotaan et sun testit tulee! Tai sit käyt hakee kaupasta hätäpaketin :wacky:
 
Hmm kiitos kokemuksesta. En tiä pitäskö jo luovuttaa oviksen ja tikutuksen suhteen.. Melkee 2vk tikuttanu lähes joka pv. Toisaalta vv alko lisääntyä vasta n. 1,5viikkoa sitten ja sitä ennen oli aika kuivaa. Limaa huomasin ekan kerran 3pv sitten ja sitä on vähän tullu sen jälkeen joka pv mut ei kuitenkaan niin paljon mitä yleensä ennen ovista. Menkat flo ennustaa tän viikon loppuun mut enpä usko siihenkään. Oispa "ylimääräistä" rahaa niin kävisin ultrassa kattoo tilanteen.

Toi oli musta niin käsittämätön miten sun hoito keskeytettiin. Kuitenkin linjauksen piti mun käsityksen mukaan olla, että alkaneet hoidot viedään loppuun keräykseen asti. Sulla katkes siihen pahimpaan mahdolliseen kohtaan :sad001 että juu, ajettiin sun hormonitoiminta täysin nollaan, mut hei pärjäile. Mua surettaa ja suututtaa sun tilanne enemmän kun omani.

Toivottavasti keho siitä nyt kuitenkin hiljalleen käynnistyisi :Heartred limailu kuulostaa ainakin lupaavalta.
 
Takaisin
Top