Raskaaksi 2019

Onnea plussista:Heartred

Tänään Hesarista bongattua. Maailmaa uhkaa kondomipula:banghead: voihan myrkky:bag: se on aina mukavaa aloittaa aamu valelemalla suolaa haavoihin:hilarious:
 
Onnea plussista:Heartred

Tänään Hesarista bongattua. Maailmaa uhkaa kondomipula:banghead: voihan myrkky:bag: se on aina mukavaa aloittaa aamu valelemalla suolaa haavoihin:hilarious:

Noh, onneks meidän ei tarvi tästä ongelmasta stressata :bag: kunhan ei ovistestit lopu niin.. :hilarious:

Onnea MrsCherry!
 
Ainiin! Mulla on vuosipäivä. Nimittäin tän palstan kanssa. "Äkkiä" se vuos sit hurahti ja samassa ryhmässä ollaan edelleen. Kiitos kaikille teille ihanille kanssamatkaajille! :Heartbigred
 
Mullakin taitaa ensi kuussa olla vuosipäivä palstan kanssa. Kiitos kaikille myös vertaistuesta:Heartred jospa ensi vuonna tähän aikaan ei oltais kukaan täällä höpöttelemässä..

Niin ja onnea plussasta cherry!
 
Muokattu viimeksi:
Onnea plussista:Heartred

Tänään Hesarista bongattua. Maailmaa uhkaa kondomipula:banghead: voihan myrkky:bag: se on aina mukavaa aloittaa aamu valelemalla suolaa haavoihin:hilarious:


Haha. Onneksi en oo sit itse tuhlaamassa niitä kondomeja :finger: luitteko muuten sen että korona saattaa aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen :nailbiting::wtf:
 
Ainiin! Mulla on vuosipäivä. Nimittäin tän palstan kanssa. "Äkkiä" se vuos sit hurahti ja samassa ryhmässä ollaan edelleen. Kiitos kaikille teille ihanille kanssamatkaajille! :Heartbigred

Mun eka viesti taitaa olla tän palstan sivulla 2 tai 3:bag: tilanne ei oo muuttunut sitten miksikään:hilarious:

Kaikkea on kokeiltu paitsi ivf:hilarious: lisäravinteet kaikki, u name it. Muuta ajateltavaa, todellakin. Oon muuttanut, remontoinut, vaihtanut kolme kertaa työpaikkaa, stressannut, ollut stressaamatta, käynyt ulkomailla. Koiranpentu on enää hankkimatta:hilarious: oottakaapas kun säästän tässä vähän rahaa, niin hankin seuraavaksi sit sellaisen:Heartred
 
Mun la lähenee ja tyhjä kohtu ahdistaa enemmän kuin uskoin. Vaikka piti kaikki mennä hyvin. Surkea olo ja tää karanteenis olo syö ihmistä
 
Kusasin huvikseni raskaustestiin kun löyty viimeinen kaapista. Tasan viikko sitten pistetty Pregnyl ja 6 päivää sitten inssi. Nega on, halusin lähinnä nähdä että aiheuttaako pregnyl positiivista testiä. Mutta ei näköjään, ja tuskinpa toi tosta muuttuu:banghead:
 
Taitaa tää olla ihan höpöhöpö kierto, kp 27 eikä vieläkään mitään oloja mihinkään suuntaan. :banghead: Ei varmaan tartte uutta kiertoakaan ihan lähiaikoina ootella, joskus ens kuulla ehkä.
 
Kusasin huvikseni raskaustestiin kun löyty viimeinen kaapista. Tasan viikko sitten pistetty Pregnyl ja 6 päivää sitten inssi. Nega on, halusin lähinnä nähdä että aiheuttaako pregnyl positiivista testiä. Mutta ei näköjään, ja tuskinpa toi tosta muuttuu:banghead:

Mä näkisin ihan positiivisena ettei pregnyl haamuile enää joten ei ainakaan sekoita pakkaa kun/jos oikeasti testaat:) JA jos solu on hedelmöittynyt ja kiinnittymässä niin sitä on mahdotonta edes vielä nähdä testissä joten ei kirvestä vielä kaivoon! :)
 
Jeeee! Eikös tää nyt oo jo plussa?!
 

Liitteet

  • IMG_20200409_134210.jpg
    IMG_20200409_134210.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 87
Mä näkisin ihan positiivisena ettei pregnyl haamuile enää joten ei ainakaan sekoita pakkaa kun/jos oikeasti testaat:) JA jos solu on hedelmöittynyt ja kiinnittymässä niin sitä on mahdotonta edes vielä nähdä testissä joten ei kirvestä vielä kaivoon! :)

Niin, tottahan se on että ei ole vielä viikkoakaan inssistä mennyt. Ehkä tää negatiivisuus on taas itsensä "suojelua" mahdollisilta pettymyksiltä. Kiitos tsempistä:Heartred
 
Haha. Onneksi en oo sit itse tuhlaamassa niitä kondomeja :finger: luitteko muuten sen että korona saattaa aiheuttaa ennenaikaisen synnytyksen :nailbiting::wtf:

Luin joo, tosin ymmärsin et riski siihen on pieni. Mutta toki aina jonkun kohdalle sattuu, jos viimeisillään raskaana sairastuu. Mut ymmärsin et vauvat kuitenkin selviäis hyvin.
 
Takaisin
Top