Raskaaksi 2019

Niin no lähestyispä... Vielä jatkan testailua. Toivotaan et sun testit tulee! Tai sit käyt hakee kaupasta hätäpaketin :wacky:

Ihan lähikaupas ei taida olla mut on täs muitaki kauppoja.. tai sit ois vähemmän stressiä ku ei tikuttais :p varmasti kyl teen Digin oletettuna oviksena tai jos tulee oireita
 
Utrassa oli kaikki hyvin muutokset on poistuneet :grin

Puhuttiin samalla tästä lapsi haaveesta, asioita joita nousi esiin on paino se on nyt niillä rajoilla pääsiskö hoitoihin en jotenki yllättyny ollenkaan... sitte se ystävämme kilpirauhanen joka on pitkään ollu siinä rajoilla mutta kukaan ei koskaan puutu siihen kun on kuitenkin viitearvoilla. Ja sanoin tän myös sille lääkärille joka sanoi kirjottavansa sen sinne lausuntoon mistä voin käskeä terveyskeskus lääkärin lukevan sen!! Kun tosiaan lapsettomuuspolilla arvo yritetään saada sinne 2.5 ja mulla oli viimeks 4.9 Jos sais vaikka ne lääkkeet siihen ja sitä kautta vaikka painonkin tippumaan.. :smiley-angelic001 ja jos sitäkautta vaikka plussa tulis ilman hoitoja, mies ei vaan kommentoinnu mitään kun mainitsin jos hän kävis simppa testeissä kattomassa tilanteen..
 
Utrassa oli kaikki hyvin muutokset on poistuneet :grin

Puhuttiin samalla tästä lapsi haaveesta, asioita joita nousi esiin on paino se on nyt niillä rajoilla pääsiskö hoitoihin en jotenki yllättyny ollenkaan... sitte se ystävämme kilpirauhanen joka on pitkään ollu siinä rajoilla mutta kukaan ei koskaan puutu siihen kun on kuitenkin viitearvoilla. Ja sanoin tän myös sille lääkärille joka sanoi kirjottavansa sen sinne lausuntoon mistä voin käskeä terveyskeskus lääkärin lukevan sen!! Kun tosiaan lapsettomuuspolilla arvo yritetään saada sinne 2.5 ja mulla oli viimeks 4.9 Jos sais vaikka ne lääkkeet siihen ja sitä kautta vaikka painonkin tippumaan.. :smiley-angelic001 ja jos sitäkautta vaikka plussa tulis ilman hoitoja, mies ei vaan kommentoinnu mitään kun mainitsin jos hän kävis simppa testeissä kattomassa tilanteen..

4.9?? Ai oli? Tietääkseni yli 4 arvo on siis jo yli ihan kaikkien ihmisten viitteen, että sillä pitäis kyllä kenen vaan saada lääkitys, vaikka ei yrittäis lasta??
Hyvä et sielläkin rullaa asiat eteenpäin :)
 
4.9?? Ai oli? Tietääkseni yli 4 arvo on siis jo yli ihan kaikkien ihmisten viitteen, että sillä pitäis kyllä kenen vaan saada lääkitys, vaikka ei yrittäis lasta??
Hyvä et sielläkin rullaa asiat eteenpäin :)
Miten mä muistelen että se sano 5.2 oli ekall kerralla ja se oli vähän yli ja kontrollissa se oli 4.9 ja just siinä rajoilla, (kuinka kiva lukee kannasta että ei aihetta jatkosuerannalle) mä ihan nyt kyllä ihan tarkistan... kiva syyttää jotain kun ei oo saanku lasta :eek: ihankun se olis oikeesti niitten vika :smiley-angry019
 
Toi oli musta niin käsittämätön miten sun hoito keskeytettiin. Kuitenkin linjauksen piti mun käsityksen mukaan olla, että alkaneet hoidot viedään loppuun keräykseen asti. Sulla katkes siihen pahimpaan mahdolliseen kohtaan :sad001 että juu, ajettiin sun hormonitoiminta täysin nollaan, mut hei pärjäile. Mua surettaa ja suututtaa sun tilanne enemmän kun omani.

Toivottavasti keho siitä nyt kuitenkin hiljalleen käynnistyisi :Heartred limailu kuulostaa ainakin lupaavalta.

Niin sitä mäkin loppuun asti toivoin että kuuluisin tuohon ettei keskeytettäisi kun hoito kuitenkin alkanut ja ohjeistus oli tuo. Polilta silloin sanoi että kierto palautuu normaaliksi vaikka sumut loppuu enkä siinä hetkessä siitä niin huolestunut mut nyt vasta vähän huolestunut että niin, palautuukohan tää oma hormonitoiminta ollenkaan.. Kai kattelen et alkaako menkat 2viikon sisään, jos ovisplussaa ei tuu, ja jos ei ala niin pitää sit soitella johkin. Luulis et kuitenki vähän palautunu nollalinjasta kun kuitenki vv on ja vähän limailuakin mut se tosiaan et nouseeko hormonit tarpeeksi.
 
4.9?? Ai oli? Tietääkseni yli 4 arvo on siis jo yli ihan kaikkien ihmisten viitteen, että sillä pitäis kyllä kenen vaan saada lääkitys, vaikka ei yrittäis lasta??
Hyvä et sielläkin rullaa asiat eteenpäin :)
Miten mä muistelen että se sano 5.2 oli ekall kerralla ja se oli vähän yli ja kontrollissa se oli 4.9 ja just siinä rajoilla, (kuinka kiva lukee kannasta että ei aihetta jatkosuerannalle) mä ihan nyt kyllä ihan tarkistan... kiva syyttää jotain kun ei oo saanku lasta :eek: ihankun se olis oikeesti niitten vika :smiley-angry019
Nythan mä en enää löytänny niitä kontrollikäynnin tuloksia, tekstin vaan että nyt ol potilaalle ilmotettu mutta 7.5 se arvo on ollu sen 5.2, mä kyllä soitan heti tk:hon kun saan sen lääkärin kirjotukset tonne kantaan..
 
Smoothie, jospa se sieltä pikku hiljaa alkais kroppa heräilemään. Äärimmäisen ärsyttävä tilanne kyllä:banghead:

Tepsu, no mutta mahtavaa että muutokset on poissa. Jos yhtään motivaatiota löytyy, niin monet on kyllä onnistuneet raskautumaan jo muutamien kilojen kevennyksen jälkeen:happy:

Jannn, ei muuta kun peitot heilumaan:happy: onko jo testiviekkareita?

Tääl tän kierron letrot huitastu naamariin. Menkatkin loppui, ni kaiketi tämänkin kierron vois tässä korkata:happy: kp21 ultraan tsekkaa se limakalvoasia:blackeye: olisipa se parantunut viime kerrasta
 
Tepsu, meillä kans mies ei aluksi ottanut kuuleviin korviinsa kun kehotin häntä menemään simppa testiin. Sit ensikäynnille kun mentiin ja siellä lääkäri sanoi että se on ensimmäinen testi mitä tehdään, niin oli mies kyllä stressaantunut. Mutta nyt kun on kaksi kertaa käynyt näytteen antamassa, niin ei ole kuulemma ees paha. Inssi päivänä oikeen kehuskeli miten vähän aikaa viipyi siellä ja meni hyvillä mielin takas töihin. :rolleyes:
Voi noita miehiä! Mutta uskon, että miehesi myös selviytyy tosta jos sinne menee.
 
Smoothie, jospa se sieltä pikku hiljaa alkais kroppa heräilemään. Äärimmäisen ärsyttävä tilanne kyllä:banghead:

Tepsu, no mutta mahtavaa että muutokset on poissa. Jos yhtään motivaatiota löytyy, niin monet on kyllä onnistuneet raskautumaan jo muutamien kilojen kevennyksen jälkeen:happy:

Jannn, ei muuta kun peitot heilumaan:happy: onko jo testiviekkareita?

Tääl tän kierron letrot huitastu naamariin. Menkatkin loppui, ni kaiketi tämänkin kierron vois tässä korkata:happy: kp21 ultraan tsekkaa se limakalvoasia:blackeye: olisipa se parantunut viime kerrasta

Juu on täs peitot heilunu mut täytyy heilua viel viikon :hungry::wtf::hilarious: kesti tajuta mitä testiviekkari meinaa :hilarious: noo vähän, mut lähinnä tekee mieli testaa rtestillä koska koirat seuraa mua koko ajan, mut kai niil on vaan nälkä aina :hilarious: sylkitestiä oon käyttäny vähän, kiinnostais kyl tietää onko ovistesti lähteny jo tummenee, vaik uskon et vähän on.. Mut plussa sit la tai su varmaan :rolleyes:
 
Eilen lätkästiin töissä mulle käteen 3viikon lomautus lappunen. On se mukava olla päiväkodissa töissä ku lomautuksia tulee, liia vähän lapsia hoidossa nii pitää lomauttaa työntekijöitä:meh:
 
Eilen lätkästiin töissä mulle käteen 3viikon lomautus lappunen. On se mukava olla päiväkodissa töissä ku lomautuksia tulee, liia vähän lapsia hoidossa nii pitää lomauttaa työntekijöitä:meh:

Mäki pk ja joka päivä saa miettiä mitä tapahtuu. Haluisin kyl mielummin lomautuksen kun palkatonta tai vanhuksia hoitaa/sairaalaan...
 
Mäki pk ja joka päivä saa miettiä mitä tapahtuu. Haluisin kyl mielummin lomautuksen kun palkatonta tai vanhuksia hoitaa/sairaalaan...
Joo on toi lomautus kivempi ku palkaton, pitäis ilmottaa ittensä työkkäriin et saa joko työttömyysrahaa tai liiton rahaa. Ja ne kun kattoo et on lähihoitaja nii samantien varmaan laittaa johonkin töihin missä tarvii lähihoitajii.

Meil oli just tän koronan takia töissä yt ja koskee kaikkia meijän pk paitsi laitoshuoltajaa joka hoitaa keittiön ja siivouksen
 
Täällä ei mitään uutta :nailbiting: piinailen ja kp 25/32.
Kaikkea oiretta olevinaan ja mies koko ajan kiinni mussa :wtf

Ja tänään kävin hoitajan kanssa juttelemassa, olin kyllä ihan jossain omissa maailmoissani, mietin et mitä mä siellä edes tein, kun käytiin mun oirekaavaketta läpi ja mua lähinnä huvitti, olo oli tosi jees ja olin varsin positiivinen kaiken suhteen, maailailin varmaan jotain pilvilinnoja siellä :hilarious: allergialääkitys tehonnut nyt tosi hyvin ja oon jo tasanen, eilen illalla tuli yks paniikki mut se tuli kortisonista ja hoitajan kanssa puhuttiin, että osa saa siitä haittavaikutuksena paniikkikohtauksen eli se jääköön nyt tauolle. Musta tuntuu et oon muutoin saanut elämäni takaisin :grin

Mut lääkäri yritti tänään soitella vielä labroista, en kuullut mut pisti viestiä ja kertoi, et kaikki arvot on kunnossa, niissä ei ollut mitään sellasta, mikä selittäisi oireitani eli ihan hyvillä mielin voin olla. Lisäksi hoitaja sanoi, et mulla vitamiinitasot ja kilppariarvot tällä hetkellä todella hyvät ajatellen raskautta :) Tää huojentaa jo paljon, enää on vaan oma psyykkinen puoli, mitä palautella. :thumleft

Mulla mahaa vähän tänään koskenut, mut varmaan ilmaa :grin ja mietin, että tää surkuttelu saapi loppua ja mä lähden huomenna juoksemaan pitkästä aikaa :shy:

Miten jaksaa olla testaamatta, en tajua, mut yritän sinnitellä :bounce
 
Smoothie, jospa se sieltä pikku hiljaa alkais kroppa heräilemään. Äärimmäisen ärsyttävä tilanne kyllä:banghead:

Tepsu, no mutta mahtavaa että muutokset on poissa. Jos yhtään motivaatiota löytyy, niin monet on kyllä onnistuneet raskautumaan jo muutamien kilojen kevennyksen jälkeen:happy:

Jannn, ei muuta kun peitot heilumaan:happy: onko jo testiviekkareita?

Tääl tän kierron letrot huitastu naamariin. Menkatkin loppui, ni kaiketi tämänkin kierron vois tässä korkata:happy: kp21 ultraan tsekkaa se limakalvoasia:blackeye: olisipa se parantunut viime kerrasta
Hyvä syyttää koronaa mutta sen tultua on kyllä tullu syötyy oikeen kunnolla ja varsinkin sokeri on tullu mutta ei jäädäkseen siitä nyt rupeen vierottaa taas itteeni
 
Tepsu, meillä kans mies ei aluksi ottanut kuuleviin korviinsa kun kehotin häntä menemään simppa testiin. Sit ensikäynnille kun mentiin ja siellä lääkäri sanoi että se on ensimmäinen testi mitä tehdään, niin oli mies kyllä stressaantunut. Mutta nyt kun on kaksi kertaa käynyt näytteen antamassa, niin ei ole kuulemma ees paha. Inssi päivänä oikeen kehuskeli miten vähän aikaa viipyi siellä ja meni hyvillä mielin takas töihin. :rolleyes:
Voi noita miehiä! Mutta uskon, että miehesi myös selviytyy tosta jos sinne menee.
Puhelimessa kun puhuttiin ja mainitsin että josko hänkin niin oli hyvin hiljasta, tiedän että hän vaan vaatii aikaa sulattaakseen asian miettiköön ensin itekseen :happy: sano vaan ettei mihinkään piikitys hommiin haluu lähtee :hug003 voi noita miehiä :Heartred
 
Puhelimessa kun puhuttiin ja mainitsin että josko hänkin niin oli hyvin hiljasta, tiedän että hän vaan vaatii aikaa sulattaakseen asian miettiköön ensin itekseen :happy: sano vaan ettei mihinkään piikitys hommiin haluu lähtee :hug003 voi noita miehiä :Heartred

Meilläkin ukko kyräili kun on niin ankeaa ruutata kuppiin jossain näytteenottovessassa:hilarious: kerroinpa sille sitten kuinka ankeaa on on olla vähän väliä värkki levällään millon joku kylmä metallivitkutin, dildon oloinen ultra sauva tai millon mikäkin ruisku, näytepuikko tai muu truutta sisällään, niin äkkiä se mukiin siemennys ei sitten ollutkaan niin kamalaa:hilarious: ymmärrän kyllä että toki saamme, voimme ja pitää valittaa omista ongelmista, ihan hyvässä hengessä käyty keskustelu siis:hilarious: mutta antaa miehellekin vähän perspektiiviä, että se on kuitenkin VAAN kuppiin runkkaamista epämiellyttävissä ja epäkiihottavissa tilanteissa.
 
Yhdyn edellisiin :p

Teillä kellä miehet on käynny testeissä niin lähetteellä? Yksityisellä? Tarviiko käydä jossain alku keskystelyssa?
 
Yhdyn edellisiin :p

Teillä kellä miehet on käynny testeissä niin lähetteellä? Yksityisellä? Tarviiko käydä jossain alku keskystelyssa?

Yksityiselle varattiin vaan suoraan aika spermalaboratorioon netissä ja lääkäri sit soitteli tulokset miehelle ja tuli myös postissa perässä. Sillon tais olla joku hedelmöllisyysviikko ja sai jonkun alennuksen esim tuosta tutkimuksesta niin sitä kautta, muutoin ei sillä klinikalla olla edes asioitu.
 
Takaisin
Top