Raskaaksi 2019

Juu kaupassa oli vaan noita rfsu Ovis testejä..haluisin nyt vaan muutenkin tietää onko noi one stepin Ovis liuskat ihan kuraa :D

Musta ne on ihan ok. Ehkä kannattaa oottaa vaan se 10-20min lähteekö tummumaan..
 
Juu kaupassa oli vaan noita rfsu Ovis testejä..haluisin nyt vaan muutenkin tietää onko noi one stepin Ovis liuskat ihan kuraa :D

Mun mielestä ne on ihan hyviä :)
Oon käyttänyt aina joko noita raskauskeijusta tilattuja, sofin ovistestejä tai pregcheckin ovistestejä ja kaikki toiminut ihan yhtä hyvin. Sofia käytän yleensä.
 
Mulla on dpo 1 tai 2 asti ollu rinnat arat. Tänää dpo4 aamusta ihan sairaan kipeät. Yleensä tää kipu tulee vasta viikko oviksesta. Nyt myös oviskipu tavallaan jäänyt vähän päälle, tai oikeestaan arkuus munasarjoissa. Toivottavasti tarkoittaa jotain hyvää, ennemmin ku paha, esim. Kystaa.
Tänää iski myös vilu ja väsy. Hirveän aikaista ollakseen mitään oireita ainakaa raskaudesta.
 
Mulla taas rinnat ei oo kipeytyny ollenkaa inssin jälkeen.. Yleensä kipeät heti oviksen jälkeen. Mut en usko että itellä tarkoittaa mitään. Vasta 5 päivää mennyt inssistä, pitäs vielä piinailla liian monta päivää :shifty:
 
Mulla taas rinnat ei oo kipeytyny ollenkaa inssin jälkeen.. Yleensä kipeät heti oviksen jälkeen. Mut en usko että itellä tarkoittaa mitään. Vasta 5 päivää mennyt inssistä, pitäs vielä piinailla liian monta päivää :shifty:

Onks siitäkin jo 5 päivää? Miten mulla on sellanen olo et se oli tyyliin eilen:hilarious: no, olin eilenkin 12h töissä. Kun on vaan töissä ja kotona, ni kyl tuntuu et ajantajukin on ihan pihalla:hilarious: sähän pääset kohta testaamaan:pompus: oireita?
 
Onks siitäkin jo 5 päivää? Miten mulla on sellanen olo et se oli tyyliin eilen:hilarious: no, olin eilenkin 12h töissä. Kun on vaan töissä ja kotona, ni kyl tuntuu et ajantajukin on ihan pihalla:hilarious: sähän pääset kohta testaamaan:pompus: oireita?

Joo viime perjantaina. Ei oo mitään oireita, en kyllä usko että tärppiä tulee. Mullakin on töitä ollut melkein joka päivä ja koko pääsiäinenkin menee töissä, ihan hyvä vaan niin en ehdi kokoajan pohtia mahdollisia kolotuksia ja nippailuja:grin
 
Vilu selittyy näköjään sillä että lämmöt on noussu 36.8. Hirveen aikaisin.
Ja valkovuotoa/limailua ollut eilisestä. Mikä myös on hirveän aikaista.
Katsoin just että viime plussassa rintakivut tuli tosi myöhään, ja vaan vähän. Sitä ed. Plussa/km, nii tissikipu tuli melkein heti oviksen jälkeen ja kesti siihen haalentuneeseen testiin asti. Eli ei osaa ennakoida. Se on joko menkat tai plussa :D odottavan aika on pitkä.

Tylsää kyllä tuon koronan kanssa, ku ei miehet pääse ultraan mukaan jos raskautuis täs.
 
Jahas, testit tuli postissa :grin huomisesta alan testaa, vkloppuna sit pari kertaa päiväs. Pientä jomottelua ollu lähinnä oikeella puolella. Toiv kovenee loppuviikosta ja irtois oikeesti joku hyvä muna :woot:
 
Oli pakko testata vielä tänään, samanlainen kun päivällä. Saas nähdä pysyykö samanlaisena vai muuttuuko mihinkään
 

Liitteet

  • IMG_20200408_220433.jpg
    IMG_20200408_220433.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 98
Mitä Ovis testejä suosittelette? Missähän olis alimmat pitosuudet :wacky: onko esim noi raskaus keijun Ovis puikkotestit hyviä?
Puikkotesteistä ei kokemusta mutta liuskat eivät mielestäni ole kovin herkät. En ole saanut koskaan edes tasavahvoja viivoja vaikka pcllä on testiviiva kontrolliviivasta selvästi tummempi. Kuvassa ne cd 17 tulkitsen plussaksi, ylemmät onesteppeja ja alin pc.
Screenshot_20200409-003221.jpg
 
Kiitos tre peistä! Yritän pysyä positiivisena :angelic:

Edit. Ainakin vv tulee nyt et se viittaisi ovikseen.

Verikoe olisi ensi keskiviikkona mutta eihän fimlabissa ollut enään aikoja ja pitäisi ajaa toiselle paikkakunnalle ja en millään pysty kun on esikoinen ja töissä 7-16 :bored:
 
Muokattu viimeksi:
Vasta kp14 ja tunnin pidätyksellä tämä..Täytyy ottaa uusiks päivällä.. outoa jos jo nyt ovis. Kroppa ei varmaan pysy mukana
 

Liitteet

  • 20200409_080746.jpg
    20200409_080746.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 99
Riemuitsin jo tuolla keskenmenon jälkeen raskautta toivovissa, että ehkä nyt vihdoin tuli meille tärppi!!! :happy093

Lasken tän testin kyllä nyt jo plussaksi, tänään dpo 10! Onneksi on joku 10 raskaustestiä varastossa, niin voin aloittaa nyt hillittömän seurannan lähteekö viiva vahvistumaan :smiley-angelic001

Eilen oli onestepin haamuilu-liuskassa vielä sellainen josta ei voinut olla kovin varma onko haamu vai viivanpaikka, tänään siinäkin vähän tummempi. Ja ovistesti oli tänään jo kontrolliviivaa vahvempi.

Jos nyt olisi vihdoin meidän vauvan aika saapua :love7:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Sopivasti tänään tämä, kun olisi ollut meidän syksyllä kesken menneen laskettu aika... :Heartred

Muoks. Viiva on livenä selkeämmin sininen, kun tässä se näyttää jostain syystä nyt aika harmaalta...
 

Liitteet

  • 96EDC174-618B-4A33-BBD1-EA232FDF2DE3.jpeg
    96EDC174-618B-4A33-BBD1-EA232FDF2DE3.jpeg
    22.6 KB · Katsottu: 166
Riemuitsin jo tuolla keskenmenon jälkeen raskautta toivovissa, että ehkä nyt vihdoin tuli meille tärppi!!! :happy093

Lasken tän testin kyllä nyt jo plussaksi, tänään dpo 10! Onneksi on joku 10 raskaustestiä varastossa, niin voin aloittaa nyt hillittömän seurannan lähteekö viiva vahvistumaan :smiley-angelic001

Eilen oli onestepin haamuilu-liuskassa vielä sellainen josta ei voinut olla kovin varma onko haamu vai viivanpaikka, tänään siinäkin vähän tummempi. Ja ovistesti oli tänään jo kontrolliviivaa vahvempi.

Jos nyt olisi vihdoin meidän vauvan aika saapua :love7:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Sopivasti tänään tämä, kun olisi ollut meidän syksyllä kesken menneen laskettu aika... :Heartred

Muoks. Viiva on livenä selkeämmin sininen, kun tässä se näyttää jostain syystä nyt aika harmaalta...


Ihanaa kyllä siinä viiva näkyy selvästi!!! Onko siis mones yks menossa km jälkeen :angelic:paljon onnea ja tarrasukkia:3some
 
Kiitos Sofia :Heartred Yk:sta on vähän vaikea sanoa, kun kierrot oli niin sekaisin tässä välissä. Mutta siis 26.9. & 1.10. tehtiin lääkkeelliset tyhjennykset, kun kkm havaittiin rv 12 ultrassa. Eli vähän päälle puolisen vuotta tässä hurahti välissä. Selvästi mun kroppa ei vaan ollut aiemmin toipunut, koska vasta nyt edellinen kierto oli suht normaali, ja tämä kierto hyvinkin tarkkaan sitä mitä mulla oli aiemmin ennen sitä ensimmäistä keskenmennyttä raskautta...
 
Riemuitsin jo tuolla keskenmenon jälkeen raskautta toivovissa, että ehkä nyt vihdoin tuli meille tärppi!!! :happy093

Lasken tän testin kyllä nyt jo plussaksi, tänään dpo 10! Onneksi on joku 10 raskaustestiä varastossa, niin voin aloittaa nyt hillittömän seurannan lähteekö viiva vahvistumaan :smiley-angelic001

Eilen oli onestepin haamuilu-liuskassa vielä sellainen josta ei voinut olla kovin varma onko haamu vai viivanpaikka, tänään siinäkin vähän tummempi. Ja ovistesti oli tänään jo kontrolliviivaa vahvempi.

Jos nyt olisi vihdoin meidän vauvan aika saapua :love7:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Sopivasti tänään tämä, kun olisi ollut meidän syksyllä kesken menneen laskettu aika... :Heartred

Muoks. Viiva on livenä selkeämmin sininen, kun tässä se näyttää jostain syystä nyt aika harmaalta...
Varovaiset onnittelut :love7
 
Takaisin
Top