Raskaaksi 2019

Niin mut en minä, luotan tuohon kyllä ku ei mulla oo tullut ikinä noin selkeää ja sit ens viikolla se varmasti on tummunut hyvin. Ja lääkärissä se kuitenkin vasta todetaan ja toivotaan et kaikki okei.

Ootko varma et on kuviteltua? Mäkin kolmena aamuna herännyt krapula fiilikseen mut ei oo juonut mitään .

Oon kyl juonu eli oikee krapula. Mut ei vielkää nänni/tissikipuja.. Finnejä pukkaa enemmän ku yleensä. Alavatsaa nippailee välillä mut ties oisko suolistossa jotain. Nooh ei kande viel arvailla. Ens viikolla selvinnee...
 
Jannnillakin lupaavan kuuloista. Esikoisesta ekat oireet oli just hormoninäpyt, mahassa hassu fiilis ja sit tuli tissikipu ja tautinen väsy. Toivotaan parasta.

Jesbellä viiva kyllä näkyy, toivottavasti lähtee siitä vahvistumaan!

Itellä flo ennustaa menkkoja reilun viikon päähän, katsotaan nyt millon mahtaa alkaa. Tänään ainakin ollu jo pahemman luokan pmsveetutus ja menkkajomoa.

Kokemuksia, näyttääkö onestepit useamman hedelmöllisen päivän? Mietiskelin kun mulla oli o+ neljä päivää. Mutta lasken dpot ekasta, niin nyt olis sitten dpo7. Tänään tuntuu tää homma taas supermasentavalta, mutta ei muuta kun uuteen viikkoon ja uutta kiertoa odotellaan, jospa vihdoin sit pääsis tosihommiin:)
 
4 päivää tuli samanlainen ja nyt viidentenä päivänä ei mitänkäänlaista? Kp11 meneillään...

Mulla ei ollu viime kierron oviksessa saman vahvuset viivat, mutta koska oli vahvin koko kierrossa niin uskoisin että oli sillon. Varmuudeksi vielä muutaman päivän sen jälkeen tikutin ja oli negaa. Onks sulla mitkä testit? Mulla oli sillon rfsu. Onestepillä sain tässä kierossa about saman vahvuset viivat, mutta oon ymmärtäny ettei kaikilla näy niin selkeenä kun esimerkki kuvissa. Toisaalta kp7-10 on aikanen (?) ovis mutta eipä nää oo kiveen kirjotettuja juttuja. Sinuna testaisin vielä muutaman päivän mitä tapahtuu :)
 
Oon kyl juonu eli oikee krapula. Mut ei vielkää nänni/tissikipuja.. Finnejä pukkaa enemmän ku yleensä. Alavatsaa nippailee välillä mut ties oisko suolistossa jotain. Nooh ei kande viel arvailla. Ens viikolla selvinnee...

Mulla jäi tissikipu pois ja finnit ku mul yleensä tulee niin nyt ei tullu ku 1. Nippailee täälläkin koko ajan.. Testaat sitte mut hyvältä kuulostaa
 
Täällä dpo8 ja piinailu jatkuu.. Eilen illalla kyllä ihan särkemällä särki nännejä.. Oispa tärppi kierron merkkejä. En tiedä..

Nyt on jännät ajat :grin en kyl millää vois uskoo et mul yhtäkkiä oiski tärpänny...no koskaan ei tiedä! Mul ehkä tänään dpo 9.. Tsemppiä :Heartpink millon teet r-testin?
 
Täällä dpo8 ja piinailu jatkuu.. Eilen illalla kyllä ihan särkemällä särki nännejä.. Oispa tärppi kierron merkkejä. En tiedä..
Niiiin toivon et on <3
Tulis tarrasukat tuollekin joka minun hormoneja nostaa ja sulle sinne myös... Oireet kuulostaa hyvälle :smiley-angelic003
 
Nyt on jännät ajat :grin en kyl millää vois uskoo et mul yhtäkkiä oiski tärpänny...no koskaan ei tiedä! Mul ehkä tänään dpo 9.. Tsemppiä :Heartpink millon teet r-testin?

Voin sanoa et lensin mieki perseelleni ko se toinen viiva oliki vahvempi.. Ja ku ei tähän kiertoon ees panostettu ku luulin etten voi tulla raskaaksi tässä kierrossa eli olin jo heittänyt hanskat tiskiin ja oottelin ens kiertoa. Oli vain hyvä et kuunteli sitä pään sisäistä ääntä et ei ottaa clomeja ku ei tullu kunnon vuotoakaan . Olispa sulla plussa
 
Sovittiin miehen kanssa et teen sen albumin kun plussaan ja yhteistuumin katsottiin tuota testiä ja teinkin kansion jossa kuva molemmista testeistä ja kuivuneena sekä kiva turvonneesta mahasta otettu kuva mis mieskin poseeraa hauskalla "yllättyneellä" ilmeellä ja se on sit meidän vauva kirjan eka sivu. Halutaan siis koko raskauden kulku kirjata ja tehdä kuvakirja samoin kun pikkuinen tulee... Ehkä o töillään etuajassa ku lääkärissä pitää käydä katsomassa et onko siel ketään mut kumminkin otettiin nyt se kuva
 
Jesbe: Oliko se ihan siis sellainen vanhanaikainen valokuva-albumi?
Puhelimen albumi ja siitä tehtiin vihkonen ku se ei pitkälle ehtinyt. Nyt toivottavasti saadaan ihan kunnon kirja aikaan .. Eli ensin laitan tietyt kuvat puhelimen albumiin vauva2019 ja sitte lähetän kuvat tekstien kera smartphotolle ja teetän kirjan niistä. Esim masun kasvu, ultrakuvat, kuvia mitä tehty raskauden aikana ja se päättyy sit synnytykseen ja varmaan vauvan ekat viikot mut sit ku vauva tulee niin ihan saa oman "vanhanaikaisen" valokuva albumin ja myös vauva kirjan jollsineb minusta aikanaan tehty, tosin sen varmaan askartelen itse mieluisaksi. Harrastan askartelua ja teen monesti muistoista kollaaseja ku jossain käyty tai joku täyttää pyöreitä tai muuten vaan.. Esim ny teetän ystävänpäivältä kuvat ja teen kollaasin
 
Täällä dpo8 ja piinailu jatkuu.. Eilen illalla kyllä ihan särkemällä särki nännejä.. Oispa tärppi kierron merkkejä. En tiedä..

Plussatuulia sinne ja muillekkin piinailijoille :Heartred Täällä olis potentiaalia mennä porukalla marraskuisiin.. :love017
 
Nyt on jännät ajat :grin en kyl millää vois uskoo et mul yhtäkkiä oiski tärpänny...no koskaan ei tiedä! Mul ehkä tänään dpo 9.. Tsemppiä :Heartpink millon teet r-testin?


Ajattelin malttaa odottaa ja testata vasta dpo14 mikäli täti ei tule :) toivon niin teille plussaa<3
 
Takaisin
Top